مرکز دانلود خلاصه کتاب و جزوات دانشگاهی

مرکز دانلود تحقیق رايگان دانش آموزان و فروش آنلاين انواع مقالات، پروژه های دانشجويی،جزوات دانشگاهی، خلاصه کتاب، كارورزی و کارآموزی، طرح لایه باز کارت ویزیت، تراکت مشاغل و...(توجه: اگر شما نویسنده یا پدیدآورنده اثر هستید در صورت عدم رضایت از نمایش اثر خود به منظور حذف اثر از سایت به پشتیبانی پیام دهید)

نمونه سوالات کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات کارشناسی دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات دانشگاه پيام نور (سوالات عمومی)

کارآموزی و کارورزی

مقالات رشته حسابداری و اقتصاد

مقالات علوم اجتماعی و جامعه شناسی

مقالات روانشناسی و علوم تربیتی

مقالات فقهی و حقوق

مقالات تاریخ- جغرافی

مقالات دینی و مذهبی

مقالات علوم سیاسی

مقالات مدیریت و سازمان

مقالات پزشکی - مامایی- میکروبیولوژی

مقالات صنعت- معماری- کشاورزی-برق

مقالات ریاضی- فیزیک- شیمی

مقالات کامپیوتر و شبکه

مقالات ادبیات- هنر - گرافیک

اقدام پژوهی و گزارش تخصصی معلمان

پاورپوئینت و بروشورر آماده

طرح توجیهی کارآفرینی

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2234
  • بازدید دیروز : 2206
  • بازدید کل : 13043897

خطرناک ترین و امن ترین مناطق طبیعی جهان


خطرناک ترین و امن ترین مناطق طبیعی جهان

مناطق زیادی در زمین وجود دارد که بسیار خطرناک هستند و به دلیل محیط طبیعی صعب العبور, وجود حیوانات درّنده و سمی, و یا تعداد زیادی از طوفان های موسمی, غیر قابل سکونت هستند. در مقابل مناطقی از جهان...
 

خطرناک ترین و امن ترین مناطق جهان

نمايی زیبا از جزیره ی مالدیو

خطرناک ترین و امن ترین مناطق طبیعی جهاناختصاصی «تابناک با تو»؛ مناطق زیادی در زمین وجود دارد که بسیار خطرناک هستند و به دلیل محیط طبیعی صعب العبور, وجود حیوانات درّنده و سمی, و یا تعداد زیادی از طوفان های موسمی, غیر قابل سکونت می باشند. در مقابل مناطقی از جهان وجود دارند که گویی تکّه ای از بهشت هستند؛ جایی که آرامش و شکوه زندگی را می توان یافت. در این گزارش با خطرناک ترین و امن ترین مناطق جهان آشنا خواهید شد.

ساحل آفریقا

خطرناک ترین و امن ترین مناطق جهان

منطقه ی (ساحل) آب و هوایی نیمه خشک و گرمسیری داشته و کمربندی است که طبیعت همگن و تنوع زیستی مشابه دارد. این منطقه در کنار صحرای بزرگ آفریقا قرار دارد و صحرای خشک در شمال آفریقا را به مناطق بارور و سبز جنوب آفریقا متّصل می کند. این منطقه با توجه به خشکسالی های شدید, قحطی و دمای فوق العاده بالای هوا منجر به مرگ همه ی افرادی است که در آن زندگی می کنند.

جزیره ی مارها

خطرناک ترین و امن ترین مناطق جهان

این جزیره ی کوچک در برزیل قرار دارد و مساحت آن بسیار کم است. جزیره ی مارها خطرناک ترین جزیره ی جهان است و در آن بیش از ۴۰۰ مار قاتل و سمّی وجود دارد. در هر متر مربع از این جزیره یک مار خطرناک به چشم می خورد, به همین دلیل این جزیره از مرگبارترین جزایر جهان شناخته می شود.

بیابان دناکِل

خطرناک ترین و امن ترین مناطق جهان

بیابان دناکل به داغ بودن هوا و پستی زمین هایش شناخته می شود تا جایی که ارتفاع برخی مناطق آن به ۱۶۰ متر زیر سطح دریا می رسد. دناکل یکی از خشن ترین و بی رحم ترین مکان های دنیا است که در آن کوه های آتشفشانی و چشمه های جوشان آب های داغ است که گازهای سمّی از آن متصاعد می شود. گرمای شدید هوا و درجه حرارتی که گاه به بالای ۵۰ درجه ی سانتیگراد می رسد بیابان دناکل در اریتره را در فهرست خطرناک ترین مکان های دنیا قرار می دهد.

جزایر مالدیو

خطرناک ترین و امن ترین مناطق جهان

مالدیو مجموعه جزایر کوچکی است که در قاره ی آسیا و به طور مشخص در اقیانوس هند قرار گرفته است. مالدیو از ۱۱۹۰ جزیره ی مرجانی تشکیل شده و یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری جهان به شمار می رود. میانگین دمای هوا در مالدیو در طول شب بین ۲۶ تا ۲۸ و در طول روز بین ۳۰ تا ۳۲ درجه ی سانتیگراد است. مالدیو با سواحل نیلگون, مرداب های آبی و جزایر مرجانی بزرگش شهرت دارد.

جزایر هاوایی

خطرناک ترین و امن ترین مناطق جهان

جزایر هاوایی در ایالات متحده ی آمریکا یکی دیگر از امن ترین مناطق جهان است. سیستم بهداشت و سلامت هاوایی ۹۲ درصد از ساکنان این جزایر را بیمه کرده است. هاوایی سواحل آرام و زیبایی دارد. هاوایی ایالت پنجاهم آمریکا و پایتخت آن (هونولولو) است. مجمع الجزایر هاوایی دارای آب و هوای معتدل است. بیشینه ی دمای شهر هونولولو ۳۱ درجه سانتیگراد در تابستان و کمینه ی دمای آن ۱۳ درجه در فصل زمستان است.
مالزی, جزایر سریلانکا, جزایر قناری و ...نیز از جمله زیباترین و امن ترین مناطق طبیعی دنیا به حساب می آیند.

  انتشار : ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 869

دفتر فنی دانشجو

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هر سوال و راهنمایی نیاز داشتيد لطفا جهت ارتباط سریعتر ازطريق شماره تلفن و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما