دانلود تحقیق،مقاله،جزوات دانشگاهی،خلاصه کتاب و طرح لایه بازفتوشاپ

مرکز دانلود تحقیق رايگان دانش آموزان و فروش آنلاين انواع مقالات، پروژه های دانشجويی،جزوات دانشگاهی، خلاصه کتاب، كارورزی و کارآموزی، طرح لایه باز کارت ویزیت، تراکت مشاغل و...******* توجه مهم: به منظور افزایش سطح کیفیت سایت و رضایت شما بازدیدکنندگان گرامی لطفا درصورت رویت هر یک از موارد زیر سریعا به پشتیبانی سایت اطلاع دهید. ۱) در صورت مشاهده هر گونه مغایرت در محتویات فایل با عنوان موضوع جهت اصلاح فایل مورد نقص ۲) در صورت مشاهده هر گونه مغایرت با موازین جمهوری اسلامی ایران به منظور اصلاح یا حذف لینک مربوطه ۳) اگر شما نویسنده یا پدیدآورنده اثر هستید در صورت عدم رضایت از نمایش اثر خود به منظور حذف اثر از سایت *****با تشکر از همراهی شما***** دانشجو برای دانشجو

نمونه سوالات کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات کارشناسی دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات دانشگاه پيام نور (سوالات عمومی)

کارآموزی و کارورزی

مقالات رشته حسابداری و اقتصاد

مقالات علوم اجتماعی و جامعه شناسی

مقالات روانشناسی و علوم تربیتی

مقالات فقهی و حقوق

مقالات تاریخ- جغرافی

مقالات دینی و مذهبی

مقالات علوم سیاسی

مقالات مدیریت و سازمان

مقالات پزشکی - مامایی- میکروبیولوژی

مقالات صنعت- معماری- کشاورزی-برق

مقالات ریاضی- فیزیک- شیمی

مقالات کامپیوتر و شبکه

مقالات ادبیات- هنر - گرافیک

اقدام پژوهی و گزارش تخصصی معلمان

پاورپوئینت و بروشورر آماده

طرح توجیهی کارآفرینی

آمار سایت

نظرسنجی سایت

چه قسمتی از سايت برای شما مفيد بود؟***(آيا می دانيد با اولين خريد به شما كد تخفيف 30 درصدی جهت خریدهای بعدی تعلق ميگيرد؟)***

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 654
  • بازدید دیروز : 19918
  • بازدید کل : 3643769

گزارش تخصصی پایه ابتدایی با عنوان حل مشکل بدخطی و نارسانویسی یکی از دانش آموزان با راه حل های خلاقانه


گزارش تخصصی پایه ابتدایی با عنوان حل مشکل بدخطی و نارسانویسی یکی از دانش آموزان با راه حل های خلاقانه

این گزارش تخصصی پایه ابتدایی با عنوان حل مشکل بدخطی و نارسانویسی یکی از دانش آموزان با راه حل های خلاقانه در قالب فایل ورد (قابل ویرایش) و در 17 صفحه تهیه شده است.

 

فهرست گزارش تخصصی حل مشکل بدخطی و نارسانویسی

فهرست مطالب

چکیده :4

مقدمه : (بیان طرح و مساله )4

ارزیابی از وضع موجود. 5

اهداف گزارش تخصصی :6

هدف اصلی :6

اهداف فرعی :6

مقایسه با شاخص... 6

جمع آوری اطلاعات:6

الف- مشاهدات :6

ادبیات و پیشینه ی تحقیق.. 7

پس از اجرای راهکارهای فوق نتایج ذیل بدست آمده است:8

آموزش درست نویسی:9

تجزیه و تحلیل داده ها10

ارائه ی راهکارهای عملی برای برطرف کردن مشکل بدخطی دانش آموز11

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن. 13

ارزیابی بعد از اجرای طرح. 15

نقاط قوت اجرای طرح. 16

نقاط ضعف :16

نتیجه گیری و پیشنهادات.. 16

منابع :17

 

 

قسمتی از متن گزارش تخصصی حل مشکل بدخطی و نارسانویسی

چکیده :

بنده در اوایل سال تحصیلی با دیدن مشق و املای" ........."متوجه مشکل بدخطی او که گاهی تا حد نارسا نویسی نیز می رسید ، شدم با شواهدی که من از این مشکل علی داشتم با همکارانم تصمیم گرفتیم در جهت بهبود خط نوشتاری اش به او کمک نماییم ما در این پژوهش سعی کردیم دانش آموز روش صحیح نوشتن ، مداد در دست گرفتن ، شکل صحیح حروف ، اندازه و سواد حروف ، ابتدا و انتهای نگارش حروف و ... را یاد بگیرد. و همچنین برای تقویت عضلات ماهیچه ای دست دانش آموز و هماهنگ تر شدن بیشتر چشم و دست او هنگام نوشتن،فعالیت هایی را در زنگ های هنر و ورزش با همکاری و مساعدت های مدیر و مربی تربیت بدنی انجام دادیم.و همچنین برای رفع موانع فیزیکی،جسمی و نگارشی تا رسیدن به وضع مطلوب تلاش کردیم.

مقدمه : (بیان طرح و مساله )

در پژوهش حاضر ، با توجه به این اصل که کودک بیشتر به بازی علاقه مند است ، بد خطی دانش آموز اصلاح شده است . همچنین به صورت ریشه ای به مشکل پرداخته شده است ، نه این که متوسل به رو نویسی های بی هدف و خسته کننده شود که در مواردی به تشدید مشکل منجر می شود .

این نوشتار شامل چندین بخش است که پس از بیان مسئله و ارائه ی شواهد و تحلیل داده ها ، راه حلهایی را بطور موقّت در نظر گرفته و سر انجام پس از گزینش روش مؤثّر با نظارت بر آن شواهدی دال بربهبود مشکل ارائه کرده و پس از تأیید وضع مطلوب از جانب چند مرجع ، توصیه هایی شده است.


ارزیابی از وضع موجود

در اوایل سالتحصیلی متوجه شدم که یکی از دانش آموزان نسبت به دیگر دانش آموزان دارای خطی نا زیبا و نا متناسب می باشد.با بررسی و نظارت بیشتر و تکالیف انجام شده در کلاس و اظهارات مادر شان به فکر پژوهش برای رفع مشکل نا رسا نویسی و بد خطی وی برآمدم.

دانش آموز مورد نظر پسری با قد متوسط ( 120 سانتی متر) و وزن ( 25 کیلو گرم) می باشد. او فرزند اول یک خانواده ی 4 نفری می باشد. و والدین او دارای سواد پنجم ابتدایی هستند و از نظر مالی در سطح متوسط می باشند.او دارای یک برادر 3 ساله نیز می باشد.

در نوشته های این دانش آموز اندازه ی حروف در یک کلمه با هم تناسب ندارند .( حروف دندانه دار ، ریز و حروف قبلی و بعدی را درشت می نویسد ) دو جزء کلمات ترکیبی را خیلی با فاصله می نویسد ، به طوری که دو کلمه ی جدا از هم تصور می شود. حروف گودی دار ( مقعر ) مانند " ی "، " ل " و " ن " را به صورت شکسته و گوشه دار می نویسد.

اتصالات حروف را در کلمات به صورت اصولی انجام نمی دهد و در نوشته هایش خط زمینه را رعایت نمی کند. گاهی که اشتباه می نویسد دوباره بدون پاک کردن ، روی همان کلمه ی اشتباه شروع به تصحیح می نماید . بنابراین نوشته ها ی وی نا مفهوم و کثیف به نظر می رسد. به خاطر همین بد خطی و عدم استفاده از مداد پاک کن در اکثر مواقع ، دفاتر و کتابهایش اغلب کثیف و نا مرتب است.

البته گاهی با تشویق های من و مادرش حوصله به خرج می دهد و خوب می نویسد. و این روزنه ای برای شروع به اصلاح وضع موجود برای من می باشد.

اهداف گزارش تخصصی :

هدف اصلی :

حل مشکل بدخطی و نارسا نویسی یکی از دانش آموزان

اهداف فرعی :

1 - چه عواملی موجب ایجاد مشکل بدخطی دانش آموز شده است .

2 - آیا ضعف اندام های او سبب بدخطی در وی شده است .

3 – با چه روش هایی می توان مشکل بدخطی را در دانش آموز حل کرد .

مقایسه با شاخص

در مقایسه با شاخص ، دانش آموز باید خوش خط بنویسد و مشکل نارسا نویسی در او حل شود .

جمع آوری اطلاعات:

الف- مشاهدات ( مستقیم و غیر مستقیم ) در موقعیت های مختلف خصوصاً در زمان انجام فعالیتهای عملی

ب- بررسی و تحلیل پرسشنامه ی سیاهه ی رفتار

ج – اسناد و دارک ( عکس های گرفته شده از حالات مختلف دانش آموز ) همراه بادست خط دانش آموز

د- پرسشهای مصاحبه ای از معلمان پایه ی دوم مدارس مختلف

هـ - یادداشت های روزانه

الف- مشاهدات :

مشکل بدخطی این دانش آموز طبق بررسی هایی که از پوشه ی کار کلاس اول او به عمل آمد. مشخص شده بود او علاوه بر آنکه اندازه وشیب و شکل کلی حروف را صحیح انجام نمی داده ، جهت رسم شکل حروف را هم نمی دانسته است. امسال هم در پایه ی دوم با مشاهده ی خودم که در بررسی تکالیف او و دست خطش در پای تابلوی کلاس و اعتراض دوستانش از ناخوانا بودن نوشته های او و همچنین گلایه ی مادر دانش آموز و بیان اظهارات ایشان در زمان دیدار با من بعمل آمده بود من به این مشکل او پی بردم. و به همین دلیل در جستجوی راه حلی برای رفع این مشکل او برآمدم. و با همکارانم تصمیم گرفتیم در این مورد پژوهش انجام دهیم .

ادبیات و پیشینه ی تحقیق

در تحقیقی که با عنوان راهکارهای عملی برای کاهش میزان بد خطی دانش آموزان انجام گرفته است به راه حل های زیر جهت رفع مشکل اشاره شده است.

1 - استفاده از رسم الخط تحریری موجود در بازار


مبلغ قابل پرداخت 3,999 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 48

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

دفتر فنی دانشجو

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هر سوال و راهنمایی نیاز داشتيد لطفا جهت ارتباط سریعتر ازطريق شماره تلفن و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما