مرکز دانلود خلاصه کتاب و جزوات دانشگاهی

مرکز دانلود تحقیق رايگان دانش آموزان و فروش آنلاين انواع مقالات، پروژه های دانشجويی،جزوات دانشگاهی، خلاصه کتاب، كارورزی و کارآموزی، طرح لایه باز کارت ویزیت، تراکت مشاغل و...(توجه: اگر شما نویسنده یا پدیدآورنده اثر هستید در صورت عدم رضایت از نمایش اثر خود به منظور حذف اثر از سایت به پشتیبانی پیام دهید)

نمونه سوالات کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات کارشناسی دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات دانشگاه پيام نور (سوالات عمومی)

کارآموزی و کارورزی

مقالات رشته حسابداری و اقتصاد

مقالات علوم اجتماعی و جامعه شناسی

مقالات روانشناسی و علوم تربیتی

مقالات فقهی و حقوق

مقالات تاریخ- جغرافی

مقالات دینی و مذهبی

مقالات علوم سیاسی

مقالات مدیریت و سازمان

مقالات پزشکی - مامایی- میکروبیولوژی

مقالات صنعت- معماری- کشاورزی-برق

مقالات ریاضی- فیزیک- شیمی

مقالات کامپیوتر و شبکه

مقالات ادبیات- هنر - گرافیک

اقدام پژوهی و گزارش تخصصی معلمان

پاورپوئینت و بروشورر آماده

طرح توجیهی کارآفرینی

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 136
  • بازدید دیروز : 1988
  • بازدید کل : 13115496

پاورپوئینت در مورد تجزیه و تحلیل آثار معماری تحلیل فرمی معنایی کارکرد عناصر و مصالح 25 اسلاید


پاورپوئینت در مورد تجزیه و تحلیل آثار معماری تحلیل فرمی معنایی کارکرد عناصر و مصالح 25 اسلاید

پاورپوئینت در مورد تجزیه و تحلیل آثار معماری تحلیل فرمی معنایی کارکرد عناصر و مصالح

شامل 25 اسلاید

سطح دانشگاهی

 

قسمتی از پاورپوئینت در مورد تجزیه و تحلیل آثار معماری تحلیل فرمی معنایی کارکرد عناصر و مصالح

تجزیه و تحلیل آثار معماری به فعالیتی گفته می‌شود که به‌منظور کشف و شناسایی ویژگی‌های مهم یک بنا از مدل معماری آن استفاده می‌کند. تجزیه و تحلیل آثار معماری می‌تواند اهداف مختلفی ازجمله برآورد اولیه اندازه بنا، پیچیدگی و هزینه داشته باشد. همچنین این امر می‌تواند شامل رضایت از الزامات یک بنا، اعم از عملکردی و غیر عملکردی، ارزیابی فرصت‌ها برای استفاده مجدد از ویژگی‌های عملکردی موجود و غیره باشد.

اهداف تجزیه و تحلیل آثار معماری

1. تمامیت

تحلیل تمامیت آثار معماری هم یک هدف بیرونی و هم یک هدف درونی است. هدف اصلی ارزیابی برای تمامیت بیرونی ساختمان‌ها این است که مشخص کند آیا به‌طور مناسب همه الزامات اصلی عملکردی و غیر عملکردی بنا به‌دست‌آمده است. با تجزیه و تحلیل آثار معماری برای تمامیت داخلی مشخص می‌شود که آیا تمام عناصر بنا با توجه به مدل‌سازی نمادها و طراحی موجود در بنا به‌طور کامل اجراشده است. ایجاد تمامیت بنا با توجه به مدل‌سازی نماد، این اطمینان را به وجود می‌آورد که بنا شامل تمام اطلاعات موردنیاز همچون قواعد ترکیبی و معنایی نمادسازی می‌باشد. ایجاد تمامیت بنا با توجه به طراحی آن مستلزم بررسی عناصر و اجزای ازدست‌رفته در معماری، بررسی روابط و اشتراکات بین عناصر و اجزا و همچنین بررسی رعایت متعلقات و روابط این دو در آرایش معماری بنا می‌باشد.

2. پایداری

پایداری ویژگی داخلی آثار معماری بوده و هدف آن این است که عناصر مختلف آن اثر با یکدیگر تناقض نداشته باشند. برخی از تناقضات یک اثر که در تجزیه و تحلیل آثار معماری شاهد هستیم، شامل موارد زیر است:

• ناپایداری اسمی: در سطح عناصر و اجزا سازنده بنا رخ می‌دهد. به‌عنوان‌مثال پایداری خدمات ارائه‌شده توسط این عناصر در نظر گرفته می‌شود.

• ناپایداری مشترک: این نوع ناپایداری، ناپایداری اسمی و دیگر اشکال ناپایداری را در بر می‌گیرد. به‌عنوان‌مثال ممکن است اسم خدمات ارائه‌شده توسط عناصر یکسان باشد؛ درحالی‌که لیست پارامترهای آن‌ها متفاوت است.

• ناپایداری رفتاری: بین اجزای موردنظر و خدمات ارائه‌شده رخ می‌دهد که نام و رابط آن‌ها مطابقت دارد اما رفتارها باهم مطابقت ندارند.

• ناپایداری متقابل: این امر هنگامی رخ می‌دهد که اجرای برخی عناصر به روشی انجام شود که مانع از برخی تعاملات ضروری بین عناصر گردد.

نقد و بررسی بناهای معماری

نقد آثار معماری موضوعی است که می‌تواند بر اساس دیدگاه‌ها و ترجیحات ازنظر زیبایی‌شناسی و استدلال متفاوت باشد. درحالی‌که انتقاد سازنده غالباً به معمار کمک می‌کند تا از ذهن تماشاگر یا کاربر بیاموزد. برخی بناها فراتر از نظرات تندی که به دلیل کوته‌بینی منتقدان در تجزیه و تحلیل آثار معماری دریافت می‌کند، شناخته‌شده و موردپسند قرار می‌گیرند. نمونه‌های مختلفی از هر دو وضعیت در تاریخ معماری دیده‌شده است.

 


مبلغ قابل پرداخت 27,999 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ تیر ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 134

دیدگاه های کاربران (0)

دفتر فنی دانشجو

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هر سوال و راهنمایی نیاز داشتيد لطفا جهت ارتباط سریعتر ازطريق شماره تلفن و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما