مرکز دانلود خلاصه کتاب و جزوات دانشگاهی

مرکز دانلود تحقیق رايگان دانش آموزان و فروش آنلاين انواع مقالات، پروژه های دانشجويی،جزوات دانشگاهی، خلاصه کتاب، كارورزی و کارآموزی، طرح لایه باز کارت ویزیت، تراکت مشاغل و...(توجه: اگر شما نویسنده یا پدیدآورنده اثر هستید در صورت عدم رضایت از نمایش اثر خود به منظور حذف اثر از سایت به پشتیبانی پیام دهید)

نمونه سوالات کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات کارشناسی دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات دانشگاه پيام نور (سوالات عمومی)

کارآموزی و کارورزی

مقالات رشته حسابداری و اقتصاد

مقالات علوم اجتماعی و جامعه شناسی

مقالات روانشناسی و علوم تربیتی

مقالات فقهی و حقوق

مقالات تاریخ- جغرافی

مقالات دینی و مذهبی

مقالات علوم سیاسی

مقالات مدیریت و سازمان

مقالات پزشکی - مامایی- میکروبیولوژی

مقالات صنعت- معماری- کشاورزی-برق

مقالات ریاضی- فیزیک- شیمی

مقالات کامپیوتر و شبکه

مقالات ادبیات- هنر - گرافیک

اقدام پژوهی و گزارش تخصصی معلمان

پاورپوئینت و بروشورر آماده

طرح توجیهی کارآفرینی

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 146
  • بازدید دیروز : 2770
  • بازدید کل : 13129468

فرخنده حاجی


فرخنده حاجی‌زاده

فرخنده حاجی‌زاده (۱۳۳۲-) نویسنده، شاعر و ناشر ایرانی، مدیر انتشارات ویستار، برنده اولین جایزه جهانی آزادی انتشار انجمن قلم آمریکا، و خواهر قربانی قتل‌های زنجیره‌ای، حمید حاجی زاده است.

فرخنده در سال ۱۳۳۲ در بزنجان کرمان زاده شد و از کودکی با موسیقی آشنا شد و بعدها در کلاس‌های درس رضا براهنی فعالیت‌های دیگری را پی‌گیری کرد. پس از پایان دوره ابتدایی خانواده‌اش برای امکان ادامهٔ تحصیل فرخنده به شهرستان بافت مهاجرت کردند و چند ماه بعد، با ازدواج او، به دلیل حرفهٔ نظامی همسرش، به آذربایجان شرقی رفت. در چهارده سالگی پسرش «پژمان» را که امروزه همکار او در ادارهٔ انتشارات ویستار و مجله بایا است، به دنیا آورد. با تولد فرزند دومش، «پیمان»، موقتاً ترک تحصیل کرد که بعداً تحصیل را دوباره آغاز کرد و تا پایان دورهٔ کارشناسی ادامه داد.

فعالیت ادبی حاجی زاده در سال‌های ۵۳-۵۴ با سرودن غزل آغاز شد و به عضویت انجمن ادبی خواجوی کرمان درآمد. از سال ۱۳۵۷ به عنوان کتابدار به استخدام وزارت علوم و فناوری درآمد که همچنان ادامه دارد. در سال ۱۳۵۹، بنیانگذار و مسئول کتابخانهٔ دانشکده ادبیات دانشگاه کرمان شد که گردآوری کتاب‌شناسی اساطیر و ادیان حاصل کار و تلاش این دوره‌است. در سال ۱۳۶۸ به دانشگاه تهران منتقل شد و اولین قصه‌اش، «وهم سبز» را نوشت.

از چهار برادر او، سه تن در شعر و موسیقی دستی دارند. که یکی حمید حاجی زاده از قربانیان قتل‌های زنجیره‌ای بود، شاعر کرمانی که به طرزی فجیع در کنار پسرش، «کارون» در شب ۳۱ شهریور ۱۳۷۷، با ۳۸ ضربهٔ چاقو به قتل رسید. فرخنده حاجی زاده پیگیری قانونی روشن‌ترشدن چرایی و چگونگی این قتل و مجازات آمرین و عاملین آن را ادامه داده‌است.

فرخنده حاجی زاده علاوه بر مدیریت انتشارات ویستار، مدیر مسئول و سردبیر مجلهٔ ادبی- هنری بایا، جنگ ادبی هنری گفتمان و عضو هیأت مدیره جمع صنفی فرهنگی زنان ناشر می‌باشد. او نشریه ادبی، هنری، تحلیلی، آموزشی «قال مقال» را نیز منتشر کرده‌است.

انجمن قلم آمریکا اولین جایزه جهانی آزادی انتشار خود را به خاطر «تلاش در زمینه چاپ کتاب‌های عالی، شجاعت و پشتکار» به فرخنده حاجی زاده اهدا کرد. در مراسم اهدای این جایزه، نویسنگان سرشناسی مانند آرتور میلر، راسل بنکس، ادوارد سعید، آرتور شلزینگر و توماس فریدمن حضور داشتند.

کتابفروشی انتشارات ویستار محل تجمع اهل قلم و علاقمندان به کتاب نیز بود و جلسه‌های شعرخوانی، قصه‌خوانی و گفت و شنود با اهل قلم در محل کتاب فروشی ویستار برگزار می‌شد. به دستور اداره اماکن با کتابفروشی‌هایی که «کافه کتاب» داشتند برخورد شد و در همین زمان با شکایت مالک محل کتابفروشی، محمدعلی ذوالفقاری و با وکالت محمود حمزه، یک سرهنگ بازنشسته و وکیل دادگستری کنونی، ماموران اجرای احکام مجتمع قضایی شهید بهشتی با کامیون، کارتن و کلیدساز برای شکستن درب کتابفروشی و بردن کتاب‌ها، به کتابفروشی ویستار مراجعه کردند.

آثار :

رمانخالهٔ سرگردان چشم‌ها

از چشم‌های شما می‌ترسم (فارسی و ترکی استانبولی)

من، منصور و آلبریت

رمان من، منصور و البرایت که در ایران اجازه انتشار نگرفت و انتشارات خاوران در پاریس آن رامنتشر کرد. این رمان روایت قتل حمید حاجی‌زاده و کارون در کرمان است.

مجموعه داستان کوتاهخلاف دمکراسی (فارسی و انگلیسی و ترکی استانبولی)

گزارش داستانی سینهٔ سهراب (فارسی و انگلیسی)

تقدیم به کسی که قاتلم نبود

شعرطلعت منم(مجموعه شعر)

سایر آثارگفتمان ادبی، هنری (با همکاری نویسندگان دیگر)

کتاب‌شناسی اساطیر و ادیان

باز اندیشی ۱ (مجموعهٔ نقد ادبی)

PIR (انگلیسی)

وهم سبز (انگلیسی و کردی)

مانع (انگلیسی و عربی)

ادامه (ترکی استانبولی)

 

جایزه‌ها:

برنده جایزه جهانی آزادی انتشار سال ۲۰۰۳ از انجمن قلم آمریکا

  انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 293

دفتر فنی دانشجو

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هر سوال و راهنمایی نیاز داشتيد لطفا جهت ارتباط سریعتر ازطريق شماره تلفن و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما