مرکز دانلود خلاصه کتاب و جزوات دانشگاهی

مرکز دانلود تحقیق رايگان دانش آموزان و فروش آنلاين انواع مقالات، پروژه های دانشجويی،جزوات دانشگاهی، خلاصه کتاب، كارورزی و کارآموزی، طرح لایه باز کارت ویزیت، تراکت مشاغل و...(توجه: اگر شما نویسنده یا پدیدآورنده اثر هستید در صورت عدم رضایت از نمایش اثر خود به منظور حذف اثر از سایت به پشتیبانی پیام دهید)

نمونه سوالات کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات کارشناسی دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات دانشگاه پيام نور (سوالات عمومی)

کارآموزی و کارورزی

مقالات رشته حسابداری و اقتصاد

مقالات علوم اجتماعی و جامعه شناسی

مقالات روانشناسی و علوم تربیتی

مقالات فقهی و حقوق

مقالات تاریخ- جغرافی

مقالات دینی و مذهبی

مقالات علوم سیاسی

مقالات مدیریت و سازمان

مقالات پزشکی - مامایی- میکروبیولوژی

مقالات صنعت- معماری- کشاورزی-برق

مقالات ریاضی- فیزیک- شیمی

مقالات کامپیوتر و شبکه

مقالات ادبیات- هنر - گرافیک

اقدام پژوهی و گزارش تخصصی معلمان

پاورپوئینت و بروشورر آماده

طرح توجیهی کارآفرینی

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 160
  • بازدید دیروز : 3290
  • بازدید کل : 13113532

برنامه ریزی در گردشگری


برنامه ریزی در گردشگری

1- مشخص کردن سیستم. مقیاس، اندازه، بازار، ویژگی، و هدف چیست؟ اهداف را تدوین کنید. بدون مجموعه اهداف، مفهوم توسعه هیچ جهتی ندارد. اهداف باید جامع و خاص باشند و بایستی شامل یک جدول زمانی برای تکمیل شدن باشند.

2- جمع آوری اطلاعات. جستجوی واقعیات، یا تحقیق، اطلاعات اساسی ای فراهم می کند که برای توسعه ی برنامه ضروری است. مثال های جمع آوری اطلاعات، آماده سازی کتاب واقعیت ها، انجام تحقیقات بازار، انجام تحقیقات مکانی و روساختی، و تحلیل تسهیلات و رقابت موجود است.

3 تحلیل و تفسیر. زمانی که اطلاعات جمع آوری شد، بخش های مختلف اطلاعات باید تفسیر شود تا اطلاعات جمع آوری شده معنی و مفهوم داشته باشد. این قدم منجر به مجموعه ای نتایج و پیشنهادات می شود که پیامد آن ایجاد یا تصور یک برنامه ی مقدماتی است.

4- ایجاد برنامه ی مقدماتی. بر اساس قدم های پیشین، جایگزین ها مورد توجه قرار می گیرند و راه حل های فیزیکی جایگزین استخراج شده و آزمون می شود. خیلی اوقات، مدل های مقیاس توسعه می یابند تا برنامه های استفاده از زمین را تشریح کنند؛ نقشه های ساده ای آماده می شود تا تصویر توسعه ای که صورت خواهد گرفت را نشان دهد؛ برنامه های مالی از اطلاعات بازار، پیمایش های مکانی، و چارچوب برنامه که سرمایه گذاری مورد نیاز در هر مرحله از پروژه و وجوه نقد مورد انتظار را نشان می دهد تهیه می شوند؛ و نیازمندی های قانونی که براورده می شود.

5- تصویب کردن برنامه. بخش های درگیر اکنون می تواند در برنامه ها، طرح ها، مدل های مقیاس، تخمین هزینه ها، و تخمین سود در نظر گرفته شوند و بدانند که چه چیزهایی در بر گرفته شده و فرصت های موفقیت یا شکست چه خواهد بود. از آنجاکه حجم پول زیادی برای این نکته صرف می شود، در مجموع مقدار نسبتاً کمتری در مقایسه با مخارج مورد نیاز برای تصویب و برنامه ریزی جامع و شروع اجرای آن خواهد بود.

6- ایجاد برنامه نهایی. این مرحله نوعاً تعریف استفاده از زمین را شامل می شود؛ برنامه ها برای تسهیلات روساختی مانند جاده ها، فرودگاه ها، مسیرهای موتور سواری، مسرهای اسب دوانی، پیاده روهای عابر پیاده، فاضلاب، آب، و امکانات؛ استانداردهای معماری؛ برنامه های چشم انداز منظر؛ منطقه بندی و دیگر قوانین استفاده از زمین؛ و تحلیل اقتصادی؛ تحلیل های بازار، و برنامه ریزی مالی.

 

7- اجرای برنامه. پیاده سازی برنامه را انجام می دهد و توسعه ی عملیاتی گردشگری را ایجاد می کند. اجرا همچنین پیگیری و ارزیابی را شامل می شود. برنامه ریزی خوب مکانیسم هایی فراهم می کند که بازخور مستمر راجع به پروژه گردشگری و سطوح رضایت مصرف کننده به دست آمده را ارائه می دهد.

 

منبع

http://tourism.loxblog.ir/post.php?p=3

  انتشار : ۲ آذر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 941

دفتر فنی دانشجو

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هر سوال و راهنمایی نیاز داشتيد لطفا جهت ارتباط سریعتر ازطريق شماره تلفن و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما