مرکز دانلود خلاصه کتاب و جزوات دانشگاهی

مرکز دانلود تحقیق رايگان دانش آموزان و فروش آنلاين انواع مقالات، پروژه های دانشجويی،جزوات دانشگاهی، خلاصه کتاب، كارورزی و کارآموزی، طرح لایه باز کارت ویزیت، تراکت مشاغل و...(توجه: اگر شما نویسنده یا پدیدآورنده اثر هستید در صورت عدم رضایت از نمایش اثر خود به منظور حذف اثر از سایت به پشتیبانی پیام دهید)

نمونه سوالات کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات کارشناسی دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات دانشگاه پيام نور (سوالات عمومی)

کارآموزی و کارورزی

مقالات رشته حسابداری و اقتصاد

مقالات علوم اجتماعی و جامعه شناسی

مقالات روانشناسی و علوم تربیتی

مقالات فقهی و حقوق

مقالات تاریخ- جغرافی

مقالات دینی و مذهبی

مقالات علوم سیاسی

مقالات مدیریت و سازمان

مقالات پزشکی - مامایی- میکروبیولوژی

مقالات صنعت- معماری- کشاورزی-برق

مقالات ریاضی- فیزیک- شیمی

مقالات کامپیوتر و شبکه

مقالات ادبیات- هنر - گرافیک

اقدام پژوهی و گزارش تخصصی معلمان

پاورپوئینت و بروشورر آماده

طرح توجیهی کارآفرینی

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1006
  • بازدید دیروز : 3600
  • بازدید کل : 13089744

اقدام پژوهی چگونه توانستم انگیزه شغلی دانش آموزان را افزایش دهم


اقدام پژوهی چگونه توانستم انگیزه شغلی دانش آموزان را افزایش دهم

فهرست مطالب

عنوان صفحه

مشخص كردن مسأله و انتخاب عنوان مناسب... 1

مقدمه. 2

پيشينه نظري.. 3

پيشينه علمي.. 3

بيان مسئله. 5

شواهد1. 7

تجزيه و تحليل داده‌ها12

محدوديت‌ها13

توانمندي‌ها14

اهداف تحقيق.. 14

اهداف درس... 14

هدف از انجام اين پژوهش.... 15

ارائه راه حل‌هاي پيشنهادي.. 15

اعتباربخشي به انتخاب راه حل‌ها17

اجراي راه حل‌ها18

شواهد(2). 22

تجزيه و تحليل داده‌هاي شواهد2 و نتيجه گيري.. 24

 

مقدمه

در گذشته نه چندان دور شاغل بودن خانم‌ها مرسوم نبود و كسب درآمد خانواده فقط وظيفه مردان بود و آنها كه مخارج خانواده را تامين مي‌كردند اما با گذشت سال‌ها و تحصيل كردن خانم‌ها و نياز خانواده تمايل آنها به كسب درآمد بيشتر شد اما هر محيطي براي خانم‌ها مناسب نبود.

كارهايي را خانم‌ها مي‌توانند انجام دهند كه با شرايط جسمي و اجتماعي جامعه ما هماهنگ باشد و شأن اجتماعي خانم‌ها را پايين نياورد. ساعت كاري آن كمتر از ساعت كاري آقايان باشد تا خانم بتواند به وظايف همسري و مادري خود نيز بپردازد. مشاغلي را بايد خانم‌ها انتخاب كنند كه از نظر قواي جسماني قادر به انجام آن باشند و آنها را بيش از حد خسته نكند و از همه مهمتر با روحيه ظريف آنها سازگاري داشته باشد و احساس زيباپسندانه آنها را تامين كند.

با توجه به اينكه رشته دانش آموزان، چهره سازي (نقاشي) بود بر آن شدم تا در خلال آموزش آنها به فروش كارهايشان تشويق كنم تا به اين وسيله خودشان باور كنند و مشوق آنها براي تمرين بيشتر براي رسيدن به نتيجه‌ايي مطلوب‌تر باشد از اين رو موضوع پژوهش خود را «چگونه توانستم انگيزه شغلي دانش‌آموزان سال سوم چهره سازي هنرستان كار دانش فخري را افزايش دهم» انتخاب كردم.


پيشينه نظري

با توجه به مسئله‌ايي كه براي من پيش آمده است و اين مسئله باعث شده كه در تدريسم خلال ايجاد شود بر آن شدم تا با استفاده از منابع مختلف اين مسئله را حل كنم بنابراين به مطالعه كتب مختلف مثل (هنر معلمي در روش‌هاي كاربردي در پرورش شخصيت) نويسنده رضا فرهاديان مركز انتشارات دفتر تبليغات اسلامي و كتاب معلم محبوب، شرايط مقبول، مدرسه مطلوب نويسنده رضا فرهاديان ناشر موسسه فرهنگي تربيتي توحيد و كتاب 101 راه براي افزايش فروش نويسنده پاتريك فورسايت مترجم علي ضرغام) پرداختم.

در كتاب هنر معلمي مطالبي را مطالعه كردم كه برايم بسيار جالب بود. معلمي شغل و حرفه نيست، ذوق و هنر است، مسئوليتي است كه ريشه در اعماق وجود انسان‌هاي فرهيخته و دلسوخته دارد. معلمي كه از روحيه‌اي خلاق برخوردار است خود الگوي بارزي براي اخلاق بودن است.

با مطالعه اين كتاب دريافتم كه با استفاده از خلاقيت خود دانش آموزان آنها را به كارهاي توليد (زود بازده) تشويق كنم.

 

پيشينه علمي

براي مطالعه اقدام پژوهي‌هايي كه در سال‌هاي گذشته انجام شده بود به مركز تحقيقات فرهنگيان (پيوست) مراجعه كردم و تحقيقاتي كه فكر مي‌كردم مي‌تواند به من كمك كند را انتخاب كردم. به طور مثال بررسي راه‌هاي ايجاد انگيزه در اولياي دانش آموزان عشاير سيار استان اردبيل اكبر حق شناس شوراي تحقيقات خوزستان و ارتباط باورهاي غيرمنطقي، ابزار وجود عملكرد تحصيلي در دانش‌آموزان دختر مينا مهربند كه البته موضوعي كه آنها مدنظر قرار داده بودند خيلي براي من مفيد نبود و اغلب تحقيقات مربوط به راهنمايي يا دبيرستان در رشته‌هاي نظري بود و در زمينه هنرستان كارهايي بسيار محدود وجود داشت كه آنها هم موضوع اقدام پژوهي‌شان با مسئله پژوهش من مرتبط نبود بنابراين تصميم گرفتم از همكاران و دوستانم كمك فكري بگيرم.

 


مبلغ قابل پرداخت 18,554 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ آبان ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1593

دفتر فنی دانشجو

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هر سوال و راهنمایی نیاز داشتيد لطفا جهت ارتباط سریعتر ازطريق شماره تلفن و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما