فهرست مطالب عنوان صفحه مقدمه. 1 فصل اول تاریخچه دانشگاه قم و گروه علوم تربیتی... 3 رسالت و هدفهای گروه علوم تربیتی... 6 فصل دوم: چگونگی انجام ارزیابی درونی مقدمه. 8 جامعه آماری برای جمع آوری دادهها8 تحلیل دادهها8 روش گردآوری دادهها9 فصل سوم: عامل دانش آموختگان ...
چکیده : یکی از مشکلات مهم و اساسی در نظام آموزش و پرورش خصوصاٌ در کشور ما، به کار نگرفتن روش های تدریس نوین در آموزش است. به همین سبب کیفیت آموزشی از سطح مطلوب برخوردار نیست و دانش آموزان علاقه زیادی به تحصیل نشان نمی دهند. یکی از دلائل آن عدم آشنایی معلمان با روش های نوین ...
فهرست مطالب عنوان صفحه فصل اول:كليات پژوهش مقدمه. 2 بیان مسئله. 4 اهمیت و ضرورت پژوهش... 7 اهداف پژوهش... 7 هدف کلی. 7 هدف فرعی. 8 فرضیه های پژوهش... 8 فرضیه اصلی. 8 فرضیه های فرعی. 8 تعاریف نظری وعملیاتی متغیر های پژوهش... 8 فصل دوم: ادبيات و پيشينه پژوهش دیدگاههای نظری ...
فهرست مطالبعنوان صفحهمقدمه 1بيان مسئله 2تعریف متغیرها 3تاریخچه سلامت روانی 4تعاریف سلامت روان 11سلامت روانی در جهان 14اهداف بهداشت روان 15ایجاد فعالیتهای بهداشت روان 16عوامل خطرآفرین و پیشگیری کننده در بهداشت روانی (risk factors) 17پیشینه حمایت اجتماعی 19تعاریف حمایت اجتماعی ...
فهرست مطالب عنوان صفحه فصل اول: فرایند روشن سازی پرسش مقدمه. 2 بیان مسأله. 5 اهداف پژوهش... 7 پرسش ها8 فرضیه ها8 اهمیت و ضرورت پژوهش... 9 متغیر ها10 فصل دوم: پیشینه پژوهش بزهکاری یا جرم 12 بزهکاری و اهمیت آن در نوجوانان و جوانان 12 انواع بزهکاری 13 انواع بزهکاران یا ...
فهرست مطالب عنوان صفحه فصل اوّل 1-1 مقدمه9 فصل دوّم 1-2تعريف كمالگرايي. 10 2. 2 نقش والدين در رشد شخصيت كمالگرايي. 11 3-2 تعريف خودكارآمدي.. 15 4. 2 نقش خودكارآمدي در عملكرد16 دستاوردهاي عملكردي.. 18 تجربيات جانشيني. 18 ترغيب كلامي. 21 سطح انگيختگي. 21 پيشينه تحقيق. 22 5-2 بازنگري ...
فهرست مطالب عنوان صفحه فصل اول مقدمه9 براستي هيجان و هيجانخواهي چيست؟. 9 فصل دوم ادبيات پژوهش... 12 1-2 تعاريف هيجان. 13 2-2 مؤلفههاي هيجانخواهي. 13 حادثهجويي:13 تجربهجويي:13 بازداري زدايي:13 ملالپذيري:14 رابطه هيجانخواهي با برونگرايي:15 ارتباط ...
فهرست مطالب عنوان صفحه فصل اول 1-1 - بیان پرسش:1 پرسش اصلی پژوهش.... 1 2-1- اهداف تحقیق:2 هدف کلی تحقیق:2 اهداف اختصاصی:2 3-1-ضرورت پژوهش:3 4-1-فرضیههای پژوهش:4 5-1-تعاریف عملیاتی.. 5 فصل دوم 1-2-ادبیات پژوهش.... 9 2-2-نظريه هاي پيدايش اعتياد. 12 1-2-2-تبيين هاي روان شناختي.. 12 2-2-2 ...
فهرست مطالب عنوان صفحه چكيده I فصل اول: كليات 1-1- مقدمه 2 1-2- بيان مسئله 2 1-3- اهداف تحقيق 3 1-4- اهداف کاربردي 4 1-5- سئوالات پژوهش 4 فصل دوم: بررسي متون و ادبيات تحقيق 2-1- اختلال وسواسي- جبري 6 2-2- اپيدميولوژي 7 2-3- بيماريهاي همزمان 8 2-4- اتيولوژي 8 2-5- عوامل زيستي 8 2-6- ايمني ...
فهرست مطالب عنوان صفحه مقدمه. 1 چكيده. 2 ضرورت نگارش مقاله. 4 ارزشهاي تربيتي.. 4 اخلاق معلّم.. 6 گشادگي و سعهصدر معلّم.. 9 گذشت معلّم.. 11 تقواي معلّم.. 13 تواضع و فروتني معلّم.. 13 رشد فكري دانشآموز و معلّم.. 14 توجه به صفات اخلاقي و پرورشي دانشآموزان.. 15 محدوديتهايي ...
فهرست مطالب عنوان صفحه مقدمه 1 چكيده 2 پيش سازمان دهنده 3 اختلالات يادگيري 3 ويژگيهاي اختلالات يادگيري 5 ويژگيهاي خاص 7 مقدمه از سال 1950 به بعد توجه مربيان، روانشناسان و پزشكان به گروه خاصي از كودكان و آموزش آنان معطوف شد كه از نظر جسمي و مغزي داراي هيچگونه ...
فهرست مطالب عنوان صفحه فصل اول: مقدمات پژوهش 1-1- مقدمه. 1 2-1- بيان مسأله. 2 3-1- اهميت و ضرورت تحقيق.. 4 4-1- اهداف پژوهش.... 6 5-1- پرسشهای تحقیق.. 7 6-1- تعاريف عملياتي متغیرها8 فصل دوم: ادبيات نظري يا پيشينه تحقيق 1-2 - مقدمه. 12 2-2- پيشينه نظری تحقيق.. 12 1-2-2- انواع خانوادهها ...
فهرست مطالب عنوان صفحه چكيده 1 مقدمه 3 برنامهريزي 5 اهميت و ضرورت مشاوره در مدارس 6 نقش شوراي عالي آموزش و پرورش در پيشبرد نظام تعليم و تربيت 8 نقش وجایگاه شورای عالی آموزش وپرورش در تدوین قوانین ومقررات آموزشی 10 فهرست منابع 13 چكيده نياز بشر به مشاوره و ...
فهرست مطالب عنوان صفحه فهرست مطالب 1 -چكيده 3 -مقدمه 4 -تعريف خلاقيت 4 -خصايص افراد خلاق 5 -خصايص دانش آموزان خلاق 6 -عوامل موثر در پرورش خلاقيت 6 -محركي براي تفكر خلاق 8 -عوامل دروني و بيروني مؤثر در خلاقيت 8 -ارتباط مدرسه محوري و خلاقيت 10 -خطراتي كه خلاقيت را تهديد مي كند ...
فهرست مطالب عنوان صفحه چكيده. 1 مقدمه. 2 مفهومشناسي و سابقه تاريخي.. 3 مفهوم استاندارد. 3 سابقه تاريخي واژه استاندارد. 4 سير و تكامل واژه استاندارد. 5 تاريخچه استاندارد در ايران.. 5 اصول استاندارد سازي.. 7 استانداردهاي آموزشي چيستند؟. 7 حضور استانداردها در زندگي.. 8 اصول ...