مرکز دانلود خلاصه کتاب و جزوات دانشگاهی

مرکز دانلود تحقیق رايگان دانش آموزان و فروش آنلاين انواع مقالات، پروژه های دانشجويی،جزوات دانشگاهی، خلاصه کتاب، كارورزی و کارآموزی، طرح لایه باز کارت ویزیت، تراکت مشاغل و...(توجه: اگر شما نویسنده یا پدیدآورنده اثر هستید در صورت عدم رضایت از نمایش اثر خود به منظور حذف اثر از سایت به پشتیبانی پیام دهید)

نمونه سوالات کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات کارشناسی دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات دانشگاه پيام نور (سوالات عمومی)

کارآموزی و کارورزی

مقالات رشته حسابداری و اقتصاد

مقالات علوم اجتماعی و جامعه شناسی

مقالات روانشناسی و علوم تربیتی

مقالات فقهی و حقوق

مقالات تاریخ- جغرافی

مقالات دینی و مذهبی

مقالات علوم سیاسی

مقالات مدیریت و سازمان

مقالات پزشکی - مامایی- میکروبیولوژی

مقالات صنعت- معماری- کشاورزی-برق

مقالات ریاضی- فیزیک- شیمی

مقالات کامپیوتر و شبکه

مقالات ادبیات- هنر - گرافیک

اقدام پژوهی و گزارش تخصصی معلمان

پاورپوئینت و بروشورر آماده

طرح توجیهی کارآفرینی

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2099
  • بازدید دیروز : 5020
  • بازدید کل : 13104554

پاورپوئینت ppt در مورد آشنایی با اصول مديريت بحران - 13 اسلاید


پاورپوئینت ppt در مورد آشنایی با اصول مديريت بحران - 13 اسلاید

پاورپوئینت ppt در مورد آشنایی با اصول مديريت بحران 

شامل 13 اسلاید

به همراه تصاویر مربوطه

سطح دانشگاهی

 

قسمتی از متن پاورپوئینت ppt در مورد آشنایی با اصول مديريت بحران 

ایران، پس از سیرالئون بالاترین آمار مرگ و میر و جراحت جاده ای را در میان 190 كشور جهان دارد. مقامی كه به هیچ عنوان قابل افتخار نیست و نشانه واقعیتی است كه جامعه شناسان از آن تحت عنوان "تاخر فرهنگی" یا "واپس ماندگی فرهنگی" یاد می كنند

تلفات جاده ای ما 20 برابر استانداردهای جهانی است یعنی در هر 19 دقیقه یك نفر كشته می شود و در سال از مجموع حدود 800 هزار تصادف 23 هزار كشته و 280 هزار زخمی و معلول برجای می ماند. واقعیتی که در 20 سال گذشته منجر به مرگ 500 هزار نفر شده است. یعنی تعدادی برابر با كشته های یك جنگ تمام عیار و طولانی مدت.

آمار منتشر شده توسط سازمانهای بین المللی نشان می دهد ایران جزء کشورهای منطقه قرمز خطرناک در رانندگی جاده ای است و همچنان جزء 5 کشور اول دارای جاده های مرگبار، توصیف می شود

به نظر می رسد، دلیل اصلی در نحوه آمارگیری است. دلیل این اختلاف نیز، تفاوت نهادهای کشوری و بین المللی در موضوع نگاه کردن به ماجرای آمار تلفات جاده ای است.

رئیس پلیس ایران ترجیح می دهد از معیارهای "نسبت تصادف به وسیله وسایط نقلیه" و "نسبت تلفات جانی به تعداد تصادف" برای توصیف آمار کشتار جاده ها استفاده کند.

نسبت تلفات تصادفات به وسایل نقلیه، 7.3 است که در سال 92 زیر 6.5 میرسد. نرخ جانباختگان در سال 2011 در آسیا 10.9 در جهان 7.5 و در اروپا 2.7 است. ما اکنون در آسیا و جهان وضع مناسبی داریم. اما اروپا نه. دلیل هم نسبت وسیله نقلیه به جمعیت است؛ در ایران این نسبت یک به سه است، اما در اروپا دو به سه است. و همین باعث شده نرخ ما بالا باشد. اگر نسبت دو به سه بود نرخ کشته های ما 3.5 بود.

میانگین جهانی کشته شدگان جاده ای به ازای هر 100 هزار نفر جمعیت، اندکی بیش از 20 نفر است. یعنی ایران در بازه زمانی مشخص شده، حدود یک و نیم برابر بیشتر از میانگین جهانی، تلفات جاده ای دارد.

وضعیت آمار تلفات تصادفات ایران در بین چند کشور نمونه اروپایی و آمریکایی

ناامني جاده‌ها، نقايص خودروها، اشکالات اورژانس و سيستم انتقال مصدومان به مراکز بيمارستاني در افزايش تلفات ناشي از تصادفات وسايل نقليه در کشور نقش دارند اما فرهنگ نادرست رانندگي در اين ميان نقش بيشتري دارد.

بیشترین سوانح جاده‌ای در ساعت های 3 تا 6 بعدازظهر اتفاق افتاده است که خستگی، خواب‌آلودگی یا استفاده از برخی داروها که موجب خستگی و خواب آلودگی در رانندگان می‌شود، عمده‌ترین دلایل آن است.

اسفند ماه سال 1391 تا 15 فروردین ماه امسال، یک‌هزار و 136 نفر به علت حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 5.2 درصد کاهش داشته است.

یشترین تعداد مرگ های تصادفات نوروزی با 129 مورد در استان فارس روی داده است، این در حالی است که بیشترین تعداد مرگ ناشی از تصادفات حوادث نوروزی سال گذشته با 97 مورد در خراسان رضوی اتفاق افتاده بود و مرگ های تصادفات نوروزی استان فارس نیز در سال گذشته 91 نفر بود.

آمار سفرهاي نوروزي

افزایش ۱۱ درصدی سفرها در نوروز امسال نسبت به سال گذشته

* شمار کشته‌های سرصحنه تصادفات در نوروز امسال پنج درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش داشته است

* آمار مجروح‌های تصادف‌های رانندگی امسال در ایام عید ۳۱ هزار و ۷۲۱ نفر بود

* پرترددترین شهر در نوروز امسال شهر مقدس مشهد بوده و بیشترین سفرها نیز به استان مازندران انجام شده است.

* یشترین حجم تردد در محورهای کشور در آزادراه‌های تهران – کرج و تهران – قم ثبت شده است.

* بیشترین تصادفات درون شهری متعلق به شهر «تهران» بوده است در عین حال بیشترین کاهش تصادفات در استان های خوزستان، لرستان و مازندران ثبت شده.

* میانگین سنی رانندگانی را که در نوروز امسال تصادف کردند، ۳۶ سال در عین حال بیشترین واژگونی‌ها متعلق به رانندگان بالای ۴۰ سال سن، بیشترین سبقت و انحراف به چپ متعلق به رانندگان ۳۰ تا ۴۰ سال سن و بیشترین سرعت غیر مجاز متعلق به جوان‌ها یعنی افراد زیر ۳۰ سال بوده است.

* خستگی و خواب آلودگی منجر به واژگونی با ۳۸ درصد، تجاوز به چپ با ۲۲ درصد و سرعت غیرمجاز با ۲۰ درصد مهمترین علت تصادفات بوده که بیشترین تصادفات در 30 کیلومتر مانده به شهرها اتفاق است.

تصادفات موتورسيكلت

تصادفات منجر به فوت با موتورسیکلت 28درصد افزایش داشته است.

افراد با گروه سنی 18 تا 24 سال با 32.3 درصد بیشترین تعداد کشته‌های ناشی از تصادفات موتورسیکلت‌ها را دربرمی‌گیرند و پس از آن افراد بالای 50 سال و 30 تا 39 سال با 16 درصد موارد، در رتبه‌های بعدی قرار می‌گیرند.

امدادگران با کاهش دو دقیقه‌ای در زمان حضور با میانگین زمان 9 دقیقه در محل حادثه حضور یافته‌اند.

انواع تصادفات

به تفکیک نوع تصادف

واژگونی : ۳۸ درصد خودرو با خودرو : ۳۷ درصد

موتور سیکلت : ۱۸ درصد عابر پیاده : ۷ درصد

به تفکیک محور

روستایی : ۱۴ درصد ارومیه - سلماس : ۱۳ درصد

خوی - ماکو : ۱۰ درصد سردشت - پیرانشهر : ۹ درصد

تکاب - شاهیندژ : ۸ درصد ارومیه - مهاباد : ۴ درصد

خوی - سلماس : ۳ درصد سایر : ۳۹درصد

به تفکیک زمان وقوع

ساعت ۱۸ تا ۲۴ : ۴۴ درصد

ساعت ۱۲ تا ۱۸ : ۳۵ درصد

ساعت ۶ تا ۱۲ : ۱۷ درصد

ساعت ۲۴ تا ۶ : ۴ درصد

 


مبلغ قابل پرداخت 25,368 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۶ فروردین ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 1241

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

دفتر فنی دانشجو

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هر سوال و راهنمایی نیاز داشتيد لطفا جهت ارتباط سریعتر ازطريق شماره تلفن و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما