مرکز دانلود خلاصه کتاب و جزوات دانشگاهی

مرکز دانلود تحقیق رايگان دانش آموزان و فروش آنلاين انواع مقالات، پروژه های دانشجويی،جزوات دانشگاهی، خلاصه کتاب، كارورزی و کارآموزی، طرح لایه باز کارت ویزیت، تراکت مشاغل و...(توجه: اگر شما نویسنده یا پدیدآورنده اثر هستید در صورت عدم رضایت از نمایش اثر خود به منظور حذف اثر از سایت به پشتیبانی پیام دهید)

نمونه سوالات کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات کارشناسی دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات دانشگاه پيام نور (سوالات عمومی)

کارآموزی و کارورزی

مقالات رشته حسابداری و اقتصاد

مقالات علوم اجتماعی و جامعه شناسی

مقالات روانشناسی و علوم تربیتی

مقالات فقهی و حقوق

مقالات تاریخ- جغرافی

مقالات دینی و مذهبی

مقالات علوم سیاسی

مقالات مدیریت و سازمان

مقالات پزشکی - مامایی- میکروبیولوژی

مقالات صنعت- معماری- کشاورزی-برق

مقالات ریاضی- فیزیک- شیمی

مقالات کامپیوتر و شبکه

مقالات ادبیات- هنر - گرافیک

اقدام پژوهی و گزارش تخصصی معلمان

پاورپوئینت و بروشورر آماده

طرح توجیهی کارآفرینی

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2716
  • بازدید دیروز : 2206
  • بازدید کل : 13044379

115- پروژه کارآفرینی خدمات مشاوره مهندسی30ص


115- پروژه کارآفرینی خدمات مشاوره مهندسی30ص

فصل اول

کلیات

 

 

 

 

 

 

1- 1 مقدمه :

توسعه صنعتی در راستای نیل به اهداف خود اتکایی از ارکان مهم برنامه های توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور محسوب می شود که دستیابی به آن جز از طریق به روزآوری و نوسازی ساختارهای صنعتی بر پایه دستاوردهای علمی میسر نمی باشد. اهمیت این مطلب با توجه به ساخت سنتی صنایع و اتکای بیش از حد صاحبان صنعت و صنعتگران به تجربه بیش از پیش عیان می گردد.

در اقتصاد امروز هر بنگاه اقتصادی- و بخصوص سازمان های تولیدی و صنعتی- برای تداوم حیات ناگزیر از ورود به بازارهای بین المللی هستند. از دیگر سو اخذ استانداردهای کیفی شرط ورود محصولات به بازار جهانی است و اخذ این استانداردها تنها از طریق پیاده سازی اصول علمی نوین در سطح کارخانجات مقدور است.

یک بنگاه اقتصادی حتی پس از وارد شدن به بازارهای فرامرزی باید قادر به تحمل رقابت با رقبایی در کلاس جهانی باشد و این امر نیز تنها با افزایش مداوم بهره وری، بهبود مستمر و کاهش قیمت ها ممکن می گردد. دستیابی به این اهداف نیز مستلزم پیاده سازی سیستم های اطلاعات مدیریت، نگهداری و تعمیرات، اتوماسیون، کارسنجی و ... می باشد.

هدف از این طرح، ارائه خدمات مشاوره ای در بخش صنعت و معدن می باشد. این خدمات مشتمل بر مطالعه و پیاده سازی سیستم های یکپارچه مدیریت، کیفیت و تولید، اتوماسیون اداری و صنعتی، استقرار نظام های مدیریتی (MIS) سیستم های تضمین کیفیت (QS، ISQ، HACCP، OHSAS، ...) انجام مطالعات زمینه یابی و امکان سنجی و تهیه طرح های توجیهی فنی، اقتصادی و مالی فعالیت های تولیدی و خدماتی، بررسی روشهای بهبود سیستم های تولید و ارتقای بهره وری در آنها و ... می باشد.

با توجه به نکات فوق الذکر وجود دفاتر خدمات مشاوره مهندسی قطعاً لازم و ضروری است.

1 2 نام کامل طرح و محل اجرای آن :

خدمات مشاوره مهندسی

 

محل اجرا :

 

 

1 – 3 – مشخصات متقاضیان :

نام

نام خانوادگی

مدرک تحصیلی

تلفن

       

 

1 4 دلایل انتخاب طرح :

انجام این فعالیت ها ضمن اینکه می تواند نیاز بخشی از صنایع کشور را برآورده سازد، قادر است سود دهی قابل ملاحظه ای برای مجریان به همراه داشته و همچنین زمینه اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی را در رشته های مهندسی صنایع، مهندسی کامپیوتر، مهندسی مکانیک و مدیریت صنعتی فراهم سازد. ضمن اینکه با توجه به ماهیت فعالیت های قابل اجرا در این طرح بانوان تحصیلکرده نیز می توانند رأساً اقدام به راه اندازی این طرح و ارائه این خدمات نمایند، که این عوامل سبب شد من این طرح را انتخاب نمایم.

 

1 5 میزان مفید بودن طرح برای جامعه :

این طرح از جهات گوناگون برای جامعه مفید است ، از جمله پیشروی شرکت ها و کارخانجات بر مبنای علمی، مطرح شدن و دوام آوردن شرکت ها در بازارهای جهانی، اشتغالزایی فارغ التحصیلان رشته های مختلف، کنار گذاشتن روش های سنتی و روی آوردن به روش های مدرن مدیریتی و ...

 

1 6 - وضعیت و میزان اشتغالزایی :

تعداد اشتغالزایی این طرح 10 نفر میباشد .

 

تاریخچه و سابقه مختصر طرح :

فعالیتهای شرکتخدماتمشاورهمهندسی

همکاری در تهیه و تدوین بخش های مختلف توسطکارشناسان حرفه ای از دانشگاههای معتبر کشور با مدرک حداقل فوق لیسانس و لیسانس درشرکتمشاوره مهندسی جهت دریافتتسهیلات ریالی و ارزی مورد قبول کلیه بانکهای کشور

 

طرحهای توجیهیشامل:

1- بررسی گزینه و طرحهای مختلف توجیه پذیر و انتخاب مناسب ترین طرح نسبتبه شرایط سایت و ارائه طرح توجیهی کامل جهت دریافت تسهیلات از سیستمبانکی

2-تهیه و تدوین طرحهای توجیهی اقتصادی، فنی و مالی جهت دریافتتسهیلات ریالی و ارزی از سیستم بانکی کشور.

3-تکمیل فرم های مختلف وزارتصنایع و معادن و همچنین فرم های موافقت اصولی و جواز تاسیس

4-تکمیل فرمهایمربوط به دریافت تسهیلات از بنگاههای زودبازده و همچنین معرفی طرح زودبازده جهتدریافت تسهیلات بهمراه تهیه طرح توجیهی آن

5-تکمیل فرمهای دریافت تسهیلاتاز بانکهای مختلف کشور (تجارت، سپه ، ملی ، صادرات و...)
6-برآورد هزینههای سرمایه گذاری طرح در حد فاز صفر به طور دقیق و با مستندات کامل جهت توجیهسهامداران و سرمایه گذاران طرح شامل:

1-6-اخذ پیش فاکتور از شرکتهای سازندهتجهیزات، لیست کامل ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز به همراه مشخصات فنی و قیمتتجهیزات، انتخاب ماشین‌آلات با توجه به نوع صنعت و خصوصیات آن، فن‌آوری ساخت، ظرفیتتولید کشور سازنده، کارخانه سازنده

2-6-انتخاب دانش فنی و تکنولوژی مناسببرای طرح با توجه به پیشرفت های صنعتی کشور از جمله منابع در دسترس، فرهنگ صنعتی،مهارت‌های موجود و قابلیت یا شرایط لازم جهت جذب فن‌آوری مورد نظر

 

تهیه نقشههای ساختمانی و برآورد دقیق سرمایه گذاری با جزئیات و مستندات کامل

3-6-برآورد دقیق انرژی مورد نیاز طرح و برآورد برق، آب و سوخت مورد نیاز کارخانه بهمراهلیست کامل کلیه تجهیزات مکانیکی و برقی شامل پست و ترانسها، روشنایی، کابل ها،فاضلاب، هوای فشرده ، آبرسانی، سوخت رسانی، گرمایش و سرمایش و ...) بهمراه اخذ پیشفاکتور از شرکتهای سازنده


7-مطالعه بازار محصول در کشور و جهان و معرفیمشتری و راهکارهای مناسب جهت فروش محصول در کشور و معرفی پتانسیل های صادراتی وایجاد فرصت برای متقاضی و همچنین مطالعه دقیق جهت تامین مواد اولیه در بهینه ترینحالت.


8-مطالعه دقیق مالی طرح طی 10 سال بعد از بهره برداری طرح و نشانداده آینده سرمایه گذاری در مدت 10 سال (از دیدگاه سهامداران و سرمایه گذاران و ازدیدگاه کل سرمایه گذاری)، نحوه تامین منابع مالی طرح و همچنین برآورد تسهیلات موردنیاز و برآورد سرمایه مورد نیاز از طرف سرمایه گذار و سهامداران، برآورد درآمد دورهبهره برداری،‌ صورتحساب سود (زیان)، پیش بینی گردش وجوه نقدی، پیش بینی خالص گردشوجوه نقدی، محاسبات نقطه سر به سر در حداکثر فروش، محاسبه نرخ بازده داخلی طرح (IRR) ، محاسبه ارزش خالص سرمایه گذاری طرح NPV، محاسبه ارزش قراضه داراییها بعد ازگذشت 10 سال عمر مفید کارخانه، پیش بینی هزینه های عملیاتی و غیر عملیاتی طرح،محاسبه نسبت های مالی طرح و‌ صورتحساب تراز نامه طرح طی 10 سال بعد از بهرهبرداری،‌ محاسبه ارزش افزوده خالص و ناخالص داخلی طرح

9-گزارش ارزیابیمحیط زیست (بررسی آلاینده ها، راهکارهای کاهش ، جداول ماتریس و...)

فعالیت هایمشاورهومهندسی

1-مشاورهوانجام مطالعات در خصوص انتخاب مطلوبترین طرح جهت سرمایه گذاری با پیشرفته ترین وبهترین تکنولوژی

2-مطالعات امکانسنجی جهت مشخص نمودن مکان مناسب از لحاظتامین مواد اولیه، دسترسی به نیروی انسانی، دسترسی به بازار مصرف، دسترسی به انرژیو سوخت، عدم مشکلات زیست محیطی و ...

3-نظارت بر طرحها و کنترل پروژه ازلحاظ پیشرفت فیزیکی، زمان اجراء و کنترل هزینه

4-خدماتتحلیل و طراحی سیستم ها و عارضه یابی طرحهایی کهدچار مشکل شده و سود دهی آنها کاهش یافته است.

 

خلاصه دستورالعمل نحوه تاسيس و فعاليت دفاترخدمات فني و مهندسي

1- شناسايي و معرفي گروههاي داراي صلاحيت جهت تاسيس دفاتر خدمات مهندسي و با در نظر گرفتن سهميه مصوب شعب ،‌ پراكندگي روستاها ،‌ فواصل مناسب جهت ارائه خدمات و ... توسط شعب بنياد انجام خواهد شد.

2- بنياد استان پس از بررسي شرايط متقاضيان تاسيس دفاتر مجوز فعاليت موقت 3 ماهه صادر خواهد نمود.

3- تعيين سهميه هر يك از دفاتر و همچنين معرفي متقاضيان تهيه نقشه براساس ظرفيت مجاز و توان فني پرسنل فعال دفاتر توسط شعب بنياد انجام خواهد شد.

4- براساس بازديدهاي ماهيانه كه توسط بنياد استان و مشاور مادر انجام خواهد شد به صورت موردي نقشه هاي تهيه شده مورد بررسي قرار گرفته و درصورتي كه در چهارچوب احكام و ضوابط ارائه شده توسط مشاور مادر و منشور طرح ويژه انجام شده باشد،‌ مجوز ادامه فعاليت صادر و در غير اين صورت مجوز مربوطه لغو خواهد شد.

5- دفاتر موظف خواهند بود 10 درصد از كل مبلغ حق الزحمه دريافتي را به صورت ماهيانه بابت هزينه هاي مستقيم مديريتي و نظارتي به بنياد پرداخت نمايند.

 

مجوز های قانونی :

تعریف: جواز تاسیس مجوزی است که جهت احداث ساختمان ، تاسیسات و نصب ماشین آلات بنام اشخاص حقیقی و حقوقی در زمینه صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش مهندسی صادر میگردد.

 

مراحل صدور جواز تاسیس :

1- پذيرش درخواست متقاضی صدور جواز تأسيس فعاليتهای صنعتی و تكميل پرونده توسط مديريت وزارت مسکن و شهرسازی.

2- بررسی پرونده از نظر مدارك و تطبيق با مصاديق والويتهای سرمايه گذاری در واحد صدور مجوز مديريت وزارت مسکن و شهرسازی.

3- تكميل پرسشنامه جواز تاسيس ( فرم شماره يك ) توسط متقاضی

4- ارسال پرونده منضم به فرم شماره يك به اداره مربوطه بمنظور بررسی ، اصلاح و تائيد فرم پرسشنامه جواز تاسيس با استفاده از اطلاعات طرحهای موجود ، طرحهای تيپ و تجربيات كارشناسی و ارجاع پرونده به مديريت .

5- ارجاع پرونده توسط مديريت به واحد صدور مجوز جهت مراحل صدور جواز تأسيس .

 

 

شرايط عمومي متقاضيان ( اعم از اشخاص حقيقي يا حقوقي ) دريافتجواز تاسيس

1- اشخاص حقيقی

-تابعيت دولت جمهوری اسلامی ايران

- حداقل سن 18 سال تمام

- دارا بودن كارت پايان خدمت يا معافيت دائم

 

2- اشخاص حقوقی

- اساسنامه ( مرتبط با نوع فعاليت )

- ارائه آگهی تاسيس و آگهی آخرين تغييرات در روزنامه رسمی كشور

 

شرايط تاسيس و فعاليت دفاتر:

-تاسيس دفارت خدمات فني و مهندسي با حضور حداقل يك مهندس معمار و يك مهندس محاسب ميسر خواهد بود. (مهندسين داراي پروانه اشتغال بكار مهندسي وزارت مسكن و شهرسازي در اولويت اول ميباشند.)

-معرفي يك مكان مشخص در سطح منطقه تحت پوشش دفتر جهت ارائه خدمات با حداقل فاصله دسترسي براي مراجعه متقاضيان.

-تعهد به حضور در دفاتر مربوطه در ساعات اداري (بصورت تمام وقت).

-تعهد مسئولين دفاتر به اجراي كامل مفاد تفاهم نامه تاسيس دفاتر خدمات فني و مهندسي.

 

 

مدارك مورد نياز:

1- ارائه درخواست كتبی به مديريت وزارت مسکن و شهرسازی.

2- اصل شناسنامه وتصوير تمام صفحات آن

3- تصوير پايان خدمت يا معافيت خدمت سربازی

4- تصوير مدرك تحصيلی و سوابق كاری مرتبط با درخواست

5- يك قطعه عكس از هريك از شركاء

6- تكميل فرم درخواست موافقت با ارائه طرح صنايع تبديلی و تكميلی

7- پوشه فنردار

8-درصورت داشتن شركت ، ارائه اساسنامه ، آگهی تاسيس و روزنامه ، مرتبط با فعاليت مورد درخواست

9-تشكيل پرونده فني باري هر يك زا متقاضيان

10-تكميل فرم پرسشنامه و بازديد از محل

11- تهيه نقشه هاي اجرايي مطابق با ضوابط و آيين نامه هاي فني و مقررات ملي ساختمان و براساس دستورالعمل هاي ابلاغي طرح ويژه بهسازي مسكن روستايي و الگوهاي مصوب معماري ارائه شده توسط مشاورمادروتاييدبنيادوتامين خواسته هاي متقاضي ومراجع صدور پروانه ظرف مدت 5 روز كاري

1-11- درصورتيكه متقاضي نقشه هاي اجرايي را از طريق مراجع ذيصلاح ديگري تهيه كرده باشد دفاتر نسبت به بررسي نقشه ها اقدام و در صورت تطابق نقشه با ضوابط و مقررات ملي و اهداف طرح ويژه بهسازي نقشه هاي مزبور را حداكثر ظرف مدت 3 روز كاري تاييد خواهند نمود.

2-11- چنانچه به دلايل فني و يا عدم تطابق با ضوابط و مقررات جاري نقشه توسط مراجع صدور پروانه و يا بنياد مسكن تاييد نگردد دفاتر موظف خواهند بود حداكثر ظرف مدت 2 روز كاري نسبت به اصلاح و عودت مجدد نقشه ها اقدام نمايند.

12- ارسال نقشه هاي نهايي كامل به همراه فرم مشخصات نقشه هاي ساختماني ( فرم شماره 5 ) و فايل كامپيوتري حاوي اطلاعات و نقشه هاي تهيه شده به شعبه جهت تكميل مدارك.

13- تشكيل آرشيو نقشه هاي تاييد شده در غالب 1 آلبوم كامل به همراه فايل كامپيوتري مربوطه جهت ارائه به بنياد و مشاور مارد در كنترلهاي موردي ماهيانه.

14- ارتباط مستمر با ناظرين فني و برطرف نمودن نقايص احتمالي نقشه ها و انعكاس اين تغييرات در نقشه هاي مذكور.

15-ارائه گزارش عملكرد از فعاليت ماهيانه به شعبه در غالب فرم شماه 6

16-ارائه شماره و تاريخ دريافت مدارك بعنوان مبناي شروع طراحي و اعمال در زمانبندي انجام خدمات.

17-رعايت كليه تعرفه ها و زمانبندي انجام خدمات مربوطه.

18-تعهد به حضور مسئولين دقت بصورت مستمر و ارائه خدمات لازم حداقل تا پايان وقت اداري روزهاي غيرتعطيل.

19-كليه نقشه هاي تهيه شده با مهر دفاتر و امضاي حداقل يك نفر از موسسين دفتر معتبر ميباشد. ضمن اينكه امضا هر يك به منزله تقبل كليه مسئوليتهاي فني و قانوني موسسين خواهد بود.

20-در صورت انصراف هريك از موسسين دفاتر مجوز فعاليت باطل و ادامه فعاليت دفتر غيرمجاز خواهد بود بديهي است با معرفي جايگزين ذيصلاح و مورد قبول بنياد و پس از صدور مجوز جديد ادامه كار دفتر بلامانع خواهد بود.

21-انصراف و قطع فعاليت دفاتر به هر دليل رفع مسئوليت هاي تعهد شده قبلي نمي باشد و موسسين شخصاً مسئوليت تعهدات را بعهده خواهند داشت.

22-دفاتر موظف خواهند بود 10 درصد از كل مبلغ حق الزحمه دريافتي را بصورت ماهيانه بابت هزينه هاي مستقيم نظارتي و مديريتي به بنياد پرداخت نمايند.

 

اصلاحیه جواز تاسیس :

1- ارسال درخواست متقاضی توسط وزارت مسکن و شهرسازی (متقاضی) به مدیریت و ارجاع به واحد صدور مجوز.

2- دبیرخانه در مورد تغییرات مدیریت ضمن بررسی اصلاحیه صادر و به اطلاع اداره تخصصی میرساند.

3- دبیرخانه در موردی که نیاز به کارشناسی تخصصی دارد درخواست را به اداره تخصصی جهت بررسی و اعلام نظر ارجاع می دهد.

4- اداره تخصصی پس از بررسی وتائید به دبیرخانه صدور مجوز ارجاع میدهد.

5- دبیرخانه صدور مجوز پس از تائید مدیر اقدام به صدور اصلاحیه جواز تاسیس نموده و رونوشت آنرا به بخشهای ذیربط ارسال می نماید.

 

تعریف:

پروانه بهره برداری مجوزی است که پس از اتمام عملیات ساختمان و تاسیسات و نصب ماشین آلات جهت تولید بنام اشخاص حقیقی و حقوقی در زمینه صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش مهندسی صادر می گردد.

 

صدور پروانه بهره برداری :

1- تکمیل فرم درخواست پروانه بهره برداری توسط متقاضی و تائید و ارسال آن توسط وزارت مسکن و شهرسازی به مدیریت.

2- ارجاع به دبیرخانه صدور مجوز جهت بازدید کارشناسان (کارشناس تخصصی و کارشناس نواحی صنعتی و کارشناس تولید) با هماهنگی روسای ادارات تخصصی.

3- تائید رئیس اداره تخصصی و ارجاع به دبیرخانه صدور مجوز.

4- اخذ استعلام از ادارات ذیربط.

5- تهیه پیش نویس پروانه بهره برداری و تائید مدیریت.

6- صدور پروانه بهره برداری و ارسال رونوشت به بخشهای ذیربط.

 

مراحل صدور توسعه طرح :

1-تکمیل فرم درخواست توسعه طرح توسط شهرستان (متقاضی) و ارسال به مدیریت.

2- ارجاع به دبیرخانه صدور مجوز جهت بررسی و اظهار نظر و بازدید کارشناسان با هماهنگی روسای ادارات تخصصی.

3- دبیرخانه صدور مجوز پس از تائید ادارات تخصصی در کمسیون بررسی طرحها مطرح می نماید و در صورت عدم تایید کمسیون به شهرستان و متقاضی اعلام مینماید و در صورت تایید از ادارات ذیربط استعلام می نماید.

4- ارجاع به اداره تخصصی جهت بررسی طرح توسعه.

5- ارجاع به دبیرخانه صدور مجوز جهت صدور موافقت با توسعه طرح پس از تایید مدیر.

6- ارسال رونوشت به بخشهای و ادارات تخصصی و سازمانهای ذیربط.

 

 

 

 

 

 

 

فصل دوم

روش انجام کار

 

 

 

گزارش مختصر بازدید از واحد های مهندسی با خدماتی مرتبط با موضوع پروژه :

بازدید از خدمات مشاوره مهندسی رضائی واقع در خیابان ملاصدرا

بر اساس هماهنگی های بعمل آمده در بازدید از دفتر مشاوره خدمات مهندسی به بررسی سیستم ها و پرسنل پرداختیم و سیستم مدیریت و روش های مشاوره مهندسی را در دفتر مورد ارزیابی قرار دادیم

 

جنبه های ابتکاری بودن و خلاقیت به کار رفته شده :

ابتکار و نوآوری در کلیه رشته ها می تواند عامل پیشرفت و توسعه قرار گیرد در بخش صنعت و مشاوره ای که بازار رقابتی بسیار شدیدی دارد استفاده از ایده های نو و نوآوری و خلاقیت می تواند به عامل موفقیت تبدیل شود ، طراحی های گرافیکی تبلیغاتی یکی از عوامل پیشرفت و توسعه اقتصادی در کشور های صاحب سبک در صنعت میباشد ، الگوبرداری از این روشها برای معرفی دفتر و فعالیت ها می تواند به عنوان یک ایده نو مورد استقیال قرار گیرد .

 

 

 

 

 

فهرست تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز و برآورد قیمت آنها :

 

 

 

 

 

 

مشخصات نیروی انسانی مورد نیاز از لحاظ مفید بودن و توانایی کار :

(ارقام به میلیون ریال)

 

درآمد طرح :

 

 

 

پیش بینی مالی طرح:

 

 

 

 

 

 

 

محاسبه نقطه سربه سر (ارقام به میلیون ریال)

 

روشهای بازاریابی و تبلیغات جهت ( جهت جذب مهندسین )

در زمینه خدمات مشاوره مهندسی می توان از روش های مختلف بازاریابی استفاده نمود ، تبلیغات تلویزیونی ، استفاده از بنر های و تیزر های تبلیغاتی ، استفاده از چاپ پوستر های تبلیغاتی، تبلیغات اینترنتی و ارائه روش های تبلیغاتی دیگر برای جذب مهندسین به دفتر مشاوره .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فصل سوم

امور مالی طرح

 

 

 

 

ساختمان :

 

میزان سرمایه گذاری :

 

 

 

 

 

محاسبه هزینه های جاری طرح :

 

محاسبه سرمایه در گردش:

 

 

 

 

 

تاسیسات اداری :

 

هزینه های قبل از بهره برداری :

 

 

 

 

حقوق و دستمزد :

 

هزینه سوخت و انرژی :

 

هزینه استهلاک :

هزینه تعمیرات و نگهداری :

(ارقام به میلیون ریال)

 

برآورد هزینه های عملیاتی و غیر عملیاتی:

 

محاسبه دوره بازگشت سرمایه:

 

 

 

 

محاسبه کارمزد وام :

(ارقام به میلیون ریال)

 

 

 

 

 

 

 

فصل چهارم

جمع بندی نتیجه گیری و پیشنهادات

 

 

 

 

نتایج حاصله از اجرای طرح :

درآمد طرح :

با توجه به آمار و اطلاعات بدست آمده از دفتر خدمات مشاوره مهندسی و همچنین بر اساس مطالعات صورت گرفته می توان به این نتیجه رسید که این طرح جزء طرح های زود بازده است و می تواند در لیست مشاغل مورد حمایت دولت قرار گیرد و در صورت اجرا نه تنها از سوددهی مورد قبولی برخوردار است، بلکه به امروزی شدن کارخانجات و اقتصاد کشور نیز کمک می نماید.

 

 

 

 

 

منابع و ماخذ :

1 ماهنامه صنعت ، خدمات و اقتصاد شماره 87 ، ص24 گردآورنده : دکتر سید محمد علی حسینی محقق و استاد دانشگاه تهران 1385

مرکز اسناد و مدارک و اطلاعات علمی ایران

Www.IRandoc.ac.Ir/persian/articlee


مبلغ قابل پرداخت 22,960 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 711

دیدگاه های کاربران (0)

دفتر فنی دانشجو

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هر سوال و راهنمایی نیاز داشتيد لطفا جهت ارتباط سریعتر ازطريق شماره تلفن و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما