مرکز دانلود خلاصه کتاب و جزوات دانشگاهی

مرکز دانلود تحقیق رايگان دانش آموزان و فروش آنلاين انواع مقالات، پروژه های دانشجويی،جزوات دانشگاهی، خلاصه کتاب، كارورزی و کارآموزی، طرح لایه باز کارت ویزیت، تراکت مشاغل و...(توجه: اگر شما نویسنده یا پدیدآورنده اثر هستید در صورت عدم رضایت از نمایش اثر خود به منظور حذف اثر از سایت به پشتیبانی پیام دهید)

نمونه سوالات کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات کارشناسی دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات دانشگاه پيام نور (سوالات عمومی)

کارآموزی و کارورزی

مقالات رشته حسابداری و اقتصاد

مقالات علوم اجتماعی و جامعه شناسی

مقالات روانشناسی و علوم تربیتی

مقالات فقهی و حقوق

مقالات تاریخ- جغرافی

مقالات دینی و مذهبی

مقالات علوم سیاسی

مقالات مدیریت و سازمان

مقالات پزشکی - مامایی- میکروبیولوژی

مقالات صنعت- معماری- کشاورزی-برق

مقالات ریاضی- فیزیک- شیمی

مقالات کامپیوتر و شبکه

مقالات ادبیات- هنر - گرافیک

اقدام پژوهی و گزارش تخصصی معلمان

پاورپوئینت و بروشورر آماده

طرح توجیهی کارآفرینی

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1165
  • بازدید دیروز : 2206
  • بازدید کل : 13042828

پاورپوئینت ppt در مورد آشنایی با انواع سايبان - 21اسلاید


پاورپوئینت ppt در مورد آشنایی با انواع سايبان - 21اسلاید

پاورپوئینت ppt در مورد آشنایی با انواع سايبان

شامل 21اسلاید

به همراه تصاویر مربوطه

سطح دانشگاهی

 

قسمتی از متن پاورپوئینت ppt در مورد آشنایی با انواع سايبان

مقدمه

چتر، سایبان یا فشک، وسیله‌ای نیم کروی شکل است که برای محافظت فرد یا چیزی از باران یا نور آفتاب استفاده می‌شود كه انواع مختلف و كاربردهاي مختلفي دارد.

انواع سايبانپاورپوئینت ppt در مورد آشنایی با انواع سايبان 

از لحاظ تحرك

فرم هندسی سایه بان‌های متحرک افقی و عمودی، در کارایی شان از نظر ایجاد سایه و جلوگیری از تابش مستقیم افتاب به داخل ساختنان تاثیرگذار نیست، چراکه سایه بان‌های یادشده را می‌توان به نحو مطلوبی تغییر داد. کارایی سایه بان‌های یاد شده متفاوت بوده و تابع رنگ، محل نصب انها نسبت به پنجره و شرایط تهویه طبیعی در ساختمان می‌باشد.

سایه بان‌های ثابت در تمام فصول سال به صورت ثابت هستند. کارایی انها از نظر ایجاد سایه کارامد بر روی پنجره‌ها تابع موقعیت ساختمان و تغییرات روزانه و سالانه موقعیت خورشید است.پاورپوئینت ppt در مورد آشنایی با انواع سايبان 

از لحاظ محل نصب

سایه بان‌های خارجی: غالباً ثابت هستند و نمی‌توان شکل انها را تغییر دادو در قسمت خارجی پنجره‌ها نصب می‌شوند که به حالت‌های زیر موجود می‌باشند:

سایه بان عمودی در دو طرف پنجره، سایه بان افقی در بالای پنجره، سایه بان به صورت یک قاب سرتاسری در اطراف پنجره (این دسته از سایه بان‌ها در جبهه‌های شرقی و غربی استفاده می‌شوند و باید توجه داشت که در این دو جبهه تاثیر سایه بان‌های عمودی خیلی بیشتر از سایه بان‌های افقی می‌باشد).

سایه بان‌های داخلی: عبارتند از وسایلی مثل پرده معمولی و پرده کرکره‌ای که محل نصب ان‌ها در قسمت داخلی ساختمان می‌باشد. این دسته از سایه بان‌ها نسبت به سایه بان‌های خارجی، کارایی کمتری دارند و علت هم این است که پرتوهای خورشیدی به طور مستقیم از شیشه عبور کرده و این سایه بان‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد و باعث بالا رفتن دمای ان‌ها می‌شود. سایه بان‌های داخلی بعد از گرم شدن بلافاصله حرارت خود را به فضای داخلی ساختمان منتقل می‌کنند.

نمونه اي از انواع سايه بان هاي خارجي

پارکینگ اتومبیل در منازل: به دلیل عدم وجود پارکینگ سرپوشیده،اتومبیل در فضای باز پارک میشود. با استفاده از این پوشش میتوان یک فضای زیبا و مناسب برای اتومبیل فراهم کرد. در عین حال میتوان از همان فضا در صورت نبود اتومبیل برای کاربردهای دیگر استفاده نمود. درضمن این پوشش در زمستان میتواند از یخ زدگی اتومبیل جلوگیری کرده و جلوی نوری که به طبقات پایین ساختمان می رسد را نمیگیرد.

پوشش روی استخر : به منظور پوشش استخرهایی که در فضای باز قرار دارند، برای مثال استخرهای شنا یا پرورش ماهی.پاورپوئینت ppt در مورد آشنایی با انواع سايبان 

نمونه اي از انواع سايه بان هاي خارجي

نمونه اي از انواع سايه بان هاي خارجي

سايبان منازل: به منظور پوشش حيات هاي منازل ويلايي

نمونه اي از انواع سايه بان هاي خارجي

سايه بان پياده رو: قابل استفاده در پیاده رو ها وحیاط منازل و ویلاها ومحوطه مجتمع های تجاری و مسکونی، مراکز اداری، نظامی و آموزشی، مجتمع های تفریحی و ورزشی، بیمارستانها، هتلها و غیره ...

سازههای فلزی از جنس پروفیل آهن، در طرح ها و مدل های متنوع ساخته می شود پوشش که می تواند از جنس ورق های اکریلیک و پلی کربنات و یا ورقهای دیگردررنگهای متنوع می باشد.

نمونه اي از انواع سايه بان هاي خارجي

سايه بان مغازه ها و فروشگاه ها: جهت محافظت ورودي درب مغازه ها و مراكز خريد از نور خورشيد و باران كه به مدل هاي ثابت و كركره اي تقسيم مي شود.

پاورپوئینت ppt در مورد آشنایی با انواع سايبان


مبلغ قابل پرداخت 30,551 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ فروردین ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 1015

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

دفتر فنی دانشجو

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هر سوال و راهنمایی نیاز داشتيد لطفا جهت ارتباط سریعتر ازطريق شماره تلفن و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما