مرکز دانلود خلاصه کتاب و جزوات دانشگاهی

مرکز دانلود تحقیق رايگان دانش آموزان و فروش آنلاين انواع مقالات، پروژه های دانشجويی،جزوات دانشگاهی، خلاصه کتاب، كارورزی و کارآموزی، طرح لایه باز کارت ویزیت، تراکت مشاغل و...(توجه: اگر شما نویسنده یا پدیدآورنده اثر هستید در صورت عدم رضایت از نمایش اثر خود به منظور حذف اثر از سایت به پشتیبانی پیام دهید)

نمونه سوالات کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات کارشناسی دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات دانشگاه پيام نور (سوالات عمومی)

کارآموزی و کارورزی

مقالات رشته حسابداری و اقتصاد

مقالات علوم اجتماعی و جامعه شناسی

مقالات روانشناسی و علوم تربیتی

مقالات فقهی و حقوق

مقالات تاریخ- جغرافی

مقالات دینی و مذهبی

مقالات علوم سیاسی

مقالات مدیریت و سازمان

مقالات پزشکی - مامایی- میکروبیولوژی

مقالات صنعت- معماری- کشاورزی-برق

مقالات ریاضی- فیزیک- شیمی

مقالات کامپیوتر و شبکه

مقالات ادبیات- هنر - گرافیک

اقدام پژوهی و گزارش تخصصی معلمان

پاورپوئینت و بروشورر آماده

طرح توجیهی کارآفرینی

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1875
  • بازدید دیروز : 3966
  • بازدید کل : 13111957

پاورپوئینت در مورد رشته ورزشی پرتاب دیسک 17 اسلاید


پاورپوئینت در مورد رشته ورزشی پرتاب دیسک 17 اسلاید

پاورپوئینت در مورد رشته ورزشی پرتاب دیسک

شامل 17 اسلاید

سطح دانش اموزی

همراه با عکس

 

قسمتی از متن پاورپوئینت در مورد رشته ورزشی پرتاب دیسک

مقدمه و تاریخچه

پرتاب دیسک یکی از رشته های ورزش دو و میدانی است که سابقه باستانی دارد. ورزشکاران وسیله ای به نام "دیسک" را پرتاب می کنند و پرتاب کننده ای که بتواند دیسک را بیشتر و دورتر پرتاب کند، برنده مسابقه خواهد بود. پیشینه پرتاب دیسک به ۷۰۸ سال قبل از میلاد مسیح برمی گردد. در آن زمان مجسمه سازی به نام "مایرون" مجسمه ای ساخت که نشان دهنده یک فرد در حال پرتاب دیسک بود، امروزه با گسترش ورزش های دو و میدانی مجسمه "دیسکوبولوس" به مشهور ترین اثر این هنرمند تبدیل شده است. همچنین هومر در کتاب ایلیاد خود به پرتاب دیسک اشاره کرده است. پرتاب دیسک یکی از مواد پنج گانه ورزش یونان باستان بود. در آن زمان دیسک ها از جنس آهن و برنز ساخته می شدند، در نتیجه از دیسک های امروزی سنگین تر بودند. امروزه پرتاب دیسک یکی از ورزش های المپیک در بخش مردان و زنان است.

ناحیه پرتاب دیسک

نحوه پرتاب دیسک از دایره‌ای به قطر ۲٫۵ متر که داخل یک قفس ساخته شده و تنها با حلقه‌ای از آهن که معمولاً با رنگ سفید رنگ‌آمیزی شده و به‌شکل دایره درآمده‌است تشکیل می‌شود. کف دایره باید از جنس سختی مانند سیمان یا آسفالت باشد و نباید خیلی صاف باشد به‌طوری‌که پرتاب‌کننده روی آن سُر بخورد. کفِ کاملاً مسطحِ دایره باید در حدود ۱۴ تا ۲۶ میلی‌متر پایین‌تر از لبه بالاییِ حلقه آهنی باشد.

منطقه پرتاب دیسک

دیسک از روی دایره‌ای به قطر ۲.۵ متر پرتاب می‌شود. این منطقه نیز درون یک قفس دایره‌ای است. سطح دایره پرتاب باید از جنس سیمان یا آسفالت یا ماده سخت دیگری باشد. این منطقه نباید به قدری صاف باشد که ورزشکاران بر روی آن سر بخورند. سطح دایره باید ۱۴ تا ۲۶ میلی متر پایین‌تر از سطح زمین اطرافش باشد. منطقه پرتاب دیسک دو خط صاف با زاویه ۴۰ درجه است که دو طرف آن با نواری به عرض ۵ سانتی متر مشخص شده است. مکان فرود دیسک باید خاکی یا چمن باشد تا از شکستن دیسک جلوگیری کند. برای مشخص کردن قطاع از مرکز دایره ضلعی به طول ۲۰ متر رسم می‌کنند و ضلع دوم را طوری رسم می‌کنند که در فاصله ۲۰ متری فاصله بین دو ضلع ۱۳.۶۸ متر باشد و طول اضلاع را در امتداد خطوط ادامه می‌دهند.


مبلغ قابل پرداخت 27,999 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ تیر ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 226

دفتر فنی دانشجو

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هر سوال و راهنمایی نیاز داشتيد لطفا جهت ارتباط سریعتر ازطريق شماره تلفن و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما