مرکز دانلود خلاصه کتاب و جزوات دانشگاهی

مرکز دانلود تحقیق رايگان دانش آموزان و فروش آنلاين انواع مقالات، پروژه های دانشجويی،جزوات دانشگاهی، خلاصه کتاب، كارورزی و کارآموزی، طرح لایه باز کارت ویزیت، تراکت مشاغل و...(توجه: اگر شما نویسنده یا پدیدآورنده اثر هستید در صورت عدم رضایت از نمایش اثر خود به منظور حذف اثر از سایت به پشتیبانی پیام دهید)

نمونه سوالات کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات کارشناسی دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات دانشگاه پيام نور (سوالات عمومی)

کارآموزی و کارورزی

مقالات رشته حسابداری و اقتصاد

مقالات علوم اجتماعی و جامعه شناسی

مقالات روانشناسی و علوم تربیتی

مقالات فقهی و حقوق

مقالات تاریخ- جغرافی

مقالات دینی و مذهبی

مقالات علوم سیاسی

مقالات مدیریت و سازمان

مقالات پزشکی - مامایی- میکروبیولوژی

مقالات صنعت- معماری- کشاورزی-برق

مقالات ریاضی- فیزیک- شیمی

مقالات کامپیوتر و شبکه

مقالات ادبیات- هنر - گرافیک

اقدام پژوهی و گزارش تخصصی معلمان

پاورپوئینت و بروشورر آماده

طرح توجیهی کارآفرینی

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 265
  • بازدید دیروز : 2385
  • بازدید کل : 13085403

تحقیق در مورد فناوری اطلاعات (IT) چیست؟


اطلاعات (Information) نماینده داده‌ها (Data) یا واقعیات خام برای دریافت‌كننده آن می‌باشد. در واقع اطلاعات یك منبع اصلی از سازمانهای جدید است. اطلاعات همان فرم قابل استفاده از داده‌ها است كه از راه‌های خاصی بدست می‌‌آید. به عبارت دیگر اطلاعات دیتاییست كه دارای توضیح و تفسیر می‌باشد.تكنولوژی (Technology) تركیبی از مهارت‌ها و دانش‌ها و توانایی‌ها و مواد و ماشین‌ها و ابزارها است كه انسان از آن برای تبدیل كردن و یا تغییر دادن مواد خام به اجناس با ارزش و خدمات استفاده می‌كند.تكنولوژی اطلاعات یا IT تكنولوژی است كه برای ذخیره كردن و ارتباط برقرار كردن و دستكاری كردن اطلاعات استفاده می‌شود.سازمانها و موسسات از تكنولوژی در موارد عمومی‌تر و از تكنولوژی اطلاعات در موارد خاص‌تر استفاده می‌كنند تا مفیدتر و تأثیرگذارتر باشند.

مردم با كمك كامپیوترهایشان شروع به كار كردند و به طور مشابهی تكنولوژی ارتباطات دیجیتالی شد. به علت این همگرایی تكنولوژی بسیاری از تشكیلات تصمیم گرفتند كه ارتباطات را نیز به دست همان كسی بسپارند كه در رأس فرآیند تجارت اطلاعات می‌باشد.امروزه IT در بسیاری از تشكیلات به هسته تجارت بسیار نزدیك و یا حتی جزوی از آن می‌باشد.

تكامل صنعت IT

صنعت IT بخش بسیار متنوعی از اقتصاد می‌باشد كه شامل هزاران شركت كوچك متوسط و بزرگ بوده كه به بازارهای مختلفی خدمت می‌كنند.یك شیوه نگرش به این مسأله تمییز دادن و تشخیص دادن سه بخش تمركز یافته بر سخت‌افزار و نرم‌افزار و خدمات می‌باشد.

امروزه صنعت IT یكی از پویاترین صنایع در اقتصاد جهانی است. به عنوان یك بخش IT نه تنها میلیونها شغل سطح بالا ایجاد می‌كند بلكه به سایر موسسات نیز كمك می‌كند تا نه تنها كاراتر و مفیدتر باشند بلكه باعث نوآوری شوند.و در پایان اینكه IT نه تنها در زمینه كامپیوتر بلكه در زمینه‌هایی از قبیل منابع انسانی و سیستمهای اطلاعاتی و منابع اقتصادی و… نیز كاربردهای فراوانی دارد.

  انتشار : ۶ آذر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1065

دیدگاه های کاربران (0)

دفتر فنی دانشجو

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هر سوال و راهنمایی نیاز داشتيد لطفا جهت ارتباط سریعتر ازطريق شماره تلفن و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما