مرکز دانلود خلاصه کتاب و جزوات دانشگاهی

مرکز دانلود تحقیق رايگان دانش آموزان و فروش آنلاين انواع مقالات، پروژه های دانشجويی،جزوات دانشگاهی، خلاصه کتاب، كارورزی و کارآموزی، طرح لایه باز کارت ویزیت، تراکت مشاغل و...(توجه: اگر شما نویسنده یا پدیدآورنده اثر هستید در صورت عدم رضایت از نمایش اثر خود به منظور حذف اثر از سایت به پشتیبانی پیام دهید)

نمونه سوالات کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات کارشناسی دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات دانشگاه پيام نور (سوالات عمومی)

کارآموزی و کارورزی

مقالات رشته حسابداری و اقتصاد

مقالات علوم اجتماعی و جامعه شناسی

مقالات روانشناسی و علوم تربیتی

مقالات فقهی و حقوق

مقالات تاریخ- جغرافی

مقالات دینی و مذهبی

مقالات علوم سیاسی

مقالات مدیریت و سازمان

مقالات پزشکی - مامایی- میکروبیولوژی

مقالات صنعت- معماری- کشاورزی-برق

مقالات ریاضی- فیزیک- شیمی

مقالات کامپیوتر و شبکه

مقالات ادبیات- هنر - گرافیک

اقدام پژوهی و گزارش تخصصی معلمان

پاورپوئینت و بروشورر آماده

طرح توجیهی کارآفرینی

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1995
  • بازدید دیروز : 2064
  • بازدید کل : 13084748

طرح توجیهی کارآفرینی آرایشگری زنانه 16ص


طرح توجیهی  کارآفرینی آرایشگری زنانه 16ص

کل طرح 16 صفحه

 

عشق و زيبايي صفات الهي است كه از بدو خلقت در انسان به وديعه گذشته شده است. انسان هميشه سعي داشته و در اين راه همواره كوشيده كه بر زيبايي هايي كه خداوند به او ارزاني داشته بيفزايد. چهره پردازي يا آرايشگري هندي است كه به منظور ايجاد تعادل يا زيبايي چهره از آن استفاده مي شود. اين هنر بر پايه ي نقاشي استوار بوده و با اتكا به علوم روانشناسي، جامعه شناسي، تاريخ عمومي، تكنولوژي و آشنايي با ساختمان پوست و مو همچنين بهره بردن از مواد شيميايي و غيرشيميايي و رنگ هاي غيرمضر براي پوست و مو و استفاده از ابزارآلات ويژه و وسايل الكترونيكي و مكانيكي در خدمت ابزار جامعه مي باشد. ريشه و اصل پيدايش گريم را در دوران قاي ابتدايي در مراسم آييني مي توان جست. در اين مراسم از گريم به شكل بسيار ابتدايي با رنگ هاي معدني و يا عصاره ي گياهان رنگ آميزي مي كردند. مصدر كلمه ي گريم به معناي خطوط پيري بر چهره انداختن تا آراستن چهره براي تئاتر و سينما است و صنعت فاعلي آن را گريمور مي نامند. بوم گريمور چهره ي بازيگر است. همانطور كه قبلاً اشاره شد اين هنر بر پايه ي نقاشي استوار است. گريمور يا رنگ آميزي چهره به وسيله ي قلم مو و نوك انگشتان با رنگ و روغن مخصوص چهره با ايجاد خطوط سايه و روشن شخصيتي را بر چهره ي بازيگري آفرينده گريم 2 نوع است. نوع اول گريم صحنه كه شامل تئاتر، اُپرا و باله است و نوع دوم اكران كه شامل تئاتر، تلويزيون و عكاسي است. (البته در بعضي از مواقع در هنر آرايشگري از گريم و متعادل سازي در چهره بهره مي برند.) گريم بازيگر را قادر به ايفاي نقش هايي نموده است كه بدون استفاده از آن خصوصيات جسماني، چهره اي، بازيگري توانسته است مانعي جدي براي ارائه ي نقش به صورت كامل باشد. آرايشگر توانا مي تواند با چهره پردازي درست و ساير روش ها براي نقاط مختلف صورت از چهره اي بسيار معمولي صورتي زيبا بسازد. اين كار نياز به داشتن تكنيك گريم از سوي آرايشگر دارد. گريمور، گريم تئاتر را به دو طريق مي تواند فرا گيرد:

1ـ آموختن گريم بر چهره ي خود

2ـ آموختن گريم بر چهره ي ديگران

آموختن طريق يك، خاص بازيگر تئاتر است. يك بازيگر تئاتر از زمان شروع آموختن رشته ي بازيگري چه در دانشگاه، چه به شكل آماتور، بايد رشته ي گريم را همزمان در كنار رشته ي بازيگري فرا گيرد. چهره ي فرد را از حالات و ميميك بشناسد. عضو متناسب يا نامتناسب خود را تشخيص دهد تا بتواند در نقش آفريدن از آن ها بهره ببرد. آموختن طريق 2 خاص گريمور است كه موظف به انجام گريم بر چهره ي بازيگر است و به طور كلي با شناخت تكنيك هر كار هنري مي توان آن را آسان تر فرا گرفت.

رشته ي گريم نيز شامل تكنيك است. براي يادگيري اين رشته بايد تا حدودي به هنر نقاشي و مجسمه سازي آشنايي داشت. در آخر اميد است كه متوليان اين فن با استفاده ي صحيح از وسايل و محصولات آرايشي و بهداشتي سلامت اين حرفه را حفظ كنند. لذا خداوند بزرگ اين توفيق را به ما عنايت فرموده كه اطلاعاتي درباره ي اين رشته گردهم آوريم. اميدواريم كه اندوخته ها و تجربيات ما راهي براي موفقيت بيشتر هنرجويان و علاقه مندان به اين رشته باشد.

من ا… توفيق

تاريخچه

تاريخچه ي آرايش

لوازم آرايشي از زمان هاي بسيار دور در دوره ي اليزابت اول در انگليس به وجود آمد. اين شاهزاده به سبب اين كه بسيار زشت بود و كسي خواستار او نبود تصميم مي گيرد كه چهره ي خود را به هر طريقي عوض كند. وي پس از تأمل بسيار توانست اولين لوازم آرايشي را در دنيا بسازد. او توانست براي چند لحظه هم كه شده چهره ي خود را عوض كند و همه از تغييرر چهره ي اين شاهزاده ي زشت در شگفت بودند و پس از آن بود كه لوازم آرايشي در تمام دنيا رواج پيدا كرد.

تاريخچه ي رنگ مو

كشور چين در 3000 سال پيش از برگ و ريشه ي درختان رنگ تهيه كرده و جهت رنگ كردن موها به كار مي بردند. بعدها در ديگر كشورهاي آسيايي رنگ هاي گياهي مورد استفاده قرار گرفت از جمله گياهاني كه استفاده مي شود مي توان حنا، خضاب، بابونه و روناس را نام برد. لازم به ذكر است رنگ هاي شيميايي را فرانسه به وجود آورد.

تاريخچه ي فرهاي دائمي

تاريخچه ي مجعد كردن و فرزدن به زمان هاي قديم برمي گردد. در آن زمان زنان مصري و رومي خاك رس و آب را مخلوط كردند و موهاي خود را با اين مخلوط به دور استوانه هايي كه از چوب ساخته بودند مي پيچيدند و در مقابل نور خورشيد قرار مي گرفتند و از سفيده ي تخم مرغ نيز براي اين منظور استفاده مي كردند و اين كار باعث پايه گذاري فر دائمي شد.

تاريخچه ي فرهاي بادوام

اولين فرهاي بادوام در سال 1905 پارلز نسلر دستگاهي را اختراع كرد كه از برق تغذيه مي شد. بدين صورت كه لايه هاي مو را به مواد شيميايي آغشته كرده به دور فلزهايي استوانه اي شكل مي پيچيدند كه به واسطه ي گرم شدن اين استوانه ها توسط برق و تأثير مواد شيميايي حلقه هاي مو به همان صورت پيچيده شده ثابت مي ماند. ولي مشتريان از قرار گرفتن زير اين دستگاه هراس داشتند. لذا در 27 سال بعد دو شيميدان روشي ابداع كردند. بدني طريق كه گرماي حاصل از انرژي الكتريكي را از طريق مواد شيميايي به وجود مي آوردند و نيازي به دستگاه الكتريكي نبود و همه از اين متد جديد راضي بودند و از آن استقبال شد.

مأموريت

هدف اين گروه از اين تحقيق :

1ـ بيشتر آشنايي پيدا كردن با اين رشته

2ـ علاقه داشتن به اين رشته

3ـ راه اندازي و تأسيس اين مؤسسه ي خدماتي در آينده

4ـ تأمين درآمد و استقلال اقتصادي

5ـ خدمت به جامعه

توصيف كسب و كار

الف) آرايش و زيبايي پشت به آفتاب يك نوع مؤسسه ي خدماتي است كه براي رفع نيازهاي مشتريان خود تلاش مي كند. خدمات اين آرايشگاه عبارتند از:

1ـ اصلاح صورت و ابرو 2ـ كوتاه كردن مو

3ـ شينيون (درست كردن مو) 4ـ آرايش و گريم صورت

5ـ فر 6ـ هاي لايت

7ـ رنگ 8ـ درست كردن عروس

9ـ فرمژه 10ـ رنگ مژه

11ـ كوپ هاي بريج و پيتاژ

ب) مزيت كار نسبت به ديگران

1ـ اين آرايشگاه در نظر دارد به بهترين روش ممكن خواسته هاي مشتريان خود را برآورده كند.

2ـ از طريق تجربه هاي كه در دوره هاي مختلف در تهران (يك ماه دوره ي آرايش و پيرايش) و دي (طراحي صورت و طراحي رنگ مژه) ديده است نياز مشتري را برطرف سازد.

3ـ درست كردن يك نفر همراه عروس به صورت نصف قيمت.

4ـ درست كردن عروس به صورت مدل هاي عربي، خليجي و آمريكايي.

5ـ گرفتن يك حلقه عكس از عروس در داخل آرايشگاه.

ج) مقدار ارائه ي خدمت در يك روز :

بعدازظهر:

اين آرايشگاه مي تواند در بعدازظهر 9 اصلاح صورت و 9 اصلاح ابرو، 4 اصلاح مو، 1 عروس و 2 سر و صورت انجام دهد.

صبح :

اين آرايشگاه مي تواند در صبح 1 رنگ، 1 فر و 1 هاي لايت انجام دهد.

د) نوع فعاليت :

نوع فعاليت خدماتي است. به صورت شريكي و بين 2 نفر است كه مكان از يك نفر و كار آرايشگاه به نفر ديگر اختصاص مي گيرد.

الف) برآورد نيروي انساني :

سِمَت

تحصيلات و تخصص

تعداد

حقوق يك فرد (تومان)

حقوق كل (تومان)

مدير آرايشگاه

تخصص در آرايشگري

1

ـــــ

حقوق يك ماه

شاگرد

ديپلم آرايشگري

4

8000

32000

ب) چارت تشكيلاتي :


مبلغ قابل پرداخت 16,478 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1659

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

دفتر فنی دانشجو

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هر سوال و راهنمایی نیاز داشتيد لطفا جهت ارتباط سریعتر ازطريق شماره تلفن و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما