مرکز دانلود خلاصه کتاب و جزوات دانشگاهی

مرکز دانلود تحقیق رايگان دانش آموزان و فروش آنلاين انواع مقالات، پروژه های دانشجويی،جزوات دانشگاهی، خلاصه کتاب، كارورزی و کارآموزی، طرح لایه باز کارت ویزیت، تراکت مشاغل و...(توجه: اگر شما نویسنده یا پدیدآورنده اثر هستید در صورت عدم رضایت از نمایش اثر خود به منظور حذف اثر از سایت به پشتیبانی پیام دهید)

نمونه سوالات کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات کارشناسی دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات دانشگاه پيام نور (سوالات عمومی)

کارآموزی و کارورزی

مقالات رشته حسابداری و اقتصاد

مقالات علوم اجتماعی و جامعه شناسی

مقالات روانشناسی و علوم تربیتی

مقالات فقهی و حقوق

مقالات تاریخ- جغرافی

مقالات دینی و مذهبی

مقالات علوم سیاسی

مقالات مدیریت و سازمان

مقالات پزشکی - مامایی- میکروبیولوژی

مقالات صنعت- معماری- کشاورزی-برق

مقالات ریاضی- فیزیک- شیمی

مقالات کامپیوتر و شبکه

مقالات ادبیات- هنر - گرافیک

اقدام پژوهی و گزارش تخصصی معلمان

پاورپوئینت و بروشورر آماده

طرح توجیهی کارآفرینی

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 155
  • بازدید دیروز : 1760
  • بازدید کل : 13155420

56-شرکت صنایع پلاستیک پوشینه26ص


56-شرکت صنایع پلاستیک پوشینه26ص

شرکت صنایع پلاستیک پوشینه :

تأسیس سال 1376 با بهره گیری از تکنولوژی مدرن دنیا

زمینه فعالیت : تولید فیلم پلاستیکی BOPP برای اولین بار در ایران

تولید فیلم پلاستیکی CAST FILM

تولید فیلم متالایز

چاپ فیلم و کلیشه سازی

تعداد پرسنل : حدود 360 نفر در سه شیفت کاری

دارای گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 از توف نورد

دارای گواهینامه استاندارد تشویقی ایران

دارای آزمایشگاه همکار اداره استاندارد ایران

مساحت :

با مساحت تقریبی 20 هکتار و مساحت سالنها 000، 60 متر مربع

آدرس :

ابهر – کیلومتر 17 جاده ترانزیت ابهر – تاکستان روبروی روستای قروه

تلفن 2020 – 2250 – 0242536 فکس 2189 – 0242536

کدپستی : 451137313 پست الکترونیکی کارخانه : Tec@Poushineh.Com

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


دفتر مرکزی :

تهران – خیابان بهشتی – خیابان شهید سرافراز – کوچه شهید حق پرست 9 – پلاک 22

تلفن : 88730944 – 021

فکس : 88502065

کدپستی : 1587698311

پست الکترونیکی : Poshineh@Podhineh.Com

سایت شرکت : WWW.Poshineh.Com


فصل اول:

مراحل تولید فیلم Bopp :

فیلم های تولیدی در دستگاه بروکنر اساساً از سه لایۀ تشکیل که لایه مبانی (اصلی) از موادی به بنام (hopolymer)Hopo و دولایۀ رویشی و زیرین از موادی که Copo (Copolyer) نامیده می شود تشکیل می گردند که در فیلم های مختلف از Copo متفاوتی استفاده می شود مثلاً برای تولید فیلم PCC از مواد 5C37F و برای تولید PGm از مواد 5C39F , 5C30F استفاده می شود.

شرح مختصر تولید از این قرار است. ابتدا مواد hopo به همراه RGG (رگرانول) و مواد افزودنی مثلاً fosps یا AT (Anti sTaTic) (جرقه) : Anti ship (لغزنده بودن) لازم است با Dosing هایی که مسئول بخشی مواد از لحاظ وزن هستند با درصد مشخصی وارد hoper شده از این طریق به pryer منتقل می گردند pryer وظیفه خشک کردن مواد و گرو غبار روبی مواد به وسیله جریان هوا بافشار مشخصی را دارد بعد مواد Anti sTaTic یا Anti ship به مواد فوق تزریق می گردد و با مسیر تعیین شده به BagfiHer که وظیفه filter نمودن و گرفتن مواد زائد را وارد شده و از bogflter به hoper اصلی می رسد در hoper اصلی مواد mix می شود و با وزن مشخص وارد extruder می شود extruder شامل دو بخش است.

 

1 ) melt extudr؛ 2 ) Meter extruder

همانطور که از اسمشان پیدا است melt extuder وظیفه ذوب مواد را به عهده دارد.

Meter exTusu وظیفه اندازه گیری مواد مذاب را بر عهده دارد.

بعد از خروج از extruderمواد از طریق filter به die وارد شده که با سایز مشخص بر روی Chillroll پهن می شوند. Chillroll (رول خنک کننده) و WaTerTch (حوض آب) مسئول خنک کردن مواد مذاب هستند تا از این طریق Cast film (فیلم ضخیم) بدست می آید. CasT film تولید شده با pize مشخص (90 تا 80 سانتی متر) وارد دستگاهی به MDO می شود که مسئول گرم کردن CusTfilm و کشش طولی تا 5 برابر می شود بعد از کشش طولی فیلم، فیلم وارد دستگاهی به نام TDO می شود که مسئول کششی عرض فیلم است این دستگاه در حدود 40 متر طول دارد و با گرم کردن تدریجی فیلم، فیلم را تا عرض 7 متر باز می کند.

و در انتهای این دستگاه قسمتی به نام Cooling وجود دارد که فیلم را خنک می سازد بعد از آن فیلم وارد دستگاه pullrooll می شود در دستگاه pullrooll فیلم کاملاً صاف شده و توسط Thickness. ضخامت فیلم اندازه گیری شده و توسط Corono، TreaT می گردد که برای چاپ پذیر شدن فیلم TreaT لازم می باشد سپس فیلم با دستگاهی به نام winder بر روی رولهای مشخصی (جامبورول) پیچیده شده و بعد از کامل شدن و رسیدن به diameter تعیین شده رول آماده Load کردن می باشد که رول مذکور بااستفاده از جرثقیل به قسمت دیگری در سالن تولید (سایت) که برای نگهداری رول های تولید شده به مدت 48 ساعت طراحی شده منتقل می شود و در این مرحله آزمایشگاه از فیلم های تولید شده نمونه برداری کرده و مورد آزمایش قرار می دهند تا مشخص شود فیلم از نظر ضخامت و دوخت پذیری و چاپ پذیری و غیره ... دارای مکشل نباشد و در صورت مشاهده ایراد یا مشکل در فیلم موضوع به اطلاع مهندسین خط کد در اتاق کنترل حضور دارند می دارد تا از تولید فیلم های معیوب جلوگیری شود و ایراد به صرف گردد.

و در مرحله بعد فیلم های تولید شده که در سایت قرار دارند که وزن رول کامل در این مرحله به بیش از 6 تن می رسد را به دستگاه برش که اسیلتر نام دارد انتقال می دهند. و رول مذکور را با استفاده از دستور برش که مدیریت به سرشیفت این قسمت ابلاغ می کند رول به سایزهای مختلف که مورد سفارش مشتری است برش داده می شود و رولهای

دستگاه برش فيلم

برش داده شده مورد نظارت پرسنل آزمایشگاه قرار می گیرند و فیلم های تولید شده که بدون مشکل باشند تأیید می کنند و رولهای مشکل دار را به قسمت تیتان (اصلاح رولها) فرستاده می شود تا مشکل آنها برطرف گردید و آماده بسته بندی شوند رولهای برش داده شده از طریق ریل های مخصوص به قسمت باسکول منتقل شده و بعد از وزن کردن آنها و اطلاعات لازم و در مورد عرض رول وزن و تاریخ برش و Tickness آن که بر روی لیبل های مخصوص که دارای بارکد می باشد چاپ شده و روی رول مذکور چسبانده شده و آماده بسته بندی می گردد.

 

تاریخچه ایجاد این شغل در ایران

شرکت صنایع پلاستیک پوشینه با بهره جستن از پیشرفته ترین فن آوری در تولید انواع و اقسام فیلمهای CasT film, Bopp متالایز، کلیشه سازی، چاپ و لیمنت و با قابلیت تولید روزانه 100 تن انواع فیلم در میکرونهای مختلف در سال 1376 برای اولین بار ایران توسط آقای محسن نجفی تأسیس و راه اندازی شد.

با تأسیس این شرکت تولیدی گامی جدید در صنعت بسته بندی کشور برداشته شد این شرکت در سال 1376 تنها با یک خط تولید (بروکز) شروع به فعالیت کرد و در سال 1381 با تأسیس و راه اندازی یک خط تولید دیگر به نام (DMT) بر ظرفیت تولید خود افزود و هم اکنون با تولید روزانه 100 تن از انواع فیلم های Bopp به تولید خود ادامه می دهد.

نوع شغل. تولید :

فعالیت اصلی شرکت پلاستیک پوشینه تولید انواع فیلم های Bopp جهت مصارف بسته بندی است. و 360 نفر کارگر و مهندس در قسمت های مختلف شرکت به صورت سه شیفت کاری مشغول به کار می باشند و حقوق و مزایای کارگران طبق قانون کارپرداخت می شود.

عمده فروشي و خرده فروشي : بيشتر فروش شركت بصورت عمده فروشي ميباشد.

فهرست تولیدات و خدمات : از انواع تولیدات این شرکت می توان به فیلم های PGT – PTL – PCC – PGM – PCG – PPB – PGO که شامل فیلم های پلاستیکی شفاف، صدفی، متالایز، سیگار، چسب ولینت، اشاره کرد.

فیلم شفاف 20 میکرون فیلم لیمنتی 20 میکرون

فیلم سیگار 20 میکرون فیلم لیمنتی 25 میکرون

فیلم چسب 28 میکرون فیلم مات 22 میکرون

فیلم پوشک 26 میکرون فیلم متالایزی 20 میکرون

فیلم استرچ 17 میکرون فیلم شفاف 25 میکرون

فیلم شفاف 25 میکرون فیلم شفاف 30 میکرون

فیلم شفاف 40 میکرون فیلم صدفی 35 میکرون

فیلم لبمنتی 15 میکرون

 

 

 

 

 

 

 

 

فصل دوم

استاندارد

ارگونومي در هر سیستمی که انسان در آن کار می کند نقش به سزائی دارد ارگونوی آینده ای از دو واژه یونانی ارگو (به معنای کار) و نوموس (به معنای قانون) است ارگونی یک دانش کاربردی است که هدف از کاربرد آن متناسب و هماهنگ نمودن درخواستهای کار، محیط و تکنولوژی با انسانهاست و در کل، محیط های کاری را با انسان ها متناسب می کند خوشبختانه در سیستم تولید پلاستیک پوشینه ارگونوی مدنظر قرار گرفته است.

محیط سالن تولید در ابعاد 36 متر عرض و 210 متر طول طراحی و ساخته شده اند و برای سالن تولید 6 در اضطراری که بتوان در مواقع اضطراري از آنها استفاده نمودار ابعاد آن 6×4 می باشد و به محوطه باز می شوند. مواد اولیه در سالن های مخصوص نگهداری شده و همچنین فیلم های تولید شده نیز در 3 سالن مجزا که برای این کار طراحی و ساخته شده اند به طور موقت انبار می شوند تا در صورت گرفتن سفارش بارگیری شده و به دست مصرف کننده برسند. کف سالن ها موزاییک بوده و به ترکیب روشنایی، مصنوعی و طبیعی توجه شده است.

برای رنگ آمیزی ماشین آلات و دستگاهها از رنگ کرم استفاده شده است. از رنگ سبز برای سقف سالن استفاده شده که مانع از خستگی چشم می شود. کارگران از ماسک و کنش ایمنی، لباس کار و گوشی در جاهایی که نیاز باشد استفاده می کنند. بر روی دستگاهها کلیدهایی به نام EMERGNCY STOP نصب شده که در مواقع ضروری دستگاه را به طور کامل متوقف نماید.

رختکن و کمد به تعداد نفرات در محل مناسب سالن طراحی و ساخته شده اند و همچنین سرویس های بهداشتی در فضای بیرون و با تهویه و فضای مناسب ساخته شده اند. شستشوی کف سالن طبق برنامه ریزی و روزانه در چند نوبت توسط پرسنل خدمات انجام می شود.

سیستم تولید به گونه ای طراحی شده که گرد و غبار و بخارات شیمیایی را به طور مداوم و به طور مناسب تهویه و تصفيه می کنند. برای جابجایی اجسام سنگین از دستگاههایی مثل لیفتراک، جک پالت برقی و دالمک استفاده می شود و کارگران فقط هدایت دستگاه را برعهده دارند. قسمت های پر خطر با خط کشی زرد مشخص شده و به سنسورهای STOP خودکار مجهز هستند و تابلوهای ایمنی مربوط به هر دستگاه روی دیوار پیش دستگاه نصب شده و کارگران موظف به رعایت آنها می باشند.

در جلوی تابلوهای برق عایق لاستیکی کار گذاشته شده تا از برق گرفتگی پرسنل برق جلوگیری شود. لیفتراکها مجهز به آژیر در حین حرکت به دنده عقب می باشند.

تابلوهای سرعت غیرمجاز در محوطه شرکت نصب شده اند. و دوربین های مدار بسته برای کنترل حریق در چند نقطه از سالن ها نصب شده که احاطه کامل به سالن دارند. سالن چاپ به سیستم اعلام حریق خودکار مجهز شده است و می توان گفت که تمام قوانین و ضوابط بهداشت شغلی اداره بهداشت در شرکت پوشینه پلاستیک اجرا می شود. چیدمان دستگاهها در سالن به طور کامل رعایت شده و فضایی کامل برای کارگران برای انجام کارهای محول شده وجود دارد و دستگاهها به گونه ای طراحی شده اند که سروصدای کمتری داشته باشند. سلامتی پرسنل تضمین کننده ی سرمایه گذاری، برنامه ریزی و سیاست گذاری در هر قسمتی است.

فهرست استانداردهای مربوط به محصول تولیدی

استاندارد ملی ایران 8793 فیلم پلی پروپیلن جهت یافته، ویژگی ها

استاندارد ملی ایران 2117 پلاستیکها، شرایط استاندارد برای رسیدن به شرایط تثبت و آزمون

استاندارد ملی ایران 6621 پلاستیکها، تعیین خواص کششی، روش آزمون

استاندارد ملی ایران 5941 فیلم ها و ورقهای پلاستیکی قابل انعطاف، تعیین ضخامت به روش وزن سنجی

استاندارد ملی ایران 6231 پلاستیک، تعیین ضخامت به روش تقطیع مکانیکی

استاندارد ملی ایران 4946 نمادها و علایم اختصاری پلاستیکها

استاندارد ملی ایران 2936 فیلم و ورش پلاستیکی، روش تعیین سرعت عبور بخار آب، روش وزن سنجی

فهرست استانداردهای مربوط به محصولات :

 

ASTM

 

Standard Specification for Oriented Poly Propylene Film

D2673

1

Test Methods for Tensile Properties of Thin Plastic Sheeting

D882

2

Test Methods for Haze and Luminous Transmittance of Transparent Plastics

D1003

3

Test Methods for Determining Gas Permeability Characteristics of Plastic Film and Sheeting

D1434

4

Test Methods for Transparency of Plastic Sheeting

D1746

5

Test Methods for Static and Kinetic Coefficients of Friction of Plastic Film and Sheeting

D1894

6

Practice for Sampling of Plastics

D1898

7

Test Methods for Propagation Tear Resistance of Plastic Film and Thin Sheeting by Pendulum Method

D1922

8

Test Methods for Secular Gloss of Plastic Film and Sheeting

D2457

9

Test Methods for Wetting Tension of Polyethylene and Polypropylene Films

D2578

10

Test Methods for Shrunk Tension and Orientation Release Stress of Plastic Film and Sheeting

D2838

11

Test Methods for Blocking Load of Plastic Film by the Parallel Plate Method

D3354

12

Practice for Packaging / Packing of Plastics

D3892

13

Test Methods for Oxygen Gas Transmission Rate Through of Plastic Film and Sheeting Using a Coulometer Sensor

D3985

14

Classification System for Specifying Plastic Materials

D4000

15

Test Methods for Package Yield of Plastic Film

D4321

16

Specification for System for Propel Plastic injection and Extrusion Materials

D4101

17

Test Methods for Order and Test Transfer from Packaging Film

E462

18

Test Methods for Water Vapor Transmission of Materials

E96

19

Test Methods for Seal Strength of Flexible Barrier Materials

ASTM

20

TT07

BMS

21

53146

DIN

22

Z1713

JIS

23

1133

ISO

24

291

ISO

25

527-3

ISO

26

 

ایران کد چیست ؟

به استناد اصل یکصدو سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ماده 97 قانون تجارت الکترونیکی مصوب 1383، وزارت بازرگانی موظف شده است نسبت به ایجاد نظام ملی طبقه بندی کالا و خدمات شناسه کالا و خدمات (شامل تأمین و توسعه بستر اطلاعاتی زنجیره تأمین ملی کالا، استانداردها، روش ها، ابزار و دستورالعمل های طبقه بندی و کدگذاری کالا جهت دستیابی به زبان مشترک ملی کالا و اطلاعات پایگاه مرکزی داده ها و نیز تأمین ساز و کار لازم برای طبقه بندی و کدگذاری خدمات برای رسیدن به درگاه، پرتابل، اطلاع رسانی ملی کالا و خدمات) اقدام نماید. طرح پیشنهادی کدملی که توسط مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات ایران به هیأت وزیران ارایه گردیده بود در نامه شماره 116225/ ت/ 535818 مورخ 12/ 9/ 1385 به تصویب رسیده و اجرای آن به مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات ایران ابلاغ شده است.

تعریف کد ملی : سیستم ملی طبقه بندی و کدگذاری کالا سیستمی است که اطلاعات پایه زنجیره تأمین در حوزه کالا را تحت کنترل درآورده و به عناصر سیستم تزریق می نماید.

این سیستم با استفاده از ابزار خبره طبقه بندی و کدگذاری کالا، زبان مشترک و مفاهیم مشترکی را در سطح ملی ایجاد نموده و کلیه اطلاعات اعتباری قلم کالا را از قبیل مراجع عرضه کننده، مشخصات فنی و استانداردهای ملی و بین المللی و ... در خود ثبت و ذخیره می نماید.

ایران کد از 16 رقم تشکیل شده است که از سمت راست به چپ به صورت زیر تقسیم بندی شده است.

  • چهار رقم اول نشان دهنده کد شمارنده محصول و مشخصات ریز فنی محصولات است؛
  • پنج رقم بعد نشان دهنده که عضویت ارائه کننده محصول می باشد که در کل کشور منحصر به فرد می باشد.
  • هفت رقم آخر هم نشان دهنده ساختار فنی محصول می باشد.

* هدف از راه اندازی کدملی :

این طرح با هدف کمک به شکل گیری بازار شفاف، روان و کارآمد، ایجاد امکان عرضه مستقیم کالا، تحقق تأمین حداکثر نیازها از منابع داخلی، ایجاد شفافیت اقتصادی، سلامت اقتصادی و حل معضل قاچاق کالا در کشور اجرا می شود.

* مزایای داشتن کد ملی :

* ایجاد زبان مشترک در شناسایی کالا و تسهیل ارتباط در سطح بنگاه های اقتصادی و بازار؛

* کاهش هزینه های تولید، خرید، حمل و نقل، انبارداری، بازاریابی، فروش؛

* زمینه سازی جهت ایجاد حافظه اجتماعی و بستر طالاعاتی به منظور انسجام عناصر مدیریت زنجیره تأمین کالا و خدمات؛

* زمینه سازی حضور در عرصه تجارت الکترونیک؛

* معرفی و شناسایی منابع ساخت و توزیع کالا؛

* ایجاد قابلیت ارتباط با سیستم های کدینگ بین المللی؛

* زمینه ساز توزیع گسترده برای تولیدکنندگان و توزیع کنندگان؛

* کاهش هزینه های توزیع، فروش و عملیات؛

* زمینه ساز معرفی و تبلیغ گسترده منطقه ای و جهانی کالا؛

* افزایش بهره وری سازمان ها؛

* وظیفه مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات ایران :

نظارت بر چگونگی اجرای قرارداد تولید کد ملی؛

سیاست گذاری، پشتیبانی، علمی و عملی از اجرای مصوبه کد ملی در زمان تعیین شده؛

  • وظیفه ایی تام etime :

زمینه سازی لازم جهت حضور و عضویت تولیدکنندگان و توزیع کنندگان درپرتاب مربوطه و دریافت ایران که تحت نظارت عالیه مرکز و شماره گذاری کالا و خدمات ایران؛

بسیاری از تولیدات شرکت پوشینه پلاستیک؛

هم اکنون دارای نام تجاری کالا و کدملی هستند به نمونه هایی از این کالا و کدملی در این مورد هستند توجه فرمائید.

1 ) فیلم استرچ 17 بسته رولی مرجع سازنده شرکت صنایع پلاستیک پوشینه 38224008500010

2) فیلم پوشک 26 بسته رولی مرجع سازنده شرکت صنایع پلاستیک پوشینه 3822400085800013

3 ) فیلم چسب 28 بسته رولی مرجع سازنده شرکت صنایع پلاستیک پوشینه 3822400085800012

4 ) فیلم سیگار 20 بسته رولی مرجع سازنده شرکت صنایع پلاستیک پوشینه 382240008580009

5 ) فیلم شفاف 20 بسته رولی مرجع سازنده شرکت صنایع پلاستیک پوشینه 382240008580001

6 ) فیلم شفاف 25 بسته رولی مرجع سازنده شرکت صنایع پلاستیک پوشینه 3822400850002

7 ) فیلم شفاف 30 بسته رولی مرجع سازنده شرکت صنایع پلاستیک پوشینه 3822400850003

8 ) فیلم شفاف 40 بسته رولی مرجع سازنده شرکت صنایع پلاستیک پوشینه 3822400850004

9 ) فیلم صدفی 35 بسته رولی مرجع سازنده شرکت صنایع پلاستیک پوشینه 3822400850005

10 ) فیلم لمینتی 15 بسته رولی مرجع سازنده شرکت صنایع پلاستیک پوشینه 38224008500015

11 ) فیلم لمینتی 20 بسته رولی مرجع سازنده شرکت صنایع پلاستیک پوشینه 38224008500011

12 ) فیلم لمینتی 25 بسته رولی مرجع سازنده شرکت صنایع پلاستیک پوشینه 38224008500014

13 ) فیلم مات 22 بسته رولی مرجع سازنده شرکت صنایع پلاستیک پوشینه 3822400850008

14 ) فیلم مات 27 بسته رولی مرجع سازنده شرکت صنایع پلاستیک پوشینه 3822400850007

15 ) فیلم متالایزی 20 بسته رولی مرجع سازنده شرکت صنایع پلاستیک پوشینه 3822400850006

 

فصل سوم : ارزیابی

بازارهای هدف کالا :

بازار هدف شرکت پلاستیک پوشینه بیشتر چاپخانه ها هستند که عمده فعالیت آنها برای تولید لفاف های بسته بندی است و مراکز بسته بندی محصولات غذایی از جمله شرکت مینوخرمدره. شرکت پرنیان چاپ در تهران ، پارس مینو در جاده مخصوص کرج، چاپ مجد آذربایجان در تبریز، چاپ گل مریم در کرمانشاه، چاپ فیروز خراسان در مشهد و ... را می توان نام برد.

رقبا، مصرف کنندگان نهایی، واسطه ها، کانالهای توزیع :

شرکت پلاستیک پوشینه تا سال 1384 بدون رقیب بود و با تأسیس شرکت پل کلسیم در سال 1384 و شرکت اطلس فیلم در سال 1386 دارای دو رقیب در کشور است که در حال حاضر هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ کیفیت محصول در رقابت هستند.

مصرف کنندگان نهایی :

مصرف کنندگان نهایی بیشتر چاپخانه ها و کارخانجات بسته بندی محصولات غذایی باشند.

 

 


مبلغ قابل پرداخت 14,580 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 725

دیدگاه های کاربران (0)

دفتر فنی دانشجو

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هر سوال و راهنمایی نیاز داشتيد لطفا جهت ارتباط سریعتر ازطريق شماره تلفن و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما