مرکز دانلود خلاصه کتاب و جزوات دانشگاهی

مرکز دانلود تحقیق رايگان دانش آموزان و فروش آنلاين انواع مقالات، پروژه های دانشجويی،جزوات دانشگاهی، خلاصه کتاب، كارورزی و کارآموزی، طرح لایه باز کارت ویزیت، تراکت مشاغل و...(توجه: اگر شما نویسنده یا پدیدآورنده اثر هستید در صورت عدم رضایت از نمایش اثر خود به منظور حذف اثر از سایت به پشتیبانی پیام دهید)

نمونه سوالات کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات کارشناسی دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات دانشگاه پيام نور (سوالات عمومی)

کارآموزی و کارورزی

مقالات رشته حسابداری و اقتصاد

مقالات علوم اجتماعی و جامعه شناسی

مقالات روانشناسی و علوم تربیتی

مقالات فقهی و حقوق

مقالات تاریخ- جغرافی

مقالات دینی و مذهبی

مقالات علوم سیاسی

مقالات مدیریت و سازمان

مقالات پزشکی - مامایی- میکروبیولوژی

مقالات صنعت- معماری- کشاورزی-برق

مقالات ریاضی- فیزیک- شیمی

مقالات کامپیوتر و شبکه

مقالات ادبیات- هنر - گرافیک

اقدام پژوهی و گزارش تخصصی معلمان

پاورپوئینت و بروشورر آماده

طرح توجیهی کارآفرینی

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 701
  • بازدید دیروز : 3661
  • بازدید کل : 13106817

تاريخچه شركت مهرام


شركت مهرام

تاريخچه

شركت مهرام در اسفند ماه 1349 تحت شماره 14498 تاسيس و بصورت شركت سهامي خاص به منظور توليد انواع چاشني و سس ثبت شده و در سال 1350 به بهره برداري رسيد .در ابتداي فعاليت اين واحد ، فقط 5 نوع محصول توليد مي نمود كه اين رقم در حال حاضر به حدود 70 نوع محصول رسيده است . اين شركت در بهمن ماه سال 1375 توسط هيئت پذيرش سازمان بورس اوراق بهادار پذيرفته شده و به يك شركت سهامي عام مبدل گرديد .

كارخانه مهرام واقع در شهرصنعتي البرز در استان قزوين و در زميني به مساحت 11000 مترمربع و زير بناي حدود 12000 مترمربع اقدام به توليد انواع سس هاي سرد ( مايونزمعمولي و كم چربي ؛ سالاد فرانسوي ؛ خردل ؛ هزارجزيره و رنچ ) ؛ انواع سس هاي گرم ( كچاپ معمولي ؛ تند و با طعم سير ) ؛ انواع مربا ( توت فرنگي ؛ هويج و آلبالو ) ؛ انواع سركه ( معمولي ؛ رنگي و طعم دار ) ؛ انواع زيتون و انواع رب گوجه فرنگي مي نمايد .

در چند سال اخير گروه توليدي مهرام گامهاي بزرگي به سوي كسب استانداردهاي بين المللي از جمله ISO و HACCP و همچنين گامهاي بزرگي به سوي بازارهاي جهاني برداشته است و در اين راستا موفق به دريافت جوائز و نشانهاي متعددي نيز گرديده كه اين مهم با تلاش مستمر در شناسايي شرايط محيطي و انتخاب استراتژي مورد نظر و همچنين اصلاح ساختار دروني حاصل گشته است . كليه كاركنان مهرام همواره سعي خود را در حفظ كيفيت محصولات به كار بسته و با شعار ( هميشه حق با مشتري است ) سعي در جذب و حفظ وفاداري مصرف كنندگان دارند.

در اين گروه توليدي كارخانجات ديگري هم بشرح ذيل فعاليت مي نمايند كه همگي محصولات خود را تحت نام تجارتي مهرام ارائه مي نمايند .

1 – كارخانه ليمونديس واقع در شيراز كه فعاليت عمده آن توليد انواع خيار شور ؛ انواع ترشي ؛ انواع سير ترشي ؛آبليمو و آب نارنج مي باشد .

2 – كارخانه مهبان واقع در تهران كه فعاليت عمده آن توليد انواع محصولات كنسروي غير گوشتي مي باشد .

3 – كارخانه سنوس واقع در جيرفت كه فعاليت عمده آن توليد انواع كنسانتره مركبات مي باشد .

 

 

تحقيقات

نوآوري يكي از رسالتهاي عمده شركت مي باشد كه پروژه هاي مربوط به آن در واحد تحقيق و توسعه به انجام مي رسد . در اين واحد متخصصين با تجربه صنايع غذائي به كمك مديران و كارشناسان ساير واحد هاي شركت برروي نيازهاي در يافتي از مشتريان فعاليت مي نمايند.

حاصل اين تلاشها كه بر محور تحقيقات كاربردي استوار است با استفاده از اطلاعات علمي و فني جمع آوري شده از اينترنت ؛ منابع دانشگاهي و صنعتي و همچنين بهره گيري از پيشرفته ترين تجهيزات آزمايشگاهي و پايلوت پلنت منجر به ارائه فرآيندها و يا فرآورده هاي جديد مي گردد . فرآيندهاي جديد در خطوط توليد كارخانجات گروه بكار گرفته مي شوند و فرآورده هاي جديد نيز به سبد محصولات مهرام اضافه مي گردند .

در انتها بشكل خلاصه ميتوان گفت : ابداع محصولا جديد ؛ افزايش سطوح كيفي فرآورده ها ؛ ارائه فرآيندهاي مناسب به جهت كاهش هزينه ها ؛ بهبود بسته بندي و كاهش نگهدارنده هاي شيميايي و نهايتا رضايت مستمر مشتري از اهداف واحد تحقيق و توسعه گروه توليدي مهرام مي باشد .

 

كنترل كيفي

كيفيت محصولات به جهت رضايت مندي مصرف كنندگان بسيار حائز اهميت بوده به نحوي كه اكثر مشتريان يك محصول با نام مشخص را تنها به خاطر كيفيت آن خريداري مي نمايند . وفاداري مشتريان به محصولات مشخص ؛ تعهد سنگيني را مبني بر حفظ و ارتقاي كيفيت محصولات براي مديران و كاركنان آن شركت ايجاب مي نمايد.

مهندسين و متخصصين با تجربه مهرام در آزمايشگاههاي شيمي ؛ ميكربي ؛ بسته بندي و همچنين در انبارها ؛ سردخانه ها ؛ خطوط توليد و حتي در مراكز توزيع ؛ فروشگاهها و درب منازل مصرف كنندگان به امر كنترل و ارزيابي و بهبود مستمر كيفيت مي پردازند.

گرچه شركت مهرام تمامي پروانه هاي وزارت بهداشت و درمان ؛ استاندارد هاي ملي مؤسسه استاندارد و تحقيقات صنعتي ايران و استاندارد هاي جهاني ISO9000 و HACCP را دارا مي باشد ولي معتبرترين گواهينامه كيفيت ؛ رضايت مشتريان از محصولات مهرام مي باشد.

محصولات مهرام

در حال حاضر، محصولات مهرام بیش از 60 نوع و تحت شرایط موسسه استاندارد ایران و دو لیسانس ISO9001/2000 و SGS سوئیس و HACCP استرالیا تولید میشوند.

 

تماس

دفتر مرکزی:

آدرس: تهران - خیابان استاد مطهری - شماره 343

کد پستی 159571713111

تلفن: (+98 21) 88 72 61 94

فکس: (+98 21) 88 72 61 93

پست الکترونیک: mahram@mahramco.com

 

کارخانه:

آدرس: قزوین - شهر صنعتی البرز - خیابان حکمت دوم

تلفن: (+98 282) 222 2434 - 222 23435 - 222 2887

فکس: (+98 282) 222 2435

 

  انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1992

دفتر فنی دانشجو

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هر سوال و راهنمایی نیاز داشتيد لطفا جهت ارتباط سریعتر ازطريق شماره تلفن و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما