مرکز دانلود خلاصه کتاب و جزوات دانشگاهی

مرکز دانلود تحقیق رايگان دانش آموزان و فروش آنلاين انواع مقالات، پروژه های دانشجويی،جزوات دانشگاهی، خلاصه کتاب، كارورزی و کارآموزی، طرح لایه باز کارت ویزیت، تراکت مشاغل و...(توجه: اگر شما نویسنده یا پدیدآورنده اثر هستید در صورت عدم رضایت از نمایش اثر خود به منظور حذف اثر از سایت به پشتیبانی پیام دهید)

نمونه سوالات کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات کارشناسی دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات دانشگاه پيام نور (سوالات عمومی)

کارآموزی و کارورزی

مقالات رشته حسابداری و اقتصاد

مقالات علوم اجتماعی و جامعه شناسی

مقالات روانشناسی و علوم تربیتی

مقالات فقهی و حقوق

مقالات تاریخ- جغرافی

مقالات دینی و مذهبی

مقالات علوم سیاسی

مقالات مدیریت و سازمان

مقالات پزشکی - مامایی- میکروبیولوژی

مقالات صنعت- معماری- کشاورزی-برق

مقالات ریاضی- فیزیک- شیمی

مقالات کامپیوتر و شبکه

مقالات ادبیات- هنر - گرافیک

اقدام پژوهی و گزارش تخصصی معلمان

پاورپوئینت و بروشورر آماده

طرح توجیهی کارآفرینی

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 977
  • بازدید دیروز : 2064
  • بازدید کل : 13083730

تپه هایی به شکل سوراخ قفل در ژاپن+عكس


منظره اطراف کانسای، در جنوب مرکزی ژاپن، به ویژه در اطراف اوزاکا و نارا، با تپه های تدفین به شکل سوراخ قفل که با یک خندق احاطه شده، مشخص می شوند. این ساختارهای عجیب و غریب تپه های تدفین باستانی هستند که کوفون نامیده می شود. کوفون ها توسط خانواده سلطنتی و اعضای طبقه حکومتی به عنوان مقبره اشراف زادگان، نخبگان و قدرتمندان ساخته می شدند. اندازه آن ها از چند متر تا بیش از 400 متر طول را شامل می شود.
 
هرچقدر یک فرد بانفوذتر و قوی تر بوده، کوفون بزرگتری داشته است. شکل متمایز سوراخ قفل بین قرن های سوم و اوایل هفتم ظاهر شده اند و از ویژگی های این دوره تاریخی ژاپن است. درواقع، دوره ای که کوفون ظاهر شد را دوره کوفون می نامند. کوفون ها در طول تاریخ اشکال متنوعی داشته اند، مانند دایره و مستطیل، اما رایج ترین شکل آن ها مانند سوراخ قفل بوده است، این شکل نماد قدرت و اقتدار است. این کوفون ها از دو بخش تشکیل شده اند، یک تپه دایره که تابوت در آن دفن می شود و یک قسمت ذوزنقه که در آن آداب و مراسم تدفین انجام می شود.
 
یکی از اولین کوفون های به این شکل در منطقه ماکیموکو در جنوب شرقی نارا در اواسط قرن سوم ساخته شده است. سپس ساخت کوفون به استان یاماتو، کاواچی گسترش یافت، جایی که کوفون امپراطور نینتوکو وجود دارد. این کوفون در اواسط قرن پنجم ساخته شد و 35 متر ارتفاع و 486 متر طول دارد یعنی دو برابر پایه هرم بزرگ جیزه، درحالیکه تنها یک چهارم آن ارتفاع دارد به نظر می رسد کوفون حجم بسیار بزرگتری دارد. در سراسر ژاپن 161560 مقبره کوفون وجود دارد. بسیاری از این سایت ها در مدت طولانی توسط طبیعت اصلاح شده اند و مانند تپه های کوچک پوشیده از گیاه و درخت به نظر می رسند. بیشتر آن ها دست نخورده باقی مانده اند و توسط قانون در برابر حفاری های باستان شناسی محافظت می شوند. تنها تعداد انگشت شماری از آن ها حفاری و اکتشاف شده اند.
 
تپه هایی به شکل سوراخ قفل در ژاپن!
 
تپه هایی به شکل سوراخ قفل در ژاپن!
 
تپه هایی به شکل سوراخ قفل در ژاپن!
 
تپه هایی به شکل سوراخ قفل در ژاپن!
 
تپه هایی به شکل سوراخ قفل در ژاپن!
 
تپه هایی به شکل سوراخ قفل در ژاپن!
 
تپه هایی به شکل سوراخ قفل در ژاپن!
 
 
 
 

  انتشار : ۷ دی ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 490

دفتر فنی دانشجو

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هر سوال و راهنمایی نیاز داشتيد لطفا جهت ارتباط سریعتر ازطريق شماره تلفن و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما