91بررسی رفتارهای معلم با انگیزه در میزان یادگیری دانش آموزان39ص فهرست مطالب عنوان صفحه چکیده 1 مقدمه 2 فصل اول 4 توصیف وضع موجود 5 بیان مسئله 5 اهمیت تحقیق 6 اهداف تحقیق 7 سوال های تحقیق 7 تعریف واژه ها 9 آمادگی 10 انگیزش 10 آموزش 10 انضباط و نظم 11 روش تدریس 11 فصل دوم 12 پیشینه ...
90بررسی رابطه بین هوش عاطفی با سبک رهبری استراتژیک مدیران135ص چکیده: هدف اصلی تحقیق حاضر بررسی رابطه بین هوش عاطفی با سبک رهبری استراتژیک مدیران می باشد. با توجه به هدف تحقیق، سه فرضیه به شرح زیر مطرح شده است: فرضیه اصلی: بین هوش عاطفی و رهبری استراتژیک مدیران، ارتباط ...
بررسی تاثیر نسبی و فزاینده سواد مالی ، اقتصادی و سواد تجاری بر موفقیت حرفه ای مدیران چکیده : هدف اصلی این پژوهشبررسی تاثیر نسبی و فزاینده سواد مالی ، اقتصادی و سواد تجاری بر موفقیت حرفه ای مدیران است. جامعه آماری این پژوهش کلیه مدیران شعب بانک انصار شهر شیراز می باشد، ،نمونه ...
86بررسی تاثیر ساختار مالکیت بر عملکرد شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران به تفکیک صنعت152ص فهرست مطالب فصل اول : کلیات تحقیق 1-1) مقدمه.....1 1-2) بيان مساله...2 1-3) ضرورت و دلايل توجيهي تحقيق.........4 1-4) سوالات تحقيق...5 1-5) فرضيههاي تحقيق.....5 1-6) اهداف تحقيق..6 1-7) ...
مقاله 84-ارزيابي استراتژي عملكرد سازمان بيمه ايران با كارت امتيازي متوازن90ص فهرست مطا لب چکیده........ 1 فصل اول : كليات تحقيق 1.1مقد مه... 3 1-2. تعريف مسئله و بيان موضوع تحقيق 1-3 . تعاريف كليدي... 4 1-4 .ضرورت انجام تحقيق ... 4 1-5. سوالات تحقيق.. 5 1-6. فرضيات تحقيق .... 5 1-7. اهداف اساسي از ...
فهرست مطالب عنوان صفحه چكيده....... فصل اول ( كليات تحقيق ) 1-1بيان مسئله........ 3 2-1اهميت موضوع تحقيق و انگيزش انتخاب آن..... 7 3-1اهداف پژوهش....... 8 4-1فرضيه هاي تحقيق..... 8 5-1جامعه آماري و محدوده زماني و مكاني پژوهش...... 9 6-1روش تحقيق... 10 7-1ابزار گردآوري اطلاعات.... 10 8-1سوالات پژوهش... ...
سازمان های یادگیرنده Learning organization فهرست مطالب مقدمه تعاريف انواع يادگيري زمينههاي شكلگيري نظريه سازمان يادگيرنده نظريه سازمان يادگيرنده كشش خلاق: اصل تلفيقكننده نقشهاي جديد رهبر به عنوان ...
فهرست مطالب عنوان صفحه چكيده فصل اول: مقدمه پژوهش مقدمه...... 2 1-1 بيان مسأله پژوهش..... 4 1-2 اهميت پژوهش... 5 1-3 اهداف پژوهش...... 7 1-4 پرسشهاي پژوهش... 7 1-5تعريف و مفاهيم و اصطلاحات...... 8 فصل دوم: پيشينه پژوهش مقدمه...... 13 2-1 ريشه و منشأ نظري مديريت زمان... 14 2-2 تئوريهاي ...
مقدمه : دنيايي كه در آن زندگي مي كنيم شاهد تحولات شگرفي است . سرعت اين تحولات روز به روز بيشتر مي شود به طوري كه به هيچ وجه با گذشته هاي دور قابل قياس نيست . اگر بخواهيم آمادگي همراهي و توان لازم براي همگامي با اين تحولات داشته باشيم به ناچار بايد اطلاعات ، دانش ، ابزارها و ...
تاریخچه: امور شهری و رسیدگی به شهرها و به طور کلی هر جامعه مسکونی انسانی از دیرباز مورد توجه بوده است. در گذشته و قبل از پیدایش شهرها و در جوامع کوچک انسانی شاید ریشسفیدان جامعه و یا به اصطلاح «کدخدایان» تمام امور شهری را به عهده داشتند و به علت کوچک بودن جامعه و فضای ...
چکیده: شرکت های امروزه از طریق تجزیه و تحلیل چرخه زندگی مشتری به افزایش ارزش مشتری دست یافته اند.ابزارها و فناوری های انبار داده،داده کاوی ودیگر تکنیک های مدیریت ارتباط با مشتری،روش های هستند که فرصت های جدیدی را برای تجارت فراهم کرده اند.در واقع دیدگاه محصول محوری جای خود ...
چکیده: موضوع اصلی این پژوهش "میزان رضایتمندی کارفرمایان از ارتباطات انسانی کارکنان شعب تامین اجتماعی تهران" است .در این تحقیق 6 سوال و فرضیه با استفاده از آزمون های آماری و جداول یک و دو بعدی مورد سنجش قرار گرفته است .روش اصلی این تحقیق پیمایشی و ابزار گردآوری اطلاعات ...
فهرست عناوین عنوان: صفحه فصل اول مقدمه ...... ..... 5 بیان مسئله .... .... 7 اهمیت مسئله ...... 9 اهداف تحقیق .. 10 فرضیه های تحقیق ... . 10 تعاریف و اصطلاحات 11 تعریف عملیاتی متغیرها .. 13 فصل ...
فهرست عنوان صفحه چكيده 7 فصل اول :كليات تحقيق 8 مقدمه 9 بيان مساله 12 اهداف تحقيق 13 فرضيه تحقيق 14 فصل دوم : پيشينه وادبيات تحقيق 15 انتخاب كردن يك شغل 16 عوامل تاثير گذاري برانتخاب شغل 18 تاثيرات خانواده 21 معلمان 22 كليشه سازي هاي جنسيت 23 زندگي شغلي 26 رضايت شغلي 28 رشد شغلي 31 ...
فصل اول کليات تحقيق 1-1- مقدمه مديريت ارتباط با مشتري معادل فارسي Customer Relatioship Management است. رابطه قوي با مشتريان مهمترين رمز مؤفقيت هر كسب وكار است. اصل و ريشه مفهوم «مديريت ارتباط با مشتري»اين اصل قديمي است كه ...