مرکز دانلود خلاصه کتاب و جزوات دانشگاهی

مرکز دانلود تحقیق رايگان دانش آموزان و فروش آنلاين انواع مقالات، پروژه های دانشجويی،جزوات دانشگاهی، خلاصه کتاب، كارورزی و کارآموزی، طرح لایه باز کارت ویزیت، تراکت مشاغل و...(توجه: اگر شما نویسنده یا پدیدآورنده اثر هستید در صورت عدم رضایت از نمایش اثر خود به منظور حذف اثر از سایت به پشتیبانی پیام دهید)

نمونه سوالات کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات کارشناسی دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات دانشگاه پيام نور (سوالات عمومی)

کارآموزی و کارورزی

مقالات رشته حسابداری و اقتصاد

مقالات علوم اجتماعی و جامعه شناسی

مقالات روانشناسی و علوم تربیتی

مقالات فقهی و حقوق

مقالات تاریخ- جغرافی

مقالات دینی و مذهبی

مقالات علوم سیاسی

مقالات مدیریت و سازمان

مقالات پزشکی - مامایی- میکروبیولوژی

مقالات صنعت- معماری- کشاورزی-برق

مقالات ریاضی- فیزیک- شیمی

مقالات کامپیوتر و شبکه

مقالات ادبیات- هنر - گرافیک

اقدام پژوهی و گزارش تخصصی معلمان

پاورپوئینت و بروشورر آماده

طرح توجیهی کارآفرینی

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1854
  • بازدید دیروز : 3661
  • بازدید کل : 13107970

121- پروژه کارآفرینی دفتر تبلیغاتی33ص


121- پروژه کارآفرینی دفتر تبلیغاتی33ص

فصل اول

کلیات

 

 

 

 

 

 

1- 1 مقدمه :

در دنیای امروز نقش فرهنگ سازی در فرهنگ و آشنایی مردم به منظور استفاده مناسب از محصولات تولیدی به عنوان زیرساخت توسعه پایدار سایر بخش ها و به ویژه بخش اقتصادی و به دنبال آن رشد اقتصادی مناسب و به دنبال آن سهم بخش فرهنگ در حساب های مالی و درآمد انکارناپذیر است. در طرح های فرهنگی و هنری که معمولاً انگیزه های غیر اقتصادی نیز در کنار فاکتورهای اقتصادی در انتخاب سرمایه گذار دخالت دارند، استقبال و اطمینان مؤسسات مالی برای تأمین سرمایه و حمایت بخش دولتی را به دنبال خواهد داشت. وجود تعداد زیاد واحدهای کوچک و بزرگ صنعتی و خدمات لزوم معرفی تولیدات و خدمات آن ها را فراهم ساخته است.دامنه وسیع پراکندگی فرهنگی کشور و لزوم یکسازی فرهنگ مصرف وجود چنین واحدهایی را امکان پذیر می سازد.

رشد بسیار سریع بافت های روستایی در قالب فضاهای شهری این تلاش را می طلبد که بارهای فرهنگی عموم همراه با سرعت رشد فضاهای شهری و صنعتی رشد و توسعه متعالی پیدا کند.

 

 

1 2 نام کامل طرح و محل اجرای آن :

دفتر تبلیغاتی

 

 

 

 

 

محل اجرا :

 

 

1 3 مشخصات متقاضیان :

نام

نام خانوادگی

مدرک تحصیلی

تلفن

       

 

1 4 دلایل انتخاب طرح :

توجه به خودکفایی این صنعت و همجنین نیاز بازار داخلی به تولید این محصول با توجه به این که دفتر تبلیغاتی می تواند به رشد و شکوفایی اقتصادی کشور کمکی هر چند کوچک نماید و با در نظر گرفتن علاقه خود به فعالیت های تبلیغاتی این طرح را برای اجرا انتخاب کرده ام.

 

1 5 میزان مفید بودن طرح برای جامعه :

این طرح از جهات گوناگون برای جامعه مفید است ، شکوفایی اقتصادی و خودکفایی در تولید یکی از محصولات ، سوددهی و بهبود وضعیت اقتصادی ، اشتغالزایی ، استفاده از نیروی انسانی متخصص در پرورش کالای داخلی و بهره گیری از سرمایه ها و داشته های انسانی در بالندگی کشور .

 

1 6 - وضعیت و میزان اشتغالزایی :

تعداد اشتغالزایی این طرح 14 نفر میباشد .

 

تاریخچه و سابقه مختصر طرح :

مجلات:

‌آگهی‌های ‌مجله‌ای ‌می‌‌توانند ‌بسیار ‌گران ‌تمام ‌شوند. ‌دنبال ‌مجلاتی ‌بگردید ‌كه ‌عمدتاً ‌صنعت ‌مورد ‌نظر ‌شما ‌را ‌پوشش ‌می‌‌دهند، ‌چنین ‌مجلاتی ‌در ‌واقع ‌بر ‌روی ‌مشتریان ‌و ‌بازار ‌مورد ‌نیاز ‌شما ‌تمركز ‌دارند. ‌در ‌چنین ‌مواردی ‌هم ‌می‌‌توانید ‌آگهی ‌بدهید ‌و ‌هم ‌بتوانید ‌به ‌جای ‌آگهی ‌از ‌یك ‌مقاله ‌كوتاه ‌استفاده ‌كنید.

 

خبرنامه:

‌خبرنامه‌ها ‌برای ‌انتقال ‌ماهیت ‌سازمان ‌و ‌خدمات ‌آن ‌ابزارهای ‌بسیار ‌مؤثری ‌هستند. ‌اگر ‌از ‌خبرنامه‌ ‌می‌‌خواهید ‌استفاده ‌كنید ‌ابتدا ‌با ‌یك ‌مشاور ‌در ‌مورد ‌طرح ‌اولیه ‌و ‌لی‌آوت ‌آن ‌مشورت ‌كنید. ‌امروزه ‌این ‌امكان ‌وجود ‌دارد ‌كه ‌با ‌استفاده ‌از ‌نشر ‌رومیزی ‌كارهای ‌جذابی ‌در ‌این ‌زمینه ‌ارایه ‌كنید ‌و ‌كار ‌هم ‌ارزان ‌تمام ‌شود.

 

 

 

روزنامه‌های ‌عمده ‌محلی:

‌تقریباً ‌همه ‌روزنامه‌های ‌عمده ‌محلی ‌را ‌می‌‌خوانند. ‌شما ‌می‌‌توانید ‌از ‌طریق ‌آگهی ‌یا ‌نامه ‌به ‌سردبیر ‌و ‌یا با ‌استفاده ‌از ‌یك ‌روزنامه‌نگار ‌كه ‌برایتان ‌مطلب ‌تبلیغی ‌تهیه ‌كند، ‌فعالیت‌هایتان ‌را ‌در ‌روزنامه ‌منعكس ‌كنید. ‌این ‌نوع ‌از ‌آگهی‌ها ‌گرانقیمت ‌هستند. ‌خود ‌روزنامه‌ها ‌هم ‌می‌‌توانند ‌برای ‌این‌كه ‌چطور ‌و ‌كجا ‌آگهی ‌بدهید، ‌مشاوران ‌خوبی ‌باشند. ‌زمان ‌آگهی ‌دادن ‌هم ‌بسیار ‌مهم ‌است ‌و ‌این ‌امر ‌به ‌عادات ‌خرید ‌مشتریان ‌مربوط ‌می‌‌شود. ‌

 

روزنامه‌های ‌كاملاً ‌محلی:

‌این ‌نوع ‌روزنامه‌ها ‌قدرت ‌روزنامه‌های ‌عمده ‌را ‌ندارند، ‌اما ‌فراموش ‌نكنید ‌كه ‌به ‌هر ‌حال ‌می‌‌توانند ‌به ‌شما ‌و ‌مشتریان ‌شما ‌نزدیك ‌باشند.

 

گروه‌های ‌بحث آنلاین ‌و ‌اتاق‌های ‌گفت‌وگو:

‌اگر ‌در ‌بحث‌های ‌آنلاین ‌اینترنتی ‌و ‌در ‌اتاق‌های ‌گفت‌وگو ‌(چت‌روم‌ها) ‌حضور ‌یابید، ‌مثل ‌استفاده ‌از ‌ایمیل ‌برای ‌تبلیغ، ‌برای ‌معرفی ‌شركت ‌و ‌فعالیت‌هایتان ‌مفید ‌است.

اما ‌فراموش ‌نكنید ‌كه ‌گروه‌های ‌شركت‌كننده ‌در ‌بحث‌های ‌آنلاین ‌و ‌نیز ‌در ‌اتاق‌های ‌گفت‌وگو، ‌اساساً ‌به ‌شدت ‌در ‌برابر ‌تبلیغات ‌مستقیم ‌واكنش ‌نشان ‌می‌‌دهند ‌و ‌به ‌جز ‌این ‌دارای ‌مقررات ‌ریشه‌داری ‌هم ‌هستند. ‌وقتی ‌به ‌چنین ‌گروه‌هایی ‌برای ‌مباحثه ‌می‌‌پیوندید ‌با ‌مدیر ‌جلسه ‌از ‌قبل ‌تماس ‌بگیرید ‌تا ‌با ‌مقررات ‌بحث ‌آشنا ‌شوید.

 

 

پوسترها ‌و ‌تابلوهای ‌اعلانات:

پوسترها ‌اگر ‌درجاهایی ‌نصب ‌شوند ‌كه ‌مشتریان ‌شما ‌واقعاً ‌آن‌ها ‌را ‌ببینند ‌بسیار ‌مفید ‌هستند. ‌اما ‌خودتان ‌تا ‌به ‌حال ‌چقدر ‌پوسترها ‌و ‌تابلوهای ‌اعلانات ‌را ‌واقعاً ‌تماشا ‌كرده‌اید.

‌اتفاقاً ‌بهترین ‌جای ‌نصب ‌پوسترها ‌همین ‌تابلوهای ‌اعلانات ‌است. ‌به ‌شرط ‌این‌كه ‌در ‌جای ‌مناسبی ‌باشد ‌و ‌پوسترها ‌هم ‌به ‌سرعت ‌با ‌پوسترهای ‌خوش‌رنگ ‌دیگر ‌عوض ‌شوند ‌و ‌كاملاً ‌هم ‌در ‌معرض ‌دید ‌رهگذران ‌باشند.

فقط ‌یادتان ‌باشد ‌كه ‌بعضی ‌از ‌شهرداری‌ها ‌درباره ‌ابعاد ‌پوسترهایی ‌كه ‌بر ‌روی ‌تابلوهای ‌اعلانات ‌قرار ‌می‌‌گیرد، ‌مقرراتی ‌دارند ‌كه ‌باید ‌آن‌ها ‌را ‌رعایت ‌كنند.

تبلیغات ‌رادیویی: ‌یكی ‌از ‌بزرگ‌ترین ‌مزیت‌های ‌تبلیغات ‌رادیویی ‌این ‌است ‌كه ‌ارزان‌تر ‌از ‌تبلیغات ‌تلویزیونی ‌است ‌و ‌مردم ‌كماكان ‌به ‌رادیو ‌گوش ‌می‌‌كنند ‌به‌خصوص ‌وقتی ‌كه ‌در ‌حال ‌رانندگی ‌هستند. ‌مبنای ‌محاسبه ‌تبلیغات ‌غالباً ‌تعداد ‌دفعات ‌پخش، ‌مدت ‌پخش ‌و ‌زمان ‌پخش ‌است. ‌یكی ‌از ‌مهم‌ترین ‌موارد ‌برای ‌پخش ‌تبلیغ ‌از ‌رادیو ‌این ‌است ‌كه ‌زمان ‌پخش ‌آن ‌با ‌زمان ‌گوش ‌دادن ‌مشتریان ‌به ‌رادیو ‌همزمان ‌باشد.

بازاریابی ‌از ‌راه ‌دور(این ‌روش ‌تازه ‌در ‌حال ‌اوج ‌گرفتن ‌است).

 

تبلیغات ‌تلویزیونی:

‌خیلی‌ها ‌به ‌دلیل ‌گران ‌بودن ‌تبلیغات ‌تلویزیونی، ‌استفاده ‌از ‌آن ‌را ‌در ‌دستور ‌كار ‌خود ‌قرار ‌نمی‌‌دهند. ‌تبلیغات ‌تلویزیونی ‌از ‌انواع ‌دیگر ‌تبلیغات ‌گران‌تر ‌است. ‌مبنای ‌محاسبه ‌نرخ ‌آگهی ‌در ‌تلویزیون ‌هم ‌همان ‌موارد ‌مطرح ‌در ‌رادیو ‌است.

 

صفحات ‌وب:

‌تبلیغات ‌در ‌محیط ‌وب ‌اكنون ‌به ‌روش ‌رایجی ‌تبدیل ‌شده ‌است. ‌آگهی ‌و ‌تبلیغ ‌در ‌محیط ‌وب ‌به ‌تجهیزات ‌و ‌تخصص ‌ویژه ‌نیاز ‌دارد ‌كه ‌از ‌جمله ‌آن‌ها ‌می‌‌توان ‌به ‌دسترسی ‌به ‌كامپیوتر، ‌داشتن ‌سرویس ‌اینترنتی، ‌انتخاب ‌نام ‌سایت، ‌ثبت‌نام ‌برای ‌دامنه، ‌طراحی ‌گرافیك ‌و ‌در ‌نظر ‌گرفتن ‌امكان ‌فروش ‌آنلاین ‌اشاره ‌كرد. ‌تبلیغ ‌وب‌سایت ‌و ‌مطرح ‌ساختن ‌آن ‌از ‌طریق ‌موتورهای ‌جست‌وجو ‌و ‌نیز ‌روزآمد ‌نگاه ‌داشتن ‌سایت ‌از ‌جمله ‌مواردی ‌است ‌كه ‌در ‌این ‌عرصه ‌باید ‌به ‌آن ‌توجه ‌داشت.

 

راهنمای ‌تلفن ‌مشاغل:

‌اگر ‌شغل ‌شما ‌در ‌ردیف ‌مناسب ‌خودش ‌وارد ‌شود، ‌آنگاه ‌می‌‌توان ‌آگهی ‌دادن ‌در ‌راهنمای ‌تلفن ‌مشاغل ‌را ‌مؤثر ‌دانست. ‌نكته ‌مهم ‌دیگر ‌در ‌این ‌زمینه ‌این ‌است ‌كه ‌نام ‌شركت‌ ‌شما ‌هم ‌بالاخره ‌باید ‌به ‌خوبی ‌گویای ‌نوع ‌محصولات ‌و ‌خدمات ‌شما ‌باشد.

 

تعريف تبليغات اينترنتی:

تبليغات اينترنتي به استفاده از اينترنت به عنوان يك كانال و وسيله ارتباطي براي ارسال تبليغات در محيط وب اشاره دارد. در تعريفي ديگر، تبليغات اينترنتي را اينگونه تعريف نموده‌اند: نمايش دادن نامها وعلائم تجاري، شعارها و تصاوير تبليغاتي در سايتها (پايگاهها)ي پربيننده اينترنت، به نحوي كه به تحقق اهداف تبليغات كمك نمايد.

در جایی دیگر تبلیغات اینترنتی را اینگونه تعریف نموده اند:نشان دادن نامها و علائم تجاری،شعارها و تصاویر تبلیغاتی در سایتهای پر بیننده ی اینترنت،به نحوی که به تحقق اهداف مدیریت کمک کند.

 

ابعاد مختلف تبلیغات اینترنتی:

مدلهاي تجاري: مدل تجاري به يك ايده تجاري و برنامه استراتژيك در مورد نحوه به دست آوردن پول براي يك كسب وكار اشاره دارد. تبليغ اينترنتي موثر مي‌بايست داراي مدل تجاري مناسبي باشد كه موجب موفقيت آن كسب و كار شود.

 

اشكال تبليغاتي:

به شكل‌هاي گوناگوني كه تبليغ‌دهندگان براي نشان دادن تبليغ خود در اينترنت از آنها استفاده مي‌نمايند، اشاره دارد. مانند بنرها، بنرهاي داراي غناي رسانه‌اي، نامه‌هاي تجاري و تبليغات مبتني بر بازي

 

فرايندهاي مهندسي:

فرايندهاي مهندسي دقيق و مناسب براي ايجاد يك راه‌حل كارا براي تبليغات اينترنتي موثر ضروري مي‌باشند چرا كه مبنايي را جهت جريان داده‌هاي كاري و فعاليت براي ناشران، تبليغ‌دهندگان و همين‌طور شركتهاي تبليغاتي فراهم مي‌آورند.

 

زيرساختهاي سيستم:

زيرساختهاي سيستمي يكي از بخش‌هاي ضروري تبليغات اينترنتي مي‌باشند. مانند زيرساختهاي شبكه‌اي كه سيستمهاي فرعي را به هم ارتباط مي‌دهند.

 

 

تكنولوژي:

تكنولوژيهاي پيشرفته نقش مهمي را در توسعه تبليغات اينترنتي ايفا مي‌كنند. تكنولوژي‌هاي مورد استفاده در اين زمينه شامل تكنولوژي ارائه اينترنتي ( مانند SVG و Flash)، تكنولوژي ارباب رجوع (از قبيل HTML Java و JavaScript)، تكنولوژي واسطه (از قبيل Java و J2E)، و پروتوكل‌هاي ارتباطي مي‌شوند.

 

روشها:

روشها و تكنيكهاي گوناگوني جهت اجراي تبليغات به شكل موثر به وجود آمده‌اند كه از آن جمله مي‌توان روشهاي هدفگیری مشتریان، روشهای ارائه و نمایش، روشهای پرداخت، روشهای ردگیری و روشهای ارزیابی عملکرد را نام برد.

 

تبليغات چيست ؟ اغواي مخاطب يا اثبات صداقت

تصور اينكه تبليغات مي تواند پرده اي بر روي معايب محصول باشد و موقعيت شركت ومحصول را در نبود تفكري بازار مدار تضمين نمايد ، تصوري محكوم به شكست است . كافياست به هنگام گذر از كوچه و خيابان به اين تبليغات رنگ و وارنگ آويخته از در وديواربا تامل نگاهي بياندازيم و رها از رنگ و لعاب ، شعارهايشان را با تجربه هاي خويش دريك ترازو قرار دهيم ، آنگاه به اين حقيقت تلخ پي مي بريم كه در اين بين هستند دستهاي از تبليغات كه هدفي جز اغواي مصرف كننده ندارند .

سه هدف عمده براي تماميفعاليت هاي ترفيع ( روابط عمومي ، تبليغات ، فروش و ...) دركتابهاي بازاريابي عنوانميشود :

اطلاع دهندگي(Informing)ترغيب كنندگي(Persuading)و يادآوري كنندگي(Reminding) . به نظر شما فريب مخاطب و گمراه كردن آنها در كدام دسته قرار مي گيرد؟

بايستي توجه داشت كه بحث اختلاقيات در بازاريابي ، بخصوص تبليغات از جنبهرعايت مسئوليت هاي اجتماعي و وجدان فردي بلكه از ديد تاثير بلند مدت آن در وفاداريمشتريان بسيار حايز اهميت است و در بلند مدت براي هر شركتي تعيين كننده ميباشد . بااين حال ما همه روزه شاهد موارد بسياري از ناديده گرفتن اين اصول در تبليغات ميباشيم .

پس با توجه به اين مباحث حتي اگر توجهي به تعهدات اخلاقي ، وجدان فردي ومسئوليتهاي كه هريك در جهت داشتن جامعه اي سالم داريم ننمايم ، آيا صحيح است كهبراي بدست آوردن سود جزيي وناچيز در كوتاه مدت ، آينده و اعتبار خود را در بلند مدتفدا كنيم و يوسف به زر ناسره بفروشيم ؟

موارد بسياري از نمونه هاي تبليغات يابازاريابي گمراه كننده و غير مسئولانه وجود دارد ولي ميتوان به عنوان مثال مواردزير را مطرح نمود :

- ارائه اطلاعات نادرست و غلط به مخاطب كه موجب انحراف و بهاشتباه افتادن آنها ميشود .

- دستكاري و غلو كردن در مورد يكي از ويژگي ها ،مزايا و منافع محصول يا شركت و ارائه آن به صورت يك پيام ارتباطي در هريك ازفعاليتهاي ترفيع

- ادعا كردن موضوعي كه توان پاسخگويي آن را درعمل نداريم ( يكموضوع بسيار مهم اين است كه با ادعاهايي كه مي كنيم توقع مشتري را آنقدر بالا نبريمكه نتوانيم آن را برآورده سازيم . در اين صورت حتي اگر محصول ما خوب باشد چون درسطح ادعاي ما نيست همواره با مشتري ناراضي مواجه هستيم.)

- توهين به شعور وشخصيت مخاطب

- استفاده ابزاري از صحنه هاي غير اخلاقي در جهت پيشبرد اهدافكوتاه مدت .

- به بازي گرفتن احساسات و عقايد و ارزشها و باورهاي مخاطبان .

- ناديده گرفتن فرهنگ يك منطقه يا هرخرده فرهنگ يا اقليت مذهب و اجتماعي .

- عنوان نكردن ميزان مناسب مصرف براي كالاهايي كه مصرف زياد آنها مضر است.

- عنوان نكردن مضرات محصولي كه مصرف آنها سلامت افراد را بطور جدي به خطر مياندازد .

- استفاده ابزاري از جنسيت در تبليغات ( در كشور ما مرسوم نيست)

بنابراين بايد توجه داشت استفاده از هرگونه عمل غير مسئولانه و غير اخلاقي كهموجب انحراف مخاطب ميشود از ديد كليه متخصصان بازاريابي نه تنها توصيه نمي شود بلكهكاملا" مردود ميباشد . در نهايت براي اينكه اميدوار باشيم كه مشتريان وفاداريخواهيم داشت و در بلند مدت روابطي حسنه برقرار كرده ايم بايستي از هرگونه حيلهونيرنگ و دروغ پرهيز كرده و صادق باشيم .
هنر بازارياب امروز، ( فروش يخچال بهاسكيمو ) نيست ، بلكه اسكيمو را به عنوان يك مشتري خوشنود ، همواره در كنار داشتناست .

 

نقش تبلیغات چیست؟

اگر كار تبليغات جا دادن اين ارزشها در ذهن مصرف كننده است پس چرا McDonald`s براي همبرگر جديدش Arch Delux 75 میلیون( دركتاب 22 law) 150 ميليون(در کتاب تبلیغات جدبد)دلار هزينة تبليغات و شكل دادن ارزشهاي آن در ذهن مصرف كننده مي كند ولـي در نهايـت قضية با افتضـاح به پايان مي رسـد و فـروش بسيار پائين آن مديـران را مجـور به جمـع آوري آن مي كند.

از Mcdonald`s كه بگذريم رقيب ازلي آن Burger King براي پايان دادن به برتري Mc در زمينه سيب زميني سرخ كرده ، كامپين Free FryDays را شروع كرد كه برايش 70 ميليون دلار خرج در بر داشت .

تجارب کشورهای گوناگون

در آمریکا در مسیراستفاده از تابلوهای تبلیغاتی شبکه‌ای دیجیتال مشکلاتی بروز کرده است. هنوز مدل‌هایمالی استفاده از این شبکه‌ها در آمریکا نامشخص مانده و کسی نمی‌‌داند سرمایه‌گذاریدر حوزه کارکنان و تجهیزات در این زمینه، چه وقت به بار می‌‌نشیند. شرکت‌هایی که دراین عرصه وارد عمل شده‌اند، دست به سرمایه‌گذاری‌های سنگینی زده‌اند. بهتر استابتدا در این زمینه تحقیق کرد و آنگاه به محل رقابت فکر کرد. به آمیزه‌ای ازتکنولوژی‌ها توجه کنید، چرا که کارشناسان پیش‌بینی می‌‌کنند ترکیبی از تابلوهایتبلیغاتی با پیام‌های متحرک و ثابت می‌‌تواند جواب بدهد.

در اروپا نیز چندینپژوهش برای ارزیابی میزان تأثیر تابلوهای دیجیتال انجام شده است. این پژوهش‌هاعمدتاً بر این موضوع تمرکز داشته است که چه میزان از افزایش فروش‌ها در نتیجهاستفاده از تبلیغات برای محصولات و خدمات بر روی چنین تابلوهایی بوده است.

نتیجهیک تحقیق که بر روی یک شبکه تبلیغات تلویزیونی در فروشگاه Asda صورت گرفت (شعبهسوپرمارکت وال مارت انگلیس) حاکی از این بود که دو فروشگاه که از این شبکه تبلیغیاستفاده می‌‌کردند، یازده درصد افزایش فروش داشتند.

آزمون‌های دیگری هم در اینباره به عمل آمده است. در سال ۲۰۰۴نتیجه یک تحقیق در یک فروشگاه انگلیس نشان داد کهمحصولات خاصی حتی تا ۴۵درصد افزایش فروش داشته‌اند.
تحقیق دیگری هم که در سال۲۰۰۵-۲۰۰۴در۱۸۲فروشگاه Compusa به عمل آمد، نشان داد میانگین فروش کالاهای موردتبلیغ ۲۹درصد افزایش داشته است.

کارشناسان این صنعت معتقدند اگرچه افزایشفروش‌ها در موقعیت‌های متفاوت، با یکدیگر فرق داشته است، اما حداقل میانگینبین‌۱۰تا۲۰درصد بوده است و این امر در مکان‌هایی رخ داده است که از تابلوهایتبلیغاتی شبکه‌ای دیجیتال استفاده می‌‌کرده‌اند.

 

تجهیزات‌ تابلوهایتبلیغاتی شبکه‌ای دیجیتال

برای راه‌اندازی تابلوهای تبلیغاتی شبکه‌ایدیجیتال به چه چیزهایی نیاز وجود دارد؟

به سیستم‌های نمایش چندرسانه‌ای الکترونیک قابل کار با شبکه و نیز به نرم‌افزارهای مدیریت محتوا که قابلیتبه روزسازی محتوا از راه دور را داشته باشند. محتوای دیجیتال در این شبکه‌ها از یکسرور مرکزی هدایت می‌‌شود و در طول اینترنت حرکت می‌‌کند.

در حال حاضر صفحاتنمایش Lcd و پلاسما برای تبلیغات داخلی و صفحات نمایش Led هم برای تبلیغات بیرون ازخانه، از محبوبیت برخوردارند. برای تابلوهای تبلیغات شبکه‌ای دیجیتال ازنرم‌افزارهای همساز با سایر راه‌حل‌ها استفاده می‌‌شود و به این ترتیبتبلیغات‌دهندگان می‌‌توانند محتوای مورد نظر خود را از طریق شبکه هدایت کنند.

 

 

 

 

 

مجوز های قانونی :

تعریف: جواز تاسیس مجوزی است که جهت احداث ساختمان و تاسیسات بنام اشخاص حقیقی و حقوقی در زمینه فعالیت های تبلیغاتی بخش سازمان ارشاد صادر میگردد.

 

مراحل صدور جواز تاسیس :

1- پذيرش درخواست متقاضی صدور جواز تأسيس فعاليتهای صنعتی و تكميل پرونده توسط مديريت سازمان سازمان ارشاد شهرستان .

2- بررسی پرونده از نظر مدارك و تطبيق با مصاديق والويتهای سرمايه گذاری در واحد صدور مجوز مديريت سازمان ارشاد .

3- تكميل پرسشنامه جواز تاسيس ( فرم شماره يك ) توسط متقاضی .

4- ارسال پرونده منضم به فرم شماره يك به اداره مربوطه بمنظور بررسی ، اصلاح و تائيد فرم پرسشنامه جواز تاسيس با استفاده از اطلاعات طرحهای موجود ، طرحهای تيپ و تجربيات كارشناسی و ارجاع پرونده به مديريت .

5- ارجاع پرونده توسط مديريت به واحد صدور مجوز جهت مراحل صدور جواز تأسيس .

شرايط عمومي متقاضيان ( اعم از اشخاص حقيقي يا حقوقي ) دريافتجواز تاسيس

1- اشخاص حقيقی

-تابعيت دولت جمهوری اسلامی ايران

- حداقل سن 18 سال تمام

- دارا بودن كارت پايان خدمت يا معافيت دائم

 

2- اشخاص حقوقی

- اساسنامه ( مرتبط با نوع فعاليت )

- ارائه آگهی تاسيس و آگهی آخرين تغييرات در روزنامه رسمی كشور

 

مدارك مورد نياز:

1- ارائه درخواست كتبی به مديريت سازمان سازمان ارشاد شهرستان.

2- اصل شناسنامه وتصوير تمام صفحات آن

3- تصوير پايان خدمت يا معافيت خدمت سربازی

4- تصوير مدرك تحصيلی و سوابق كاری مرتبط با درخواست

5- يك قطعه عكس از هريك از شركاء

6- تكميل فرم درخواست موافقت با ارائه طرح صنايع تبديلی و تكميلی

7- پوشه فنردار

8-درصورت داشتن شركت ، ارائه اساسنامه ، آگهی تاسيس و روزنامه ، مرتبط با فعاليت مورد درخواست

اصلاحیه جواز تاسیس :

1- ارسال درخواست متقاضی توسط سازمان سازمان ارشاد شهرستان (متقاضی) به مدیریت و ارجاع به واحد صدور مجوز.

2- دبیرخانه در مورد تغییرات مدیریت ضمن بررسی اصلاحیه صادر و به اطلاع اداره تخصصی میرساند.

3- دبیرخانه در موردی که نیاز به کارشناسی تخصصی دارد درخواست را به اداره تخصصی جهت بررسی و اعلام نظر ارجاع می دهد.

4- اداره تخصصی پس از بررسی وتائید به دبیرخانه صدور مجوز ارجاع میدهد.

5- دبیرخانه صدور مجوز پس از تائید مدیر اقدام به صدور اصلاحیه جواز تاسیس نموده و رونوشت آنرا به بخشهای ذیربط ارسال می نماید.

 

تعریف:

پروانه بهره برداری مجوزی است که پس از اتمام عملیات ساختمان و تاسیسات جهت فعالیت بنام اشخاص حقیقی و حقوقی در زمینه صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش سازمان ارشاد صادر می گردد.

 

صدور پروانه بهره برداری :

1- تکمیل فرم درخواست پروانه بهره برداری توسط متقاضی و تائید و ارسال آن توسط سازمان ارشاد شهرستان به مدیریت.

2- ارجاع به دبیرخانه صدور مجوز جهت بازدید کارشناسان (کارشناس تخصصی) با هماهنگی روسای ادارات تخصصی.

3- تائید رئیس اداره تخصصی و ارجاع به دبیرخانه صدور مجوز.

4- اخذ استعلام از ادارات ذیربط.

5- تهیه پیش نویس پروانه بهره برداری و تائید مدیریت.

6- صدور پروانه بهره برداری و ارسال رونوشت به بخشهای ذیربط.

 

 

مراحل صدور توسعه طرح :

1-تکمیل فرم درخواست توسعه طرح توسط شهرستان (متقاضی) و ارسال به مدیریت.

2- ارجاع به دبیرخانه صدور مجوز جهت بررسی و اظهار نظر و بازدید کارشناسان (کارشناس تخصصی ) با هماهنگی روسای ادارات تخصصی.

3- دبیرخانه صدور مجوز پس از تائید ادارات تخصصی در کمسیون بررسی طرحها مطرح می نماید و در صورت عدم تایید کمسیون به شهرستان و متقاضی اعلام مینماید و در صورت تایید از ادارات ذیربط استعلام می نماید.

4- ارجاع به اداره تخصصی جهت بررسی طرح توسعه.

5- ارجاع به دبیرخانه صدور مجوز جهت صدور موافقت با توسعه طرح پس از تایید مدیر.

6- ارسال رونوشت به بخشهای و ادارات تخصصی و سازمانهای ذیربط.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فصل دوم

روش انجام کار

 

 

 

 

گزارش مختصر بازدید از واحد ها تولیدی با خدماتی مرتبط با موضوع پروژه :

بازدید از محل دفتر تبلیغاتی

بر اساس هماهنگی های بعمل آمده در بازدید از مرکز دفتر تبلیغاتی به بررسی سیستم ها و دستگاهها و ماشین آلات موجود در محل پرداختیم و سیستم مدیریت را در مرکز مورد ارزیابی قرار دادیم ،

 

جنبه های ابتکاری بودن و خلاقیت به کار رفته شده :

ابتکار و نوآوری در کلیه رشته ها می تواند عامل پیشرفت و توسعه قرار گیرد در بخش زراعت نیز که بازار رقابتی بسیار شدیدی دارد استفاده از ایده های نو و نوآوری و خلاقیت می تواند به عامل موفقیت تبدیل شود ، طراحی های گرافیکی تبلیغاتی و استفاده از شیوه های نوین تبلیغاتی از عوامل پیشرفت و توسعه اقتصادی در کشور های صاحب سبک در صنعت میباشد ، الگوبرداری از این روشها برای معرفی کالا و محصولات می تواند به عنوان یک ایده نو مورد استقیال قرار گیرد .

 

فهرست تجهیزات مورد نیاز و برآورد قیمت آنها :

با توجه به استیجاری بودن محل اجرای طرح برق رسانی و آب رسانی در ساختمان انجام شده است و جهت سرمایش و گرمایش و اطفاء حریق، مبلغ 40 میلیون ریال برآورد می گردد.

 

مشخصات نیروی انسانی مورد نیاز از لحاظ مفید بودن و توانایی کار :

 

روشهای بازاریابی و تبلیغات جهت ( جهت جذب مشتریان)

در زمینه جذب مشتراین می توان از روش های مختلف بازاریابی استفاده نمود ، تبلیغات تلویزیونی ، استفاده از بنر های و تیزر های تبلیغاتی ، استفاده از چاپ پوستر های تبلیغاتی، تبلیغات اینترنتی و ارائه روش های تبلیغاتی دیگر .

 

 

 

 

 

فصل سوم

امور مالی طرح

 

 

 

 

 

1- سرمایه گذاری ثابت طرح :

1-1- ساختمان محل اجرای طرح :

محل اجرای طرح می تواند به صورت استیجاری و دارای حداقل 130 متر زیر بنای مفید و در محدوده تجاری باشد که می بایست جهت ساخت و اجرای استودیو و آکوستیک کردن آن هزینه کرد.

زمان قرارداد اجاره محل اجرای طرح می بایست حداقل به مدت دوران بازپرداخت تسهیلات مصوب باشد.

 

2-1- تأسیسات و تجهیزات :

با توجه به استیجاری بودن محل اجرای طرح برق رسانی و آب رسانی در ساختمان انجام شده است و جهت سرمایش و گرمایش و اطفاء حریق، مبلغ 40 میلیون ریال برآورد می گردد.

 

 

 

 

 

3-1- ماشین آلات و تجهیزات و وسایل آزمایشگاهی :

 

 

 

4-1- وسایل نقلیه و وسایل حمل و نقل داخل کارخانه :

 

5-1- تجهیزات اداری و دفتری و پشتیبانی :

 

6-1- هزینه های قبل از بهره برداری :

 

 

جدول هزینه های ثابت طرح :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2- هزینه های جاری طرح :

1-2- حقوق و دستمزد :

 

 

 

 

 

2-2- مواد اولیه مصرفی و خدمات مورد نیاز:

 

3-2- هزینه سوخت و انرژی :

 

 

 

4-2-استهلاک و تعمیر و نگهداری :

 

جدول هزینه های جاری طرح :

 

 

 

جدول هزینه های ثابت و متغیر تولید :

 

سرمایه در گردش :

 

جدول سرمایه گذاری :

درآمد طرح :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فصل چهارم

جمع بندی نتیجه گیری و پیشنهادات

 

 

 

نتایج حاصله از اجرای طرح :

با توجه به آمار و اطلاعات بدست آمده از محل دفتر تبلیغاتی و همچنین بر اساس مطالعات صورت گرفته می توان به این نتیجه رسید که این طرح جزء طرح های زود بازده و پربازده است و می تواند در لیست مشاغل مورد حمایت دولت قرار گیرد و در صورت اجرا می تواند از سوددهی مورد قبولی برخوردار باشد .


مبلغ قابل پرداخت 22,960 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 934

دیدگاه های کاربران (0)

دفتر فنی دانشجو

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هر سوال و راهنمایی نیاز داشتيد لطفا جهت ارتباط سریعتر ازطريق شماره تلفن و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما