مرکز دانلود خلاصه کتاب و جزوات دانشگاهی

مرکز دانلود تحقیق رايگان دانش آموزان و فروش آنلاين انواع مقالات، پروژه های دانشجويی،جزوات دانشگاهی، خلاصه کتاب، كارورزی و کارآموزی، طرح لایه باز کارت ویزیت، تراکت مشاغل و...(توجه: اگر شما نویسنده یا پدیدآورنده اثر هستید در صورت عدم رضایت از نمایش اثر خود به منظور حذف اثر از سایت به پشتیبانی پیام دهید)

نمونه سوالات کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات کارشناسی دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات دانشگاه پيام نور (سوالات عمومی)

کارآموزی و کارورزی

مقالات رشته حسابداری و اقتصاد

مقالات علوم اجتماعی و جامعه شناسی

مقالات روانشناسی و علوم تربیتی

مقالات فقهی و حقوق

مقالات تاریخ- جغرافی

مقالات دینی و مذهبی

مقالات علوم سیاسی

مقالات مدیریت و سازمان

مقالات پزشکی - مامایی- میکروبیولوژی

مقالات صنعت- معماری- کشاورزی-برق

مقالات ریاضی- فیزیک- شیمی

مقالات کامپیوتر و شبکه

مقالات ادبیات- هنر - گرافیک

اقدام پژوهی و گزارش تخصصی معلمان

پاورپوئینت و بروشورر آماده

طرح توجیهی کارآفرینی

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 561
  • بازدید دیروز : 3966
  • بازدید کل : 13110643

اقدام پژوهی پچگونه توانستم وضعيت درسي و انضباطي دانش آموزم را بهبود بخشم


اقدام پژوهی پچگونه توانستم وضعيت درسي و انضباطي دانش آموزم را بهبود بخشم

فهرست مطالب

 

عنوان صفحه

مقدمه. 1

بیان مسئله. 3

هدف از اقدام پژوهی.. 5

توصیف وضع موجود یا شواهد (1)5

جمع آوری اطلاعات برای ارائه ی راه حل ها7

ادبیات موضوع(پیشینه و یافته های دیگران)8

ارائه ی راه حل ها8

انتخاب راه حل ها9

اعتبار بخشی به راه حل ها9

اجرای راه حل ها10

توصیف وضع موجود یا شواهد (2)11

نتیجه گیری.. 13

منابع. 14

 

 

مقدمه

جايگاه رفيع تعليم و تربيت در اعتلاي انسان‌ها و نجات آنها از گمراهي و ضلالت و خروج از نار و سير به سوي نور در فرهنگ غني اسلام از منزلت ويژه‌اي برخوردار است و اگر اين تقدم، رابطه‌اي با امور اصالت نداشت، برتري و فضيلت آدمي در عالم كائنات مورد سوال واقع مي‌شد.

رشد اخلاقي يكي از مهمترين اهداف والاي رسالت پيامبران بوده است. تا انسان در مسير كمال قرار گيرد، لذا در قرآن كريم نيز در چند جا رشد اخلاقي جلوتر از تعليم آمده است. با بررسي مكاتب مختلف نيز در مي‌يابيم كه آنها نيز، هر يك روش خاصي را جهت تربيت آدمي مطرح مي‌كنند كه اين خود، بيانگر اهميت و سرنوشت ساز بودن اين مسئله براي انسان است. كسي كه به كار آموزش پرورش اشتغال مي‌ورزد، علاوه بر دانش و تخصص در موضوع مورد تدريس، مي‌بايد بر رفتار و اخلاق دانش آموزان هم نظارت داشته باشد.

از آنجا كه مدرسه، خانه دوم به حساب مي‌آيد و علم و دانش آموزان به عنوان اعضاي يك خانواده تقريباً در طول يك روز، نيمي از وقت خود را در كنار يكديگر به غير مي‌برند، لذا بايد در حل مشكل يكديگر كوشا باشند و نسبت به هم احساس مسئوليت داشته باشند.

و در رابطه با همين موضوع، من متوجه مشكل درسي- انضباطي يكي از دانش آموزانم شدم كه در سال‌هاي قبل به آن خيلي توجه نكرده بودند و زماني كه متوجه اين مشكل دانش آموزم شدم، شب و روز به فكر اين بودم كه چاره‌اي براي حل اين مشكلات پيدا كنم و خدمتي به اين كودك كرده باشم تا در آينده و در طول مسير زندگي‌اش كمتر دچار مشكل شود. چون مشكلات درسي و به ويژه انضباطي او، مي‌توانست او را در جامعه، فردي و منزوي و دور از روابط اجتماعي به بار آورد.

به همين منظور، سعي كردم با ارائه راه حل‌هايي براي حل مشكلات اين دانش آموز راه كارهايي را جهت كمك به همكاران در صورت مواجه شدن با موارد مشابه موضوع بنده ارائه دهم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بیان مسئله

اینجانب منیر نیک محمدی کلهر با سابقه کار 23سال تدریس،هم اکنون در مدرسه ی حضرت صدیقه طاهره (س) بعنوان آموزگار پایه ی سوم با تعداد 22دانش آموز ، مشغول به تدریس می‌باشم.

از تعداد 22 دانش آموز، 12نفر خیلی خوب هستند، 3 نفر خوب ،3 نفر قابل قبول و 4نفر نیاز به تلاش هستند.

وضعیت کلاس از نظر فیزیکی خوب است و وسایل آزمایشگاهی مجهز و در دسترس می باشد و کتابخانه ی مدرسه و کلاس هم، فعال است و کتابهای مختلف علمی و سرگرمی و داستانی در دسترس دانش آموزان قرار دارد.

دانش آموزان مورد پروژه:این دانش آموز که مونا ، نام دارد مورد پژوهش بنده قرار دارد.

این دانش آموز، فوق العاده بی نظم ، بی برنامه و بی مسئولیت بود و این مشکل ، از سالهای قبل نیز وجود داشت و با تحقیقاتی که انجام دادم، متوجه شدم که معلمین سالهای قبل او نیز ، از این وضعیت او گله و شکایت می کردند.

این مشکل دانش آموز ، باعث بی نظمی و شلوغی سایر دانش آموزان و در مجموع ، کل کلاس شده بود ، چرا که همه ی کلاس به نحوی ،با مونا درگیر بودند.

از جمله بی نظمی های او:گم کردن مداد ،پاک کن و تراش و انداختن وسایل خود ، مثل انداختن جامدادی روی زمین و حتی انداختن وسایل خود داخل سطل زباله ی کلاس،بود.

دفاتر انجام تکالیفش ، بسیار نا مرتب و بی نظم بودند .دفتر ریاضی و دفتر مشق او ، خیلی نامرتب و بد خط و به هم ریخته بود ، بطوریکه اصلا قابل مشاهده و بازبینی نبودند.

 


مبلغ قابل پرداخت 18,554 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ آبان ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1485

دفتر فنی دانشجو

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هر سوال و راهنمایی نیاز داشتيد لطفا جهت ارتباط سریعتر ازطريق شماره تلفن و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما