مرکز دانلود خلاصه کتاب و جزوات دانشگاهی

مرکز دانلود تحقیق رايگان دانش آموزان و فروش آنلاين انواع مقالات، پروژه های دانشجويی،جزوات دانشگاهی، خلاصه کتاب، كارورزی و کارآموزی، طرح لایه باز کارت ویزیت، تراکت مشاغل و...(توجه: اگر شما نویسنده یا پدیدآورنده اثر هستید در صورت عدم رضایت از نمایش اثر خود به منظور حذف اثر از سایت به پشتیبانی پیام دهید)

نمونه سوالات کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات کارشناسی دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات دانشگاه پيام نور (سوالات عمومی)

کارآموزی و کارورزی

مقالات رشته حسابداری و اقتصاد

مقالات علوم اجتماعی و جامعه شناسی

مقالات روانشناسی و علوم تربیتی

مقالات فقهی و حقوق

مقالات تاریخ- جغرافی

مقالات دینی و مذهبی

مقالات علوم سیاسی

مقالات مدیریت و سازمان

مقالات پزشکی - مامایی- میکروبیولوژی

مقالات صنعت- معماری- کشاورزی-برق

مقالات ریاضی- فیزیک- شیمی

مقالات کامپیوتر و شبکه

مقالات ادبیات- هنر - گرافیک

اقدام پژوهی و گزارش تخصصی معلمان

پاورپوئینت و بروشورر آماده

طرح توجیهی کارآفرینی

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1983
  • بازدید دیروز : 1603
  • بازدید کل : 13041440

مجموعه جزوات آموزشی سیم کشی ساختمان و سیستم اعلام حریق (شامل 7 جزوه)


مجموعه جزوات آموزشی سیم کشی ساختمان و سیستم اعلام حریق (شامل 7 جزوه)

مجموعه جزوات آموزشی سیم کشی ساختمان و سیستم اعلام حریق (شامل 7 جزوه)

لیست جزوات مجموعه آموزشی سیم کشی ساختمان و سیستم اعلام حریق به شرح ذیل می باشد:

1- جزوه آموزشی اجرای تاسیسات برقی ساختمان (به همراه تصاویر مربوطه): این جزوه در قالب فایل PDF بوده و در 34 صفحه تهیه شده است. در این جزوه شما با تاسیسات الکتریکی-بدنه هادی- الکترود زمین-جریان نشت در ساختمان-کلید جدا کنندخ- کلید قطع بار-فیوز-کنتور و تابلوی توزیع-اجرای تاسیسات برقی-مقررات و استانداردهای تاسیسات-شناخت کابلها و انواع آن-پریزها-استاندارد شدت روشنایی داخلی-طرح سیستم برق خانه های مسکونی-نقشه برق کشی-علایم برقی و ... آشنا خواهید شدو

2- جزوه دیگری از آموزش سیم کشی و برق ساختمان: این جزوه در 90 صفحه تهیه شده است که در آن مطالب زیر آموزش داده میشود: برق ساختمان-مرحله نقشه کشی و نقشه خوانی-مرحله شیارزنی-مرحله قوطی گذاری-مرحله لوله گذاری-مرحله سیم کشی-مرحله نصبیات-برق که به صورت مصور سیم کشی برق ساختمان را از ابتدا تا انتها آموزش می دهد.

3- جزوه مبحث سیزدهم مقررات ملی ساختمان: طرح و اجرای تاسیسات برقی ساختمانها که این جوزه در 24 صفحه می باشد و در این جزوه انواع سیستمهای نیرو- ترانفورماتورها-تجهیزات اصلی ترانس-انواع کابل-طراحی روشنایی-چیدمان چراغها-سیستم های اعلام حریق-سیستم های انتن مرکزی-سیستم صوتی- انواع کنتاکتورها-تابلوهای فشار توسط و... با تصاویر مربوطه آموزش داده می شود.

4- جزوه استاندارد و آئین نامه سیم کشی ساختمانهای مسکونی، تجاری و صنعتی که شامل جزوه ای در 152 صفحه می باشد.

5- جزوه آموزش سیستم ارت: که در 7 صفحه بوده و مطالبی در مورد سیستم ارت شامل: لزوم استفاده از سیستم ارت- اهداف سیستم ارت-روشهای اجرای ارت یا زمین حفاظتی-اجرای ارت به روش عمقی-اجرای ارت به روش سطحی-اجرای ارت به روش ROD کوبی-اجرای ارت در ارتفاعات و... می باشد.

6- کتاب آموزشی طراحی و اجرای سیستمهای اعلام حریق که در 43 صفحه تهیه شده و شامل آموزشهایی از قبیل: دستورالعمل سیستم اعلام حریق- سیستم حفاظت از جان-انواع سیستم های اعلام حریق-سیستم آژیر سرخود-سیستم اعلام حریق معمولی یا متعارف-سیستم اعلام حریق آدرس پذیر-سیستم اعلام حریق هوشمند-اجرای سیستم های اعلام حریق-انواع آشکارسازهای اعلام حریق- انواع شستی های اعلام حریق-سیستم ارتباط با خط تلفن- نصب آشکارسازها-نصب شستی-مدار تغذیه-مداربندی آشکارسازها-مداربندی آژیر-افت ولتاژ-اطفاء حریق و... می باشد.

7- نمونه قرارداد سیم کشی ساختمان و نحوه تنظیم قرارداد برق کشی ساختمان 

 


مبلغ قابل پرداخت 15,245 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

دفتر فنی دانشجو

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هر سوال و راهنمایی نیاز داشتيد لطفا جهت ارتباط سریعتر ازطريق شماره تلفن و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما