مرکز دانلود خلاصه کتاب و جزوات دانشگاهی

مرکز دانلود تحقیق رايگان دانش آموزان و فروش آنلاين انواع مقالات، پروژه های دانشجويی،جزوات دانشگاهی، خلاصه کتاب، كارورزی و کارآموزی، طرح لایه باز کارت ویزیت، تراکت مشاغل و...(توجه: اگر شما نویسنده یا پدیدآورنده اثر هستید در صورت عدم رضایت از نمایش اثر خود به منظور حذف اثر از سایت به پشتیبانی پیام دهید)

نمونه سوالات کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات کارشناسی دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات دانشگاه پيام نور (سوالات عمومی)

کارآموزی و کارورزی

مقالات رشته حسابداری و اقتصاد

مقالات علوم اجتماعی و جامعه شناسی

مقالات روانشناسی و علوم تربیتی

مقالات فقهی و حقوق

مقالات تاریخ- جغرافی

مقالات دینی و مذهبی

مقالات علوم سیاسی

مقالات مدیریت و سازمان

مقالات پزشکی - مامایی- میکروبیولوژی

مقالات صنعت- معماری- کشاورزی-برق

مقالات ریاضی- فیزیک- شیمی

مقالات کامپیوتر و شبکه

مقالات ادبیات- هنر - گرافیک

اقدام پژوهی و گزارش تخصصی معلمان

پاورپوئینت و بروشورر آماده

طرح توجیهی کارآفرینی

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1942
  • بازدید دیروز : 1603
  • بازدید کل : 13041399

هتلهای 5 ستاره جهان


 

هتلهای 5 ستاره جهان

 

هتل مجلل درویش

هتل مجلل درویشی در حاشیه خیابان امام رضا(ع) قرار دارد که با بیست طبقه، مرتفع ترین مرکز اقامتی و تنها هتل آتریوم (هتل با فضای باز میانی) در شرق کشور است. این هتل در چند روز اخیر با تبلیغات مختلف سعی کرده است که توجه گردشگران را به سمت خود جلب کند تبلیغاتی که حتی باعث شد این هتل از سوی معاون گردشگری کشور در هفته گردشگری به رغم شروع به کار آن، افتتاح رسمی شود.

واژه مجلل از آن جهت به این هتل اطلاق شده که دارای 5 رستوران و اتاقهای مختلف است رستوران هایی که هر یک منوی جداگانه ای برای مشتریان خود دارد. در یکی از این رستوران ها غذای مراکشی سرو می شود و در دیگری که رستوران برکه نام دارد، مشتریان اکنون از آن به عنوان چایخانه استفاده می کنند اما در آینده می توانند همانجا ماهیگیری کرده و آن را به هفت مدل مختلف سرو کنند.

اتاقهای آن نیز از شبی 185 هزار تومان برای یک نفر قیمت دارد تا شبی دو میلیون تومان. اتاقهای لوکس این هتل به این دلیل گران هستد که مسافر می تواند از تمام خدمات هتل حتی ترانسفر به صورت رایگان استفاده کند ضمن اینکه در این اتاقها که سوئیتهای 70 متری پنت هاوس هستند، سونای خشک، وسایل الکترونیکی، کامپیوتر و فکس نیز وجود دارد.

دوبلکس های ملل نیز عنوان اتاقهای دیگر این هتل است که اکنون تا 95 درصد پیشرفت داشته و تا یکی دو ماه آینده برای پذیرایی از مهمانان خارجی بهره برداری می شود این اتاقها با سبک و معماری کشورهایی از جمله مصر، هند و چین ساخته شده است.

هتل 5 ستاره سنتارا گراند میریج پاتایا

هتل 5 ستاره سنتارا گراند میریج (Centara Grand Mirage) واقع در شهر پاتایا (تایلند) یکی از زیر مجموعه های هتل های زنجیره ای سنتارا میباشد. این هتل در شمال پاتایا و در بین دو ساحل Wong Amat Beach و Naklua Beach واقع شده است. هتل دارای 18 طبقه و بیش از 555 سوییت و اتاق میباشد که تمامی اتاق ها رو به دریا میباشد و ساحل اختصاصی آن بیش از 230 متر میباشد.

اتاق های این هتل 5 ستاره به سبک مدرن تایلندی هستند و از روی بالکن خصوصی آنها می توان منظره ای زیبا از دریا مشاهده کرد. تلویزیون صفحه تخت و اتاق نشیمن با سایه روشنی از رنگ سبز به همراه حمام برای هر اتاق فراهم شده است.

مجموعه ی وسیعی از امکانات تفریحی برای مهمانان تدارک دیده شده است از قبیل استخرهای بزرگ، زمین تنیس و سالن ورزشی. از ورزش های غواصی گرفته تا صخره نوردی نیز قابل انجام می باشد.

هتل آمباسادور باکو 5 ستاره Ambassador hotel Baku

آدرس: خیابان صمد وورغون - شماره 934

کشور: آذربایجان

شهر: باکو

توضیحات: هتل متعلق به شرکت ترکیه ای و در حد پنج ستاره تاپ اروپایی است. مدیریت هتل نیز در دست پرسنل ترکیه می باشد. این هتل در خیابان صمد وورغون در مرکز شهر واقع شده و 20 دقیقه با دریا و منطقه قدیمی ایچری شهر فاصله دارد

امکانات هتل آمباسادور باکو Ambassador hotel Baku

اتاق هاي يک و دو تخته، اينترنت، برق اضطراري، پله اضطراري‌، تالار كنفرانس، تالارهاي چند منظوره، تاکسي سرويس، تلفن، تلويزيون، جکوزی، حمل و نقل، خدمات لباس‌شويي ‌و خشکشويي، خروجي اضطراري،‌ رستوران اروپايي، رستوران محلي، روم سرويس،‌ سالن بدن‌سازي، سالن بيليارد، سالن فيزيوتراپي، اتاق ماساژ، سالن ورزشي، سرويس فرنگي، سشوار، سوئيت، سونا، سيستم اطفاي حريق، صندوق، امانات فاكس و كپي‌، كارت‌هاي اعتباري‌، لابي لاندري، ماهواره، مترجم براي ميهمانان خارجي، ويدئو و راديوي مركزي، کافي شاپ، کلوپ بازي

اتاق هتل آمباسادورباکو

سر در هتل آمباسادورباکو

استخر هتل آمباسادورباکو

اتاق دابل هتل آمباسادورباکو

دسر رستوران هتل آمباسادورباکو

اتاق بدنسازی هتلآمباسادور باکو

هتل دوزداغ - دوزداق نخچوان

آذربایجان با مرکز درمانی و آکوپارک مرکز رزرواسیون هتل 5 ستاره دوزداغ نخجوان DUZDAG HOTEL

قیمت ویژه هتل در ایام زمستان 1391 - (2013-2012)

اتاق یک تخته: 95 دلار

اتاق دو تخته: 120 دلار

اتاق سه تخته: 175 دلار

آدرس: 12 کیلومتری جاده نخجوان به شهر شرور آذربایجان

هتل دوزداغ آرزوي سفري خوش در مجموعه هتل دوزداغ براي شما مسافران آرزرومند است.

**** اين هتل در شهر باستاني نخجوان در مكان تلاقي راه ابريشم واقع گرديده است*****

خدمات و امکانات

* هتل دوزداغ روياي شما را به واقعيت پيوند ميدهد.

* هر نوع خواست و آرزوي شما را برآورده مي سازد.

* با انواع غذاي ملي آذربايجان و بين المللي در انتظار شماست.

* انواع بازي هاي و تفريحات (واليبال، بسكتبال، تنيس و شنا)

* داراي اسخر سرپوشيده با سوناي مرطوب و خشك و حمام تورك

* محموعه آبدرماني و انواع ماساژها

* داراي مركز فيزيوتراپي و درمان آسم

* چندين امكانات تفريحي- آکوا پارک

گالری هتل تاپ پنج ستاره دوزداغ نخجوان

اتاق دابل هتل دوزداغ نخجوان

سر در ورودی هتل دوزداغ نخجوان

اتاق دو نفره هتل دوزداغ نخجوان

رستوران هتل دوزداغ نخجوان

استخر سرپوشیده هتل دوزداغ نخجوان

اتاق شاه (کینگ) هتل دوزداغ نخجوان

پزشک معالج بیمارستان دوزداغ نخجوان

ورودی داخل بیمارستان دوزداغ نخجوان

 

 

هتل 5 ستاره دمارمارا استانبول the marmara hotel

هتل 5 ستاره و تاپ دمارمارا از معروفترین هتل های شهر استانبول می باشد . این هتل با 20 طبقه در قلب قسمت اروپایی استانبول و کنار میدان تکسیم واقع شده است . تعداد 376 اتاق نرمال و 82 اتاق کلوپ دارد .تمام اتاق های کلوپ دید تنگه بسفر را دارند . هتل مارمارا به دلیل برخورداری از امکانات مجهز و مناسب هتلی است که برای برگزاری سمینار ها و کنفرانس های بزرگ استفاده می گردد .

امکانات هتل عبارت است از:

سالن بدنسازی - استخر - سونا - جکوزی - حمام ترکی - 3 سالن ماساژ - رستوران

اطلاعات تکميلي

وب سایت: www.themarmarahotels.com آدرس: taksim تعداد ستاره :: 5* تاریخ اعتبار نرخ: 31/11/2012 قیمت اتاق دبل(2 تخته): 204 یورو قیمت اتاق سینگل(1 تخته): 202 یورو کودک
6-12 سال( تخت اضافه): 54 یورو کودک 2-6 سال(بدون تخت): رایگان

هتل 5 ستاره فالز

هتل 5 ستاره فالز در مرکز شهر و ابتدای ساحل کنیالتی واقع شده است . جزو اولین هتل های 5 ستاره آنتالیا است و سرویس خوبی نیز به مسافرین ارائه می دهد . کلاٌ 320 اتاق دارد .و از امکانات مناسبی جهت برگزاری سمینار و کنفرانس برخوردار است .

موقعیت جغرافیایی هتل : این هتل در 11 کیلومتری فرودگاه آنتالیا واقع بوده و فاصله آن تا مرکز آنتالیا 1 کیلومتر می باشد . فاصله این هتل با دریا 250 متر می باشد .

سوئیت : مساحت این سوئیت 50 متر مربع ، یک خوابه و دارای یک اتاق نشیمن و یک اتاق غذا خوری می باشد . سوئیتها مجهز به سیستم حرارتی و برودتی - سیستم صوتی و تصویری - تلفن - یک حمام در نشیمن و یک حمام در اتاق خواب - گاو صندوق - بالکن بوده و کف آنها نیز با موکت پوشیده شده است .

اتاق استاندارد : مساحت این اتاقها 28 متر مربع و دارای سیستم حرارتی و برودتی مرکزی - سیستم صوتی تصویری - حمام - بالکن - گاو صندوق بوده و کف آنها نیز با موکت پوشیده شده است .

آپارتمان شاه نشین : مساحت این واحد 212 متر مربع و دارای یک اتاق خواب - یک اتاق نشیمن - اتاق غذا خوری - آشپزخانه - تلفن - گاو صندوق - بالکن بوده و کف آنها نیز با موکت پوشیده شده است .

امکانات هتل : رستوران روباز و سرپوشیده - یک رستوران بین المللی - اسنک رستوران - ویتامین بار - 2 استخر روباز - یک مرکز اسپا - استخر سرپوشیده - استخر کودک - سرسره آبی - حمام ترکی - سونا - سالن فیتنس - بیلیارد - ورزشهای آبی - پینگ پونگ - مینی کلوپ - ایروبیک و برنامه های نمایشی - اینترنت وایرلس - کافی نت - سرویس دهی 24 ساعته - پزشک - پرستار بچه - کالسکه - چرم فروشی - جواهری - گل فروشی - خدمات عکاسی - پلاژ سرویس - سالن کنفرانس - مدرسه تنیس - تخت مخصوص آفتاب و چتر آفتابگیر .

امکانات ویژه هتل :

رستورانهای بین المللی - بیلیارد - ورزشهای آبی - سرویس دهی 24 ساعته - مراکز اسپا - پرستار کودک - خشکشویی و اتوشویی - کافی نت - پزشک و پرستار - آرایشگاه - مارکت - خدمات کرایه اتومبیل - جواهری - گل فروشی و عکاسی .

منطقه : آنتالیا- مرکز ابتدای کونیالتی - /Ozkaymak Falez Hotel / All inclusive /

 

 

اطلاعات تکميلي

وب سایت :: www.ozkaymakotels.com

آدرس :: آنتالیا

تعداد ستاره :: 5* / All Inclusive

تاریخ اعتبار نرخ: 10/03/2012----02/04/2012 ویژه نوروز

قیمت اتاق دبل(2 تخته): 108 دلار برای 2 نفر

قیمت اتاق سینگل(1 تخته): 86 دلار

کودک 6-12 سال( تخت اضافه): 31دلار

کودک 2-6 سال(بدون تخت): رایکان

 

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش واقع در زیباترین نقطه جزیره کیش تنها مارینا هتل ایران است.اين هتل در زميني به مساحت بيش از ده هكتار واقع شده كه فضاي سبز زيبا با گونه هاي گياهي متنوع و آبنماهاي بسيار جذاب آن را در سراسر جزيره متمايز مي سازد.در دو طرف ساحل هتل درياي مرجاني و بسيار زيباي خليج فارس خودنمائي مي كند كه اولين و بي نظيرترين ماريناي كيش را در خود جا داده است.اين فضاي فرحبخش و بسيار چشم نواز نظر هر بينندها ي را به خود جلب نموده و اقامت در اين هتل با شكوه را وسوسه انگيز مي نمايد.معماری منحصر به فرد همراه با دکوراسیون و تجهیزات مدرن در کنار طبیعتی بکر تعریفی جدید از سفر را در ذهن متبادر می سازد کارکنان آموزش دیده و با تجربه آمادهاند تا خاطره این سفر بیاد ماندنی را در ذهن شما ماندگار کنند.

قیمت اتاق های هتل مارینا پارک کیش

دو تخته رو به جزیره : 2.400.000

دو تخته رو به دریا : 2.600.000

سرویس اضافه : 1.000.000

خدمات رایگان هتل مارینا پارک در صورت استفاده از تورهای ما :

استقبال فرودگاهی . صبحانه بوفه . ناهار بوفه . استخر,سونا,جکوزی و بدنسازی

اینترنت رایگان . تخفیف پارک دلفین و پرندگان.

هتل اسپيناس تهران

موقعیت: تهران،بلوار کشاورز بین خیابان فلسطین و نادری

اطلاعات هتل

در ساخت اين هتل از نمادهاي ايراني و ملي استفاده شده است و داراي 4 رستوران تايلندي مديترانه اي و فرانسوي و سنتي مي باشد .

توضيحات

هتل پنج ستاره بين المللي اسپيناس خليج فارس در منطقه بلوار كشاورز تهران واقع شده است كه لابی و سرسرای وسیع، دسترسی به رستورانهای طبقات اول و اخر، کافی شاپ، مجموعه ورزشی و مرکز خرید هتل را برای مهمانان گرامی فراهم می نماید...نیمرخ و تندیس داخلی هتل بین المللی اسپیناس خلیج فارس فضایی است که از طبقه همکف ساختمان با چشم اندازی از یک آبنما همراه گردیده و تا بالاترین سطح هتل با نور پردازی و صدای آب امتداد می یابد و منظره داخلی دلنوازی را برای هتل فراهم می آورد.

امكانات هتل

سالن كنفرانس سونا لابي پارك كودكان جكوزي كافي شاپ آژانس خدمات مسافرتي رستوران ماهواره خدمان خانه داري پاركينگ اختصاصي هتل اينترنت در لابي فضاي سبز پاركينگ سرپوشيده سرويس حرم نمازخانه تاكسي سرويس لاندري سالن ورزشي صندوق امانات اختصاصي كافي نت چايخانه سنتي زمين تنيس بيليارد آسانسور استخر

 

 

اطلاعات واحدها

اتاق يك تخته

ظرفيت : 1 نفر

داراي يك تخت و مجهز به ميني بار، سشوار، سيستم سرمايش و گرمايش، شبكه هاي خبري ماهواره، سرويس فرنگي، يخچال، تلويزيون، تلفن، مبلمان مي باشد.

 

اتاق دو تخته

ظرفيت: 2 نفر

داراي دو تخت و مجهز به ميني بار، سشوار، سيستم سرمايش و گرمايش، شبكه هاي خبري ماهواره، سرويس فرنگي، يخچال، تلويزيون، تلفن، مبلمان مي باشد.

 

سوئيت جونيور

ظرفيت: 2 نفر

داراي دو تخت و مجهز به ميني بار، سشوار، سيستم سرمايش و گرمايش، شبكه هاي خبري ماهواره، سرويس فرنگي، يخچال، تلويزيون، تلفن، مبلمان مي باشد.

 

 

سوئيت بيزينس

ظرفيت: 2 نفر

داراي دو تخت و مجهز به ميني بار، سشوار، سيستم سرمايش و گرمايش، شبكه هاي خبري ماهواره، سرويس فرنگي، يخچال، تلويزيون، تلفن، مبلمان مي باشد.

 

سوئيت لاكچري

ظرفيت: 2 نفر

داراي دو تخت و مجهز به ميني بار، سشوار، سيستم سرمايش و گرمايش، شبكه هاي خبري ماهواره، سرويس فرنگي، يخچال، تلويزيون، تلفن، مبلمان مي باشد.

 

 

 

 

  انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 843

دفتر فنی دانشجو

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هر سوال و راهنمایی نیاز داشتيد لطفا جهت ارتباط سریعتر ازطريق شماره تلفن و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما