مرکز دانلود خلاصه کتاب و جزوات دانشگاهی

مرکز دانلود تحقیق رايگان دانش آموزان و فروش آنلاين انواع مقالات، پروژه های دانشجويی،جزوات دانشگاهی، خلاصه کتاب، كارورزی و کارآموزی، طرح لایه باز کارت ویزیت، تراکت مشاغل و...(توجه: اگر شما نویسنده یا پدیدآورنده اثر هستید در صورت عدم رضایت از نمایش اثر خود به منظور حذف اثر از سایت به پشتیبانی پیام دهید)

نمونه سوالات کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات کارشناسی دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات دانشگاه پيام نور (سوالات عمومی)

کارآموزی و کارورزی

مقالات رشته حسابداری و اقتصاد

مقالات علوم اجتماعی و جامعه شناسی

مقالات روانشناسی و علوم تربیتی

مقالات فقهی و حقوق

مقالات تاریخ- جغرافی

مقالات دینی و مذهبی

مقالات علوم سیاسی

مقالات مدیریت و سازمان

مقالات پزشکی - مامایی- میکروبیولوژی

مقالات صنعت- معماری- کشاورزی-برق

مقالات ریاضی- فیزیک- شیمی

مقالات کامپیوتر و شبکه

مقالات ادبیات- هنر - گرافیک

اقدام پژوهی و گزارش تخصصی معلمان

پاورپوئینت و بروشورر آماده

طرح توجیهی کارآفرینی

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 3420
  • بازدید دیروز : 3661
  • بازدید کل : 13109536

پاورپوئینت ppt در مورد آشنایی با استاندارد HL7


پاورپوئینت ppt در مورد آشنایی با استاندارد HL7

پاورپوئینت ppt در مورد آشنایی با استاندارد HL7

شامل 22 اسلاید

سطح دانشگاهی

 

قسمتی از متن پاورپوئینت ppt در مورد آشنایی با استاندارد HL7

•در سال 1987 کمیته ای متشکل از تولید کنندگان نرم افزاری ، نمایندگان نرم افزاری ، نمایندگان بیمارستانهای و دانشگاههای معتبر علوم پزشکی تشکیل شد تا برقراری ارتباط بین نرم افزارهای تولید کنندگان مختلف را تسهیل کند. این کمیته هر چند ماه یک بار در نقاط مختلف امریکا تشکیل جلسه می دهد و نمایندگان کشورهای دیگر از جمله استرالیا – آلمان – ژاپن – هلند – زلاند نو و کانادا نیز درآن شرکت دارند.
• استانداردHL7 در سال 1992 از سوی اداره مرکزی استانداردهای بازار مشترک اروپا و در سال 1994 از طرف ANSIبه عنوان یک ارگان استاندارد ساز معتبر به رسمیت شناخته شد. این گروه در حال حاضر بیش از 1500 عضو حقیقی دارد و صدها بیمارستان در سراسر دنیا دارای سیستمهای اطلاعات بیمارستانی مبتنی بر این اساندار هستند.
•استاندارد HL7 يكي از پيچيده ترين استانداردهاي نرم افزاري است. اين استاندارد با بيش از 20 سال سابقه و 15 كشور كه آنرا استفاده ميكنند از بخشها و قسمتهاي مختلفي تشكيل ميشود كه آنرا به يكي از وسيعترين و گسترده ترين استانداردهاي فني تبديل كرده است. با اينحال قسمت اعظم پيچيدگي HL7 مربوط به توسعه و تغيير اجزاي آن است و نه استفاده از آن. توليد كنندگان نرم افزار هاي HIS نيازي به فراگيري قوانين و مقررات توليد پيام هاي جديد و تغيير پيامهاي فعلي ندارند. تنها چيزي كه آنها بايد بدانند اين است كه چه پيامهايي ميتوانند توليد كنند، هر پيام را چكونه بايد توليد و ارسال كنند و در مقابل هر پيام چه واكنشي بايد انجام دهند. تمام مباحث مربوط به پايگاه داده ها و نحوه ذخيره و بازيابي اطلاعات، رابط كاربري، پردازش داده ها و مديريت تراكنشها از محدوده HL7 خارج و مطلقا در اختيار توليد كننده HIS است.
•بنابراين رويكرد مناسب به HL7 برخلاف بعضي تجارب گذشته سعي در متقاعد كردن توليدكنندگان HIS به فراگيري و نگهداري استاندارد HL7 نيست چرا كه اكثر آنها امكانات مالي و انساني لازم براي اين كار را در اختيار ندارند. راهكار مناسب آن است كه ابزار و امكانات كافي فراهم شود كه توليدكنندگان بتوانند به سادگي محصولات خود را با استاندارد HL7 همخوان سازند. بنابراين توليد مجموعه مستندات خلاصه شده كه تنها به روش به كار گيري استاندارد بپردازند و از مباحث پيچيده تر اجتناب نمايند از مهمترين نيازهاي پياده سازي HL7 در كشور قلمداد ميشود.

در استاندارد HL7ساختارکلی رابطهای زیر تعریف شده است:

 

•پذیرش ترخیص و انتقال بیمار
•مدیریت درخواست و پاسخ

order result management

•ثبت دستور پزشک
•مشاهدات بالینی و نتایج پاراکلینیکی
•انواع جستجوها
•امور مالی

نکات قابل توجه در این استاندارد:

•امکان تبادل اطلاعات در انواع بستری های سخت افزاری و نرم افزاری پیش بینی شده
•ساختار جای دهی اطلاعات از پیش فرض نشده است بلکه ذخیره و پردازش اطلاعات می تواند به صورت متمرکز یا نا متمرکز باشد.
•استاندار به گونه ای است که با شناسایی نیازهای جدید توسعه تدریجی سیستمها را ممکن می سازد
•مبتنی بر تجربیات گذشته و استانداردهای پذیرفته شده موجود است و در عین آنکه در جهت منافع تولیدکننده خاصی نیست دست شرکتها را برای ابتکار عمل باز میگرداند
•HL7 از يك سازمان غيرانتفائي است كه كارش ارتقاء پيشرفت استانداردهاي مراقبت سلامت مي باشد. استانداردهاي ويژه محصول اين سازمان بصورت ورژنهايV2X وV3 مي باشد. رسالتHL7 ، بعنوان يك انجمن بين المللي مراقبتهاي سلامت، ايجاد همكاري ميان متخصصين علوم و دانشمندان اطلاعات ، براي ايجاد استا نداردهاي تبادل اطلاعات مديريتي و يكپارچگي اطلاعات الكترونيكي سلامت EHR است.
•HL7 ، استفاده از استانداردهاي رايج در داخل و بين سازمانهاي مراقبت سلامت به منظور افزايش كارآئي و اثر بخشي ارائه خدمات سلامت براي همه را رايج و مرتفع مي سازد.

 

 


مبلغ قابل پرداخت 25,368 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۶ فروردین ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 1226

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

دفتر فنی دانشجو

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هر سوال و راهنمایی نیاز داشتيد لطفا جهت ارتباط سریعتر ازطريق شماره تلفن و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما