مرکز دانلود خلاصه کتاب و جزوات دانشگاهی

مرکز دانلود تحقیق رايگان دانش آموزان و فروش آنلاين انواع مقالات، پروژه های دانشجويی،جزوات دانشگاهی، خلاصه کتاب، كارورزی و کارآموزی، طرح لایه باز کارت ویزیت، تراکت مشاغل و...(توجه: اگر شما نویسنده یا پدیدآورنده اثر هستید در صورت عدم رضایت از نمایش اثر خود به منظور حذف اثر از سایت به پشتیبانی پیام دهید)

نمونه سوالات کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات کارشناسی دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات دانشگاه پيام نور (سوالات عمومی)

کارآموزی و کارورزی

مقالات رشته حسابداری و اقتصاد

مقالات علوم اجتماعی و جامعه شناسی

مقالات روانشناسی و علوم تربیتی

مقالات فقهی و حقوق

مقالات تاریخ- جغرافی

مقالات دینی و مذهبی

مقالات علوم سیاسی

مقالات مدیریت و سازمان

مقالات پزشکی - مامایی- میکروبیولوژی

مقالات صنعت- معماری- کشاورزی-برق

مقالات ریاضی- فیزیک- شیمی

مقالات کامپیوتر و شبکه

مقالات ادبیات- هنر - گرافیک

اقدام پژوهی و گزارش تخصصی معلمان

پاورپوئینت و بروشورر آماده

طرح توجیهی کارآفرینی

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1005
  • بازدید دیروز : 1603
  • بازدید کل : 13040462

مقاله 45-بررسی میزان تاثیر گذاری کتاب های موجود در کتاب خانه به علم و دانش دانش آموزان 50 ص


مقاله 45-بررسی میزان تاثیر گذاری کتاب های موجود در کتاب خانه به علم  و دانش دانش آموزان 50 ص

مقدمه:

اصولاً هر کسی در زندگی برای آینده ی خود تصمیم های فراوانی دارد و در آینده از خود توقع دارند که به اکثریت آن ها برسد پس با توجه به این نیاز و هدف فرد باید برابر نامه ریزی دقیق و حساب شده به آینده نزدیک شود و روزها را سپری کند و در افراد حداقل افرادی هستند که برای آینده ی خود هدف ندارند و به آینده توجه نمی کنند. افرادی که برنامه ریزی دقیق و حساب شده برای آینده دارند نیاز به ابزار و وسایل و امکاناتی دارند از جمله ی این امکانات و وسایل کتاب ها، مجلات و ..... هستند.

و افراد با استفاده از این موارد می توانند آینده ای روشن و درخشان، داشته باشند و زندگی همراه با شور و نشاط برای آن ها ایجاد می شود.

 

 طرح مسئله:

ما با انجام این تحقیق می خواهیم اهمیت کتاب های کتابخانه ای و تعداد آن ها را متوجه شویم و یا این که تعداد کتاب های موجود در کتابخانه برای دانش آموزان شهرستان ورامین کافی است و یا آیا سطح این کتاب ها برای دانش آموزان مناسب است یا خیر و در طی دوران آموزشی افراد چه برنامه ریزی برای رفتن به کتابخانه در طول دوران تحصیل دارند و ...

 

 هدف تحقیق:

هدف از انجام دادن این تحقیق ایجاد جذابیت برای رفتن به کتابخانه و پایدار ماندن کتابخانه و استفاده ی مناسب از کتابخانه ها و تأثیر کتاب های موجود در کتابخانه به علم و دانش دانش آموزان است و در پرسش نامه ها معلوم می شود که در شهرستان ورامین میزان استفاده از کتاب های کتابخانه ها چگونه است./

 

اهمیت تحقیق:

مطابق هدف هایی که انجام دادن این تحقیق گفتیم اهمیت هایی برای نتیجه های این تحقیق پیدا می شود که یکی از این اهمیت ها درباره ی این است که دانش آموزان و افراد با خواندن این تحقیق امکان ایجاد شور و نشاط برای رفتن به کتابخانه را پیدا خواهند کرد و اهمیت دوم این است که چرا تعداد کتابخانه ها در شهرستان ورامین رو به افزایش است و فرهنگ استفاده از کتاب های کتابخانه در این شهرستان به وجود آمده است.

 

فرضیه:

به نظر من یکی از علت های بالا رفتن تعداد کتابخانه ها و همچنین بالا رفتن تعداد دانش آموزان و افراد و همین ایجاد شور و نشاط و توجه به آینده ی ما است.

دومین فرضیه این است که همه ی دانش آموزان برای خواندن کتاب های درسی به کتابخانه نمی روند و تعدادی از آن ها برای کتاب های درسی می روند و سومین فرضیه این است که در کتابخانه ها تقریباً همه ی کتاب های مورد نیاز افراد وجود دارد و کمتر مواردی است که فرد کتاب مورد نظرش را پیدا نکند.

 جذابیت برنامه های صبح گاهی و مشکلات آن ها:

بدیهی است برنامه های صبحگاهی برای پر کردن اوقات مخاطب در ساعات صبح و مفرح ساختن این زمان ساخته می شوند و این ساعات، زمانی است که مخاطب سیما (اگر به فکر دیدن تلویزیون بیفتد)، تازه از خواب برخاسته و در حال صبحانه خوردن و آماده شدن برای رفتن به محل کار است. در چنین شرایطی برنامه یی که برای مخاطبان ساخته می شود، باید ویژگی هایی مناسب با شرایط آنها داشته باشد. ممکن است افراد دیگری هم در خانه باشند که به تماشای این برنامه ها بنشینند اما اکثریت این مخاطبان یا به قولی مخاطبان مورد هدف برنامه را دسته نخست تشکیل می دهند. با چنین دیدگاهی برنامه یی که برای صبحگاه در نظر گرفته می شود باید دارای ویژگی های مناسب نیاز مخاطب بوده و شامل بخش هایی متناسب با زمان پخش آن باشد. ورزش و آیتم های ورزشی، مقوله مناسبی است که در اغلب برنامه های صبحگاهی به درستی جایگاه خود را یافته است. ورزش صبحگاهی و تاکید بر آن و اجرای آن در چنین ساعاتی (که می تواند همزمان با اجرای آنها توسط مخاطب باشد)، کاملاً در راستای ساعت صبح به هوشیاری و شادابی مخاطب کمک کرده و از کارکرد رسانه یی درستی در تناسب با شرایط برخوردار است. تجربه نشان داده این آیتم های ورزشی اگر با موسیقی همراه شود، نشاط خوبی را فراهم آورده و انرژی مثبتی برای مخاطبانی ایجاد می کند که قرار است ساعت ها در ترافیکی طولانی مانده و یک روز کاری احیاناً شلوغ و پر از گرفتاری را آغاز کنند و شاید این برنامه ها در خیلی از مواقع صرفاً به دلیل وجود همین بخش های ورزشی بینندگان ثابتی پیدا می کنند؛ بینندگانی که حتی ساعات برخاستن از خواب و رفتن خود را با برنامه مورد علاقه خود تنظیم می کنند. از سوی دیگر آیتم های دیگری در این برنامه ها به چشم می آیند که تا حد زیادی در تقابل با وجه نخست عمل می کنند. از جمله این بخش ها، گفت وگو هایی است که تلاش شده این روزها کمی خودمانی تر و حتی گاه با خوردن صبحانه، همراه شود تا از حالت گفت وگوی رسمی و کلاسیک معمول خارج شود. در تمام این برنامه ها که کم و بیش ساختاری نسبتاً مشترک و با اجراهایی مشابه دارند و اغلب به صورت تکراری و در ساعت مشخصی هر روز پخش می شوند، بخش مشترکی وجود دارد که در آن به گفت وگوهایی طولانی پرداخته می شود. این گفت وگوها که به عنوان کمکی برای پر کردن حجم برنامه ها به کار می روند، اغلب بخش ثابتی در ساختار ترکیبی و پلاتویی این برنامه ها هستند. در تمام آنها بدون در نظر گرفتن کارکرد نهایی برنامه که ایجاد نشاط و هوشیاری در مخاطب و همراهی با مخاطبان شتابزده صبحگاهی است، گفت وگوهای طولانی بین مجری و کارشناسان مختلف سبب کندی ریتم برنامه شده و آن را از تناسب ساختاری در جهت یک برنامه صبحگاهی مناسب با احوالات بیننده خارج می کند. مخاطبی را در نظر بگیرید که سعی می کند بر عجله و احیاناً بی حوصلگی صبحگاهی فائق شده و به محل کار روزانه خود برود و با روشن کردن تلویزیون با گفت وگوی طولانی مهمان برنامه مواجه می شود که درباره جامعه، جوانان، هنر و... صحبت می کند، در این شرایط شما به عنوان بیننده آرامش می خواهید یا بی حوصلگی؟ (همشهری آنلاین، 1378)


مبلغ قابل پرداخت 16,200 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1408

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

دفتر فنی دانشجو

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هر سوال و راهنمایی نیاز داشتيد لطفا جهت ارتباط سریعتر ازطريق شماره تلفن و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما