مرکز دانلود خلاصه کتاب و جزوات دانشگاهی

مرکز دانلود تحقیق رايگان دانش آموزان و فروش آنلاين انواع مقالات، پروژه های دانشجويی،جزوات دانشگاهی، خلاصه کتاب، كارورزی و کارآموزی، طرح لایه باز کارت ویزیت، تراکت مشاغل و...(توجه: اگر شما نویسنده یا پدیدآورنده اثر هستید در صورت عدم رضایت از نمایش اثر خود به منظور حذف اثر از سایت به پشتیبانی پیام دهید)

نمونه سوالات کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات کارشناسی دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات دانشگاه پيام نور (سوالات عمومی)

کارآموزی و کارورزی

مقالات رشته حسابداری و اقتصاد

مقالات علوم اجتماعی و جامعه شناسی

مقالات روانشناسی و علوم تربیتی

مقالات فقهی و حقوق

مقالات تاریخ- جغرافی

مقالات دینی و مذهبی

مقالات علوم سیاسی

مقالات مدیریت و سازمان

مقالات پزشکی - مامایی- میکروبیولوژی

مقالات صنعت- معماری- کشاورزی-برق

مقالات ریاضی- فیزیک- شیمی

مقالات کامپیوتر و شبکه

مقالات ادبیات- هنر - گرافیک

اقدام پژوهی و گزارش تخصصی معلمان

پاورپوئینت و بروشورر آماده

طرح توجیهی کارآفرینی

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1912
  • بازدید دیروز : 1603
  • بازدید کل : 13041369

مقاله بررسي اثر حضور شركت‌هاي توليدي در نمايشگاه‌هاي بين‌المللي بازرگاني


مقاله بررسي اثر حضور شركت‌هاي توليدي در  نمايشگاه‌هاي بين‌المللي بازرگاني

فهرست مطالب

عنوان صفحه

چكيده. 1

فصل1: كليات پژوهش

مقدمه. 2

شناسايي و تعريف مسئله. 3

ضرورت و اهميت تحقيق.. 3

اهداف تحقيق.. 4

اهداف اصلي.. 4

اهداف فرعي.. 4

فرضيه‌هاي تحقيق.. 4

سوالات تحقيق.. 5

فرضيه صفر و جانشين.. 5

محدوديت‌ها7

تعاريف عملياتي.. 8

 

فصل 2: مباني نظري و پيشينه تحقيق

1. اهداف برگزاركنندگان نمايشگاه بين‌المللي.. 9

2. هدف‌هاي توليدكنندگان در نمايشگاه‌هاي بين‌المللي.. 9

3. اهداف بازديدكنندگان.. 10

4. عوامل مؤثر بر حضور موفقيت‌آميز در يك نمايشگاه. 11

5. تأثيراتي كه حضور در نمايشگاه بر افزايش فروش غرفه‌داران مي‌گذارد. 11

6. ارتباط نمايشگاه و عناصر آميخته بازاريابي.. 11

7. نقش نمايشگاه بازرگاني در موفقيت تجاري.. 12

1- 7 تأثير حضور در نمايشگاه بر فروش... 13

2-7 تأثير نمايشگاه در جذب مشتري.. 13

3-7 تأثير نمايشگاه در كسب اطلاعات... 14

4-7 تأثير نمايشگاه در ايجاد نماد و شهرت... 15

الف

پيشينه تحقيق.. 16

 

فصل3: متدلوژي (روش تحقيق)

نمونه: روش جمع‌آوري و تحليل داده‌ها20

پايايي و روايي.. 21

 

فصل4: تجزيه و تحليل داده‌ها

آزمون فرضيه به روشt. 22

يافته‌ها فرعي.. 28

 

فصل5 : نتيجه‌گيري

جمع‌بندي و ملاحظات... 31

منابع و مأخذ.. 34

نمونه‌اي از پرسشنامه طرح شده جهت جمع‌آوري داده‌ها35

 

 

 

چكيده

در اين پژوهش به بررسي ميزان اثر حضور شركت‌هاي توليدي در نمايشگاه‌هاي بين‌المللي بازرگان قم به موفقيت تجاري آنها پرداخته شده است. جامعه آماري مورد مطالعه مديران فروش شركت‌ها و مؤسسات توليدي استان قم كه حداقل يكبار در نمايشگاه‌هاي بين‌المللي بازرگاني استان شركت كردند به تعداد 313 مي‌باشد. براي انجام اين تحقيق از اطلاعات جمع‌آوري شده از مديران فروش 76 شركت توليدي توسط پرسشنامه بهره گرفته شده است. روايي پرسشنامه به طريق محتوايي حاصل گرديد.

به منظور تحليل داده‌ها از آزمون رتبه علامت‌دار- ضريب همبستگي اسپيرمن و تحليل واريانس چند طرفه- و آزمونt استفاده شده است. نتايج تحقيق نشان داد كه شركت در نمايشگاه‌هاي بين‌المللي بازرگاني قم افزايش فروش شركت‌كنندگان را به دنبال داشته و منجر به ايجاد نماد و شهرت براي محصولات آنان شده است. هم‌چنين اين حضور موجب افزايش اطلاعات شركت‌كنندگان در مورد رقبا، مشتريان و محصولات جديد شده است، اما نتايج اين تحقيق اين فرضيه را كه حضور در نمايشگاه به جذب مشتريان جديد براي شركت‌هاي توليدي منجر شده است مورد تأييد قرار نداد.

به طور كلي حضور در نمايشگاه‌هاي بين‌المللي قم در كسب موفقيت تجاري واحدهاي توليدي شركت‌كننده مؤثر بوده است.

 


فصل1: كليات پژوهش

 

مقدمه

اصولاً يك شركت بايد براي ارتباطات خود برنامه مدون قابل اجرايي داشته باشد كه در آن هدف ارتباطات، روش ارتباطات، مجريان سياست‌هاي ارتباطي، طرف‌هاي مخاطب ارتباطات و نوع پيام مورد توجه قرار گيرد. نمايشگاه يكي از ابزارهاي اصلي اجراي برنامه و سياست‌هاي ارتباطي شركت‌ها محسوب مي‌شود. نمايشگاه نقش يك رسانه را ايفا مي‌كند كه در آن شركت‌كننده با در اختيار گرفتن غرفه يا نمايش محصول خود به عنوان فرستنده وارد عمل شده و بازديد كننده نيز حكم گيرنده اطلاعات را پيدا مي‌كند.

هيچ يك از وسايل ارتباطي مانند نمايشگاه داراي كاركرد چند بعدي نيست.

در تعريفي گويا و كوتاه مي‌توان نمايشگاه را تبليغ زنده ناميد، زيرا در نمايشگاه عواملي چون توليدكننده، توزيع‌كننده، مصرف‌كننده و كالا يا خدمات در يك زمان و مكان مناسب گرد هم مي‌آيند. نمايشگاه مكاني جهت به نمايش گذاردن توانمندي‌ها و پيشرفت‌هاي يك منطقه يا كشور در زمينه‌هاي گوناگون است. هم‌چنين برگزاري نمايشگاه موجب افزايش سطح اطلاعات و دانش عمومي علمي و فني بازديدكنندگان مي‌گردد.

در جهان امروز به طور كلي نمايشگاه‌ها صرفاً به خاطر اهداف تجاري برگزار نمي‌گردند. امروز اغلب كارشناسان امور تبليغات و بازاريابي، نمايشگاه‌ها را مهم‌ترين شيوه بازاريابي تلفي مي‌كنند و با ذكر دلايلي ثابت مي‌كنند كه بازده مستقيم شركت در يك نمايشگاه چندين برابر هزينه‌هاي انجام شده و نتايج آن نيز بسيار چشمگيرتر از روش‌هاي تبليغي ديگر است.

شناسايي و تعريف مسئله

عنوان تحقيق: بررسي اثر حضور شركت‌هاي توليدي در نمايشگاه‌هاي بين‌المللي استان قم بر موفقيت تجاري آنها

بيان مسئله: در اين پژوهش مي‌خواهيم بررسي كنم شركت‌هايي را كه در نمايشگاه‌هاي بين‌المللي شركت مي‌كنند و اين امر را در پيشبرد اهدافشان سهيم مي‌داند.

عوامل اصلي و كليدي شكل‌گيري نمايشگاه (چون توليدكنندگان، توزيع‌كنندگان، مصرف‌كنندگان) اهدافي از تشكيل و شركت كردن در اين‌گونه نمايشگاه‌ها دنبال مي‌كنند كه به بررسي آنها خواهيم پرداخت. يا به عبارتي ديگر برگزار كننده نمايشگاه، غرفه دارد بازديدكننده هر كدام نقش اصلي و حياتي در اين فعاليت بازاريابي دارند و محقق شدن اهداف هر يك در گرو تحقق اهداف سايرين است.

 

ضرورت و اهميت تحقيق

رسيدن به بازارهاي گسترده و موفقيت تجاري مستلزم حركت به سوي اقتصادي باز، بكارگيري بازاريابي مناسب و نگاه با تدبير به نيازها و خواسته‌هاي مشتريان گوناگون در بازارهاي مختلف مي‌باشد. شركت در نمايشگاه‌هاي بين‌المللي از پيشرفت فروش و درآمدزدايي در تجارت محسوب مي‌شود و اين فرصت را بوجود مي‌آورد كه مشتريان را شناسايي شوند و توليدات و خدمات رقبا به معرض نمايش گذارده شود.

اصولاً نمايشگاه يكي از ابزارهاي اصلي اجراي برنامه‌ها و سياست‌هاي ارتباطي شركت‌ها محسوب مي‌شود. نمايشگاه نقش يك رسانه را ايفا مي‌كنند. كه در آن شركت كننده با در اختيار گرفتن غرفه و با نمايش محصول خود به عنوان فرستنده وارد عمل مي‌شود و بازديدكننده حكم گيرنده را دارد. هم‌چنين برگزاري نمايشگاه موجب افزايش سطح اطلاعات و دانش‌عمومي، علمي و فني بازديدكنندگان مي‌گردد كه نوعي فرهنگ سازي را انجام مي‌دهد.

 

اهداف تحقيق

اهداف اصلي:

بررسي نتايج شركت در نمايشگاه بين‌المللي بازرگاني قم براي توليدكنندگان و ارائه راه‌هايي جهت استفاده كردن بيشتر از اين ابزار ترويج هدف اصلي اين تحقيق مي‌باشد.

اهداف فرعي:

به طور مشخص اين تحقيق به دنبال بررسي تأثير حضور در نمايشگاه بين‌المللي بازرگاني قم بر ميزان فروش محصولات شركت‌كنندگان جذب مشتريان جديد، افزايش اطلاعات شركت‌كنندگان در مورد رقبا، مشتريان و محصولات و ايجاد نماد و شهرت براي آنها است.


مبلغ قابل پرداخت 16,200 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ آبان ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1778

برچسب های مهم

دفتر فنی دانشجو

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هر سوال و راهنمایی نیاز داشتيد لطفا جهت ارتباط سریعتر ازطريق شماره تلفن و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما