مرکز دانلود خلاصه کتاب و جزوات دانشگاهی

مرکز دانلود تحقیق رايگان دانش آموزان و فروش آنلاين انواع مقالات، پروژه های دانشجويی،جزوات دانشگاهی، خلاصه کتاب، كارورزی و کارآموزی، طرح لایه باز کارت ویزیت، تراکت مشاغل و...(توجه: اگر شما نویسنده یا پدیدآورنده اثر هستید در صورت عدم رضایت از نمایش اثر خود به منظور حذف اثر از سایت به پشتیبانی پیام دهید)

نمونه سوالات کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات کارشناسی دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات دانشگاه پيام نور (سوالات عمومی)

کارآموزی و کارورزی

مقالات رشته حسابداری و اقتصاد

مقالات علوم اجتماعی و جامعه شناسی

مقالات روانشناسی و علوم تربیتی

مقالات فقهی و حقوق

مقالات تاریخ- جغرافی

مقالات دینی و مذهبی

مقالات علوم سیاسی

مقالات مدیریت و سازمان

مقالات پزشکی - مامایی- میکروبیولوژی

مقالات صنعت- معماری- کشاورزی-برق

مقالات ریاضی- فیزیک- شیمی

مقالات کامپیوتر و شبکه

مقالات ادبیات- هنر - گرافیک

اقدام پژوهی و گزارش تخصصی معلمان

پاورپوئینت و بروشورر آماده

طرح توجیهی کارآفرینی

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1921
  • بازدید دیروز : 1603
  • بازدید کل : 13041378

توصیه های مراقبتی آناستازیا، دختر طاسی که راپانزل شد!


توصیه های مراقبتی آناستازیا، دختر طاسی که راپانزل شد!

 
 
 
بیشتر عکس هایی که در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی مربوط به سلامت و زیبایی موها می بینیم متعلق به یک زن روسی است به نام آناستازیا سیدورووا که به راپانزل واقعی معروف است. آناستازیا در ۱۸ سالگی از مشکل طاسی رنج می برده اما با مراقبت های زیاد اکنون موهای بسیار بلند و زیبایی دارد.
 

توصیه های آناستازیا درباره مراقبت از مو

توصیه های آناستازیا درباره مراقبت از موبیشتر عکس هایی که در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی مربوط به سلامت و زیبایی موها می بینیم متعلق به یک زن روسی است به نام آناستازیا سیدورووا که به راپانزل واقعی معروف است. آناستازیا در ۱۸ سالگی از مشکل طاسی رنج می برده اما با مراقبت های زیاد اکنون موهای بسیار بلند و زیبایی دارد.

آناستازیا توصیه هایی را با مردم دنیا به اشتراک گذاشته است که با رعایت کردن آن ها می توانید مثل او موهای زیبا و سالمی داشته باشید.

پیشنهاد آناستازیا برای رسیدن به موهای سالم و زیبا این است:

حفظ تعادل در غذا و کنار گذاشتن رژیم

استرس نداشتن

استفاده از محصولات مناسب نوع موهای شما

استفاده از ماسک های مغذی حداقل ۲ بار در هفته

استفاده از روغن های متفاوت به خصوص روغن آووکادو

قیچی کردن موخوره ها

عادت اتو کردن موها را ترک کنید

توصیه های آناستازیا درباره مراقبت از مو

همانطور که آناستازیا می گوید برای این که موهای زیبا و سالمی داشته باشید اولین کاری که باید انجام دهید این است که از صاف کردن موها و استفاده از کلیپس خودداری کنید. این کار فولیکول های مو را ضعیف می کند و با حرارت باعث می شود موها رطوبت خود را از دست بدهند. بزرگ ترین عارضه اتو کردن موها این است که موها ساختار اصلی خود را از دست می دهند.

از سشوار زمانی که موها نیمه مرطوب هستند استفاده کنید

یکی از اشتباهات بیشتر خانم ها این است که از سشوار زمانی که موها کاملا خیس هستند استفاده می کنند. این کار موها راخشک و شکننده می کند. به گفته آناستازیا زمانی که موها ۶۰ درصد خشک شده اند می توانید از سشوار استفاده کنید.

همیشه بعد از شامپو ماسک کراتین استفاده کنید

توصیه های آناستازیا درباره مراقبت از مو

آناستازیا همیشه بعد از شامپو ماسک کراتین استفاده می کند. زیرا محصولاتی که حاوی ۵۰۰ میلیگرم کراتین هستند ریزش موها را کاهش می دهند، ریشه موها را تقویت می کنند و رنگ طبیعی موها را زیباتر می کند.

روغن های ضروری استفاده کنید

چند قطره روغن تخمه کدو به شامپو اضافه کنید یا با روغن جوجوبا ترکیب کنید و به موها بزنید. روغن تخمه کدو برای رشد مردهایی که کم مو هستند نیز درمان خوبی است. به علاوه روغن رزماری و نعنا تند هم به رشد موها کمک می کند.

مکمل های ویتامین D و omega3 استفاده کنید

برای داشتن موهای زیبا علاوه بر محصولات زیبایی مو باید بدن را نیز از پروتئین ها و مواد مغذی تامین کنیم. مرتب قرص های ویتامین D و omega3 مصرف کنید. این قرص ها موها را تقویت و ریزش موها را متوقف می کند. زمانی که می دانید نمی توانید این نیازهای بدن را از طریق غذا تامین کنید قرص استفاده کنید. مصرف بیش از حد omega3 باعث ضعیف شدن ایمنی و ایجاد آلرژی می شود.

 

  انتشار : ۴ مهر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 1704

دیدگاه های کاربران (0)

دفتر فنی دانشجو

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هر سوال و راهنمایی نیاز داشتيد لطفا جهت ارتباط سریعتر ازطريق شماره تلفن و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما