مرکز دانلود خلاصه کتاب و جزوات دانشگاهی

مرکز دانلود تحقیق رايگان دانش آموزان و فروش آنلاين انواع مقالات، پروژه های دانشجويی،جزوات دانشگاهی، خلاصه کتاب، كارورزی و کارآموزی، طرح لایه باز کارت ویزیت، تراکت مشاغل و...(توجه: اگر شما نویسنده یا پدیدآورنده اثر هستید در صورت عدم رضایت از نمایش اثر خود به منظور حذف اثر از سایت به پشتیبانی پیام دهید)

نمونه سوالات کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات کارشناسی دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات دانشگاه پيام نور (سوالات عمومی)

کارآموزی و کارورزی

مقالات رشته حسابداری و اقتصاد

مقالات علوم اجتماعی و جامعه شناسی

مقالات روانشناسی و علوم تربیتی

مقالات فقهی و حقوق

مقالات تاریخ- جغرافی

مقالات دینی و مذهبی

مقالات علوم سیاسی

مقالات مدیریت و سازمان

مقالات پزشکی - مامایی- میکروبیولوژی

مقالات صنعت- معماری- کشاورزی-برق

مقالات ریاضی- فیزیک- شیمی

مقالات کامپیوتر و شبکه

مقالات ادبیات- هنر - گرافیک

اقدام پژوهی و گزارش تخصصی معلمان

پاورپوئینت و بروشورر آماده

طرح توجیهی کارآفرینی

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1343
  • بازدید دیروز : 2258
  • بازدید کل : 13139192

135- پروژه کارآفرینی طراحی نرم افزار و صفحات وب40ص


135- پروژه کارآفرینی طراحی نرم افزار و صفحات وب40ص

فصل اول

کلیات

 

 

 

 

 

1- 1 مقدمه :

یک سایت می تواند نقش یک بروشور تبلیغاتی را برای شما بازی کند حتی با امکاناتی بسیار بیشتر از یک بروشور ساده. شما با استفاده از یک سایت اینترنتی می توانید به راحتی محصولات خود را به بازدید کنندگان خود معرفی کنید، آنها را از آخرین تغییرات مطلع کنید، اطلاعات مورد نیاز آنها را در اختیارشان قرار دهید و یا حتی نظرات و پیشنهادات آنها را جمع آوری کنید. حتی می توان با ایجاد یک انجمن گفتگو در سایت به سایرین اجازه داد نظرات خود را اعلام کنند و به نظرات دیگران پاسخ دهند. از یک سایت اینترنتی می توان برای ایجاد ارتباط مؤثر میان اعضای یک سازمان هم استفاده کرد به صورتی که هر یک از اعضا در هر جا که باشند بتوانند به اطلاعات مورد نیاز خود از طریق سایت سازمان دسترسی پیدا کنند، از آخرین اخبار مطلع شوند و آخرین تغییرات را مشاهده کنند.

در حقیقت می توان از یک سایت اینترنتی به عنوان بخش مهمی از سیستم اطلاعاتی داخل سازمان استفاده کرد و هر گروه از افراد به اطلاعات مربوط به سطح سازمانی خود دسترسی داشته باشند. یعنی اطلاعاتی که کارمندان از سایت دریافت می کنند متفاوت با اطلاعات مدیران و همچنین متفاوت با اطلاعاتی باشد که بازدید کنندگان خارج سازمان از سایت دریافت می کنند.

یک وب سایت راهی مناسب برای ارائه اطلاعات مختلف در مورد کالا هم و خدماتی است که شرکت به مشتریان ارائه می دهد. بدون اینکه مشتری مجبور باشد در زمان خاصی به شرکت مراجعه کند و یا اینکه با شرکت تماس بگیرد می تواند در هر کجا که باشد به سایت شرکت مراجعه کند و اطلاعات مورد نظر خود را کسب کند.

با استفاده از یک سایت اینترنتی می توان به راحتی اطلاعات مربوط به محصولات جدید را منتشر کرد بدون اینکه نیازی به چاپ بروشورها و آگهی های جدید باشد.

طراحی سایتهای اینترنتی تا حد زیادی بستگی به موارد استفاده آن سایت و نیازهای کاربران آن دارد. اگر در طراحی سایت نیاز کاربران در نظر گرفته نشود و یا نیازها به صورت روشن مشخص نشوند نباید انتظار داشت تا سایت کارایی لازم را داشته باشد.

با استفاده از زبانهای برنامه نویسی طرف سرور نظیر PHP و با استفاده از پایگاههای داده ها و بانکهای اطلاعاتی نظیر MySQL می و تکنیکهایی مثل Ajax و JavaScript امکان طراحی سایتها با انواع کاربری مختلف وجود دارد. اما در طراحی سایت ها باید از این امکانات در جای مناسب استفاده شود تا نیازهای کاربران نهایی برآورده شود.

در کشور ما صنعت نرم افزار بسیار نوپا و جوان است. هنوز فرهنگ نرم افزاری در بین مردم کشور ما جایی ندارد. میانسالان ما با نرم افزار و تکنولوژی های روز از جمله اینترنت کاملا غریبه اند. هنوز بسیاری از ادارات ، شرکت ها و فروشگاه ها اطلاعات خود را به روش دستی روی کاغذ مدیریت می کنند و به اهمیت و مزایای اتوماسیون اداری پی نبرده اند. امیدوارم نوشتار زیر در درک بهتر موجودیت “نرم افزار” به شما کمک کند.

بسیاری از مردم، نرم افزار را با برنامه های کامپیوتری یکسان می دانند. در واقع این دید، بسیار محدودکننده است. نرم افزار فقط برنامه های کامپیوتری نیست، بلکه تمام مستندات و داده های پیکربندی را که برای حیات این برنامه ها ضروری اند را شامل می شود. سیستم های نرم افزاری معمولا شامل تعدادی برنامه، فایل های پیکربندی جهت حفظ تنظیمات، مستندات سیستم جهت تشریح ساختار نرم افزار، مستندات و راهنمای کاربر برای تشریح چگونگی کار با سیستم می باشد.

 

1 2 نام کامل طرح و محل اجرای آن :

طراحی نرم افزار و صفحات وب

 

محل اجرا :

 

 

1 3 مشخصات متقاضیان :

نام

نام خانوادگی

مدرک تحصیلی

تلفن

       

 

1 4 دلایل انتخاب طرح :

توجه به نیاز روز افزون مردم به نرم افزارها و وبسایت ها و با توجه به این که طراحی نرم افزار و صفحات وب می تواند به رشد و شکوفایی اقتصادی کشور کمکی هر چند کوچک نماید و با در نظر گرفتن علاقه خود به فعالیت های کامپیوتری این طرح را برای اجرا انتخاب کرده ام.

 

1 5 میزان مفید بودن طرح برای جامعه :

این طرح از جهات گوناگون برای جامعه مفید است ، شکوفایی اقتصادی ، سوددهی و بهبود وضعیت اقتصادی ، اشتغالزایی ، استفاده از نیروی انسانی متخصص در پرورش کالای داخلی و بهره گیری از سرمایه ها و داشته های انسانی در بالندگی کشور .

 

1 6 - وضعیت و میزان اشتغالزایی :

تعداد اشتغالزایی این طرح 9 نفر میباشد .

 

تاریخچه و سابقه مختصر طرح :

CSS یا همان CascadingStyleSheet روشی است برای قالب بندی و طراحی اجزای صفحه از قبیل متن، تصویر، زمینه صفحه، کادرها و تقریباً هر چیزی که در طراحی صفحه استفاده می شود بدون استفاده از کدهای HTML. از طریق این استایل شیتها می توانیم از دوباره نویسی کدهای HTML که باعث مشکل شدن کد نویسی و همچنین کند شدن سرعت بارگذاری صفحه در اینترنت می شود جلوگیری کنیم. برای مثال می توانیم یک بار نوع فونت مورد استفاده در یک صفحه را تعیین کنیم و دیگر مجبور نباشیم کد مربوط به فونت را در صفحه به کار ببریم. همچنین می توانیم از این ابزار قدرتمند در مواردی به جای جاوا اسکرپت نیز استفاده کنیم و چون مشکلات جاوا اسکرپت مثلاً غیر فعال بودن جاوا اسکرپت در مرورگر را ندارد با خیالی آسوده تر می توانیم از آن استفاده کنیم.

CSS هم مانند جاوا اسکرپت این امکان را به ما می دهد که از یک فایل استایل خارجی برای تعیین خواص بخشهای مختلف صفحه های یک سایت استفاده کنیم. در این صورت می توانیم ظاهر همه صفحه ها را با ایجاد یک تغییر کوچک در فایل استایل خارجی تغییر دهیم. مثلاً فرض کنید که رنگ متن همچنین نوع فونت متن صفحه هایمان را در یک فایل استایل تعیین کرده ایم و از آن در طراحی چندین صفحه استفاده کرده ایم، حالا اگر بخواهیم رنگ متن همه این صفحات را تغییر دهیم تنها کافی است تا رنگ متن را در همان فایل استایل تغییر دهیم و نیازی به تغییر دادن صفحات نداریم.

 

جاوا اسکرپت

جاوا اسکرپت یک زبان اسکرپت نویسی تحت وب است که برای افزایش پویایی صفحات HTML استفاده می شود. از این زبان می توان برای ارزیابی اعتبار فرمهای HTML قبل از ارسال به سرور، شناسایی مرورگر کاربران، ایجاد انواع منو ها و بسیاری کارهای دیگر استفاده کرد.

نکته : باید توجه داشت که جاوا اسکرپت یک زبان طرف کاربر (Client Side) است توسط کامپیوتر شخصی کاربر تفسیر می شود. کدهای مربوط به جاوا اسکرپت توسط کاربر نهایی قابل مشاهده هستند پس توصیه می شود از آن برای مقاصد مهم نظیر اتصال به دیتابیس استفاده نشود.

می توان کدهای جاوا اسکرپت را به صورت تعبیه شده در صفحات HTML استفاده کرد و یا کدهای جاوا اسکرپت را در یک فایل جداگانه با پسوند js. ذخیره کرد ولی در هر صورت یان فایلها هم باید توسط یک صفحه HTML فراخوانی شده و نتیجه آنها در صفحات HTML نمایان خواهد شد.

انواع صفحاتوب

اطلاعات موجود در صفحات وب می تواند بصورت ايستا و پويا ايجاد گردند. در موارديکه اطلاعات بصورت ايستا در صفحات وب قرار می گيرند، مولفين صفحات از قبل آنها را آماده کرده و بر روی يک وب سايت ذخيره می نمايند. نظرات و ديدگاه های ملاقات کننده سايت و درخواست کننده صفحه، هيچگونه دخالتی در محتويات صفحه مورد نظر نخواهد داشت . در صفحات وب پويا اطلاعات موجود در يک صفحه متناسب با شرايط متعدد بصورت کاملا" سفارشی آماده خواهد گرديد. فرض کنيد در رستورانی برای صرف ناهار رفته باشيم . ليست غذاهای موجود ( منو) که در اختيار شما قرار می گيرد يک ليست ايستا بوده و شما در صورت تمايل مجبور خواهيد بود که يکی از آنها را انتخاب نمائيد. شما صرفا" درخواست آن غذا را خواهيد کرد و غذای مورد نظر شما از طرف سرويس دهنده رستوران در اختيار شما گذاشته خواهد شد. تمامی مراحل مربوط به آماده سازی غذا از قبل انجام شده و نقش شما صرفا" انتخاب و درخواست است . وضعيت فوق نظير صفحات وب ايستا است . در صورتيکه رستوران مورد نظر غذائی از پيش آماده شده را نداشته باشد و از شما بخواهد که با اختيار کامل غذای مورد نظر خود را انتخاب نمائيد. در چنين مواردی تمهيدات لازم برای آماده سازی غذا بر اساس درخواست مورد نظر ايجاد شده و غذای درخواست شده متناسب با نوع درخواست و تمايل فرد متقاصی ايجاد می گردد. صفحات وب پويا نير وضعيتی مشابه را دارند. در ادامه به ويژگی هريک از اين نوع صفحات اشاره خواهد شد.

¨ صفحات وب ايستا ،‌ امروزه بر روی اينترنت و وب ، با سايت های متعددی که شامل ‌ تعداد بيشماری از صفحات وب ايستا می باشند ، برخورد مي نمائيم. واژه " ايستا " ، در رابطه با يك صفحه وب دارای چه تعريفی است ؟ اين نوع صفحات ، صفحاتی هستند كه شامل كدهای Html بوده و در يك محيط اديتور تايپ و با انشعاب Htm و يا Html ذخيره مي گردد. مولف صفحه وب قبل از اينكه هر نوع درخواستي برای آن وجود داشته باشد ، بطور كامل محتوی صفحه را مشخص كرده است . محتويات اين نوع از صفحات ( متن ،‌تصوير ، لينك ها و ) و شكل ظاهری آنها همواره يكسان خواهد بود ، صرفنظر از اينكه چه كسی ، در چه زمانی و يا چگونه صفحه را مشاهده خواهد كرد. بنابراين می توان گفت ، محتويات اين قبيل از صفحات قبل از اينكه درخواستی ايجاد گردد ، توسط مديريت سايت ايجاد و مشخص شده اند.

 

مراحل آماده سازي صفحات وب ايستا

1 يك مو.لف ، صفحهای را كه شامل كدهای Html است را ايجاد و آن را با انشعاب Htm و يا Html بر روی سرويس دهنده وب ذخيره می نمايد.

2 کاربری از طريق برنامه مرورگر خود ، در خواست استفاده از يك صفحه را می نمايد، درخواست فوق از مرورگر برای سرويس دهنده ارسال می گردد.

3 سرويس دهنده وب ، فايل درخواستی با انشعاب Htmو ياHtml را پيدا خواهد كرد.

4 سرويس دهنده وب ، كدهای Html فايل مزبور را از طريق شبكه برای مرورگر ارسال ميدارد.

5 مرورگر كدهای Html را پردازش و صفحه فوق را نمايش خواهد داد.

 

 

محدوديت هاي صفحات وب ايستا

فرض كنيد مي خواهيم يك صفحه وب را بگونه اي طراحي نمائيم ، كه بمحض ورود هر كاربر زمان جاري سيستم بهراه يك پيام مناسب نمايش داده شود.. در اين زمينه با چندين محدوديت مواجه خواهيم بود كه بكمك تگ های Html قادر به برطرف كردن آنها نخواهيم بود. ما ميدانيم كه يك كاربر در يك زمان خاص به ملاقات صفحه خواهد آمد ولی قطعا؛ زمان آن را نمی دانيم .اگر بخواهيم زمان را بصورت كد در صفحه Html خود داشته باشيم ، نتيجه همواره يكسان بوده و هميشه يك زمان ثابت و يكسان برای تمامي ملاقات كنندگان صفحه ، نمايش داده خواهد شد. تگ های Htmlامكاناتی بمنظور ايجاد صفحات وب سفارشی و بر اساس شرايط خاص در اختيار قرار نمی دهد. صفحات وب ايستا همواره بصورت مشابه و يکسان برای تمامی کاربران نمايش داده خواهند شد. ( نظير رستورانی كه همواره و صرفنظر از ذائقه مشتريان خود ، يك غذای ثابت و از قبل آماده شده را براي همه آماده و در اختيار قرار مي دهد!) Html دارای هيچگونه امنيتی نيز نبوده و كدهای آن را همه مي توانند مشاهده و حتي تكثير گردد. شايد تنها مزيت اين نوع از صفحات طراحي آسان و بکارگيری سريع آنان در يك شبكه باشد.اين نوع صفحات دارای امكانات لازم بمنظور آفرينش صفحات پويا نيستند، چون نمي توان كدهای مورد نظر خود را بعد از درخواست يك صفحه به آن اضافه کرد . می بايست بدنبال روشی و يا روش هائی بود که بکمک آنها بتوان صفحات وب پويا را ايجاد کرد. بمنظور نيل به هدف فوق از دو روش عمده استفاده مي گردد:

Client - side dynamicpage . بهره گيری از تكنولوژيهائی كه پويائی يك صفحه را از جايگاه سرويس گيرنده تحقق خواهند داد.

Server - side dynamicpage . بهره گيری از تكنولوژيهائي كه پويائی يك صفحه را از جايگاه سرويس دهنده تحقق نمايند.

قبل از پرداختن به هر يك از موارد فوق، لازم است در ابتدا با مفهوم و جايگاه يك سرويس دهنده وب بيشتر آشنا شويم . يك سرويس دهنده وب ، نرم افزاری است كه مديريت صفحات وب را برعهده گرفته و آنها را برای سرويس گيرندگان مجهز به مرورگرها، قابل دستيابي و استفاده مي نمايد. تاكنون سرويس دهنده هاي وب متعددي طراحي و به بازار عرضه شده است . Apache ، IIS نمونه هائي از اين نوع نرم افزارها هستند. IIS محصول شرکت مايکروسافت بوده و می توان در زمان نصب ويندوز ( 2000 و يا XP) آن را نيز نصب نمود.نسخه 5 بهمراه ويندوز 2000 و نسخه 5.1 بهمراه XPارائه شده است . بهرحال جايگاه يك سرويس دهنده وب در ارائه امكانات و زيرساخت هاي مناسب براي طراحي صفحات وب پويا و بالطبع سايت هاي پويا يك امر برجسته است. همانگونه كه اشاره گرديد، برای خلق صفحات وب پويا از دو رويكرد متفاوت استفاده مي گردد. استفاده همزمان از دو روش فوق هيچگونه تعارضی با هم نداشته بلكه بالعكس توانائی يك صفحه وب پويا را افزايش خواهد داد. در ادامه به بررسی دو رويكرد فوق خواهيم پرداخت .

Client-side dynamicpage. در مدل فوق ماژول هائی ( Plug –in ) كه به مرورگر ملحق شده اند، تمامی عمليات لازم جهت ايجاد صفحات پويا را انجام خواهند داد. كدهای Html از طريق فايل مربوطه كه شامل مجموعه ای از دستورالعمل ها است براي مرورگر ارسال خواهد شد.مرورگرها دستورات فوق را جهت توليد كدهای Html و در زمان درخواست يك صفحه توسط كاربر ، استفاده خواهند كرد. بنابراين محتويات يك صفحه بر اساس درخواست كاربران و بصورت پويا ايجاد خواهد شد.

مراحل آماده شدن يك صفحه وب پويا با تاكيد بر روش هاي Client-Side

1 يك مولف صفحه وب مجموعه ای از دستورالعمل را برای ايجاد كدهای Html نوشته و آنها را در فايلی با انشعاب Html ذخيره مي نمايد.

2 كاربران درخواست يك صفحه را از طريق مرورگر خود برای سرويس دهنده وب ارسال خواهند كرد.

3 سرويس دهنده فايل درخواستی ( در صورت نياز فايل ديگري كه شامل دستورالعمل ها باشد) را پيدا خواهد كرد.

4 سرويس دهنده وب فايل حاوی كدهای Html و در صورت وجود دستورالعمل های مربوطه را برای متقاضي ارسال خواهد كرد.

5 يك ماژول همراه مرورگر ، دستورالعمل ها را پردازش و كدهای Html را در همان صفحه Html برمی گرداند.

6 در نهايت كدهای Html توسط مرورگر نمايش داده مي شوند.

تاكنون تكنولوژيهای متعددی بر اساس رويكرد فوق مطرح و در اختيار طراحان و مولفان صفحات وب پويا قرار گرفته شده است . جاوا اسكريپت ، Vbscript ، كنترل های ActiveX و اپلت های جاوا نمونه هائی از اين نوع تكنولوژی ها بوده كه برای شناخت خوانندگان در اين بخش بصورت خيلی مختصر در رابطه با هر يك توضيحاتی ارائه خواهد شد.

جاوااسكريپت (JavaScript) ،‌اولين زبان اسكريپت در رابطه با مرورگرها است . زبانهای اسكريپت بعنوان حد ميانه بين كدهای Html و زبانهای معمولي برنامه نويسي قرار داشته و بصورت مفسر عمل می نمايند. جاوااسكريپت را نبايد با زبان برنامه نويسي جاوا اشتباه گرفت . شركت نت اسكيپ در ابتدا زبان اسكريپتی با نام LiveScript پياده سازی و بهمراه مرورگر NetScape 2.0 در اختيار علاقه مندان قرار گرفت . زمانيكه شركت نت اسكيپ با شركت Sun متحد گرديد ، نام آن را جاوااسكريپت گذاشتند. بخشي از گرامر زبان فوق نظير ساختار اوليه ، از جاوا گرفته شده است ( خود جاوا نيز اغلب ساختار خود را از زبان C گرفته است ) . جاوااسكريپت دارای امكانات متعدد و قدرتمندی جهت كنترل و مديريت رفتار و محتويات يك مرورگر است . زبان فوق توانائی انجام عملياتي نظير : عمليات روي فايل ها را دارا نمي باشد .( شايد يكي از دلايل مسائل امنيتي باشد ) . فراگيری جاوااسكريپت نسبت به جاوا بمراتب راحت تر است . جاوا اسكريپت بگونه ای طراحی شده است كه قادر به خلق برنامه های كوچك و در عين حال موثر جهت انجام عمليات متعددی نظير برخورد با رويدادهای بوجود آمده در سطح كاربر نظير : كليك نمودن بر روی يك آيتم ، بستن يك پنجره ، فعال شدن يك صفحه ، خارج شدن از يك صفحه ، حركت موس روي يك آيتم و است . ماكروسافت نسخه اختصاصی خود از جاوااسكريپت را با نام Jscript و همزمان با معرفی مرورگر IE 3.0 در اختيار علاقه مندان قرار داد.

 

 

 

 

 

مجوز های قانونی :

تعریف: جواز تاسیس مجوزی است که جهت احداث ساختمان و تاسیسات بنام اشخاص حقیقی و حقوقی در زمینه فعالیت های کامپیوتری بخش سازمان فناوری اطلاعات صادر میگردد.

 

مراحل صدور جواز تاسیس :

1- پذيرش درخواست متقاضی صدور جواز تأسيس فعاليتهای صنعتی و تكميل پرونده توسط مديريت سازمان سازمان فناوری اطلاعات شهرستان .

2- بررسی پرونده از نظر مدارك و تطبيق با مصاديق والويتهای سرمايه گذاری در واحد صدور مجوز مديريت سازمان فناوری اطلاعات .

3- تكميل پرسشنامه جواز تاسيس ( فرم شماره يك ) توسط متقاضی .

4- ارسال پرونده منضم به فرم شماره يك به اداره مربوطه بمنظور بررسی ، اصلاح و تائيد فرم پرسشنامه جواز تاسيس با استفاده از اطلاعات طرحهای موجود ، طرحهای تيپ و تجربيات كارشناسی و ارجاع پرونده به مديريت .

5- ارجاع پرونده توسط مديريت به واحد صدور مجوز جهت مراحل صدور جواز تأسيس .

 

شرايط عمومي متقاضيان ( اعم از اشخاص حقيقي يا حقوقي ) دريافتجواز تاسيس

1- اشخاص حقيقی

-تابعيت دولت جمهوری اسلامی ايران

- حداقل سن 18 سال تمام

- دارا بودن كارت پايان خدمت يا معافيت دائم

2- اشخاص حقوقی

- اساسنامه ( مرتبط با نوع فعاليت )

- ارائه آگهی تاسيس و آگهی آخرين تغييرات در روزنامه رسمی كشور

 

مدارك مورد نياز:

1- ارائه درخواست كتبی به مديريت سازمان سازمان فناوری اطلاعات شهرستان.

2- اصل شناسنامه وتصوير تمام صفحات آن

3- تصوير پايان خدمت يا معافيت خدمت سربازی

4- تصوير مدرك تحصيلی و سوابق كاری مرتبط با درخواست

5- يك قطعه عكس از هريك از شركاء

6- تكميل فرم درخواست موافقت با ارائه طرح صنايع تبديلی و تكميلی

7- پوشه فنردار

8-درصورت داشتن شركت ، ارائه اساسنامه ، آگهی تاسيس و روزنامه ، مرتبط با فعاليت مورد درخواست

 

اصلاحیه جواز تاسیس :

1- ارسال درخواست متقاضی توسط سازمان سازمان فناوری اطلاعات شهرستان (متقاضی) به مدیریت و ارجاع به واحد صدور مجوز.

2- دبیرخانه در مورد تغییرات مدیریت ضمن بررسی اصلاحیه صادر و به اطلاع اداره تخصصی میرساند.

3- دبیرخانه در موردی که نیاز به کارشناسی تخصصی دارد درخواست را به اداره تخصصی جهت بررسی و اعلام نظر ارجاع می دهد.

4- اداره تخصصی پس از بررسی وتائید به دبیرخانه صدور مجوز ارجاع میدهد.

5- دبیرخانه صدور مجوز پس از تائید مدیر اقدام به صدور اصلاحیه جواز تاسیس نموده و رونوشت آنرا به بخشهای ذیربط ارسال می نماید.

 

تعریف:

پروانه بهره برداری مجوزی است که پس از اتمام عملیات ساختمان و تاسیسات جهت فعالیت بنام اشخاص حقیقی و حقوقی در زمینه صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش سازمان فناوری اطلاعات صادر می گردد.

 

صدور پروانه بهره برداری :

1- تکمیل فرم درخواست پروانه بهره برداری توسط متقاضی و تائید و ارسال آن توسط سازمان فناوری اطلاعات شهرستان به مدیریت.

2- ارجاع به دبیرخانه صدور مجوز جهت بازدید کارشناسان (کارشناس تخصصی) با هماهنگی روسای ادارات تخصصی.

3- تائید رئیس اداره تخصصی و ارجاع به دبیرخانه صدور مجوز.

4- اخذ استعلام از ادارات ذیربط.

5- تهیه پیش نویس پروانه بهره برداری و تائید مدیریت.

6- صدور پروانه بهره برداری و ارسال رونوشت به بخشهای ذیربط.

 

مراحل صدور توسعه طرح :

1-تکمیل فرم درخواست توسعه طرح توسط شهرستان (متقاضی) و ارسال به مدیریت.

2- ارجاع به دبیرخانه صدور مجوز جهت بررسی و اظهار نظر و بازدید کارشناسان (کارشناس تخصصی ) با هماهنگی روسای ادارات تخصصی.

3- دبیرخانه صدور مجوز پس از تائید ادارات تخصصی در کمسیون بررسی طرحها مطرح می نماید و در صورت عدم تایید کمسیون به شهرستان و متقاضی اعلام مینماید و در صورت تایید از ادارات ذیربط استعلام می نماید.

4- ارجاع به اداره تخصصی جهت بررسی طرح توسعه.

5- ارجاع به دبیرخانه صدور مجوز جهت صدور موافقت با توسعه طرح پس از تایید مدیر.

6- ارسال رونوشت به بخشهای و ادارات تخصصی و سازمانهای ذیربط.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فصل دوم

روش انجام کار

 

 

 

 

 

گزارش مختصر بازدید از واحد ها تولیدی با خدماتی مرتبط با موضوع پروژه :

بازدید از شرکت داده پردازی وب طراحی نرم افزار و صفحات وب

بر اساس هماهنگی های بعمل آمده در بازدید از مرکز طراحی نرم افزار و صفحات وب به بررسی سیستم ها و دستگاهها و ماشین آلات موجود در محل پرداختیم و سیستم مدیریت را در محل مورد ارزیابی قرار دادیم ،

 

جنبه های ابتکاری بودن و خلاقیت به کار رفته شده :

ابتکار و نوآوری در کلیه رشته ها می تواند عامل پیشرفت و توسعه قرار گیرد در بخش طراحی نرم افزار و صفحات وب نیز که بازار رقابتی بسیار شدیدی دارد استفاده از ایده های نو و نوآوری و خلاقیت می تواند به عامل موفقیت تبدیل شود ، طراحی های گرافیکی تبلیغاتی و استفاده از شیوه های نوین کامپیوتری از عوامل پیشرفت و توسعه اقتصادی در کشور های صاحب سبک در صنعت میباشد ، الگوبرداری از این روشها برای معرفی کالا و محصولات می تواند به عنوان یک ایده نو مورد استقیال قرار گیرد .

 

 

 

فهرست تجهیزات مورد نیاز و برآورد قیمت آنها :

 

 

 

 

مشخصات نیروی انسانی مورد نیاز از لحاظ مفید بودن و توانایی کار :

حقوق و دستمزد پرسنل غیر تولیدی :

 

 

 

 

 

حقوق و دستمزد پرسنل تولیدی :

 

روشهای بازاریابی و تبلیغات جهت ( جهت جذب مشتریان)

در زمینه جذب مشتراین می توان از روش های مختلف بازاریابی استفاده نمود ، تبلیغات تلویزیونی ، استفاده از بنر های و تیزر های تبلیغاتی ، استفاده از چاپ پوستر های تبلیغاتی، تبلیغات اینترنتی و ارائه روش های تبلیغاتی دیگر .

 

 

 

 

 

 

 

فصل سوم

امور مالی طرح

 

 

 

 

1- سرمایه گذاری ثابت طرح :

1-1- زمین محل اجرای طرح :

 

2-1- محوطه سازی :

 

 

 

 

3-1- ساختمان ها :

 

 

 

 

 

 

 

4-1- تأسیسات و تجهیزات :

 

 

 

5-1- ماشین آلات و تجهیزات و وسایل آزمایشگاهی :

 

 

 

6-1- وسایل نقلیه و وسایل حمل و نقل داخل کارخانه :

 

7-1- تجهیزات اداری و کارگاهی :

 

 

 

 

8-1- هزینه های قبل از بهره برداری :

 

جدول هزینه های ثابت طرح :

2- هزینه های جاری طرح :

1-2- حقوق و دستمزد :

حقوق و دستمزد پرسنل غیر تولیدی :

 

 

 

 

حقوق و دستمزد پرسنل تولیدی :

 

 

 

 

 

 

2-2- مواد اولیه و بسته بندی :

 

 

 

 

 

 

 

3-2- هزینه سوخت و انرژی :

 

 

 

 

 

 

4-2-استهلاک و تعمیر و نگهداری :

جدول هزینه های جاری طرح :

جدول هزینه های ثابت و متغیر تولید :

 

 

 

 

 

 

سرمایه در گردش :

 

جدول سرمایه گذاری :

 

 

3- قیمت تمام شده هر واحد تولید :

به علت نوع کار و تنوع زیاد آن خدماتی بودن محاسبه قیمت تمام شده بی معنی است.

 

1-3- قیمت فروش کالا یا خدمات :

 

 

 

 

 

 

فصل چهارم

جمع بندی نتیجه گیری و پیشنهادات

 

 

نتایج حاصله از اجرای طرح :

با توجه به آمار و اطلاعات بدست آمده از محل طراحی نرم افزار و صفحات وب و همچنین بر اساس مطالعات صورت گرفته می توان به این نتیجه رسید که این طرح جزء طرح های زود بازده و پربازده است و می تواند در لیست مشاغل مورد حمایت دولت قرار گیرد و در صورت اجرا می تواند از سوددهی مورد قبولی برخوردار باشد .

 


مبلغ قابل پرداخت 22,960 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۵ شهریور ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 883

دیدگاه های کاربران (0)

دفتر فنی دانشجو

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هر سوال و راهنمایی نیاز داشتيد لطفا جهت ارتباط سریعتر ازطريق شماره تلفن و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما