مرکز دانلود خلاصه کتاب و جزوات دانشگاهی

مرکز دانلود تحقیق رايگان دانش آموزان و فروش آنلاين انواع مقالات، پروژه های دانشجويی،جزوات دانشگاهی، خلاصه کتاب، كارورزی و کارآموزی، طرح لایه باز کارت ویزیت، تراکت مشاغل و...(توجه: اگر شما نویسنده یا پدیدآورنده اثر هستید در صورت عدم رضایت از نمایش اثر خود به منظور حذف اثر از سایت به پشتیبانی پیام دهید)

نمونه سوالات کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات کارشناسی دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات دانشگاه پيام نور (سوالات عمومی)

کارآموزی و کارورزی

مقالات رشته حسابداری و اقتصاد

مقالات علوم اجتماعی و جامعه شناسی

مقالات روانشناسی و علوم تربیتی

مقالات فقهی و حقوق

مقالات تاریخ- جغرافی

مقالات دینی و مذهبی

مقالات علوم سیاسی

مقالات مدیریت و سازمان

مقالات پزشکی - مامایی- میکروبیولوژی

مقالات صنعت- معماری- کشاورزی-برق

مقالات ریاضی- فیزیک- شیمی

مقالات کامپیوتر و شبکه

مقالات ادبیات- هنر - گرافیک

اقدام پژوهی و گزارش تخصصی معلمان

پاورپوئینت و بروشورر آماده

طرح توجیهی کارآفرینی

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 769
  • بازدید دیروز : 3600
  • بازدید کل : 13089507

گزارش تخصصی32- چگونگی تشویق دانش آموزان به انجام کارگروهی و به دست آوردن مهارت عملی در دروس عملی کامپیوتر


گزارش تخصصی32- چگونگی تشویق دانش آموزان به انجام کارگروهی و به دست آوردن مهارت عملی در دروس عملی کامپیوتر

مقدمه:

انسان می تواند با توانایی های که خداوند در اختیارش گذاشته و با استفاده از امکانات طبیعی و قدرت تفکر دست به اختراع وخلاقیت بزند.

استفاده از ابزار ومنابع وامکانات طبیعی به دانش و کسب مهارت نیاز دارد و انسان این مهارتها را به مرور زمان و کسب آموزش و تجربه به دست می آورد. این مهارت ها برای رفع نیازهای زندگی فردی و اجتماعی لازم است. مهارت ها ی عملی امر آموزش را تسهیل میکند و یادگیری مطالب در سیراب معنا تر ،کاملتر و در نتیجه مفید تر خواهد کرد. آزوبل و برونر به استفاده ازوسایل دیداری وشنیداری و کارگاهی تأکید میکردند و معتقد بودند که با استفاده از این وسایل می توان به درجه بالایی از آگاهی و مهارت عملی دست یافت. استفاده ی هم زمان از دروس تئوری و عملی در مدارس و استفاده از وسایل کمک آموزشی در قالب کارگاهی می تواند به بهبود آموزش و یادگیری کامل تر منجر شود. همچنین موفق شدن در ساخت وسیله کارگاهی باعث برخورداری از اراده و اعتماد به نفس قوی ،قدرت تصمیم گیری و ابتکار ،خلاقیت و نوآوری ،سلامت فکر و بهداشت روانی ،رابطه ی مستقیمی با میزان و چگونگی عزت نفس و احساس خود ارزشمندی فرد دارد. و همچنین امروز هدر اصطلاح و درمان اختلالات شخصیتی و رفتاری کودکان و نوجوانان نظیر کمرویی و گوشه گیری ،لجبازی و پرخاشگری تنبلی و کمرویی به عنوان اولین و مؤثرترین گام به پرورش احساس عزت نفس،تقویت اعتماد به نفس و مهارتهای فردی و اجتماعی آنان می پردازند. مسئله عزت نفس و اعتماد به نفس از اساسی ترین عوامل در رشد مطلوب شخصیت نوجوانان است. نوجوانانی که دارای احساس عزت نفس قابل توجه ی هستند نسبت به همسالان خود در شرایط مشابه ،پیشرفت تحصیلی و کارآمدی بیشتر ی ازخود نشان می دهند و افرادی خلاق و خودکفا و کارآمد و از دیدگاه روشن تری برخوردار هستند.

 

 

اهداف:

با انجام این پژوهش می توان فقط زنگی را به صدا درآورد که والدین را نسبت به یک پدیده بسیار مهم که بر سر راه فرزندانشان قرار دارد آگاه کند و بطور کلی مزایا و معایب و نحوه برخورد با آن را گوشزد نماید. نه این که ما ادعای حل کامل مشکلات استفاده از اینترنت را داشته باشیم.

هدف کلی:

چگونگی تشویق دانش آموزان به انجام کار گروهی و به دست آوردن مهارت عملی در دروس عملی کامپیوتر

اهداف جزئی:

  1. چگونه دانش اموزان را به انجام فعالیتهای عملی درس عملی کامپیوترعلاقمند کنم
  2. بررسی مشکلات تدریس دروس تخصصی کامپیوتر
  3. ارائه پیشنهادات به سایر همکاران کامپیوتر برای تشویق دانش اموزان به انجام فعالیتهای گروهی و عملی


مبلغ قابل پرداخت 16,480 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1032

دیدگاه های کاربران (0)

دفتر فنی دانشجو

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هر سوال و راهنمایی نیاز داشتيد لطفا جهت ارتباط سریعتر ازطريق شماره تلفن و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما