مرکز دانلود خلاصه کتاب و جزوات دانشگاهی

مرکز دانلود تحقیق رايگان دانش آموزان و فروش آنلاين انواع مقالات، پروژه های دانشجويی،جزوات دانشگاهی، خلاصه کتاب، كارورزی و کارآموزی، طرح لایه باز کارت ویزیت، تراکت مشاغل و...(توجه: اگر شما نویسنده یا پدیدآورنده اثر هستید در صورت عدم رضایت از نمایش اثر خود به منظور حذف اثر از سایت به پشتیبانی پیام دهید)

نمونه سوالات کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات کارشناسی دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات دانشگاه پيام نور (سوالات عمومی)

کارآموزی و کارورزی

مقالات رشته حسابداری و اقتصاد

مقالات علوم اجتماعی و جامعه شناسی

مقالات روانشناسی و علوم تربیتی

مقالات فقهی و حقوق

مقالات تاریخ- جغرافی

مقالات دینی و مذهبی

مقالات علوم سیاسی

مقالات مدیریت و سازمان

مقالات پزشکی - مامایی- میکروبیولوژی

مقالات صنعت- معماری- کشاورزی-برق

مقالات ریاضی- فیزیک- شیمی

مقالات کامپیوتر و شبکه

مقالات ادبیات- هنر - گرافیک

اقدام پژوهی و گزارش تخصصی معلمان

پاورپوئینت و بروشورر آماده

طرح توجیهی کارآفرینی

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2236
  • بازدید دیروز : 2385
  • بازدید کل : 13087374

طرز تهیه همبرگر خانگی به روش مک‌ دونالد


همبرگرهای مک‌دونالد یکی از خوشمزه ترین و لذیذترین انواع همبرگر است. در این مطلب طرز تهیه همبرگر خانگی به روش مک‌دونالد را آموزش خواهیم داد.تهیه همبرگر خانگی یکی از سالم‌ترین و لذت‌بخش‌ ترین فست‌فودها در منزل است. برای این منظور کافی است به چند نکته توجه کنید.
طرز تهیه همبرگر خانگی به روش مک‌دونالد

طرز تهیه همبرگر خانگی به روش مک‌دونالدهمبرگرهای مک‌دونالد یکی از خوشمزه ترین و لذیذترین انواع همبرگر است. در این مطلب طرز تهیه همبرگر خانگی به روش مک‌دونالد را آموزش خواهیم داد.تهیه همبرگر خانگی یکی از سالم‌ترین و لذت‌بخش‌ ترین فست‌فودها در منزل است. برای این منظور کافی است به چند نکته توجه کنید.
نکته قابل توجه برای تهیه همبرگر خانگی این است که زمان ترکیب مواد از مخلوط کردن هر یک از مواد لازم برای تهیه همبرگر به طور جداگانه خودداری کنید و تنها زمانی که کلیه مواد را به گوشت اضافه کردید مواد را به آرامی با یکدیگر مخلوط نمایید.
همچنین اگر به دنبال یک همبرگر رژیمی هستید، می‌توانید زرده تخم مرغ و آرد سوخاری را از دستور حذف کنید و یا به مقدار کمتری استفاده نمایید.
برای رسیدن به نتیجه مطلوب بهتر است پس از ترکیب مواد و قالب زدن مواد را به مدت یک ساعت در یخچال استراحت دهید، سپس برای سرخ کردن آن اقدام نمایید. لایه‌های همبرگر را بوسیله نایلون و یا کاغذ‌روغنی از هم جدا کنید.

مواد لازم:

گوشت چرخ‌شده500 گرم
پیاز قرمز 1/4 پیمانه
زرده تخم مرغ 2 عدد
آرد سوخاری 1/4 تا 1/2 پیمانه
سس کچاپ 1 قاشق غذاخوری
سس خردل 1 قاشق غذاخوری
نمک و فلفل سیاه به میزان لازم

طرز تهیه :

ابتدا 2 عدد زرده تخم مرغ را به گوشت اضافه کنید. گوشت مورد استفاده در این دستور گوشت گوساله بدون چربی می‌باشد.
پیاز را نگینی ریز خرد کنید و به گوشت اضافه کنید.سس کچاپ را بیفزایید.یک قاشق غذاخوری سس خردل را اضافه کنید. در صورت تمایل از مقداری پودر سیر نیز استفاده نمایید.
در این مرحله آرد سوخاری را بسته به ذائقه خود بین 1/4 تا 1/2 به مخلوط اضافه کنید. از مخلوط کردن تک تک مواد بپرهیزید.نمک و فلفل را به مقدار لازم بسته به ذائقه خود اضافه کنید.کلیه مواد را با یکدیگر به آرامی ترکیب کنید.
پس از آماده سازی مواد گوشتی، مواد را به 6 تا 8 قسمت مساوی تقسیم نمایید و به کمک رینگ و یا درب شیشه قالب بزنید. توجه داشته باشید اگر از درب ظروف برای قالب زدن استفاده می‌کنید می‌بایست کف آن را با کیسه پلاستیکی بپوشانید تا هنگام خارج کردن مواد، شکل ظاهری آن از بین نرود. همچنین توصیه می‌شود وسط گوشت را خالی کنید تا زمان سرخ کردن به طور یکنواخت سرخ شوند.
در این مرحله بهتر است گوشت‌های قالب زده را به مدت یک ساعت درون یخچال استراحت دهید و سپس اقدام به سرخ کردن آن نمایید.

 

http://daneshjooqom.4kia.ir

http://daneshjooqom.4kia.ir

  انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1364

دیدگاه های کاربران (0)

دفتر فنی دانشجو

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هر سوال و راهنمایی نیاز داشتيد لطفا جهت ارتباط سریعتر ازطريق شماره تلفن و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما