مرکز دانلود خلاصه کتاب و جزوات دانشگاهی

مرکز دانلود تحقیق رايگان دانش آموزان و فروش آنلاين انواع مقالات، پروژه های دانشجويی،جزوات دانشگاهی، خلاصه کتاب، كارورزی و کارآموزی، طرح لایه باز کارت ویزیت، تراکت مشاغل و...(توجه: اگر شما نویسنده یا پدیدآورنده اثر هستید در صورت عدم رضایت از نمایش اثر خود به منظور حذف اثر از سایت به پشتیبانی پیام دهید)

نمونه سوالات کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات کارشناسی دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات دانشگاه پيام نور (سوالات عمومی)

کارآموزی و کارورزی

مقالات رشته حسابداری و اقتصاد

مقالات علوم اجتماعی و جامعه شناسی

مقالات روانشناسی و علوم تربیتی

مقالات فقهی و حقوق

مقالات تاریخ- جغرافی

مقالات دینی و مذهبی

مقالات علوم سیاسی

مقالات مدیریت و سازمان

مقالات پزشکی - مامایی- میکروبیولوژی

مقالات صنعت- معماری- کشاورزی-برق

مقالات ریاضی- فیزیک- شیمی

مقالات کامپیوتر و شبکه

مقالات ادبیات- هنر - گرافیک

اقدام پژوهی و گزارش تخصصی معلمان

پاورپوئینت و بروشورر آماده

طرح توجیهی کارآفرینی

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 946
  • بازدید دیروز : 1603
  • بازدید کل : 13040403

طرح تولید فیلم های بسته بندی مواد غذایی هوشمند


معرفی محصول : محصولات مورد بررسی طرح حاضر تولید فیلم های بسته بندی مواد غذایی هوشمند می باشد. این فیلم ها که از طریق فن آوری نانو تولید می گردند ، از دنیای تولید و عرضه گسترده ای برخوردار می باشند. بسته بندی های هوشمند مواد غذایی علاوه بر به تأخیر انداختن عوامل محیطی مؤثر بر مواد غذایی ، روشی پویاتر را برای نگهداری محصول بکار می گیرد. از اینرو باید گفت که ضرورت استفاده از بسته بندی هوشمند ، حفظ کیفیت محصولات غذایی ، کاهش ضایعات
آن ، کاهش مصرف انرژی در فرآیند نگهداری و ... است. بررسی بازار محصولات طرح نشان می دهد که هر چند در سالهای گذشته این محصولات فاقد تولید داخل بوده اند ، ولی با وجود آن با توجه بر مزیت های بارز این محصولات ، پتانسیل تقاضا برای مصرف آنها در بازارهای داخلی و جهانی ، کاملاً وجود دارد بطوریکه مشاهده می گردد ، گستره صنعت تولید فیلم های بسته بندی های هوشمند از سطح بسیار بالایی برخوردار می باشد و لذا در حالت کلی فعالان این صنعت را می توان در دو گروه عمده طبقه بندی کرد :
گروه اول : تولید کنندگان پایه :
این گروه از تولید کنندگان اقدام به تولید پلیمرها و مواد اولیه مورد استفاده در ساخت بسته بندی هوشمند مینمایند. (سرمایه گذاری بالا ، ظرفیت بالا ، دانش فنی خارجی(
گروه دوم : تولید کنندگان فیلم و ظروف بسته بندی :
این گروه از تولید کنندگان با استفاده از مواد پلیمری تولید شده توسط گروه اول اقدام به تولید فیلم و ظروف بسته بندی نموده و آنرا در اختیار مصرف کنندگان نهایی قرار می دهند. (سرمایه گذاری متوسط و کم ، ظرفیت متوسط و کم ، دانش فنی موجود داخلی)
لذا با عنایت به موارد فوق الذکر در طرح پیشنهادی ، هدف تولید محصولات پلیمری هوشمند و فیلم و ظرف بسته بندی هوشمند ، بصورت توأمان می باشد. لذا حجم سرمایه گذاری نسبتاً زیاد خواهد بود.
خلاصه بررسي فنی، مالی و بازار طرح تولید پلیمر هوشمند و فیلم های هوشمند و فعال از طریق نانو ، جهت بسته بندی مواد غذایی
پیش بیني ظرفیت و تركیب تولید : 12000 تن در سال
مساحت زمین: 7500 متر مربع
مساحت زیر بنا: 3800 متر مربع

  انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1255

دفتر فنی دانشجو

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هر سوال و راهنمایی نیاز داشتيد لطفا جهت ارتباط سریعتر ازطريق شماره تلفن و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما