مرکز دانلود خلاصه کتاب و جزوات دانشگاهی

مرکز دانلود تحقیق رايگان دانش آموزان و فروش آنلاين انواع مقالات، پروژه های دانشجويی،جزوات دانشگاهی، خلاصه کتاب، كارورزی و کارآموزی، طرح لایه باز کارت ویزیت، تراکت مشاغل و...(توجه: اگر شما نویسنده یا پدیدآورنده اثر هستید در صورت عدم رضایت از نمایش اثر خود به منظور حذف اثر از سایت به پشتیبانی پیام دهید)

نمونه سوالات کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات کارشناسی دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات دانشگاه پيام نور (سوالات عمومی)

کارآموزی و کارورزی

مقالات رشته حسابداری و اقتصاد

مقالات علوم اجتماعی و جامعه شناسی

مقالات روانشناسی و علوم تربیتی

مقالات فقهی و حقوق

مقالات تاریخ- جغرافی

مقالات دینی و مذهبی

مقالات علوم سیاسی

مقالات مدیریت و سازمان

مقالات پزشکی - مامایی- میکروبیولوژی

مقالات صنعت- معماری- کشاورزی-برق

مقالات ریاضی- فیزیک- شیمی

مقالات کامپیوتر و شبکه

مقالات ادبیات- هنر - گرافیک

اقدام پژوهی و گزارش تخصصی معلمان

پاورپوئینت و بروشورر آماده

طرح توجیهی کارآفرینی

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 629
  • بازدید دیروز : 3966
  • بازدید کل : 13110711

51- پروژه کارآفرینی تولید بیسکوییت ساده، میشیکا، نان و شیرینی41ص


51- پروژه کارآفرینی تولید بیسکوییت ساده، میشیکا، نان و شیرینی41ص

فصل اول

کلیات

 

 

 

 

 

 

1- 1 مقدمه :

واژهشیرینیبه هر گونه فراوردهغذاییاطلاق می شودکه بخش عمده آنشکرباشد. مردم نقاط مختلف دنیا، واژه هایمتفاوتی را برای شیرینی به کار می برند. آب نبات، شکلات، آب نبات چوبی، ویفر، انواعشیرینی های خشک و تر و... همه جزو شیرینی ها هستند که البته خود، در دستهاسنک ها قرار می گیرند. معمولاً این واژهرا برای انواعکیک ها،بیسکوییتها،پودینگ ها و دیگر شیرینی هایی که برای مصرفشان نیاز به کارد و چنگال می باشد هم به کار میبرند.

 

 

1 2 نام کامل طرح و محل اجرای آن :

تولید بیسکوییت ساده، میشیکا، نان و شیرینی

 

 

 

محل اجرا :

 

 

 

 

 

 

1 3 مشخصات متقاضیان :

نام

نام خانوادگی

مدرک تحصیلی

تلفن

       

 

1 4 دلایل انتخاب طرح :

توجه به خودکفایی این صنعت و همجنین نیاز بازار داخلی به تولید این محصول با توجه به این که تولید بیسکوییت ساده، میشیکا، نان و شیرینی می تواند به رشد و شکوفایی اقتصادی کشور کمکی هر چند کوچک نماید و با در نظر گرفتن علاقه خود به فعالیت های تولیدی این طرح را برای اجرا انتخاب کرده ام.

 

1 5 میزان مفید بودن طرح برای جامعه :

این طرح از جهات گوناگون برای جامعه مفید است ، شکوفایی اقتصادی و خودکفایی در تولید یکی از محصولات ، سوددهی و بهبود وضعیت اقتصادی ، اشتغالزایی ، استفاده از نیروی انسانی متخصص در پرورش کالای داخلی و بهره گیری از سرمایه ها و داشته های انسانی در بالندگی کشور .

 

 

1 6 - وضعیت و میزان اشتغالزایی :

تعداد اشتغالزایی این طرح 15 نفر میباشد .

 

تاریخچه و سابقه مختصر طرح :

نان به ماده‌ای غذایی که از خمیر نمودن ماده اصلی آرد و مایهٔ خمیر و آمیزش آنها با آب یا روغن و گاه نمک و شکر و پخت خمیر در تنور یا فر بدست می‌آید.

ریشهٔ واژهٔ نان از پارسی پهلوی می‌باشد. فرهنگ فارسی دهخدا دربارهٔ «نان» در زبان‌ها و گویش‌های گوناگون چنین آورده‌است:

پهلوی:نان، ارمنی: نکن (نان پخته در خاکستر)، ماخوذ ازپهلوی، نیکان = پارسی: نیگان، بلوچی: نگن و نظایر آن، از ایرانی باستان: نگن، منجی: نگهن، کردی:نن، نان، زازا: نا، نان، دوجیکی: نن، گیلکی: نان، فریزندی، یرنی و نطنزی: نون، سمنانی: نونا، سنگسری و سرخه‌ای: نون، لاسگردی: نن، شهمیرزادی: نون،نائینی:نو

 

سرچشمه و پیشینه

نان (نان تخت و نازک) از آسیای مرکزی و از کشورهای پارسی‌زبان چون ایران، افغانستان و تاجیکستان سرچشمه گرفت و سپس به کشورهای جنوب آسیا چون هند و پاکستان رفت. در زبان فارسی به همهٔ نان‌ها نان گفته می‌شود، ولی در کشورهای هند و پاکستان منظور از نان، نان تنوری است.

 

گونه‌ها

نان بربری

نانها انواع مختلفی دارند که بر اساس آداب اقوام و ملل مختلف متفاوتند و هریک به تناسب و فراخور اقلیم مردم منطقه طبخ می‌شوند. به عنوان نمونه در مناطق سردسیر در ترکیب خمیر نان از چاشنی‌های گرم نظیر زنجبیل و یا حتی فلفل استفاده می‌شود. همچنین در مناطق استوایی در ترکیب آرد و یا خمیر نان از خرما استفاده می‌گردد.

نان تابون، نانی است مانند نان ساج که آن را نیز چادرنشینان می‌پزند ولی در تنورهای زیرزمینی.

نان لواش، نان نازک تردی است به قطر سه میلیمتر که از خمیر فطیر یا خمیر «کم در آمده» پخته می‌شود. این نان را نان تنوری یا نان تافتون هم می‌گویند. نانی که از همان خمیر ساخته شده ولی بسیار نازک باشد، نان خونگی می‌نامند که پس از پخت بسیار نازک است.

سنگ نانی یا نان سنگک، نانی است نرم تر از لواش با کلفتی ۹ میلیمتر، که در شهرهای بزرگ متداول است و خمیر آن «در آمده» است، نان سنگک را نان خمیری نیز می‌نامند.

نان بربری نانی است قدری سفت تر با ضخامت ۸/۱ سانتیمتر که مانند نان سنگگ خمیر آن ورآمده‌است. این نان در واقع به نام عشایر بربر است که یکی از شاهان قاجار در سده گذشته در جنوب تهران اسکان داد.

نان روغنی یا نان خشک (خشکه) از خمیر فطیر درست شده ولی روغن گوسفند هم به آن اضافه کرده‌اند. پس از پخت، خشک و ترد و مثل بیسکویت می‌شود. نان روغنی یا معمولی است که اغلب به آن کنجد می‌زنند، و یا شیرین است که در خمیر آن شیره انگور یا شکر می‌افزایند.

نان شیرمال (نان دشتری)، نانی است ظریف و زیبا مانند کیک که در روزهای عید می‌خورند.

گُلاج (غلاج)، که مانند نان بربری است ولی کلفتی آن در حدود ۴ سانتیمتر است و در مازندران و گرگان متداول است.

 

نانبه آن دسته از غذاها اطلاق می شود که باپختن،بخارپز کردنو یاسرخ کردنخمیری که متشکل ازآرد وآب است، تهیه می شود. دربیشتر خمیرهانمک هم لازم است و معمولاً ازیک ماده برای ور آمدن خمیر نان استفاده می کنند.

در تهیه نان به غیر ازنمک، مخمر،روغن و آب، و گاهی برخیادویه جات، از انواعغلات استفاده می کنند و انواع بسیار متفاوتی نان را عرضه می نمایند.

نان در سراسردنیا، یک غذای اصلی محسوب می شود. معمولاً از آردگندم خمیری تهیه میکنند که به کمکخمیر مایه، ور می آید و حجمش زیاد می شود ودر نهایت درونتنوریافرآنرا می پزند.

معمولاً ازآرد گندمدر تهیه نان استفاده می کنند، چونمیزانگلوتنآن بسیار زیاد است (که سبب حالتاسفنجی و تردی نان می شود). اما گاهی آردگندم سیاه،جو،ذرت وجو دوسرهم یا به تنهایی یا مخلوط با آردگندم در تهیه نان به کار می روند.

 

ور آمدن خمیر

ور آمدن خمیر، فرایندی است که طی آن، گاز وارد خمیر میشود تا نانی که تهیه می شود، سبک تر بوده و آسان تر هم جویده شود. در تهیه اغلب نانها خمیر مایه به کار می رود. اما برخی نان ها هستند که برای مراسم مذهبی تهیه میشوند، و خمیر این نان ها ور نمی آید.

 

فرایندهای شیمیایی طی عمل ور آمدن خمیر نان

برای ور آمدن بیشترخمیرها، ازخمیر ترشاستفاده می شود. خمیر ترش،هیدراتکربن موجود در آرد و یاشکرراتخمیر می کند وگازدی اکسید کربنتولید می نماید.

برایتهیه نان در خانه یا کارخانجات، معمولاً از خمیر ترش استفاده می شود. این گاز سببترد شدن نان شده وعطر وطعمخوبی به آن می دهد. خمیر ترش، طعم ترشیبه خمیر می دهد و طی فرایند تخمیر، بخشی از هیدرات های کربن موجود در خمیر را تجزیهمی کند. همین امر، باعث می شود که نان راحت ترهضمگردد. از دیگر خواص خمیر ترش این است کهنان را برای مدت زمان طولانی تریتازهنگه می دارد.

در تهیه خمیر،خمیر ترش را با دیگر مواد تشکیل دهنده خمیر مخلوط نموده و خوب ورز می دهند. سپسخمیر را به کناری می گذارند ( تا خمیر، به اصطلاح استراحت کند). به تدریج حجم خمیرزیاد می شود و پس از پایان یافتن این فرایند، خمیر را می پزند. مدت زمان لازم برایور آمدن خمیر نان، کمتر از یک روز کامل می باشد.

 

نان در فرهنگ های مختلف

تفاوت های چشمگیری در طرز تهیه نان در نقاطمختلف دنیا وجود دارد. در ایران، جدا از تهیهنان های فانتزیکه طرز تهیهآنها از خارج آمده، انواع سنتی نان پخت می شود؛ از جمله نان لواش، سنگک، بربری،تافتون که هر کدام طرز تهیه ویژه خود را دارند.

در کشورهای خارجی معمولاًاز نان هایی که بافت صافی داشته و به صورت برش های نازک بسته بندی شده اند استفادهمی کنند. این نان ها بهنان تست «toast» معروفند. در تهیه انواع ساندویچ معمولاً از گروه دیگری از نان ها تحت نامباگت«baguette» استفاده می شود. این نان ها ضخیم هستند و داخل شان فضای آزادی وجوددارد که مواد داخل ساندویچ را در این قسمت جا می دهند. نانواها اغلب ازکنجد، هم برای تزئین و هم برایطعمدادن به انواع نان استفاده می کنند.

انواع نان

نان سفید، نانی است که از آرد سفید تهیه شده؛ یعنی آردی که در تهیه آنفقط دانه غلات استفاده می شود.

نان قهوه ای، نانی است که در تهیه آرد آن، دانه و 10 درصد پوسته دانه(سبوس) به کار رفته است.

نان کامل، نانی است که در تهیه آرد آن، دانه کامل گندم (دانه به همراهسبوس) به کار رفته است.

نان جوانه گندم، نانی است که به آرد آن، پودر جوانه گندم اضافه نمودهاند.

نان غلات، نانی قهوه ای است که به آن، دیگر انواع غلات را به صورت دانهکامل (پوسته به همراه دانه) اضافه نموده اند.

تاریخچه نان

نان یکی از قدیمی ترین غذاهایی است که بشر آنرا تهیهنموده است. تاریخچه آن به اواخرعصر حجربر می گردد. آن زمان بود که برایاولین بار، دانه غلات را با آب مخلوط کرده و سپس خمیر به دست آمده را می پختند.

در دورانیونان باستان، تهیه نان یکی از مهمترین قسمتهایآشپزی محسوب میشد که البته چون در مراسم مذهبی استفاده می گردید، از اهمیت مذهبی هم برخوردار بود.

اولین کوره بسته برای پخت غذاها از جمله نان را هم به احتمال زیاد یونانی هاساختند. در تاریخ اروپا، حداقل از قرن 1000 قبل میلاد مسیح، نان به عنوان غذای اصلیبه چشم می خورد.

از سال 1912مبود که نان های ورقه شده تهیه شد. ابتدا هیچ کس از این دسته نان ها استقبال نمی کرد. چون تصور افراد این بود که نانورقه شده، زود بیات می شوند. اما از سال 1928 میلادی، نان ها را برش زده و سپس بستهبندی می نمودند. از آن زمان، این ابتکار مورد استقبال مردم قرار گرفت.

سالیان سال، مردم ثروتمند از نان های سفید و مردم فقیر از نان های تیرهاستفاده می کردند. در قدیم نان سفید، نانی مرغوب محسوب می شد و چون گران تر بود،تنها ثروتمندان قادر به خرید آن بودند. اما ازقرن بیستم، این تصور عوض شد. چون از نظرعلمی مشخص گردید که نان های تیره حاوی مواد مغذی هستند و ارزش غذایی بیشتری دارند؛در عین حال، نان های سفید به دلیل کمبود مواد مغذی کمتر مورد استفاده قرار میگیرند.

دستورالعمل تهیه نان

در ظرفی، مقداری آرد بریزید و سپس در وسط آرد،سوراخی ایجاد نموده و داخل سوراخ، خمیر ترش را بریزید. سپس دو پیمانه آب جوش بهمخلوط اضافه نموده و مرتباً به صورت دورانی هم بزنید. بعد به تدریج آرد اضافهنمایید و با دست، خوب ورز دهید تا زمانی که خمیر به دست نچسبد. سپس مقداری نمک همبه خمیر اضافه نمایید. حالا خمیر حاضر است. روی آنرا با پارچه بپوشانید. این خمیرباید حداقل یک ساعت استراحت داده شود. البته برخی افراد تمام طول شب، خمیر رااستراحت می دهند.

مکانی که خمیر را برای استراحت در آن قرار می دهیم، بایدگرم باشد. در جای سرد، خمیر خیلی حجیم نمی شود و به اصطلاح، کاملاً ور نمی آید.

بعد از ور آمدن، خمیر برایپختن آماده است. پس ازآنکه مقداری آرد روی خمیر پاشیدیم، به شکل دلخواه پهن نموده و در فری که از قبل،کاملاً گرم شده آنرا می پزیم. برای اینکه بفهمیم فر کاملاً گرم شده یا نه، کمی آردداخل فر می ریزیم. اگر بلافاصله به رنگ قهوه ای در آمد، یعنی فر گرم است.
در این نوع نان تنها از آب، آرد و خمیر ترش استفاده شد؛ ولی نوع دیگری نانهم وجود دارد که برای تهیه آن ازشیر وتخم مرغ استفاده می کنند. خمیر ترش را با آب و شیر گرم مخلوط می کنیم.

سپس مقداریکرهبه مواد اضافه می کنیم و می گذاریم تاحل شود. سپس تخم مرغ را به مواد اضافه می نماییم و هم می زنیم. بعد کم کم آرد رااضافه می کنیم تا زمانی که خمیر به دست نچسبد. خمیر حاضر است. درون پارچه ای قرارشمی دهیم تا ور بیاید و در عین حال، فر را روشن می کنیم.

خمیر را به شکل دلخواه درآورده و در فر قرار می دهیم.

 

 

شیرینی

معمولاً این واژهرا برای انواعکیک ها،بیسکوییتها،پودینگ ها و دیگر شیرینی هایی که برای مصرفشان نیاز به کارد و چنگال می باشد هم به کار میبرند.

بیسکوییت

بیسکوییتخود، نوعیغذا محسوب می شود. البته درنقاط مختلف دنیا، این واژه غذاهای متفاوتی را شامل می شود. اصل این لغت متعلق بهبخش مرکزی فرانسه است، به معنای چیزی که دو بار آن را می پزند. ابتدا ارتشی ها وکسانی که در کشتی ها کار می کردند از بیسکوییت استفاده می نمودند (احتمالاً به ایندلیل که با خوردن آن سیر می شدند و تهیه آن هم کار مشکلی نبود).

در آمریکا،بیسکوییت به غذایی اطلاق می شود که خمیر آن را به جایمخمر، به وسیله ی جوش شیرین عمل می آورند. گاهی به بیسکوییت،نانیکه سریع آماده می شود هم می گویند.

از بیسکوییت در کنار غذای اصلی یا برایصبحانه استفاده می شود. بیسکوییت را باژله ومربا یا باانواعسوسیس به همراهسس گوشت به کار می برند. همچنین از بیسکوییت، همراه باپنیر و موادپیتزا به عنوانمینی پیتزا استفاده می شود. به برخی انواع بیسکوییت، انواعادویه جات،پنیر و حتیمرغ هم اضافه می کنند.

معمولاًً بیسکوییت را به دو نوع شور و شیرین تهیه می کنند. همچنین سعی میشود که از انواع مواد مغذی در تهیه ی آنها استفاده گردد. بیسکوییت های شیرین رااغلب به عنواناسنک میل می کنند کهممکن است دارایشکلات،میوه،مربا، مغز انواع میوهیا ژله باشند. بیسکوییت های شور معمولاً ساده ترند و اغلب همراه با پنیر یاسوپ در یک وعده ی غذایی مصرفمی شوند.

بیسکوییت را ازآرد،جوششیرین،روغن،نمک یاشکروشیر به عنوان مواد اصلی تهیه می کنند. اضافه نمودن سایر مواد، آزاد می باشد.

ازمهمترین انواع بیسکوییت ها می توان به بیسکوییت های کرمدار با طعم های مختلف وبیسکوییت دیجستیو (یا ساقه طلایی) که ازآرد سبوس دارتهیه می شود، اشاره نمود.

 

مجوز های قانونی :

تعریف: جواز تاسیس مجوزی است که جهت احداث ساختمان و تاسیسات بنام اشخاص حقیقی و حقوقی در زمینه فعالیت های تولیدی بخش سازمان صنایع صادر میگردد.

 

مراحل صدور جواز تاسیس :

1- پذيرش درخواست متقاضی صدور جواز تأسيس فعاليتهای صنعتی و تكميل پرونده توسط مديريت سازمان سازمان صنایع شهرستان .

2- بررسی پرونده از نظر مدارك و تطبيق با مصاديق والويتهای سرمايه گذاری در واحد صدور مجوز مديريت سازمان صنایع .

3- تكميل پرسشنامه جواز تاسيس ( فرم شماره يك ) توسط متقاضی .

4- ارسال پرونده منضم به فرم شماره يك به اداره مربوطه بمنظور بررسی ، اصلاح و تائيد فرم پرسشنامه جواز تاسيس با استفاده از اطلاعات طرحهای موجود ، طرحهای تيپ و تجربيات كارشناسی و ارجاع پرونده به مديريت .

5- ارجاع پرونده توسط مديريت به واحد صدور مجوز جهت مراحل صدور جواز تأسيس .

 

شرايط عمومي متقاضيان ( اعم از اشخاص حقيقي يا حقوقي ) دريافتجواز تاسيس

1- اشخاص حقيقی

-تابعيت دولت جمهوری اسلامی ايران

- حداقل سن 18 سال تمام

- دارا بودن كارت پايان خدمت يا معافيت دائم

 

2- اشخاص حقوقی

- اساسنامه ( مرتبط با نوع فعاليت )

- ارائه آگهی تاسيس و آگهی آخرين تغييرات در روزنامه رسمی كشور

 

مدارك مورد نياز:

1- ارائه درخواست كتبی به مديريت سازمان سازمان صنایع شهرستان.

2- اصل شناسنامه وتصوير تمام صفحات آن

3- تصوير پايان خدمت يا معافيت خدمت سربازی

4- تصوير مدرك تحصيلی و سوابق كاری مرتبط با درخواست

5- يك قطعه عكس از هريك از شركاء

6- تكميل فرم درخواست موافقت با ارائه طرح صنايع تبديلی و تكميلی

7- پوشه فنردار

8-درصورت داشتن شركت ، ارائه اساسنامه ، آگهی تاسيس و روزنامه ، مرتبط با فعاليت مورد درخواست

 

اصلاحیه جواز تاسیس :

1- ارسال درخواست متقاضی توسط سازمان سازمان صنایع شهرستان (متقاضی) به مدیریت و ارجاع به واحد صدور مجوز.

2- دبیرخانه در مورد تغییرات مدیریت ضمن بررسی اصلاحیه صادر و به اطلاع اداره تخصصی میرساند.

3- دبیرخانه در موردی که نیاز به کارشناسی تخصصی دارد درخواست را به اداره تخصصی جهت بررسی و اعلام نظر ارجاع می دهد.

4- اداره تخصصی پس از بررسی وتائید به دبیرخانه صدور مجوز ارجاع میدهد.

5- دبیرخانه صدور مجوز پس از تائید مدیر اقدام به صدور اصلاحیه جواز تاسیس نموده و رونوشت آنرا به بخشهای ذیربط ارسال می نماید.

 

 

 

تعریف:

پروانه بهره برداری مجوزی است که پس از اتمام عملیات ساختمان و تاسیسات جهت فعالیت بنام اشخاص حقیقی و حقوقی در زمینه صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش سازمان صنایع صادر می گردد.

 

صدور پروانه بهره برداری :

1- تکمیل فرم درخواست پروانه بهره برداری توسط متقاضی و تائید و ارسال آن توسط سازمان صنایع شهرستان به مدیریت.

2- ارجاع به دبیرخانه صدور مجوز جهت بازدید کارشناسان (کارشناس تخصصی) با هماهنگی روسای ادارات تخصصی.

3- تائید رئیس اداره تخصصی و ارجاع به دبیرخانه صدور مجوز.

4- اخذ استعلام از ادارات ذیربط.

5- تهیه پیش نویس پروانه بهره برداری و تائید مدیریت.

6- صدور پروانه بهره برداری و ارسال رونوشت به بخشهای ذیربط.

 

مراحل صدور توسعه طرح :

1-تکمیل فرم درخواست توسعه طرح توسط شهرستان (متقاضی) و ارسال به مدیریت.

2- ارجاع به دبیرخانه صدور مجوز جهت بررسی و اظهار نظر و بازدید کارشناسان (کارشناس تخصصی ) با هماهنگی روسای ادارات تخصصی.

3- دبیرخانه صدور مجوز پس از تائید ادارات تخصصی در کمسیون بررسی طرحها مطرح می نماید و در صورت عدم تایید کمسیون به شهرستان و متقاضی اعلام مینماید و در صورت تایید از ادارات ذیربط استعلام می نماید.

4- ارجاع به اداره تخصصی جهت بررسی طرح توسعه.

5- ارجاع به دبیرخانه صدور مجوز جهت صدور موافقت با توسعه طرح پس از تایید مدیر.

6- ارسال رونوشت به بخشهای و ادارات تخصصی و سازمانهای ذیربط.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فصل دوم

روش انجام کار

 

 

 

 

گزارش مختصر بازدید از واحد ها تولیدی با خدماتی مرتبط با موضوع پروژه :

بازدید از محل تولید بیسکوییت و شیرینی در شهرک صنعتی البرز

بر اساس هماهنگی های بعمل آمده در بازدید از مرکز تولید بیسکوییت ساده، میشیکا، نان و شیرینی به بررسی سیستم ها و دستگاهها و ماشین آلات موجود در محل پرداختیم و سیستم مدیریت و روش های تامین مواد اولیه را در کارخانه مورد ارزیابی قرار دادیم ،

 

جنبه های ابتکاری بودن و خلاقیت به کار رفته شده :

ابتکار و نوآوری در کلیه رشته ها می تواند عامل پیشرفت و توسعه قرار گیرد در بخش تولید نیز که بازار رقابتی بسیار شدیدی دارد استفاده از ایده های نو و نوآوری و خلاقیت می تواند به عامل موفقیت تبدیل شود ، طراحی های گرافیکی تبلیغاتی و استفاده از شیوه های نوین تولیدی از عوامل پیشرفت و توسعه اقتصادی در کشور های صاحب سبک در صنعت میباشد ، الگوبرداری از این روشها برای معرفی کالا و محصولات می تواند به عنوان یک ایده نو مورد استقیال قرار گیرد .

 

 

 

 

فهرست تجهیزات مورد نیاز و برآورد قیمت آنها :

 

 

 

 

 

 

مشخصات نیروی انسانی مورد نیاز از لحاظ مفید بودن و توانایی کار :

حقوق و دستمزد پرسنل غیر تولیدی :

 

 

 

 

 

حقوق و دستمزد پرسنل تولیدی :

 

روشهای بازاریابی و تبلیغات جهت ( جهت جذب مشتریان)

در زمینه جذب مشتراین می توان از روش های مختلف بازاریابی استفاده نمود ، تبلیغات تلویزیونی ، استفاده از بنر های و تیزر های تبلیغاتی ، استفاده از چاپ پوستر های تبلیغاتی، تبلیغات اینترنتی و ارائه روش های تبلیغاتی دیگر .

 

 

 

 

 

 

 

فصل سوم

امور مالی طرح

 

 

 

 

1- سرمایه گذاری ثابت طرح :

1-1- زمین محل اجرای طرح :

 

2-1- محوطه سازی :

 

 

 

 

 

3-1- ساختمان ها :

 

 

 

 

 

 

 

4-1- تأسیسات و تجهیزات :

 

 

 

 

 

 

5-1- ماشین آلات و تجهیزات و وسایل آزمایشگاهی :

 

 

 

 

6-1- وسایل نقلیه و وسایل حمل و نقل داخل کارخانه :

 

7-1- تجهیزات اداری و کارگاهی :

 

 

 

 

8-1- هزینه های قبل از بهره برداری :

 

جدول هزینه های ثابت طرح :

2- هزینه های جاری طرح :

1-2- حقوق و دستمزد :

حقوق و دستمزد پرسنل غیر تولیدی :

 

 

 

 

حقوق و دستمزد پرسنل تولیدی :

 

 

 

 

 

 

2-2- مواد اولیه و بسته بندی :

3-2- هزینه سوخت و انرژی :

 

4-2-استهلاک و تعمیر و نگهداری :

 

جدول هزینه های جاری طرح :

 

 

 

 

 

 

 

جدول هزینه های ثابت و متغیر تولید :

 

سرمایه در گردش :

جدول سرمایه گذاری :

 

 

 

 

فصل چهارم

جمع بندی نتیجه گیری و پیشنهادات

 

 

 

نتایج حاصله از اجرای طرح :

با توجه به آمار و اطلاعات بدست آمده از محل تولید بیسکوییت ساده، میشیکا، نان و شیرینی و همچنین بر اساس مطالعات صورت گرفته می توان به این نتیجه رسید که این طرح جزء طرح های زود بازده و پربازده است و می تواند در لیست مشاغل مورد حمایت دولت قرار گیرد و در صورت اجرا می تواند از سوددهی مورد قبولی برخوردار باشد .

 


مبلغ قابل پرداخت 22,960 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1076

دیدگاه های کاربران (0)

دفتر فنی دانشجو

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هر سوال و راهنمایی نیاز داشتيد لطفا جهت ارتباط سریعتر ازطريق شماره تلفن و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما