مرکز دانلود خلاصه کتاب و جزوات دانشگاهی

مرکز دانلود تحقیق رايگان دانش آموزان و فروش آنلاين انواع مقالات، پروژه های دانشجويی،جزوات دانشگاهی، خلاصه کتاب، كارورزی و کارآموزی، طرح لایه باز کارت ویزیت، تراکت مشاغل و...(توجه: اگر شما نویسنده یا پدیدآورنده اثر هستید در صورت عدم رضایت از نمایش اثر خود به منظور حذف اثر از سایت به پشتیبانی پیام دهید)

نمونه سوالات کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات کارشناسی دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات دانشگاه پيام نور (سوالات عمومی)

کارآموزی و کارورزی

مقالات رشته حسابداری و اقتصاد

مقالات علوم اجتماعی و جامعه شناسی

مقالات روانشناسی و علوم تربیتی

مقالات فقهی و حقوق

مقالات تاریخ- جغرافی

مقالات دینی و مذهبی

مقالات علوم سیاسی

مقالات مدیریت و سازمان

مقالات پزشکی - مامایی- میکروبیولوژی

مقالات صنعت- معماری- کشاورزی-برق

مقالات ریاضی- فیزیک- شیمی

مقالات کامپیوتر و شبکه

مقالات ادبیات- هنر - گرافیک

اقدام پژوهی و گزارش تخصصی معلمان

پاورپوئینت و بروشورر آماده

طرح توجیهی کارآفرینی

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1803
  • بازدید دیروز : 1657
  • بازدید کل : 13080488

از چه سنی پوست چروک می شود؟


از چه سنی پوست چروک می شود؟

در واقع از این سن به بعد است که بازسازی سلول های تولید کنندۀ پوست ، کاهش می یابد. به علاوه، همواری پوست کم می شود خصوصاً این حالت در زمان خستگی زودتر به چشم می آید. یک بار در هفته از صمغ بر روی پوست تان استفاده کنید، این کار بازسازی سلولی را تقویت می کند. از ماسک های مخصوص درخشان کننده برای بازگرداندن روشنایی پوست استفاده کنید.
 به گزارش «تابناک با تو»؛ پیشگیری ساده و تمام و کمال ! در حدود ۳۰ سالگی اولین چروک ها ظاهر می شوند، کبودی و گودی چشم ها افزایش می یابند، به حدی که کمبود رنگ دانه ها می تواند باعث برهم خوردن رنگ چهره شود.

برای جوان ماندن، پوست تان را با کرم متناسب با نوع آن مرطوب نگه دارید، سیگار نکشید و از قرار گرفتن در معرض آفتاب شدید، اجتناب کنید.

پوست شما در ۳۰ سالگی

پیشگیری ساده و تمام و کمال در حدود ۳۰ سالگی اولین چروک ها ظاهر می شوند، کبودی و گودی چشم ها افزایش می یابند، به حدی که کمبود رنگ دانه ها می تواند باعث برهم خوردن رنگ چهره شود.

حدود ۳۰ سالگی، پوست تغییر می کند

در واقع از این سن به بعد است که بازسازی سلول های تولید کنندۀ پوست ، کاهش می یابد. به علاوه، همواری پوست کم می شود خصوصاً این حالت در زمان خستگی زودتر به چشم می آید. یک بار در هفته از صمغ بر روی پوست تان استفاده کنید، این کار بازسازی سلولی را تقویت می کند. از ماسک های مخصوص درخشان کننده برای بازگرداندن روشنایی پوست استفاده کنید. (خصوصاً زنان سیگاری)

از چه سنی پوست چروک می شود؟

معضل کبودی و گودی دور چشم

باز هم در سی سالگی است که کبودی و گودی دور چشم اهمیت می یابد. در برخی موارد (استعمال دخانیات، عدم مراقبت های مرتب) ممکن است این کبودی و گودی ها حسابی جا خوش کنند. از آنجایی که این بخش از صورت، بسیار ظریف و حساس است و بر روی چهره تأثیر می گذارد، نشانه های افزایش سن و خستگی را به خوبی نشان می دهد. توجه تان به این قسمت را دو برابر کنید، صبح و شب با دقت بسیار و به آرامی به خط کاسۀ چشم با دست ضربه بزنید.

توجه به چین و چروک های واضح

اگر گفته می شود که یک زن دیگر هرگز مانند سی سالگی اش زیبا نیست، فقط به خاطر چین و چروک های ریز نیست (خطوط باریک اطراف چشم ها و دهان)، بلکه دلیلش اولین چین و چروک ها هستند که خود را در برخی مناطق نشان می دهند: چین و چروک دور چشم، خطوط اخم و چین و چروک دور لب ها و بینی. از نسل جدیدی از محصولات مراقبتی بهره ببرید، این محصولات جلوی دوگانگی چروک را می گیرند. با یک تا دو بار در هفته شروع کنید و سپس در سال تعداد دفعات را افزایش دهید.

با لکه های قهوه ای مبارزه کنید

۳۰ سالگی آغاز دوره ای است که پوست ملانین کمتری تولید می کند و این دلیلی است برای کارکرد نامناسب رنگ دانه ها در این دوره ، سپس لکه های قهوه ای اطراف چشم ها، لب ها، روی پیشانی (خصوصاً در طی دوران بارداری یا به دلیل مصرف قرص های ضدبارداری و یا قرار گرفتن در معرض آفتاب) ظاهر می شوند. برای معالجۀ این لکه ها، باید از پوست تان با یک کرم ضدآفتاب یا یک کرم حاوی ویتامین A یا هیدروکینون که موقت جلوی تولید رنگ دانه ها را می گیرد، محافظت کنید.

منبع: بهداشت نیوز

  انتشار : ۲۷ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 710

دیدگاه های کاربران (0)

دفتر فنی دانشجو

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هر سوال و راهنمایی نیاز داشتيد لطفا جهت ارتباط سریعتر ازطريق شماره تلفن و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما