مرکز دانلود خلاصه کتاب و جزوات دانشگاهی

مرکز دانلود تحقیق رايگان دانش آموزان و فروش آنلاين انواع مقالات، پروژه های دانشجويی،جزوات دانشگاهی، خلاصه کتاب، كارورزی و کارآموزی، طرح لایه باز کارت ویزیت، تراکت مشاغل و...(توجه: اگر شما نویسنده یا پدیدآورنده اثر هستید در صورت عدم رضایت از نمایش اثر خود به منظور حذف اثر از سایت به پشتیبانی پیام دهید)

نمونه سوالات کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات کارشناسی دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات دانشگاه پيام نور (سوالات عمومی)

کارآموزی و کارورزی

مقالات رشته حسابداری و اقتصاد

مقالات علوم اجتماعی و جامعه شناسی

مقالات روانشناسی و علوم تربیتی

مقالات فقهی و حقوق

مقالات تاریخ- جغرافی

مقالات دینی و مذهبی

مقالات علوم سیاسی

مقالات مدیریت و سازمان

مقالات پزشکی - مامایی- میکروبیولوژی

مقالات صنعت- معماری- کشاورزی-برق

مقالات ریاضی- فیزیک- شیمی

مقالات کامپیوتر و شبکه

مقالات ادبیات- هنر - گرافیک

اقدام پژوهی و گزارش تخصصی معلمان

پاورپوئینت و بروشورر آماده

طرح توجیهی کارآفرینی

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1160
  • بازدید دیروز : 2206
  • بازدید کل : 13042823

معرفي طرح تولید شیشه سکوریت


معرفي طرح تولید شیشه سکوریت
شیشه گري ، یکی از قدیمیترین حرفه هایی است که بشر بدان اشتغال داشته است. مصريها سازنده اولین اشیاي شیشه اي بوده اند که ظروف بدست آمده از حفاریهاي مصر قدمت 5000 ساله دارد. رومیان نیز در فن شیشه گري مهارت داشتهاند و در این صنعت از سایرین پیشرفته تر بودند. رونق شیشه سازي در نخستین ادوار تاریخ اسلامی صورت گرفته است، زیرا هنري بود که در مساجد و زیارتگاهها و تزئینات مذهبی جلوه خاصی داشته و مورد استفاده قرار میگرفت. در ایران نیز ساختن شیشه قدمت چند هزار ساله دارد. و نخستین واحد ماشینی تولید شیشه ساختمانی در ایران در سال 1340 شروع بکار کرد. سکوریت کردن یک فرایند عملیات حرارتی است که بر روي شیشه هاي ساختمانی انجام می شود. این فرایند را می توان بر روي شیشه هاي رنگی، رفلکتیو، چاپ شده و یا لعاب خورده نیز انجام داد .
مزایا و موارد استفاده شیشه سکوریت
در مقایسه با شیشه خام با ضخامت هاي یکسان، شیشه سکوریت در مقابل شکستگی مقاومت بیشتري دارد، به صورتی که می توان گفت مقاومت مکانیکی آن بیش از 5 برابر می گردد .در صورت شکست شیشه، شیشه سکوریت به قطعات کوچک با لبه هاي صیقلی تبدیل می شود که قدرت برش ندارند. این امر خطر صدمه را کاهش می دهد . شیشه سکوریت در جائیکه استحکام، مقاومت در مقابل حرارت و ایمنی مورد نظر باشد قابل استفاده می باشد. عموما شیشه سکوریت در صنعت خودرو سازي براي مقابله از خورد شدن شیشه به قطعات بزرگ از شیشه سکوریت در سمت ها و عقب خودرو استفاده می گردد .در جلو از شیشه لمینیت استفاده می گردد چرا که در هنگام ضربه نمی شکند . در ساختمان سازي شیشه سکوریت براي سازه هاي بدون قاب مانند در ورودي و یا هر مکانی که احتمال صدمه زدن به انسان را داشته باشد قابل استفاده است .شیشه سکوریت قابلیت برش و یا فرم دهی را ندارد. تمامی فرایندها مانند برش، سوراخ کردن و... باید قبل از سکوریت کردن شیشه انجام گیرد .
شیشه به اشکال مختلف مورد استفاده قرار میگیرد. در ساخت لوازم تزیینی مانند گل ، تابلو و غیره در ساختن ظروف آزمایشگاهی و یا ظروف آشپزخانه مانند لیوان ، بطري و غیره و بالاخره در ساختن شیشه هاي مسطح که در دو نوع ساده و مشجر عرضه میگردد و مصارف مختلفی دارد که عمده ترین کاربرد آن به عنوان در و پنجره در کارهاي ساختمانی است که به شکلهاي مختلف اعم از شیشه هاي شفاف ، نیمه شفاف و رنگی ، جاذب حرارت ، ایمنی ، دوجداره ، سکوریت و…وجود دارد. همچنین در آینه سازي ، صنایع نشکن ، صنایع یخچال سازي ، میزهاي شیشه اي ، انواع شیشه رومیزي و تیغه کاري ساختمان کاربرد دارد.
خلاصه بررسي فنی، مالی و بازار طرح تولید شیشه سکوریت
پیش بیني ظرفیت و تركیب تولید : 12000 متر مربع در سال

  انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1495

دفتر فنی دانشجو

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هر سوال و راهنمایی نیاز داشتيد لطفا جهت ارتباط سریعتر ازطريق شماره تلفن و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما