مرکز دانلود خلاصه کتاب و جزوات دانشگاهی

مرکز دانلود تحقیق رايگان دانش آموزان و فروش آنلاين انواع مقالات، پروژه های دانشجويی،جزوات دانشگاهی، خلاصه کتاب، كارورزی و کارآموزی، طرح لایه باز کارت ویزیت، تراکت مشاغل و...(توجه: اگر شما نویسنده یا پدیدآورنده اثر هستید در صورت عدم رضایت از نمایش اثر خود به منظور حذف اثر از سایت به پشتیبانی پیام دهید)

نمونه سوالات کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات کارشناسی دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات دانشگاه پيام نور (سوالات عمومی)

کارآموزی و کارورزی

مقالات رشته حسابداری و اقتصاد

مقالات علوم اجتماعی و جامعه شناسی

مقالات روانشناسی و علوم تربیتی

مقالات فقهی و حقوق

مقالات تاریخ- جغرافی

مقالات دینی و مذهبی

مقالات علوم سیاسی

مقالات مدیریت و سازمان

مقالات پزشکی - مامایی- میکروبیولوژی

مقالات صنعت- معماری- کشاورزی-برق

مقالات ریاضی- فیزیک- شیمی

مقالات کامپیوتر و شبکه

مقالات ادبیات- هنر - گرافیک

اقدام پژوهی و گزارش تخصصی معلمان

پاورپوئینت و بروشورر آماده

طرح توجیهی کارآفرینی

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2040
  • بازدید دیروز : 1603
  • بازدید کل : 13041497

مربای گل محمدی خشک


مربای گل محمدی خشک

این مربا جزو مربا‌های اصیل منطقه اذربایجان میباشد که چه باکره چه باخامه چه همراه شیربرنج بسیار خوشمزه میباشد. در زبان ترکی به قیزیل گول معروف میباشد.
 

مربای گل محمدی خشکاین مربا جزو مربا‌های اصیل منطقه اذربایجان میباشد که چه باکره، چه باخامه، چه همراه شیربرنج بسیار خوشمزه میباشد. در زبان ترکی به قیزیل گول معروف میباشد.

مربای گل محمدی خشک

مواد لازم:

گل محمدی خشک

یک ونیم پیمانه

شکر سه پیمانه

آب سه پیمانه

جوهرلیمو نصف ق. چ

رنگ قرمز مجاز خوراکی چند قطره درصورت تمایل

طرز تهیه:

ابتدا دو لیوان آب و شکر را روی حرارت میگذاریم، جوهر لیمو را در دو قاشق سوپ خوری آب حل کرده داخل شربت میریزیم و میگذاریم آروم آروم بجوشه و قوام پیدا کنه گل محمدی‌های خشک را در ماهی تابه‌ای ریخته؛ روی حرارت خیلی خیلی کم حدود پنج دقیقه تفت میدهیم.

سپس در ظرف دیگری ریخته بعد از سرد شدن بادست کمی خوردشان میکنیم که گلبرگ‌ها کمی ریز شوند بعد ازاین مرحله یک لیوان از آبی که باقی مونده بود میجوشانیم و روی گل‌ها میریزیم و در ظرف را میگذاریم تا گل‌ها خوب نرم شوند (حدود ۴۵ دقیقه) بعد ازاین مدت که شربت روی حرارت به خوبی قوام اومده گل‌های خیس خورده را داخل شربت میریزیم و چند قطره رنگ خوراکی قرمز در صورت تمایل میریزیم و باز به مدت ۴۵ دقیقه روی حرارت کم میگذاریم بعد از روی حرارت برداشته و یک دم کنی رویش گذاشته و بعد از سردشدن داخل ظرف مربا ریخته و در یخچال قرار میدهیم. این مربا بسیار خوشمزست و خاصیت گرم دارد و همراه گردو هم بسی خوشمزه میباشد.

برای اینکه متوجه قوام آمدن شربت بشوید یک قاشق از آن را برداشته بگذارید کاملا سرد شود قاشق رو کج کنید باید سریع روان نشود و تاحدی غلظت داشته باشد.

  انتشار : ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 971

دفتر فنی دانشجو

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هر سوال و راهنمایی نیاز داشتيد لطفا جهت ارتباط سریعتر ازطريق شماره تلفن و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما