مرکز دانلود خلاصه کتاب و جزوات دانشگاهی

مرکز دانلود تحقیق رايگان دانش آموزان و فروش آنلاين انواع مقالات، پروژه های دانشجويی،جزوات دانشگاهی، خلاصه کتاب، كارورزی و کارآموزی، طرح لایه باز کارت ویزیت، تراکت مشاغل و...(توجه: اگر شما نویسنده یا پدیدآورنده اثر هستید در صورت عدم رضایت از نمایش اثر خود به منظور حذف اثر از سایت به پشتیبانی پیام دهید)

نمونه سوالات کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات کارشناسی دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات دانشگاه پيام نور (سوالات عمومی)

کارآموزی و کارورزی

مقالات رشته حسابداری و اقتصاد

مقالات علوم اجتماعی و جامعه شناسی

مقالات روانشناسی و علوم تربیتی

مقالات فقهی و حقوق

مقالات تاریخ- جغرافی

مقالات دینی و مذهبی

مقالات علوم سیاسی

مقالات مدیریت و سازمان

مقالات پزشکی - مامایی- میکروبیولوژی

مقالات صنعت- معماری- کشاورزی-برق

مقالات ریاضی- فیزیک- شیمی

مقالات کامپیوتر و شبکه

مقالات ادبیات- هنر - گرافیک

اقدام پژوهی و گزارش تخصصی معلمان

پاورپوئینت و بروشورر آماده

طرح توجیهی کارآفرینی

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 79
  • بازدید دیروز : 2004
  • بازدید کل : 13080768

17- پروژه کارآفرینی احداث واحد تولیدی صنایع فلزی33ص


17- پروژه کارآفرینی احداث واحد تولیدی صنایع فلزی33ص

فصل اول

کلیات

 

 

 

 

 

 

1- 1 مقدمه :

امروزه ، بازتاب اثرات فلزات در زندگی انسان ، بقدری محسوس است کههر گاه از فلز نام می‌بریم ، ساختمانهای بدیع وآسمان خراشهای عظیم در برابرچشم مجسم می‌شود، همچنینهواپیماها و موشک‌های غول پیکری به خاطر می‌آید که در دلآسمانو کهکشانها راه می‌پویند و باپروازخود فاصله و زمان مسافرت را کوتاهترساخته ، انسان را در رسیدن به کرات دیگر یاری می‌کنند. راستی اگر فلز نبود،زندگی و تمدن بشری به چنین مرحله‌ای می‌رسید . گروهی از عناصر هستند کهخواص مشترک معینی دارند. این مواد ،گرماوالکتریسیته را به خوبی هدایت می‌کنند، و به همین دلیلظروف آشپزیوسیمهای برقاز فلز ساخته می شود. فلزهاهمچنین محکم‌اند و بآسانی می‌توان آنها را شکل داد؛ به همین دلیل است که از آنهابرای ساختنسازه هاییاز قبیل پلها استفاده می شود. اگرچه شباهتهای زیادی بین فلزها وجود دارد، تفاوتهایی نیز دارند که مشخص می‌کند یک فلزتا چه حد برای یک کاربرد خاص مناسب است.

از 109 عنصری که امروزه شناخته شده است، 87 عنصر فلز است. از فلزها بندرت به شکل خالص استفاده می‌شود؛ معمولا با مخلوط کردنیک فلز با فلزهای دیگر یاغیرفلزها آلیاژی از آن را تشکیل می‌دهند.

 

1 2 نام کامل طرح و محل اجرای آن :

احداث واحد تولیدی صنایع فلزی

 

 

محل اجرا :

 

 

1 3 مشخصات متقاضیان :

نام

نام خانوادگی

مدرک تحصیلی

تلفن

       

 

1 4 دلایل انتخاب طرح :

توجه به خودکفایی این صنعت و همجنین نیاز بازار داخلی به تولید این محصول با توجه به این که احداث واحد تولیدی صنایع فلزی می تواند به رشد و شکوفایی اقتصادی کشور کمکی هر چند کوچک نماید و با در نظر گرفتن علاقه خود به فعالیت های صنعتی این طرح را برای اجرا انتخاب کرده ام.

 

1 5 میزان مفید بودن طرح برای جامعه :

این طرح از جهات گوناگون برای جامعه مفید است ، شکوفایی اقتصادی و خودکفایی در تولید یکی از محصولات ، سوددهی و بهبود وضعیت اقتصادی ، اشتغالزایی ، استفاده از نیروی انسانی متخصص در پرورش کالای داخلی و بهره گیری از سرمایه ها و داشته های انسانی در بالندگی کشور .

1 6 - وضعیت و میزان اشتغالزایی :

تعداد اشتغالزایی این طرح 27 نفر میباشد .

 

تاریخچه و سابقه مختصر طرح :

فلز ماده‌ای است که می‌توان آن را صیقل داده و براق کرد،یا به طرح‌های گوناگون در آورد و از آن مفتول‌های سیمی ظریف تهیه کرد. فلز جسمی استکه آزمایش‌های مربوط به گرما و مهمتر از همهجریانالکتریکی را به خوبی هدایت می‌کند. فلزات با یکدیگر فرق زیادی دارند، از جملهدر رنگ و سختی و نرمی ، تعدادی از آنها ممکن است به آسانی خم شده و یا خیلی محکم ومقاوم باشند.

 

شکل واقعی فلزات

شکل واقعی فلزات به اندازهیونو تعداد الکترون‌هایی که هر یون در حوزهاشتراکی دارد و انرژی یون‌ها والکترون‌ها بستگی دارد. هر قدر فلز گرمتر شود این انرژی زیادتر خواهد شد. پس فلزات گوناگونممکن است طرح‌های گوناگونی به خود بگیرند. یک فلز ممکن است در حرارت‌های مختلف ،طرح‌های متنوعی را اختیار کند، اما در بیشتر آرایش‌ها ، یون‌ها کاملا پهلوی هم قراردارند، و معمولا تراکم در فلزات زیادتر از دیگر مواد است.

اختلافات عمده فلزات و دیگر جامدات و مایعات

فلزات هادیخوب برق هستند. چون الکترون‌هایآنها برای حرکت مانعی ندارند. همه فلزاتجامد ومایع گروهیالکترونآزاد دارند، طبعا همه فلزات هادی‌های خوبالکتریسیته می‌باشند. به این سبب فلزات از دیگر گروه‌های عناصر ، کاملا متفاوت دارد.

اختلاف عمده فلزات و دیگر جامدات و مایعات ، در تواناییهدایتگرما و الکتریسیته است. هادی خوب آزمایش‌های مربوط به گرما جسمی است که ذرات آنطوری تنظیم شوند که بتوانند آزادانه نوسان یافته و به ذرات مجاور خود نیز امکاننوسان آزاد را بدهند. "گرم شدن" همان نوسانات سریع یون‌ها و الکترون‌ها است. درفلزات چون گروه الکترون‌ها ، غبار مانند یون‌ها را احاطه می‌کنند، طبعا هادی‌هایخوبی برای حرارت هستند (رسانش گرمایی فلزات).

مقاومت فلز

مقصود آن مقدار باری است که فلز می‌تواند تحمل کرده ، نشکند. بسیاری از فلزات ، وقتی گرم هستند، اگر تحت فشار قرار گیرند، شکل خود را زیادتر ازموقعی که سرد هستند، تغییر می‌دهند. بسیاری از فلزات در زیرفشار متغییرمانندنوسانات، آسانتر از موقعی کهسنگین باری راتحمل می‌کنند، می‌شکنند.

چرا فلزات ظاهر درخشنده یا براق دارند؟

دلیل اول آن است که با طرح ریزی وبراق کردن صحیح می‌توان فلزات را به شکل خیلی صاف تهیه کرد. گر چه آنها نیز تصاویررا خوب منعکس می‌کنند، ولی ظاهر سفید و درخشان بیشتر قطعات فلزی صیقلی شده راندارند. بطور کلیجلا و درخشندگی فلزبستگی دارد به گروهالکترون‌های آن دارد.

الکترون‌ها می‌توانند هر نوعانرژی را که بهروی فلزات می‌افتد جذب کنند؛ زیرا در حرکت آزاد هستند. بیشتر انرژی الکترون‌ها ازتابش نوری است که به آنها می‌افتد، خواه نور آفتاب باشد یا نور برق. اکثر فلزات همهانرژی جذب شده را پس می‌دهند، به همین دلیل ، نه تنها درخشان بلکه سفید به نظرمی‌آیند.

چرا فلزات تغییر شکل می‌دهند؟

بسیاری از فلزات در حرارت ویژه‌ای ، آرایشیون‌های خود را تغییر می‌دهند. با تغییر ترتیب آرایش یون‌های بسیاری از خصوصیاتدیگر فلز نیز دگرگون می‌شود و ممکن است فلز کم و بیش شکننده ، قردار ، بادوام وقابل انحنا شود یا اینکه انجام کار با آن آسان گردد. بسیاری از فلزات در هنگام سردبودن ، به سختی تغییر شکل می‌پذیرند. بیشتر فلزات جامد را به زحمت می‌توان در اثرکوبیدن به صورت ورقه و مفتو‌ل‌های سیم در آورده ، ولی اگر فلز گرم شود، انجام هر دوآسان است.

 

فـلـز کـاري

شواهـد و مـدارک باستانشناسي اين نکـته را تـائـيـد مي کـند که شمال و مرکز ايران جزو قديمي ترين مراکز صنايع فـلزکاري جهـان بوده است. آشکار است که بشر تـنهـا در سرزميني مي تـوانست به سودمندي فـلز پـي بـبرد که در آن فـلزات و کانيهـاي آنهـا وجود داشته باشد. ايران از لحاظ طبيعي داراي ذخاير بزرگـي از کانـيها است. مردم تـمدن هـاي نخستـيـن درهً رودخانه هاي بزرگ مصر، بابل، هـند و جيحون با تمام پـيـشرفـتهـايي که داشته اند نـتوانستـند اولين فـلز کاران جـهـان باشـند. حفاريهـاي اخير نشان داده است که فعـاليـتهـاي فلزکاري در تـمدنهـاي کشورهاي پـيش گـفته شده نسبتا دير شروع شده است.

رشته کوهـهايي که از تـوروس در تـرکـيه تا کرانه هاي جنوبي درياي مازندران کشيده مي شود سرشار از انواع کانيـهـا و سوخت بود و دانـش فـلزکاري از آنجا به مراکز ديگـر در آسيا، آفريقا و اروپـا گسترش يافت.

در شمال ايران يک رشته معـادن مس از قـفـقاز تا پـامير کشيده شده است. ابن حوقل، جغـرافي دان عـرب از مـعـادن مـس کـان صبـي زاوه، سبزوار و فـخـر داود نـزديـک مشهـد و بخـارا در ماوراءالنهـر صحبت مي کند. معادن مس کاشان، انارک، اصفهـان و بخـارا براي خلفاي اسلامي مقارن قـرن نهـم مسيحـي بسيار با اهـميت بود، زيرا از اين معـادن هـر ساله بـيش از 10000 دينار خراج حاصل مي گـرديد.

مي تـوانيم چـنين تصور کنيم که صنعـتگـران قـديم براي به دست آوردن مس انواع سنگـهـاي فـلزي را آزمايش کـرده اند و بـدين تـرتيب تصادفاً آلياژهـاي مس را توليد کرده اند. در نيمهً دوم هـزارهً سوم پـيش از مسيح استعـمال فـلز رو به افـزايش گـذاشت. از گـورستان شوش، تپه حصار، تـپه گـيان و تـپـه گـئوي ابزار مفرغـي و زينت آلات مفرغي و نقـره اي زياد به دست مي آيد. گـذار از عصر سنگ به مس بسيار تدريجي بود ولي در ايران عصر مفرغ در 2000 سال پـيش از مسيح بخوبي پـيشرفـت کرده بود.

بطوري که از روايات آشوريان برمي آيد ايران در هـزارهً اول پـيش از مسيح محل تهـيه فـلزات مخـتـلف بود.استعـمال روز افزون آهـن در هـزارهً اول در بـنـياد اقـتصادي جامعـه اثـر بسياري داشت.

اگـر درباره مفرغـهـاي لرستان، که در نواحي کوهـستانهاي باختري ايران است، مختصري گـفتگو نشود، شرحي که ما در بالا دربارهً مفرغ و آهـن ايران داده ايم، کامل نخواهـد شد. تـقـريـبا از سال 1930 به بعـد تعـداد زيادي اشياء فـلزي زيـبا در بازار عـتـيقه فروشان جهـان ارائه مي شد که توسط خاک برداران غـير مجاز قاچاق گورستانهاي قديمي پـيدا شده بود، اين عـده توجه کرده بودند که مقـبره هايي که دور و بر آنهـا به دقـت با سنگ مفروش شده داراي زيور آلات و هـدايايي است که با مردگـان روزگـاران کـهـن، که تا کـنون تـمدن آنهـا ناشناخته مانده است، دفـن شده اند. طرح و هـنرهـاي دستي که روي اين اشياء بکار رفـته چـنان زيبان و دل انگـيز و عـاليست که کارشناسان را به شگـفتي آورده است. پـاره اي از اين اشيا داراي حـروف آشوري است که تاريخ و ساختـشان را کاملا مشخص مي کـند. چـند تا از آنهـا متعـلق به سدهً دوازدهـم و دهـم پـيش از مسيح است، اما اکـثـراً به سده هـاي هـشتم و هـفتم پـيش از مسيح تعـلق دارند. در فرهـنگ مادي جـهـان باستان به ندرت مي تـوان قطعـاتي مانـنـد مفـرغـهـاي لرستان داراي طرح و ترکـيـبي چـنين پـيچـيده و پـيـشرفـته يافت. نفوذ زياد تـمدن آشوريهـا، هـيتيتهـا، حورانـيـهـا و حتي سکاهـا را مي تـوان در اين اشـيا ديد؛ ولي شکـل و چهـرهً بسياري از طرحـهـاي تـپـه سيلک نيز در آنهـا به خوبي نمايان است. هـنرمندان و صنعـتگـران لرستان در مفرغ ريزي استادي تام يافته و هـمچـنـين فن آهـن کاري را هـم آغاز کرده بـودند. گـويا بـسياري از اشياء مفـرغـي به شيوهً ريخـته گـري دقـيق با قـالـبگـيري مومي ريخـته شده است. اين اشيا از لحاظ نماياندن جزئيات کار، شکـل و زيـبايي چـنان هـستـند که تـنها با شيوهً ريخته گري بالا مي توان آنهـا را تهـيه کرد.

از مادهـا که در سدهً هـفـتم پـيش از مسيح در شمال ايران به پادشاهي رسيده اند کارهـاي فلزي خيلي کمي به يادگـار مانده ست، گـر چـه پاره اي از اشياء فـلزي که اخيرا از آذربايجان بدست آمده، ظاهـراً بازگـو کـنـندهً اين معـناست که نفـوذ سکاهـا به تـدريج کاسته شده و سبک مادهـا در اين دوره جايگـزين آن شده است. هـنگـامي که بـين سالهـاي 559 و 530 پـيش از مسيح، کوروش کـبـيـر سلطنت ماد و پارس را يکي کرد، نخستين شاهـنشاهي بزرگ را بوجود آورد. اين شاهـنشاهي در زمان داريوش اول به اوج خود رسيد. در آن هـنگام مرحلهً نوي از هـنرهـاي صنعـتي پـديد آمد و مواد خام از هـمهً گـوشه هاي کشور مي رسيد و نيز صنعـتگـران ساير کشورهـا به سوي کاخهاي شوش و تخـت جـمشيد سرازيز شدند. اين پـيشرفـت تازه در لوحهً يادبودي که بعـنوان " فرمان بنياد شوش " تهـيه شده است به خوبي ديده مي شود، اين لوحه در مورد فـلزات حاکي است که:زر از سارديس و بلخ آورده شده و در اينجا ساخـته شده است ... و سيم و مس از مصر ... زرگـراني که روي طلا کار مي کـردند مادهـا و مصريهـا بودند.

پس از سقوط شاهـنشاهي هـخامنشي در حلمه اسکـندر، جانشينان اسکـندر مقـدوني، سلوکيهـا، از اتحـادي که در جـهان مـتمدن آن روز تحت سلطهً تمدن يونان بوجود آمده بود، ثروتـمند شدند. آنهـا راه هـاي تجاري ميان هـندوچـين و مديترانه را در اختيار گـرفـتـند. ايران آهـن و مس و قلع و سرب را از معـادن دولتي صادر مي کـرد و فولاد هـند که از طريق ايران فرستاده مي شد، براي بازرگـانان ايراني متضـمن سود هـنگـفـتي بود. در مدت پادشاهي پـارتـهـا ( 250 پـيش از مسيح تا 224 پـيش از مسيح ) روم در تـجارت فـلزات عامل اقـتصادي مهـمي به شمار مي رفت که تمام توليد ايران را به اضافه کالاهـاي عـبوري از هـند به خود اخـتصاص مي داد. سکه هـاي نقـره پارتـهـا بايد مقادير بسيار زيادي ضرب شده باشد. هـنگـامي که نويسنده پـيش از جنگ جـهـاني دوم در ايران مي زيست، سکه هاي چهـار درهـمي پارتي در مناطق دورافـتاده به عـنوان پول بکار برده مي شد؛ آن هـم فـقـط از لحاظ مقدار نقـره اي بود که در آن وجود داشت.دودمان ساساني پس از پـارتـها روي کار آمدند ( 224 - 656 ميلادي ) تـمدن و هـنر و صنايع دستي هـخامنشي را زنده کردند.فراورده هـاي فلزي ساسانيان در روزهـاي تـيره و تـار عصر تاريک اروپا به ويژه از طريق بـيزانس به آن قاره وارد شد و به گـونه اي که روش فـني ما را تحت نـفوذ قـرار داد. آنچـه را که ما امروز هـنر اسلامي مي ناميم در اصل بر پايهً سنت و مهـارت و استادي صنعـتگـران ساساني است.

دورهً اسلامي

در آغاز سدهً نهـم ميلادي اکثـر ايرانيان مسلمان شده بودند. اسلام نيروي الهـام بخـش جديدي شد. نفـوذ ايرانيان در صنعت و هـنر با عـناصر بيزانسي در بغـداد به هـم آميخت و در سراسر قلـمرو اسلام گسترش يافت؛ و از يک طرف از خاورميانه تا اسپانـيا و از سوي ديگـر در آسيا تا مرزهـاي چين و هـند کشيده شد. در عوض هـنر ايراني از سبکـها و روشهـاي کشورهايي که در آن نفوذ کرده بود توانگـر و برخوردار گـرديد و حاميان درجه اول صنايع و هـنر، حکـمرانان و سلاطين بودند.

مجوز های قانونی :

تعریف: جواز تاسیس مجوزی است که جهت احداث ساختمان و تاسیسات بنام اشخاص حقیقی و حقوقی در زمینه فعالیت های صنعتی بخش سازمان صنایع و معادن صادر میگردد.

 

مراحل صدور جواز تاسیس :

1- پذيرش درخواست متقاضی صدور جواز تأسيس فعاليتهای صنعتی و تكميل پرونده توسط مديريت سازمان سازمان صنایع و معادن شهرستان .

2- بررسی پرونده از نظر مدارك و تطبيق با مصاديق والويتهای سرمايه گذاری در واحد صدور مجوز مديريت سازمان صنایع و معادن .

3- تكميل پرسشنامه جواز تاسيس ( فرم شماره يك ) توسط متقاضی .

4- ارسال پرونده منضم به فرم شماره يك به اداره مربوطه بمنظور بررسی ، اصلاح و تائيد فرم پرسشنامه جواز تاسيس با استفاده از اطلاعات طرحهای موجود ، طرحهای تيپ و تجربيات كارشناسی و ارجاع پرونده به مديريت .

5- ارجاع پرونده توسط مديريت به واحد صدور مجوز جهت مراحل صدور جواز تأسيس .

شرايط عمومي متقاضيان ( اعم از اشخاص حقيقي يا حقوقي ) دريافتجواز تاسيس

1- اشخاص حقيقی

-تابعيت دولت جمهوری اسلامی ايران

- حداقل سن 18 سال تمام

- دارا بودن كارت پايان خدمت يا معافيت دائم

 

2- اشخاص حقوقی

- اساسنامه ( مرتبط با نوع فعاليت )

- ارائه آگهی تاسيس و آگهی آخرين تغييرات در روزنامه رسمی كشور

 

مدارك مورد نياز:

1- ارائه درخواست كتبی به مديريت سازمان سازمان صنایع و معادن شهرستان.

2- اصل شناسنامه وتصوير تمام صفحات آن

3- تصوير پايان خدمت يا معافيت خدمت سربازی

4- تصوير مدرك تحصيلی و سوابق كاری مرتبط با درخواست

5- يك قطعه عكس از هريك از شركاء

6- تكميل فرم درخواست موافقت با ارائه طرح صنايع تبديلی و تكميلی

7- پوشه فنردار

8-درصورت داشتن شركت ، ارائه اساسنامه ، آگهی تاسيس و روزنامه ، مرتبط با فعاليت مورد درخواست

اصلاحیه جواز تاسیس :

1- ارسال درخواست متقاضی توسط سازمان سازمان صنایع و معادن شهرستان (متقاضی) به مدیریت و ارجاع به واحد صدور مجوز.

2- دبیرخانه در مورد تغییرات مدیریت ضمن بررسی اصلاحیه صادر و به اطلاع اداره تخصصی میرساند.

3- دبیرخانه در موردی که نیاز به کارشناسی تخصصی دارد درخواست را به اداره تخصصی جهت بررسی و اعلام نظر ارجاع می دهد.

4- اداره تخصصی پس از بررسی وتائید به دبیرخانه صدور مجوز ارجاع میدهد.

5- دبیرخانه صدور مجوز پس از تائید مدیر اقدام به صدور اصلاحیه جواز تاسیس نموده و رونوشت آنرا به بخشهای ذیربط ارسال می نماید.

 

تعریف:

پروانه بهره برداری مجوزی است که پس از اتمام عملیات ساختمان و تاسیسات جهت فعالیت بنام اشخاص حقیقی و حقوقی در زمینه صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش سازمان صنایع و معادن صادر می گردد.

 

صدور پروانه بهره برداری :

1- تکمیل فرم درخواست پروانه بهره برداری توسط متقاضی و تائید و ارسال آن توسط سازمان صنایع و معادن شهرستان به مدیریت.

2- ارجاع به دبیرخانه صدور مجوز جهت بازدید کارشناسان (کارشناس تخصصی) با هماهنگی روسای ادارات تخصصی.

3- تائید رئیس اداره تخصصی و ارجاع به دبیرخانه صدور مجوز.

4- اخذ استعلام از ادارات ذیربط.

5- تهیه پیش نویس پروانه بهره برداری و تائید مدیریت.

6- صدور پروانه بهره برداری و ارسال رونوشت به بخشهای ذیربط.

 

مراحل صدور توسعه طرح :

1-تکمیل فرم درخواست توسعه طرح توسط شهرستان (متقاضی) و ارسال به مدیریت.

2- ارجاع به دبیرخانه صدور مجوز جهت بررسی و اظهار نظر و بازدید کارشناسان (کارشناس تخصصی ) با هماهنگی روسای ادارات تخصصی.

3- دبیرخانه صدور مجوز پس از تائید ادارات تخصصی در کمسیون بررسی طرحها مطرح می نماید و در صورت عدم تایید کمسیون به شهرستان و متقاضی اعلام مینماید و در صورت تایید از ادارات ذیربط استعلام می نماید.

4- ارجاع به اداره تخصصی جهت بررسی طرح توسعه.

5- ارجاع به دبیرخانه صدور مجوز جهت صدور موافقت با توسعه طرح پس از تایید مدیر.

6- ارسال رونوشت به بخشهای و ادارات تخصصی و سازمانهای ذیربط.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فصل دوم

روش انجام کار

 

 

 

 

گزارش مختصر بازدید از واحد ها تولیدی با خدماتی مرتبط با موضوع پروژه :

بازدید از محل احداث واحد تولیدی صنایع فلزی

بر اساس هماهنگی های بعمل آمده در بازدید از مرکز احداث واحد تولیدی صنایع فلزی به بررسی سیستم ها و دستگاهها و ماشین آلات موجود در محل پرداختیم و سیستم مدیریت و روش های تامین مواد اولیه را در کارخانه مورد ارزیابی قرار دادیم ،

 

جنبه های ابتکاری بودن و خلاقیت به کار رفته شده :

ابتکار و نوآوری در کلیه رشته ها می تواند عامل پیشرفت و توسعه قرار گیرد در بخش زراعت نیز که بازار رقابتی بسیار شدیدی دارد استفاده از ایده های نو و نوآوری و خلاقیت می تواند به عامل موفقیت تبدیل شود ، طراحی های گرافیکی تبلیغاتی و استفاده از شیوه های نوین صنعتی از عوامل پیشرفت و توسعه اقتصادی در کشور های صاحب سبک در صنعت میباشد ، الگوبرداری از این روشها برای معرفی کالا و محصولات می تواند به عنوان یک ایده نو مورد استقیال قرار گیرد .

 

 

 

 

فهرست تجهیزات مورد نیاز و برآورد قیمت آنها :

 

 

مشخصات نیروی انسانی مورد نیاز از لحاظ مفید بودن و توانایی کار (ارقام به هزار ریال) :

 

روشهای بازاریابی و تبلیغات جهت ( جهت جذب مشتریان)

در زمینه جذب مشتراین می توان از روش های مختلف بازاریابی استفاده نمود ، تبلیغات تلویزیونی ، استفاده از بنر های و تیزر های تبلیغاتی ، استفاده از چاپ پوستر های تبلیغاتی، تبلیغات اینترنتی و ارائه روش های تبلیغاتی دیگر .

 

 

 

 

 

 

 

 

فصل سوم

امور مالی طرح

 

 

 

 

1- سرمایه گذاری ثابت طرح :

1-1- اثاثیه و لوازم اداری :

 

2-1- مواد اولیه (ارقام به هزار ریال) :

 

 

3-1- تأسیسات و تجهیزات (ارقام به هزار ریال) :

 

 

 

 

 

 

 

 

4-1- ماشین آلات و تجهیزات (ارقام به هزار ریال) :

 

 

5-1- جدول پیش بینی هزینه های تولید ( ارقام به هزار ریال) :

 

6-1- هزینه های قبل از بهره برداری (ارقام به هزار ریال) :

 

 

7-1- هزینه های پیش بینی نشده :

 

جدول هزینه های ثابت طرح (ارقام به هزار ریال) :

 

 

 

 

2- هزینه های جاری طرح :

1-2- حقوق و دستمزد (ارقام به هزار ریال) :

 

 

 

 

 

 

 

2-2-استهلاک و تعمیر و نگهداری و استهلاک (ارقام به هزار ریال) :

 

سرمایه در گردش (ارقام به هزار ریال) :

جدول سرمایه گذاری :

 

فروش (ارقام به هزار ریال) :

جدول پیش بینی سود و زیان (ارقام به هزار ریال) :

 

 

 

 

 

 

جدول سرمایه گذاری ثابت تولید (ارقام به هزار ریال) :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فصل چهارم

جمع بندی نتیجه گیری و پیشنهادات

 

 

نتایج حاصله از اجرای طرح :

با توجه به آمار و اطلاعات بدست آمده از محل احداث واحد تولیدی صنایع فلزی و همچنین بر اساس مطالعات صورت گرفته می توان به این نتیجه رسید که این طرح جزء طرح های زود بازده و پربازده است و می تواند در لیست مشاغل مورد حمایت دولت قرار گیرد و در صورت اجرا می تواند از سوددهی مورد قبولی برخوردار باشد .

 


مبلغ قابل پرداخت 22,960 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1418

دیدگاه های کاربران (0)

دفتر فنی دانشجو

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هر سوال و راهنمایی نیاز داشتيد لطفا جهت ارتباط سریعتر ازطريق شماره تلفن و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما