مرکز دانلود خلاصه کتاب و جزوات دانشگاهی

مرکز دانلود تحقیق رايگان دانش آموزان و فروش آنلاين انواع مقالات، پروژه های دانشجويی،جزوات دانشگاهی، خلاصه کتاب، كارورزی و کارآموزی، طرح لایه باز کارت ویزیت، تراکت مشاغل و...(توجه: اگر شما نویسنده یا پدیدآورنده اثر هستید در صورت عدم رضایت از نمایش اثر خود به منظور حذف اثر از سایت به پشتیبانی پیام دهید)

نمونه سوالات کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات کارشناسی دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات دانشگاه پيام نور (سوالات عمومی)

کارآموزی و کارورزی

مقالات رشته حسابداری و اقتصاد

مقالات علوم اجتماعی و جامعه شناسی

مقالات روانشناسی و علوم تربیتی

مقالات فقهی و حقوق

مقالات تاریخ- جغرافی

مقالات دینی و مذهبی

مقالات علوم سیاسی

مقالات مدیریت و سازمان

مقالات پزشکی - مامایی- میکروبیولوژی

مقالات صنعت- معماری- کشاورزی-برق

مقالات ریاضی- فیزیک- شیمی

مقالات کامپیوتر و شبکه

مقالات ادبیات- هنر - گرافیک

اقدام پژوهی و گزارش تخصصی معلمان

پاورپوئینت و بروشورر آماده

طرح توجیهی کارآفرینی

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2522
  • بازدید دیروز : 3600
  • بازدید کل : 13091260

کارآموزی فراورده های آرایشی


کارآموزی  فراورده های آرایشی

فهرست صفحه

تاريخچه

انواع محصولات2

فرآيند توليد3

تئوري مربوط به كرم هاي آرايشي4

تست محصولات23

محلول سازي..33

تست هاي مواد اوليه 35

تست هاي روي نمونه آب.45

 

 

مقدمه:

در دنياي فراصنعتي امروز با توجه به روند رو به افزايش آلاينده هاي زيست محيطي، فرآورده هاي آرايشي بهداشتي بدون اغراق از شمار بيرون رفته و در مرحله وسيعي در اختيار مصرف كندگان قرار مي گيرد از اين رو كوشش شده است با توجه به اهميت و نقش بهداشت فردي و نيز گرايش هاي بهتر زيستن و نياز جامعه به فرآورده هايي كه بايد داراي كيفيت مطلوب و استاندارد باشند، روش هايي در ساخت و فرمولاسيون ارائه شود كه توليد كنندگان اين صنعت بتوانند با بهره گيري از اصول و موازين علمي و تجربي دين خود را در ارتقاء بهداشت عمومي و اجتماعي ادا نمايند.

 

تاريخچه :

شركت آريان كيميا تك كه من به عنوان كارآموز در آن مشغول به كار شدم در منطقه ويژه ي اقتصادي سلفچگان قرار دارد كه مؤسسه توسعه و عمران منطقه ويژه اقتصادي سلفچگان قم، در محدوده اي به وسعت 2000 هكتار در 185 كيلومتري تهران و در چهار راه جاده هاي ترانزيت، در مركز ايران واقع شده است اين منطقه به عنوان مهمترين و نزديكترين منطقه ويژه اقتصادي به مركز سياسي – اقتصادي كشور، واقع در جاده ابريشم، راه آهن سراسري و بزرگراه هاي اصلي شمال، جنوب، شرق و غرب ايران بوده و جهت برقراري ارتباط با اروپا به كشورهاي آسياي ميانه و خليج فارس به نظور توليد، صادرات و ترانزيت کالا، موقعيتي ممتاز و منحصر به فرد داشته و قادر است نقش تعيين كننده اي در اقتصاد كان كشور ايفا نمايد. شركت لوازم آرايشي my تحت ليسانس khal & co Germany مي باشد كه از سال 1382 محصولات اين شركت به بازار عرضه شد و لازم به ذكر است كه اولين محصول شركت عطر my بود كه اين شركت از سال 83 به بعد شروع به ساختن انواع كرم ها كرد.

 

 

فرآيند توليد مواد آرايشي در شركت آريان كيمياتك به شرح زير مي باشد:

ابتدا برنامه هفتگي ساخت توسط واحد برنامه ريزي به واحد ساخت ابلاغ مي شود و واحد ساخت طبق برنامه ساخت، برگه توزين را به واحد آزمايشگاهي شيمي منتقل مي كند و آزمايشگاه بررسي لازم را انجام داده و مجوز توزين را به انبار مي دهد و مواد بعد از توزين به واحد ساخت تحويل داده مي شود واحد ساخت تحت نظارت پروس ساخت را انجام مي دهد كه لازم به ذكر است كه واحد پروسس تحت نظر واحد تحقيقات و توسعه (R&D) فعاليت مي كندو تغييرات به وجود آمده در ساخت را كه از طرف واحد تحقيقات و توسعه ابلاغ شده را با هماهنگي ساخت عملي مي كند و محصول ساخته شده پس از توزين، واحد توليد تحويل داده مي شود و واحد توليد تحت نظارت واحد كنترل توليد محصول را فيلينگ و بسته بندي م كند و به انبار تحويل مي دهد.

من در شركت آريان كيمياتك (ACT) به عنوان كارآموز در قسمت آزمايشگاه شيمي مشغول به كار بودم كه از جمله وظایف من در آزمايشگاه عبارت بود از: مانند؛اندازه گیری ویسكوزيته محصولات ، دانسيته، تست هاي پايداري مكانيكي و تست روي نمونه ي آب مانند اندازه گيري pH ، اندازه گيريCOD، اندازه گيري سختي و قليائيك آب و تست روي مواد اوليه مواد اوليه مانند اندازه گيري عدد اسيدي،iR، رطوبت مواد و........ و انجام تست هاي بعد توضيح داده مي شود. و من درقسمت تئوري بيشتر به شرح كرم و اجزاي تشكيل دهنده ي آن پرداخته ام.

 

تئوري:

مواد فعال در سطح :

پديده ي بنيادين در فعاليت در فعاليت سطحي، جذب سطحي نام دارد كه؛ دو اثر كاملاً مشخص فجر مي شود:

الف) پايين آوردن يك يا چند بخشش مرزي در سطوح مشترك موجود در سيستم.

ب) تثبيت يك يا چند سطح مشترك به وسيله ي تشكيل لايه هايي كه جذب شده اند.

يك ماده فعال در سطح ماده است كه ضمن استفاده از اين پديده ي انرژي سطحي سطحي را كه با آن در تماس است، تغيير مي دهد. كاربر مواد فعال در سطح در محصولات آرايشي و بهداشتي پديده اي جا افتاده است كه بسته به خواص مورد نياز براي فعاليت سطحي به پنج دسته تقسيم مي شود:


مبلغ قابل پرداخت 20,736 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ آبان ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 2046

برچسب های مهم

دفتر فنی دانشجو

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هر سوال و راهنمایی نیاز داشتيد لطفا جهت ارتباط سریعتر ازطريق شماره تلفن و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما