مرکز دانلود خلاصه کتاب و جزوات دانشگاهی

مرکز دانلود تحقیق رايگان دانش آموزان و فروش آنلاين انواع مقالات، پروژه های دانشجويی،جزوات دانشگاهی، خلاصه کتاب، كارورزی و کارآموزی، طرح لایه باز کارت ویزیت، تراکت مشاغل و...(توجه: اگر شما نویسنده یا پدیدآورنده اثر هستید در صورت عدم رضایت از نمایش اثر خود به منظور حذف اثر از سایت به پشتیبانی پیام دهید)

نمونه سوالات کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات کارشناسی دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات دانشگاه پيام نور (سوالات عمومی)

کارآموزی و کارورزی

مقالات رشته حسابداری و اقتصاد

مقالات علوم اجتماعی و جامعه شناسی

مقالات روانشناسی و علوم تربیتی

مقالات فقهی و حقوق

مقالات تاریخ- جغرافی

مقالات دینی و مذهبی

مقالات علوم سیاسی

مقالات مدیریت و سازمان

مقالات پزشکی - مامایی- میکروبیولوژی

مقالات صنعت- معماری- کشاورزی-برق

مقالات ریاضی- فیزیک- شیمی

مقالات کامپیوتر و شبکه

مقالات ادبیات- هنر - گرافیک

اقدام پژوهی و گزارش تخصصی معلمان

پاورپوئینت و بروشورر آماده

طرح توجیهی کارآفرینی

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1223
  • بازدید دیروز : 3966
  • بازدید کل : 13111305

جعبه یادآوری هفتگی و روزانه دارو


جعبه یادآوری هفتگی و روزانه دارو

توضیحات

 

جعبه یادآوری هفتـگی و روزانـــــــه دارو
 
دارای هفت محفظه روزهای هفته
 
قابلیت جدا شــــدن روزها

جنس پلاستیک شفاف



قیمت : 39000 تومان


 

جعبه یادآوری هفتگی و روزانه دارو این امکان را فراهم می‌کند تا داروها را طبق دستور پزشک در زمان مناسب و دقیق مصرف نمایید. در محفظه‌ی نگه‌دارنده هفت بخش مجزا (شنبه تا جمعه) تقسیم بندی شده است تا بتوانید قرص هایتان را بنا به روزهای هفته میل نمایید.مصرف به موقع دارو ها در گرفتاری های دیگر چالشی که افراد با آن رو به رو هستند. سالمندان، افرادی که به تنهایی زندگی می‌کنند و افرادی که دچار فراموشی و سایر مشکلات زوال عقل هستند، بیشتر مواقع زمان مصرف دارو های خود را فراموش می‌کنند و این فراموشی مشکل ساز شده و می‌تواند خطر‌آفرین باشد، برای رفع این مشکلات و پیشگیری از خطرهای احتمالی برای این گونه افراد تقویم دارویی طراحی شده است.
جعبه یادآوری هفتگی و روزانه دارو قابلیت جداسازی روزها وجود دارد و هنگامی که به مسافرت می‌روید دیگر نیاز نیست تمامی دارو هایتان را با خود ببرید و تنها کافیست دارو های مورد نیاز روزهای سفر را همراه داشته باشید. امکان استفاده از این محصول را برای نابینایان فراهم کرده است. تا بتوانند بدون نیاز به کمک دیگران از این محصول استفاده کنند و داروهای خود را سر موقع مصرف کنند.تقویم دارویی دارای طراحی کاربر پسند می‌باشد و کاربر به راحتی میتواند از آن استفاده کند. این تقویم دارویی محفظه های شفافی دارد که نیاز به باز کردن درب محفظه برای اطمینان از مصرف دارو نمی‌باشد.بسیاری از افراد داروها را در کابینت‌های دستشویی یا حمام نگهداری می‌کنند. این شرایط بدترین شرایط نگهداری داروها می‌باشد، چرا که داروها را در معرض دما و رطوبت بالا قرار می‌دهد و این شرایط باعث تجزیه و فساد داروها می‌شود استفاده از ظرف نگهداری دارو یا به اصطلاح جاقرصی برای بیمارانی که تعداد قرص های مصرفی آنها در طی روز و هفته زیاد می‌باشد و احتمال فراموشی آنها می‌رود کاربرد داشته و می‌تواند نقش موثری در سلامت بیمار داشته باشد. تقویم دارویی دارای طراحی کاربر پسند می‌باشد و کاربر به راحتی می تواند از آن استفاده کند . این محصول به خصوص در زمانی که باید داروهای مختلف در زمان بندی های مشخصی مصرف کنیم، کمک بسیار می‌کند.

 


قیمت : 39000 تومان



ویژگی های جعبه یادآوری هفتگی و روزانه دارو:
- قابــلیت استـــفاده به صورت هـفـتـگی و روزانه
- مـناسب استفاده برای بیماران وسالخوردگان
- جنس پلاستیکی و بهداشتی
- استفــاده آســان وراحت
- ایده آل برای مسافرت


روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 39000 تومان

 

مبلغ قابل پرداخت 0 تومان

  انتشار : ۱۵ خرداد ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 228

دفتر فنی دانشجو

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هر سوال و راهنمایی نیاز داشتيد لطفا جهت ارتباط سریعتر ازطريق شماره تلفن و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما