مرکز دانلود خلاصه کتاب و جزوات دانشگاهی

مرکز دانلود تحقیق رايگان دانش آموزان و فروش آنلاين انواع مقالات، پروژه های دانشجويی،جزوات دانشگاهی، خلاصه کتاب، كارورزی و کارآموزی، طرح لایه باز کارت ویزیت، تراکت مشاغل و...(توجه: اگر شما نویسنده یا پدیدآورنده اثر هستید در صورت عدم رضایت از نمایش اثر خود به منظور حذف اثر از سایت به پشتیبانی پیام دهید)

نمونه سوالات کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات کارشناسی دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات دانشگاه پيام نور (سوالات عمومی)

کارآموزی و کارورزی

مقالات رشته حسابداری و اقتصاد

مقالات علوم اجتماعی و جامعه شناسی

مقالات روانشناسی و علوم تربیتی

مقالات فقهی و حقوق

مقالات تاریخ- جغرافی

مقالات دینی و مذهبی

مقالات علوم سیاسی

مقالات مدیریت و سازمان

مقالات پزشکی - مامایی- میکروبیولوژی

مقالات صنعت- معماری- کشاورزی-برق

مقالات ریاضی- فیزیک- شیمی

مقالات کامپیوتر و شبکه

مقالات ادبیات- هنر - گرافیک

اقدام پژوهی و گزارش تخصصی معلمان

پاورپوئینت و بروشورر آماده

طرح توجیهی کارآفرینی

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2492
  • بازدید دیروز : 3600
  • بازدید کل : 13091230

طرح آماده جابر در مورد ماهی های بالدار یا پرنده


طرح آماده جابر در مورد ماهی های بالدار یا پرنده

طرح آماده جابر در مورد ماهی های بالدار یا پرنده

 

مطالب این طرح جابر در مورد ماهی های بالدار یا پرنده می باشد که مطالب در کادری به شکل ماهی طراحی و تایپ شده است.

مطالب این طرح جابر در 11 قسمت و شامل صفحات زیر است

صفحه گردآوردنده

صفحه عنوان

سپاسگذاری

منابع

نتیجه گیری

مقدمه

مشخصات ماهی بالدار

گونه های موجود در ایران

نام علمی

طبقه بندی علمی

پرواز ماهیان بالی یا پرنده

ثبت رکورد

به همراه تصاویر زیبایی از ماهیان بالدار و پرنده

نتیجه تصویری برای ماهی بالدار

 

 

مقدمه درباره طرح جابربن حیان (طرح جابر)

یکی از طرح هایی که در دوره ابتدایی وجود دارد ، طرح جابر یا طرح جابربن حیان است. در این مقاله بررسی می‌کنیم که طرح جابر چیست و چه خصوصیت هایی باید داشته باشد و همینطور چه انواعی دارد.

اگر شما به عنوان یک دانش آموز و یا معلم به دنبال افزایش و بهبود کیفیت آموزشی در آموزش ابتدایی هستید،یکی از بهترین گزینه ها شرکت و پیاده سازی طرح جابر است.طرح جابر به دانش آموزان کمک می کند که به بهترین شکل ممکن در امور آموزشی و کلاسی مشارکت کنند و با استفاده از دست سازه ها و پروژه های خود در جهت اعتلای سطح علمی خود در مدرسه بکوشند.

طرح جابر چیست؟

بر طبق بخشنامه های ارسالی از وزارت آموزش و پرورش ،دانش آموزان در طرح جابر یا طرح جابربن حیان با ید ایده های علمی و آموزشی خود را که در رابطه با موضوعات درسی و سطح علمی خود در ذهن دارند به صورت عملی پیاده سازی کنند. و بعد از اجرای پروژه بتوانند در رابطه با آن گزارش دهند و از پروژه خود دفاع کنند.

طرح جابر

اهمیت طرح جابر در این است که دانش آموزان آنچه را که به صورت تئوری آموخته اند و به صورت فرضیه در ذهن دارند بتوانند در قالب آزمایش،پروژه،کار عملی و یا دست سازه پیاده سازی کنند. از این جهت هم به اعتماد به نفس آنها کمک شایانی می شود و هم روحیه مشارکت پذیری و علاقه مندی به امور آموزشی در آنها افزایش می یابد.

 

۱۱ بخش مورد نیاز برای اجرای یک طرح جابربن حیان قوی

  • استفاده از تابلوی نمایش طرح جابر: می توان با استفاده از کارتو پلاست یا کارتن های مشابه تابلویی به ابعاد ۱۲۰*۹۰ سانتی متر ایجاد نمود و لبه های آن را به هم نزدیک کرد.
  • عنوان پروژه طرح جابر : عنوان پروژه بزرگترین و مهم ترین قسمت مورد استفاده در تابلوی نمایش است که می توان در آن خلاقیت هم به کار برد.
  • تحقیق زمینه ای طرح جابر : در این قسمت می بایست با استفاده از منابع و ماخذ معتبر مطالب مورد نظر خود را در قالب پژوهش قرار داد.
  • عکس ها و تصاویر : در این بخش بهترین عکس هایی را که میتوان در رابطه با پروژه مورد نظر استفاده کرد می بایست قرار داده شود. عکس ها میتوانند در وسط و یا دور تابلوی نمایش قرار بگیرند.
  • اسامی اعضای گروه : در یکی از گوشه های تابلو نمایش می بایست نام اعضای گروه نوشته شود.
  • سپاسگزاری : در این قسمت از کلیه کسانی که در انجام و اجرای طرح جابربن حیان همکاری داشته اند ، تشکر و قدردانی می گردد.
  • طبقه بندی به صورت چارت و نمودار : اگر موضوع طرح جابر در رابطه با طبقه بندی باشد،در این بخش از نموداری برای نشان دادن طبقه بندی استفاده می گردد.
  • دفتر کارنمای طرح جابربن حیان : از همان آغاز پروژه می بایست دفترچه کوچکی طراحی شود و تمام فعالیت هایی که از آغاز طرح انجام می شود را در آن یادداشت نمود.
  • شرح نمایش طرح جابر : این بخش در طرح هایی به کار می رود که در راستای نمایش اجرا می گردند.و موادری که در بحث علمی قابل نمایش است اجرا می گردد.
  • مدل طرح جابر : این مبحث در مواردی کاربرد دارد که قرار است بوسیله مدل و ماکت اجرا و پیاده سازی گردند.این موارد شامل اشیاء و موارد و جزئیات خیلی کوچک (مانند اتم و مولکول) جزئیات و موارد بزرگ (مثل خورشید و ماه) اعضا و جزئیات غیر قابل رویت (مانند اندامهای داخلی بدن) که از لحاظ علمی حرفی برای گفتن دارند.
  • انجام آزمایش : در بعضی از طرح ها در پایه های بالاتر پنجم و ششم ابتدایی می توانند از طریق آزمایش طرح خود را به مرحله اجرا درآورند که این بخش هم یکی از علمی ترین مباحث طرح جابربن حیان است.

 


مبلغ قابل پرداخت 14,373 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1607

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

دفتر فنی دانشجو

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هر سوال و راهنمایی نیاز داشتيد لطفا جهت ارتباط سریعتر ازطريق شماره تلفن و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما