مرکز دانلود خلاصه کتاب و جزوات دانشگاهی

مرکز دانلود تحقیق رايگان دانش آموزان و فروش آنلاين انواع مقالات، پروژه های دانشجويی،جزوات دانشگاهی، خلاصه کتاب، كارورزی و کارآموزی، طرح لایه باز کارت ویزیت، تراکت مشاغل و...(توجه: اگر شما نویسنده یا پدیدآورنده اثر هستید در صورت عدم رضایت از نمایش اثر خود به منظور حذف اثر از سایت به پشتیبانی پیام دهید)

نمونه سوالات کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات کارشناسی دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات دانشگاه پيام نور (سوالات عمومی)

کارآموزی و کارورزی

مقالات رشته حسابداری و اقتصاد

مقالات علوم اجتماعی و جامعه شناسی

مقالات روانشناسی و علوم تربیتی

مقالات فقهی و حقوق

مقالات تاریخ- جغرافی

مقالات دینی و مذهبی

مقالات علوم سیاسی

مقالات مدیریت و سازمان

مقالات پزشکی - مامایی- میکروبیولوژی

مقالات صنعت- معماری- کشاورزی-برق

مقالات ریاضی- فیزیک- شیمی

مقالات کامپیوتر و شبکه

مقالات ادبیات- هنر - گرافیک

اقدام پژوهی و گزارش تخصصی معلمان

پاورپوئینت و بروشورر آماده

طرح توجیهی کارآفرینی

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1936
  • بازدید دیروز : 2206
  • بازدید کل : 13043599

گزارش کارآموزی در مورد مهد کودک و پیش دبستانی


گزارش کارآموزی در مورد مهد کودک و پیش دبستانی

قسمتی از گزارش کارآموزی در مورد مهد کودک و پیش دبستانی به صورت ورد doc

 

فهرست مطالب

 

مقدمه. 1

فصل اول

آشنایی کلی با مکان کارآموزی.. 3

چارت تشکیلاتی.. 6

نقاط قوت... 7

نقاط ضعف... 8

تامین نور مناسب درمهد کودک.... 8

عوامل موثر در تامين نور. 9

پیشنهادات... 10

شرح فعالیت هایی که در محل کارآموزی صورت می گیرد. 11

 

فصل دوم

ارزیابی رشته مربی کودک.... 15

معرفی اجمالی رشته مربی کودک.... 15

نقش و توانایی فارغ التحصیلان. 15

توانایی های فارغ التحصیل کاردانی مربی کودک.... 17

فرم گزارش کار هفتگی.. 18

 

فصل سوم

فهرست منابع. 34

فرم خلاصه اطلاعات کارآموزی.. 34

فرم معرفی نامه واحد ارتباط با صنعت... 34

فرمهای پیشرفت کارآموزی.. 34

فرم ارزیابی مدرس و بازدیدهای صورت گرفته. 34

فرم ارزیابی سرپرست واحد کارآموزی.. 34

فرم گواهی پایان دوره کارآموزی از محل کارآموزی به واحد ارتباط با صنعت دانشگاه. 34

فرم ارزیابی نهایی.. 34

 

 

مقدمه:

هدف از حضور در مهد و همکاری با آنها و حضور در کلاس ها بدست آوردن تجارب مفید و قابل استفاده در زندگی خود و یا در آینده ی شغلی خود است؛ همچنین آشنا شدن با محیط کار و ارتباط اجتماعی مناسب و نیز به کار بردن دانش هایی آموخته شده در دانشگاه و به کارگیری مهارت های آموخته شده در شرایط و موقعیت های مختلف کاری از مزایای کارآموزی است.

در کار آموزی با روش های مختلف آموزش آشنا می شویم و می توانیم آنها را به کار ببریم و نتیجه کار خود را مشاهده کنیم و از این طریق نیز تجربه های خوبی بدست می آید.


 

  

فصل اول

 

آشنایی کلی با مکان کارآموزی:

درب مهدوپیش دبستانی چکامه به شکل قارچ است که بالای آن قرمز رنگ و درب آن سبز است و چشم و دهان دارد. مهدوپیش دبستانی چکامه دارای دو طبقه که طبقه ی بالا مقطع ابتدایی و طبقه ی پایین مهدوپیش دبستانی است. دارای یک حیاط نسبتاً بزرگ است که با چمن مصنوعی پوشیده شده است و دو دروازه برای بازی فوتبال بچه ها دارد و یک سرویس بهداشتی و دو آبخوری و لیوان های یک بار مصرف در کنار دیوار قرار گرفته است و کمدی در گوشه ی حیاط درست کرده اند که حالت انباری دارد و وسایلی مثل لیوان یک بار مصرف، توپ بازی و آچار و انبردست و ... در آن وجود دارد و درب آن نیز قفل می شود. آقا سیروس(بابای مدرسه) محافظ این کمد و مراقب بچه ها برای جلوگیری از خروج آنها از پیش دبستانی است. بعد از حیاط چند پله که به طبقه ی بالا راه پیدا می کند قرار دارد که یک دفتر دارد و در روبه روی دفتر یک فوتبال دستی پایه دار قرار دادند تا بچه‌ها در زنگ ورزش از آن استفاده کنند. طبقه ی بالا حدوداً 6کلاس و یک آشپزخانه دارد و وسط سالن با گیاهان تزئین شده است.

سالن آنها با موکت پوشیده شده است و حدوداً ساعت 10 صبح در سالن سفره یک بار مصرف پهن می شود و بچه ها عدسی، لوبیا و سوپ و ... می خورند.

وقتی از پله ها به طبقه ی پایین می رویم دو جاکفشی بزرگ قرار دارد که رنگ آنها قرمز است. یک سبد بزرگ هم در کنار جاکفشی قرار دارد که درون آن پر از دمپایی های پلاستیکی سایز پای بچه ها و چند جفت هم سایز پای مربی های آن هاست. درب ورودی طبقه ی پایین نصف آن شیشه ای است و شیشه های آن از بیرون به داخل دید ندارد. در جلوی درب ورودی یک پادری انداخته اند و تمام مربی های آنجا با دمپایی هستند و سطح آنجا با موکت پوشیده شده است. در سمت راست درب ورودی چند صندلی وجود دارد برای والدینی که به آنجا می آیند و در سمت چپ یک کمد بسیار کوچک که برخی برگه ها و وسایل در آن نگهداری می شود. در روبه روی درب ورودی میز مدیر قرار دارد که روی میز وسایل مثل مهر، دفتر و خودکار و دستگاه پرینت و در کنار میز مدیر دو کمد با درب شیشه ای برای نگهداری کارهای بچه ها و وسایل نمایشی مثل عروسک ها است.

در جلوی میز مدیر یک میز کوتاه تر و کشیده تر و چهارصندلی راحتی پشت میز قرار داشت. بعد از میز مدیر در طرف راست آن آشپزخانه است که یخچال برای آب خنک و غذاهای بچه ها و میوه های آنها و گاز برای گرم کردن غذای بچه های شیفت ظهر و کابینت هایی که در آنها نمک- شکر- بشقاب- قاشق چنگال- انواع حبوبات و چاقو و ... وجود دارد. روی کابینت یک چای ساز و ماکروفر قرار دارد. در سمت چپ آشپزخانه با فاصله ی دو متر سرویس بهداشتی قرار داد که در ان یک روشویی- سطل زباله- خوشبوکننده و آینه و دستمال کاغذی قرار دارد. در سمت چپ سرویس بهداشتی یک اتاقک کوچک حدوداً 9 متر که در داخل آن یک درب به اسم شاعران و بزرگان است رنگ برخی سالن ها صورتی ملایم و برخی آبی ملایم است. در کلاس ها روی دیوارهای آنها عکس های بچه ها با طرح دور آن که در هر کلاس و با توجه به دفتر پربودن آنها فرق می کند که برای تشویق بچه ها به آنها ستاره می چسبانند و هر که در یک پایان زمان مشخص جوایزی به آن کودک داده می شود. یک تخته وایت بوردی روی دیوار قرار دارد و ستاره ها و ماه و عروسکها از سقف برخی کلاس ها آویزان است.

در هر کلاسی یک کمد قرار دارد که درون کمد یک دستمال کاغذی، یک لیوان، مدارنگی، دفتر حضور و غیاب بچه ها و کتاب کارهای بچه ها و کاربرگ های بچه ها، چسب شیشه ای، قیچی های بچه ها، کتاب های کمک آموزشی و در قسمتی از کمد که درب دارد وسایل کمک آموزشی قرار داده اند.

روی این آشپزخانه یک آکواریوم بزرگ قرار دارد که یک ماهی بزرگ و ماهی های دیگر درون آن قرار دارد. در سمت چپ آشپزخانه یک سالن دیگری وجود دارد که به وسیله ی درب این دو سالن به یکدیگر راه دارند. درون آن سالن وسایل بازی کودکان وجود دارد یک سرسره ی پلاستیکی و یک استخر توپ با توپ های رنگارنگ که کناره ی آنها نیز محافظ دارد با کمی فاصله چهار قاب به صورت دایره دار قرار گرفته اند و همه با هم به یک میله متصل هستند و با هم پلاستیک برای بازی کودکان قرار دارد. روی دیوار آن سالن بازی با بادکنگ هایی اسم مهد را به انگلیسی نصب کرده اند و در طرف دیگر آن عکس درب مهد که به شکل قارچ است را کشیده اند.

در این سالن نیز 4 کلاس دیگر قرار دارد که 3 تای آن مهد و یکی از آنها پیش دبستانی است. در این سالن نیز یک سرویس بهداشتی مخصوص بچههای این سالن است و هر کلاس نیز دارای کمد دیواری و کولر است. در هر کلاس پارچ آب و لیوان های مخصوص بچه ها قرار دارد. در هر کلاس صندلی و میزهایی به شکل گوجه فرنگی وجود دارد.

 

  

چارت تشکیلاتی:

 

 


مبلغ قابل پرداخت 22,679 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۱ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 2155

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

دفتر فنی دانشجو

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هر سوال و راهنمایی نیاز داشتيد لطفا جهت ارتباط سریعتر ازطريق شماره تلفن و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما