مرکز دانلود خلاصه کتاب و جزوات دانشگاهی

مرکز دانلود تحقیق رايگان دانش آموزان و فروش آنلاين انواع مقالات، پروژه های دانشجويی،جزوات دانشگاهی، خلاصه کتاب، كارورزی و کارآموزی، طرح لایه باز کارت ویزیت، تراکت مشاغل و...(توجه: اگر شما نویسنده یا پدیدآورنده اثر هستید در صورت عدم رضایت از نمایش اثر خود به منظور حذف اثر از سایت به پشتیبانی پیام دهید)

نمونه سوالات کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات کارشناسی دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات دانشگاه پيام نور (سوالات عمومی)

کارآموزی و کارورزی

مقالات رشته حسابداری و اقتصاد

مقالات علوم اجتماعی و جامعه شناسی

مقالات روانشناسی و علوم تربیتی

مقالات فقهی و حقوق

مقالات تاریخ- جغرافی

مقالات دینی و مذهبی

مقالات علوم سیاسی

مقالات مدیریت و سازمان

مقالات پزشکی - مامایی- میکروبیولوژی

مقالات صنعت- معماری- کشاورزی-برق

مقالات ریاضی- فیزیک- شیمی

مقالات کامپیوتر و شبکه

مقالات ادبیات- هنر - گرافیک

اقدام پژوهی و گزارش تخصصی معلمان

پاورپوئینت و بروشورر آماده

طرح توجیهی کارآفرینی

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 646
  • بازدید دیروز : 3290
  • بازدید کل : 13114018

تصاویر زیبا از جزیره «آتش» و «یخ»


جریان های آب گلف استریم در کرانه های جنوبی این جزیره، سبب افزایش نسبی دما و جلوگیری از یخبندان های شدید در زمستان می شود. مردم ایسلند به دلیل شرایط آب و هوایی خاص به کشور خود لقب «سرزمین آتش و یخ» داده اند.
تصاویر زیبا از جزیره «آتش» و «یخ»

تصاویر زیبا از جزیره «آتش» و «یخ» اختصاصی «تابناک باتو»؛ ایسلند شمالی ترین کشور اروپا و کشوری جزیره ای در شمال اقیانوس اطلساست. پایتخت آن ریکیاویک و جمعیت این کشور ۳۲۰ هزار نفر است.

بنا بر این گزارش، ایسلند دارای آب و هوای سرد قطبی است، ولی تا حدودی تحت تأثیر جبهه هایی از هوای معتدل قرار می گیرد. جریان های آب گلف استریم در کرانه های جنوبی این جزیره، سبب افزایش نسبی دما و جلوگیری از یخبندان های شدید در زمستان می شود. مردم ایسلند به دلیل شرایط آب و هوایی خاص به کشور خود لقب «سرزمین آتش و یخ» داده اند.

در این گزارش شما را با چند نمونه از مناظر زیبای این کشور آشنا می کنیم.

آبشارهایی که همه جا هستند
 
تصاویر زیبا از جزیره «آتش» و «یخ»
 

تقریبا در همه روستاهای ایسلند، آبشارهای خیره کننده ای وجود دارد. این آبشارهای آب شیرین بر اثر عوامل طبیعی و وجود آتش‌فشان ها و یخ های آب شده در داخل این سرزمین شکل گرفته و تشکیل شده اند.

آسمان زیبا
 
تصاویر زیبا از جزیره «آتش» و «یخ»
 

ایسلند برای افرادی که به نجوم و ستاره شناسی علاقه دارند، مکان مناسبی است. شفق های قطبی در آسمان ایسلند به راحتی قابل دیدن هستند. آسمان این جزیره، همواره به رنگ های سبز، بنفش و صورتی به چشم می خورد. جالب است بدانید که بسیاری از گردشگران از سراسر جهان و ستاره شناسان آماتور و حرفه ای برای دیدن آسمان راهی این کشور می شوند.

چشمه های آب گرم
 
تصاویر زیبا از جزیره «آتش» و «یخ»
 
در ایسلند کوه های آتشفشانی زیادی وجود دارد. با وجود هوای سرد در این منطقه، کوه های آتشفشانی باعث گرم شدن چشمه ها می شوند. در این چشمه های آب گرم، جلبک ها قدرت تکثیر دارند و اغلب مردم ایسلند برای درمان های پوستی و رسیدن به آرامش به چشمه های آب گرم در کنار کوه های آتشفشانی می روند.

جاده های خلوت
 
تصاویر زیبا از جزیره «آتش» و «یخ»
 

در ایسلند خبری از ترافیک، شلوغی، آلودگی هوا و...نیست، به طوری که جاده های این کشور جای خوبی برای قدم زدن و لذت بردن از مناظر پیرامون است.

رودخانه های آبی یخ زده
 
تصاویر زیبا از جزیره «آتش» و «یخ»
 

سرمای هوا در ایسلند در فصل زمستان، گاهی باعث یخ زدن رودخانه ها می شود، به طوری که به راحتی می توان روی رودخانه های یخ زده آبی قدم زد و به کوه های سبزی که اطراف آن را گرفته است، چشم دوخت.
http://daneshjooqom.4kia.ir/

  انتشار : ۴ آذر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 420

دیدگاه های کاربران (0)

دفتر فنی دانشجو

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هر سوال و راهنمایی نیاز داشتيد لطفا جهت ارتباط سریعتر ازطريق شماره تلفن و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما