مرکز دانلود خلاصه کتاب و جزوات دانشگاهی

مرکز دانلود تحقیق رايگان دانش آموزان و فروش آنلاين انواع مقالات، پروژه های دانشجويی،جزوات دانشگاهی، خلاصه کتاب، كارورزی و کارآموزی، طرح لایه باز کارت ویزیت، تراکت مشاغل و...(توجه: اگر شما نویسنده یا پدیدآورنده اثر هستید در صورت عدم رضایت از نمایش اثر خود به منظور حذف اثر از سایت به پشتیبانی پیام دهید)

نمونه سوالات کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات کارشناسی دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات دانشگاه پيام نور (سوالات عمومی)

کارآموزی و کارورزی

مقالات رشته حسابداری و اقتصاد

مقالات علوم اجتماعی و جامعه شناسی

مقالات روانشناسی و علوم تربیتی

مقالات فقهی و حقوق

مقالات تاریخ- جغرافی

مقالات دینی و مذهبی

مقالات علوم سیاسی

مقالات مدیریت و سازمان

مقالات پزشکی - مامایی- میکروبیولوژی

مقالات صنعت- معماری- کشاورزی-برق

مقالات ریاضی- فیزیک- شیمی

مقالات کامپیوتر و شبکه

مقالات ادبیات- هنر - گرافیک

اقدام پژوهی و گزارش تخصصی معلمان

پاورپوئینت و بروشورر آماده

طرح توجیهی کارآفرینی

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1829
  • بازدید دیروز : 2188
  • بازدید کل : 13147049

این 12 گربه ایرانی، اینستاگرام را منفجر کرده اند


صاحب این دوازده بچه گربه ملوس ایرانی، که از اهالی کشور ژاپن است و خود را با افتخار به عنوان یک مادر تمام وقت گربه ها معرفی می کند، زندگی داخل خانه زیر و رو شده خود توسط این خانم گربه ها را آشکار کرده و برای عموم به نمایش گذاشته است تا تمام کلیشه های مربوط به خانم گربه ها را بشکند.
 
 
 

صاحب این دوازده بچه گربه ملوس ایرانی، که از اهالی کشور ژاپن است و خود را با افتخار به عنوان یک مادر تمام وقت گربه ها معرفی می کند، زندگی داخل خانه زیر و رو شده خود توسط این خانم گربه ها را آشکار کرده و برای عموم به نمایش گذاشته است تا تمام کلیشه های مربوط به خانم گربه ها را بشکند.

وی می گوید: من خوشحالم و اینکه مردم راجع به من چگونه فکر می کنند، برایم موضوع مهمی نیست. این موضوع از زمانی آغاز شد که اولین گربه یعنی یوکی (Yuki) کثیف و لرزان از سرما را پس از نجات از وسط جاده به خانه آوردیم.

پس از این ماجرا صاحب گربه ها تصمیم گرفت تا بزرگ کردن دو گربه زیبای ایرانی را نیز به عهده بگیرد.

اما در مورد 9 گربه ی دیگر چه ؟! بله، 9 گربه دیگر هم از زایمان موفق گربه ها به این جمع اضافه شده اند و بچه های گربه های بزرگتر هستند. البته این خانم ژاپنی اطمینان داده که هم اکنون تمام گربه ها عقیم سازی شده اند و دیگر شانسی برای اضافه شدن بچه گربه ای به این جمع شلوغ وجود ندارد.

اما راز اینکه چطور این دوازده گربه مستقیم به دوربین خیره می شوند در چیست؟ صاحب گربه ها می گوید:" من اسباب بازی پَری را که آنها دوست دارند تکان می دهم و توجه آنها را جلب می کنم و گربه هایی را که به دوربین نگاه نمی کنند با نام خودشان صدا می زنم، تا توجه آنها به سمت دوربین جلب شود.
 
 
 
منبع: http://daneshjooqom.4kia.ir/
 
 

  انتشار : ۴ آذر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 500

دیدگاه های کاربران (0)

دفتر فنی دانشجو

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هر سوال و راهنمایی نیاز داشتيد لطفا جهت ارتباط سریعتر ازطريق شماره تلفن و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما