مرکز دانلود خلاصه کتاب و جزوات دانشگاهی

مرکز دانلود تحقیق رايگان دانش آموزان و فروش آنلاين انواع مقالات، پروژه های دانشجويی،جزوات دانشگاهی، خلاصه کتاب، كارورزی و کارآموزی، طرح لایه باز کارت ویزیت، تراکت مشاغل و...(توجه: اگر شما نویسنده یا پدیدآورنده اثر هستید در صورت عدم رضایت از نمایش اثر خود به منظور حذف اثر از سایت به پشتیبانی پیام دهید)

نمونه سوالات کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات کارشناسی دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات دانشگاه پيام نور (سوالات عمومی)

کارآموزی و کارورزی

مقالات رشته حسابداری و اقتصاد

مقالات علوم اجتماعی و جامعه شناسی

مقالات روانشناسی و علوم تربیتی

مقالات فقهی و حقوق

مقالات تاریخ- جغرافی

مقالات دینی و مذهبی

مقالات علوم سیاسی

مقالات مدیریت و سازمان

مقالات پزشکی - مامایی- میکروبیولوژی

مقالات صنعت- معماری- کشاورزی-برق

مقالات ریاضی- فیزیک- شیمی

مقالات کامپیوتر و شبکه

مقالات ادبیات- هنر - گرافیک

اقدام پژوهی و گزارش تخصصی معلمان

پاورپوئینت و بروشورر آماده

طرح توجیهی کارآفرینی

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 3175
  • بازدید دیروز : 3966
  • بازدید کل : 13113257

فرمول های ساده برای شناخت شخصیت دوستانتان


آیا شما هم از آن دسته افراد هستید که معمولا درباره شخصیت افراد دچار اشتباه می شوید و مهارت کافی را در این زمینه ندارید؟! در این گزارش با فرمول های ساده ای آشنا خواهید شد که به شما قدرت شناخت شخصیت اطرافیانتان را خواهد داد.
 
فرمول های ساده برای شناخت شخصیت دوستانتان
 
فرمول های ساده برای شناخت شخصیت دوستانتان اختصاصی «تابناک باتو»؛ آیا شما هم از آن دسته افراد هستید که معمولا درباره شخصیت افراد دچار اشتباه می شوید و مهارت کافی را در این زمینه ندارید؟! در این گزارش با فرمول های ساده ای آشنا خواهید شد که به شما قدرت شناخت شخصیت اطرافیانتان را خواهد داد.

شخصیت دیگران را به آسانی بشناسید.

چگونه لبخند می زنند
 
فرمول های ساده برای شناخت شخصیت دوستانتان
 
وقتی فردی از عمق دل می خندد؛ اطراف دهان و چشم های او چروک می افتد و جمع می شود؛ اما زمانی که فرد تصنعی و ساختگی می خندد، این چروک ها فقط دور دهان نقش می بندند و به چشم ها سرایت نمی کنند. وقتی عواطف قوی و احساسات جوشان باشد، چشم ها مرطوب به نظر می رسند و بزاق دهان بیشتری بلعیده و دهان تا حدودی خشک می شود. اگر این نشانه ها در فردی نبود؛ در صداقت احساسات او شک کنید.

نحوه دست دادن با دیگران

فرمول های ساده برای شناخت شخصیت دوستانتان
 
 
افرادی که با قدرت با شما دست می دهند، به طوری که کمی درد را در میان انگشتان خود احساس می کنید، این نشان دهنده شخصیت اجتماعی فرد مقابل شماست، که دوست دارند آشکارا و بدون مخفی کاری عواطف و احساسات خود را نشان دهند. اگر فردی در هنگام سلام کردن دستش را روی شانه های شما قرار دهد یا شما را دوست دارد و یا قصد و نیتی دیگر در پشت این کار او وجود دارد. اگر با دو دست با شما مصافحه کرد نشان می دهد که از شما درخواستی دارد و یا می خواهد پیامی را از کسی دیگر به شما منتقل کند.
 
چند بار به تلفن همراه نگاه می کند
 
فرمول های ساده برای شناخت شخصیت دوستانتان
 
هر چقدر فرد به دفعات بیشتری به تلفن همراه خود نگاه کند احتمال افسردگی در او وجود دارد و منتظر یک تماس و یا پیامک است تا نقش برانگیزنده بیرونی را برای او ایفا کند و به عبارت دیگر منتظر یک اتفاق است.

چه طور سلفی می گیرند؟!
 
فرمول های ساده برای شناخت شخصیت دوستانتان
 

افراد دو گونه سلفی می گیرند؛ گروهی که دوست دارند از خود و فضایی که در آن هستند سلفی بگیرند و در عین حال دوست ندارند که سلفی گرفتن آن ها در مرکز توجه دیگران قرار بگیرد و حتی نمی خواهند که دیگران بفهمند که سلفی گرفته اند ، این افراد جدی هستند و نسبت به دنیای اطراف خود نگاه مثبت تری دارند اما در مقابل شکل دیگری از سلفی گرفتن وجود دارد که می توان به آن لقب «لب اردکی» و یا سلفی اردکی را داد. این گونه سلفی ها حکایت از نگرانی ها و تنش های عصبی افراد مور نظر دارد.

سر میز غذا چگونه رفتار می کنند؟
 
فرمول های ساده برای شناخت شخصیت دوستانتان
 

افرادی که غذا را به تکه های کوچک تقسیم می کنند، میل شدیدی به داشتن روابط و دوستی هایی طولانی دارند، و تلاش می کنند زندگی طبق برنامه هایشان پیش برود. آدم هایی که از همه غذاهای روی میز درون بشقابشان می ریزند و به مزه آن فکر نمی کنند، شخصیت قوی و محکمی دارند. افرادی که با سرعت غذا می خورند و لقمه ها را تند تند در دهان می گذارند، آدم های چند شغله اند و معمولا به دلیل شایستگی هایی که در محیط کار از خود نشان می دهند، مورد احترام دیگران هستند و بالاخره کسانی که آرام و با طمأنینه غذا می خورند، افرادی هستند که به درک قدرت «حال» و «اکنون» رسیده اند و سعی می کنند از وقت خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنند و لذت ببرند.

چگونه حرف می زنند؟
 
فرمول های ساده برای شناخت شخصیت دوستانتان
 

استفاده از واژه «من» و ضمیر متکلم وحده در یک حد مشخص و برای مثال در نقل یک داستان و یا ماجرا قابل قبول است، اما اگر استفاده از این واژه بیش از حد معمول باشد و شکل افراطی به خود بگیرد بر خودخواه بودن فرد و از خود راضی بودن او دلالت می کند. افرادی هم که از واژه «ما» استفاده می کنند، نشان می دهند که در مجتمعات انسانی و گروه های کاری خود عمیقا فرو رفته اند. افراد دنیا دیده و با تجربه از افعال ماضی بیش از افعال مضارع و آینده استفاده می کنند.

چگونه ذرت بو داده می خورند؟!
 
كيف تكتشف شخصيات الآخرين
 

افراد درونگرا ذرت را دانه دانه برمی دارند. افراد اجتماعی و برونگرا برای هر بار یک مشت بزرگ برمی دارند‌. آن دسته از افرادی که یک بسته ذرت را در یک جلسه تمام می کنند و تشریفات خاصی ندارند، افرادی خونگرم بوده و خودخواه نیستند و به امور دیگران بیشتر از امور خود اهمیت می دهند.

قهوه ای که می نوشند
 
فرمول های ساده برای شناخت شخصیت دوستانتان
 

رئيس ها و یا افرادی که خوی استیلاگرایانه دارند، اسپرسو را ترجیح می دهند. افرادی که شخصیت مطیع و تابع دارند اغلب اسپرسو دوبل می نوشند؛ اما کسانی که لاته می نوشند، آدم هایی هستند که در تصمیم گیری با مشکل روبرو می شوند و حاشیه امن و بدون دردسر را انتخاب می کنند. آدم های اجتماعی کاپوچینو دوست دارند و ماجراجویان به طرف فرابچینو می روند. قهوه را کسانی می نوشند که موضع گیری های واضح، مشخص و مستقیمی دارند و کمتر کارهای خارج از عرف و بایدهای پذیرفته شده انجام می دهند. افرادی هم که شیر و یا شکر به نوشیدنی خود اضافه می کنند، دنبال تجربه های جدید هستند.

نوع نگاه کردن به فنجان چای
 
فرمول های ساده برای شناخت شخصیت دوستانتان
 

افرادی که به عمق فنچان چای و یا ته لیوان نگاه می کنند، ژرف نگر و عمیقند و توجه چندانی به اوهام و خیال بافی های خود ندارند. آدم هایی که به قسمت بالای فنجان خود نگاه می کنند، به راحتی از دیگران تأثیر می پذیرند و یا بالعکس کاملا نسبت به آنها بی توجه هستند؛ اما در عین حال هم نسبت به دنیای اطراف خود آگاهی دارند.
 
آدم هایی که چشم هایشان را در هنگام نوشیدن چای می بندند. معمولا آدم هایی دردمند و خسته اند که می خواهند برای چند ثانیه هم که شده نفس راحتی بکشند و چشم هایشان را به روی دنیا ببندند.
 
  
http://daneshjooqom.4kia.ir/

  انتشار : ۴ آذر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 389

دیدگاه های کاربران (0)

دفتر فنی دانشجو

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هر سوال و راهنمایی نیاز داشتيد لطفا جهت ارتباط سریعتر ازطريق شماره تلفن و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما