دانلود تحقیق،مقاله،جزوات دانشگاهی،خلاصه کتاب و طرح لایه بازفتوشاپ

مرکز دانلود تحقیق رايگان دانش آموزان و فروش آنلاين انواع مقالات، پروژه های دانشجويی،جزوات دانشگاهی، خلاصه کتاب، كارورزی و کارآموزی، طرح لایه باز کارت ویزیت، تراکت مشاغل و...******* توجه مهم: به منظور افزایش سطح کیفیت سایت و رضایت شما بازدیدکنندگان گرامی لطفا درصورت رویت هر یک از موارد زیر سریعا به پشتیبانی سایت اطلاع دهید. ۱) در صورت مشاهده هر گونه مغایرت در محتویات فایل با عنوان موضوع جهت اصلاح فایل مورد نقص ۲) در صورت مشاهده هر گونه مغایرت با موازین جمهوری اسلامی ایران به منظور اصلاح یا حذف لینک مربوطه ۳) اگر شما نویسنده یا پدیدآورنده اثر هستید در صورت عدم رضایت از نمایش اثر خود به منظور حذف اثر از سایت *****با تشکر از همراهی شما***** دانشجو برای دانشجو

نمونه سوالات کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات کارشناسی دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات دانشگاه پيام نور (سوالات عمومی)

کارآموزی و کارورزی

مقالات رشته حسابداری و اقتصاد

مقالات علوم اجتماعی و جامعه شناسی

مقالات روانشناسی و علوم تربیتی

مقالات فقهی و حقوق

مقالات تاریخ- جغرافی

مقالات دینی و مذهبی

مقالات علوم سیاسی

مقالات مدیریت و سازمان

مقالات پزشکی - مامایی- میکروبیولوژی

مقالات صنعت- معماری- کشاورزی-برق

مقالات ریاضی- فیزیک- شیمی

مقالات کامپیوتر و شبکه

مقالات ادبیات- هنر - گرافیک

اقدام پژوهی و گزارش تخصصی معلمان

پاورپوئینت و بروشورر آماده

طرح توجیهی کارآفرینی

آمار سایت

نظرسنجی سایت

چه قسمتی از سايت برای شما مفيد بود؟***(آيا می دانيد با اولين خريد به شما كد تخفيف 30 درصدی جهت خریدهای بعدی تعلق ميگيرد؟)***

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 4313
  • بازدید دیروز : 6686
  • بازدید کل : 3142489

مقاله 110-بررسي عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک، در میان مشتریان بانک ملي 172صفحه


مقاله 110-بررسي عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک، در میان مشتریان بانک ملي 172صفحه

110بررسي عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک، در میان مشتریان بانک ملي

فهرست مطالب

عنوان صفحه

چکیده....

فصل اول : کلیات تحقیق

مقدمه....

1-1. بیان مساله.....

1-2.اهميت و ضرورت تحقيق...

1-3. اهداف تحقيق......

1-3-1. هدف اصلي

1-3-2.اهداف فرعي...

1-4. سوالات تحقیق..

1-4-1.سوال اصلی تحقیق....

1-4-2 . سوالات فرعی تحقیق...

1-5. فرضیات تحقیق....

1- 6. قلمرو تحقيق......................................................................................................................................................

1-6-1. قلمرو زمانی....................................................................................................................................................

1-6-2 . قلمرو مکانی..................................................................................................................................................

1-7 . چارچوب نظری تحقیق....................................................................................................................................

1-8 . تعریف اصطلاحات و واژه ها..........................................................................................................................

1-9 . مدل تحقیق........................................................................................................................................................

1-10. متدولوژی تحقیق.............................................................................................................................................

 

فصل دوم :ادبیات تحقیق

بخش اول : مفاهیم نظری در مورد بانکداری الکترونیک

2-1-1. ويژگي هاي بانكداري الكترونيكي...............................................................................................................

2-1-1-1. سرعت.......................................................................................................................................................

2-1-1-2.درستي(صحت)..........................................................................................................................................

2-1-1-3. تجربه ( مهارت) مشتري........................................................................................................................

2-1-2. انواع بانكداري الكترونيك............................................................................................................................

2-1-2-1.بانکداری خانگی........................................................................................................................................

2-1-2-2.بانکداری از راه دور...................................................................................................................................

2-1-2-3. بانکداری اینترنتی.....................................................................................................................................

2-1-2-4. تلفن بانک..................................................................................................................................................

2-1-2-5. بانکداری از طریق تلویزیون بانکی.........................................................................................................

2-1-2-6. خودپرداز...................................................................................................................................................

2-1-3. تاريخچه بانكداري الكترونيك در جهان ....................................................................................................

2-1-3-1. تاریخچه دولت الکترونیک.....................................................................................................................

2-1-4. تاریخچه بانکداری الکترونیک در ایران......................................................................................................

2-1-4-1. دولت الکترونیک در ایران.......................................................................................................................

2-1-4-2. تکامل وتوسعه دولت الکترونیکی..........................................................................................................

2-1-4-3. بررسی اثرات دولت الکترونیک.............................................................................................................

2-1-4-3-1. سطح کلان(دولت)..............................................................................................................................

2-1-4-3-2. سطح خرد(سازمان ها- کارکنان ومدیریت)......................................................................................

2-1-5. سطوح بانكداري الكترونيك.........................................................................................................................

2-1-5-1. بانكداري الكترونيكي مصرف کننده ( در سطح مشتری)......................................................................

2-1-5-2. بانكداري الكترونيكي بین بانکی..............................................................................................................

2-1-6. ادوار بانكداري مدرن.....................................................................................................................................

2-1-6-1. دوره اول: اتوماسيون پشت باجه.............................................................................................................

2-1-6-2. دوره دوم: اتوماسيون جلوي باجه .........................................................................................................

2-1-6-3. دوره سوم: متصل كردن مشتريان به حساب هايشان............................................................................

2-1-6-4. دوره چهارم يكپارچه سازي سيستم ها و مرتبط كردن مشتري با عمليات بانكي...............................

2-1-7. مقايسه بانكداري الكترونيكي با بانكداري سنتي.........................................................................................

2-1-8. ضرورت هاي گسترش بانكداري الكترونيكي............................................................................................

2-1-8-1. افزايش كارايي مبادلات............................................................................................................................

2-1-8-2. صرفه های مقیاس کوچک تر.................................................................................................................

2-1-8-3. تقلیل هزینه های اولیه و تغییر موانع ورود به بازار..............................................................................

2-1-9. تجارت الكترونيك........................................................................................................................................

2-1-9-1. مبادله الكترونيكي داده ها........................................................................................................................

2-1-9-2. مدل فرآيند تجاري در تجارت الكترونيك.............................................................................................

 

 

بخش دوم: مفاهیم نظری عوامل پذیرش بانکداری الکترونیک

2-2-1. مروری بر مطالعات و وضعیت موجود سایر کشورها...............................................................................

2-2-2. مروری بر مطالعات و وضعیت موجود در ایران........................................................................................

2-2-3. ادراك از مفيد بودن و سهولت استفاده .......................................................................................................

2-2-4. سهولت ( راحتي- آسايش)..........................................................................................................................

2-2-4-1. تاثير سهولت استفادهاز تكنولوژيبر پذيرش بانكداري الكترونيكي...............................................

2-2-5. ابعاد رضايت مشتريان از کیفیت خدمات بانكداري الكترونيكي...............................................................

2-2-5-1. مشتري مداري و بانكداري الكترونيكي..................................................................................................

2-2-5-2. رضايت مشتريان.......................................................................................................................................

2-2-5-3. وفاداري مشتريان......................................................................................................................................

2-2-5-4. مزاياي مشتريان وفادار.............................................................................................................................

2-2-6.کیفیت..............................................................................................................................................................

2-2-6-1. اهمیت کیفیت خدمت به مشتری ..........................................................................................................

2-2-6-2. مزاياي ناشي از كيفيت.............................................................................................................................

2-2-6-3. سنجش كيفيت .........................................................................................................................................

2-2-6-4. انتظار قبلي مشتري...................................................................................................................................

2-2-6-5. كيفيت واقعي ...........................................................................................................................................

2-2-6-6. كيفيت ادراك شده ...................................................................................................................................

2-2-7. مدل و مقياس كيفيت خدمت به مشتري.....................................................................................................

2-2-7-1. اجزاي مقياس كيفيت بر اساس مدل سروكوال......................................................................................

2-2-7-2. مزاياي بكار گيري سروكوآل...................................................................................................................

2-2-7-3. انتقادهايي بر عليه سروكوال....................................................................................................................

2-2-8. مفهوم کیفیت خدمات...................................................................................................................................

2-2-9. عوامل موثر بر بهبود کیفیت خدمات..........................................................................................................

2-2-9-1. افزايش انتظارات مشتريان.......................................................................................................................

2-2-9-2. فعاليت رقبا................................................................................................................................................

2-2-9-3. عوامل محيطي.........................................................................................................................................

2-2-9-4. ماهيت خدمت به مشتري........................................................................................................................

2-2-9-5. عوامل درون سازماني...............................................................................................................................

2-2-10. مفهوم کیفیت خدمات الكترونيكي.............................................................................................................

2-2-11.کیفیت خدمات در بانكداري الكترونيكي....................................................................................................

2-2-12. بانكداري الكترونيكي و نقش آن در كيفيت خدمات................................................................................

2-2-13. امنيت............................................................................................................................................................

2-2-13-1. امنيت در بانكداري الكترونيك..............................................................................................................

2-2-13-2. مساله امنيت در بانكداري موبايل..........................................................................................................

2-2-13-3. امنيت سرور.............................................................................................................................................

2-2-13-4. امنيت رسانه انتقال..................................................................................................................................

2-2-13-5. امنيت سمت كاربر..................................................................................................................................

2-2-14. خود اثر بخشی استفاده از رایانه.................................................................................................................

2-2-15. ریسک ادراکی..............................................................................................................................................

2-2-16. اعتماد مشتري..............................................................................................................................................

2-2-16-1. اهميت اعتماد..........................................................................................................................................

2-2-16-2. مشخصات اعتماد....................................................................................................................................

2-2-16-3. عوامل موثر بر اعتماد.............................................................................................................................

2-2-16-3-1. متغيرهاي فردي..................................................................................................................................

2-2-16-3-2. متغيرهاي مربوط به سازمان..............................................................................................................

2-2-16-3-3. متغيرهاي زير ساختي........................................................................................................................

2-2-17. تصویر ذهنی................................................................................................................................................

2-2-17-1. عوامل موثر بر تصویر ذهنی.................................................................................................................

2-2-18. اينترنت.........................................................................................................................................................

2-2-18-1.گستره اينترنت.........................................................................................................................................

2-2-18-2. میزان دسترسی و کیفیت اینترنت..........................................................................................................

2-2-19. پیشینه تحقیق...............................................................................................................................................

فصل سوم: روش شناسی پژوهش

مقدمه.............................................................................................................................................................................

3-1 . روش تحقیق.......................................................................................................................................................

3-2. جامعه آماری .......................................................................................................................................................

3-3. حجم نمونه و روش نمونه گیری......................................................................................................................

3-4. ابزار پژوهش......................................................................................................................................................

3-5. روایی پرسشنامه..................................................................................................................................................

3-6. پایایی پرسشنامه .................................................................................................................................................

3-7. روش تجزیه و تحلیل داده ها............................................................................................................................

3-8. روش گردآوري داده ها......................................................................................................................................

3-9. روش تجزیه وتحلیل داده ها.............................................................................................................................

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها

مقدمه ............................................................................................................................................................................

4-1. تجزیه و تحلیل آمار توصیفی............................................................................................................................

4-2. آمار توصیفی سوالات پرسشنامه........................................................................................................................

4-3. بررسی روابط بین فرضیه های تحقیق...............................................................................................................

4-4. بررسیتاثیر عوامل دموگرافیک.......................................................................................................................

4-4-1. بررسی رابطه بین جنسیت و پذیرش بانکداری الکترونیکی.......................................................................

4-4-2. رابطه بین سن و پذیرش بانکداری الکترونیک............................................................................................

4-4-3. رابطه بین تحصیلات و پذیرش بانکداری الکترونیکی...............................................................................

4-4-4. رابطه بین میزان درآمد و پذیرش بانکداری الکترونیکی.............................................................................

4-5. تجزیه و تحلیل مدل تحقیق...............................................................................................................................

 

فصل پنجم: نتیجه گیری

مقدمه.............................................................................................................................................................................

5-1. نتیجه گیری از فرضیه های پژوهشی................................................................................................................

5-2. نتایج یافته های تحقیق.......................................................................................................................................

5-3. مقایسه نتایج این تحقیق با تحقیق مشابه دیگر................................................................................................

5-4 . محدوديت های تحقيق.....................................................................................................................................

5- 5. پیشنهادهای تحقیق............................................................................................................................................

5-6. پیشنهادهایی به مدیران.......................................................................................................................................

منابع فارسی...................................................................................................................................................................

منابع لاتین.....................................................................................................................................................................

 

 

فصل اول

 كليات پژوهش

 

 

مقدمه

توسعه فن آوری های ارتباطی و اطلاعاتی آثار بسیار مثبتی در عرصه های مختلف اجتماعی، علمی و اقتصادی جوامعی که از این فن آوری ها بهره مناسب را برده اند گذاشته است. در این میان و با توجه به تحولات عظیم صورت گرفته در ساختار اقتصادی و نظام های مالی نقش بانک ها به عنوان عناصر تاثیر گذار در اقتصاد بیش از پیش پر رنگ تر و مهم تر شده است.

تردیدی نیست که رمز بقا و پیشرفت سازمان ها ، ارائه خدمات با کیفیت برتر بوده و نظام بانکی به عنوان یک صنعت خدماتی از این قاعده مستثنی نیست. در همین راستا به واسطه گسترش شدید رقابت و پویایی اقتصاد، سیاست های استراتژیک و تجاری بر حفظ اعتماد مشتریان نسبت به سازمان متمرکز شده اند. خدمات الکترونیکی از لحاظ حفظ و جذب مشتریان از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشند.

در اين فصل، محقق به بيان مساله اصلي پژوهش و تشريح و بيان آن، ضرورت انجام تحقيق، فرضيه هاي تحقيق، اهداف ، روش انجام و روش گردآوري اطلاعات مي پردازد و نمونه و جامعه آماري و روش هاي نمونه گيري به طور خلاصه بيان مي شوند .

1-1 . بیان مساله

بانکداری الکترونیک عبارت است از ارائه خدمات مالی و بانکی از طریق شبکه الکترونیک و اینترنت که به عنوان یکی از مهمترین زیر ساخت های تجارت الکترونیک توجه بسیاری را به خود معطوف داشته و بسیاری از پژوهشگران وقت خود را صرف مبانی توسعه بانکداری الکترونیک نموده اند. همان گونه که اشاره شد ، بانکداری الکترونیک در سال های اخیر دارای جهشی بی سابقه بوده است و تردیدی نیست که برای ورود به بازارهای جهانی و عضویت در سازمان تجارت جهانی داشتن نظام بانکی کارآمد که بتواند با دقت ، سرعت و تکنولوژی هم سطح با بانکهای دنیا رقابت نماید ، ضروری است. در ایران فرهنگ ها و نگرش های متفاوت نسبت به پول و اعتبار از آن جمله موضوعاتی است که بانک ها را وادار می سازد تا با احتیاط بیشتری به مقوله رشد تکنولوژی اطلاعات بپردازند. عامل گریز از نوآوری جدید در محصولات در اکثر کشورها وجود دارد ، در صنعت بانکداری ایران وجود فرهنگ بوروکراتیک و تمایل به بانکداری سنتی، بانکداری نوین را با محدودیت مواجه ساخته است. (الهياري فرد، 1384)

بانک ملي به عنوان یکی از بانک های پیشگام در زمینه استقرار بانکداری الکترونیک که سرمایه گذاری زیادی بر روی توسعه بانکداری الکترونیک نموده ، شناخته شده است. بانک ملي با راه اندازی شرکت تجارت الکترونیک سعی بر آن داشته فعالیت های مرتبط با بانکداری الکترونیک را متمرکز نموده و زمینه های استقرار یک بانک الکترونیک را فراهم سازد تا بتواند از میزان مراجعه مشتریان و ازدحام و شلوغی شعب بانک که باعث کاهش کیفیت خدمات عرضه شده می گردد، بکاهد. طی تحقیقی که توسط بانک پارسيان صورت گرفت ، آشکار شد که یکی از عوامل شلوغی و ازدحام شعب ، عدم تمایل برخی مشتریان به استفاده از خدمات الکترونیکی بانک و تمایل به رویه های بانکداری سنتی می باشد. به گونه ای که با توجه به سرمایه گذاری های صورت گرفته ، همچنان شاهد شلوغی و ازدحام بیش از حد شعب بانک می باشیم که این مشکل باعث نارضایتی بسیاری از مشتریان بانک شده است. با توجه به این که بانک ملي پیشگام بودن در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک را یکی از ضرورت های توسعه خدمات خود میداند و جلب رضایت مشتریان در صدر اولویت های این بانک است ، لذا به دنبال شناسایی عواملی است که در پذیرش این فن آوری از سوی مشتریان موثر باشد.

1-2. اهميت و ضرورت تحقيق

با توجه به پیشرفت سطح استفاده از خدمات بانکداری در جهان ، امروزه یکی از تاثیر گذارترین عوامل در حوزه تجارت و زندگی شخصی افراد استفاده از خدمات الکترونیکی است. لذا با توجه به گسترش روزافزون حوزه خدمات بانکی و نیاز افراد به بهره گیری از این خدمات که از پرداخت قبوض تا تراکنش های خاص و بزرگ بانکی گسترش یافته اند مطالعه و بررسی عوامل موثر بر بانکداری الکترونیک در مناطق مختلف کشور با توجه به تغییرات بافت جغرافیایی ، فرهنگی ، سنی ، تحصیلی و غیره... مورد نیاز است.

البته امروزه تمامی بانک ها این خدمات را ارائه می دهند اما هنوز هم وجود مشکل در استفاده از این خدمات بین مشتریان این بانک ها به وضوح قابل مشاهده می باشد ، لذا ضرورت انجام این تحقیق رسیدن به نتایجی است که با تعمیم آنها بتوانیم در استفاده از این خدمات به کیفیت بهره گیری از آن بیافزاییم و میزان استفاده از سرویس های الکترونیکی بانک ها را برای مشتریان بالا ببریم.

با استفاده هرچه بیشتر افراد از این خدمات ما از ازدحام بیهوده شعب ، ترافیک بالای شهری و افزایش هزینه های شهری در اثر رفت و آمدهای بیهوده افراد در ساعت پیک روز جلوگیری خواهیم کرد و بانک ها با شناخت هرچه بیشتر این عوامل قادر خواهند بود تا از هزینه های خود کاسته و به کیفیت خدمات خود بیافزایند.

1-3. اهداف تحقيق

1-3-1. هدف اصلي

بررسي عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک، در میان مشتریان بانک ملي شهرستان كاشان.

1-3-2 .اهداف فرعي

بررسي ارتباط بين سهولت استفاده از بانکداری الکترونیک و مشتریان بانک ملي مركزي شهرستان كاشان.

بررسی ارتباط بین لذت بخش بودن بانکداری الکترونیک و مشتریان بانک ملی مرکزی شهرستان کاشان.

بررسی ارتباط بین مفید بودن بانکداری الکترونیک ومشتریان بانک ملی مرکزی شهرستان کاشان.

بررسی ارتباط بین ارائه اطلاعات در زمینه بانکداری الکترونیک و مشتریان بانک ملی مرکزی شهرستان کاشان.

بررسی ارتباط بین امنیت و محرمانه بودن اطلاعات در بانکداری الکترونیک و مشتریان بانک ملی مرکزی شهرستان کاشان.

بررسی ارتباط بین کیفیت ارتباط اینترنتی در بانکداری الکترونیک و مشتریان بانک ملی مرکزی شهرستان کاشان.

1-4. سوالات تحقیق

سوالات تحقیق به شرح ذیل می باشد:

 

1-4-1 .سوال اصلی تحقیق

1- عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک، در میان مشتریان بانک ملي کدام است؟

1-4-2 . سوالات فرعی تحقیق

1-آیا بین مفید بودن بانکداری الکترونیک و پذیرش بانکداری الکترونیک در میان مشتریان بانک ملي رابطه معناداری وجود دارد؟

2-آیا بين سهولت استفاده از بانکداری الکترونیک و مشتریان بانک ملي ارتباط معني داري وجود دارد؟

3-آیا بین لذت بخش بودن بانکداری الکترونیک و پذیرش بانکداری الکترونیک در میان مشتریان بانک ملي رابطه معناداری وجود دارد؟

4-آیا بین میزان اطلاعات درباره بانکداری الکترونیک و پذیرش بانکداری الکترونیک رابطه معناداری وجود دارد؟

5-آیا بین امنیت و محرمانه بودن اطلاعات و پذیرش بانکداری الکترونیک رابطه معناداری وجود دارد؟

6-آیا بین کیفیت ارتباط اینترنتی و پذیرش بانکداری الکترونیک رابطه معناداری وجود دارد؟

1-5. فرضیات تحقیق

فرضیات تحقیق به شرح ذیل می باشد

فرضیه اول:مابین مفید بودن بانکداری الکترونیک و پذیرش بانکداری الکترونیک در میان مشتریان بانک ملي ارتباط معناداری وجود دارد.

فرضیه دوم:مابين سهولت استفاده از بانکداری الکترونیک و مشتریان بانک ملي مركزي شهرستان كاشان ارتباط معني داري وجود دارد .

فرضیه سوم:مابین لذت بخش بودن بانکداری الکترونیک و پذیرش بانکداری الکترونیک در میان مشتریان بانک ملي رابطه معناداری وجود دارد.

فرضیه چهارم:مابین ارائه اطلاعات در زمینه بانکداری الکترونیک و پذیرش بانکداری الکترونیک در میان مشتریان بانک ملي رابطه معناداری وجود دارد.

فرضیه پنجم:مابین امنیت و محرمانه بودن اطلاعات و پذیرش بانکداری الکترونیک در میان مشتریان بانک ملي رابطه معناداری وجود دارد.

فرضیه ششم:مابین کیفیت ارتباط اینترنتی و پذیرش بانکداری الکترونیک در میان مشتریان بانک ملي رابطه معناداری وجود دارد.

1- 6. قلمرو تحقيق

1-6-1. قلمرو زمانی

اين تحقيق در زمستان سال 1392 و بهار سال 1393 صورت پذيرفت.

1-6-2 . قلمرو مکانی

محدوده مكاني اين تحقيق در حيطه بانك ملي مركزي شهرستان كاشان صورت پذيرفت.

1-7 . چارچوب نظری تحقیق

چارچوب نظری الگویی مفهومی بوده و به بررسی روابط بین متغیرهای مستقل و وابسته می پردازد و همبستگی بین آنها را شرح می دهد. چارچوب نظری به پژوهشگر کمک می کند که روابط خاصی را در نظر بگیرد آنها را بیازماید و درک خود را در زمینه موضوع پژوهش گسترده سازد و در جهت بهبود آن راه حل های مناسب ارائه دهد.

امروزهبسياريازبانكهادرسطحجهانخدماتخودرابهصورتالكترونيكيارايه ميدهندوبايكپارچهشدناقتصادجهاني ،كشورمانيزتحتتأثيرقرارخواهدگرفت ،از اينرودربلندمدتچارهايجزالكترونيكيشدنبانكهانداريم . ازسوييبخشدرحال رشديازمشتريانيشكلگرفتهاندكهفهمتكنولوژيكيدارندوسهولتسيستمهايتوزيع خدمتمبتنيبرتكنولوژيرانسبتبهارايهاينخدماتازطريقكاركنانبانكترجيح ميدهند.


مبلغ قابل پرداخت 5,999 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۳ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 43

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

دفتر فنی دانشجو

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هر سوال و راهنمایی نیاز داشتيد لطفا جهت ارتباط سریعتر ازطريق شماره تلفن و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما