مرکز دانلود خلاصه کتاب و جزوات دانشگاهی

مرکز دانلود تحقیق رايگان دانش آموزان و فروش آنلاين انواع مقالات، پروژه های دانشجويی،جزوات دانشگاهی، خلاصه کتاب، كارورزی و کارآموزی، طرح لایه باز کارت ویزیت، تراکت مشاغل و...(توجه: اگر شما نویسنده یا پدیدآورنده اثر هستید در صورت عدم رضایت از نمایش اثر خود به منظور حذف اثر از سایت به پشتیبانی پیام دهید)

نمونه سوالات کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات کارشناسی دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات دانشگاه پيام نور (سوالات عمومی)

کارآموزی و کارورزی

مقالات رشته حسابداری و اقتصاد

مقالات علوم اجتماعی و جامعه شناسی

مقالات روانشناسی و علوم تربیتی

مقالات فقهی و حقوق

مقالات تاریخ- جغرافی

مقالات دینی و مذهبی

مقالات علوم سیاسی

مقالات مدیریت و سازمان

مقالات پزشکی - مامایی- میکروبیولوژی

مقالات صنعت- معماری- کشاورزی-برق

مقالات ریاضی- فیزیک- شیمی

مقالات کامپیوتر و شبکه

مقالات ادبیات- هنر - گرافیک

اقدام پژوهی و گزارش تخصصی معلمان

پاورپوئینت و بروشورر آماده

طرح توجیهی کارآفرینی

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1558
  • بازدید دیروز : 1
  • بازدید کل : 13141950

روشی عجیب برای ثبت پرتره


بسیاری از عکس های من به سختی گرفته شده اند. حتی در بعضی موارد شرایط خطرناکی به وجود آمده است. من نمی خواستم این سختی و خطر را افرادی به جز خودم و برای عکس هایی که به نام من تمام خواهند شد تحمل کنند. این تک تک ما هستیم که می دانیم بدنمان تا چه حد تحمل شرایط سخت را دارد.

آرنو_رافایل_مینکینن عکاس فنلادی آمریکایی، روشی عجیب را برای ثبت پرتره خودش انتخاب کره است. این هنرمند به جای عکس گرفتن از صورت خود از بدنش در ترکیب با طبیعت و فضای اطراف عکس می گیرد و ترکیب هایی عجیب و کمتر دیده شده می آفریند. در عکس های آرنو طبیعت با خطوط بدن یکی می شود و تصویری واحد و تجزیه ناپذیر شکل می گیرد.

روشی که این عکاس برای ثبت اجرای بدن خودش به کار گرفته بسیار عجیب و بدوی است. او به جای استفاده از امکانات مدرن برنامه هایی مانند فتوشاپ از تایمر شاتر استفاده کرده است. او زمان تایمر شاتر دوربین را روی ۹ ثانیه تنظیم کرده و در این زمان کوتاه خود عکاس بدنش را به شکلی که مورد نظرش بوده در برابر لنز دوربین قرار داده است. این روش باعث شده تا برای ثبت بعضی از آثارش ریسک های بزرگی را به جان بخرد. این عکاس در مورد روش کارش چنین می گوید:

بسیاری از عکس های من به سختی گرفته شده اند. حتی در بعضی موارد شرایط خطرناکی به وجود آمده است. من نمی خواستم این سختی و خطر را افرادی به جز خودم و برای عکس هایی که به نام من تمام خواهند شد تحمل کنند. این تک تک ما هستیم که می دانیم بدنمان تا چه حد تحمل شرایط سخت را دارد. بسیاری از عکس های من شاید ساده و ابتدایی به نظر برسند اما در واقعیت هر یک از آن ها چالشی بودند برای آزمایش حد تحمل بدن برای قرارگیری در شرایط خاص و غیرمعمول.

در ادامه تعدادی از عکس های دیدنی این عکاس ۷۴ ساله را ببیند.

 
 

 

http://daneshjooqom.ir/

  انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 189

دیدگاه های کاربران (0)

دفتر فنی دانشجو

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هر سوال و راهنمایی نیاز داشتيد لطفا جهت ارتباط سریعتر ازطريق شماره تلفن و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما