مرکز دانلود خلاصه کتاب و جزوات دانشگاهی

مرکز دانلود تحقیق رايگان دانش آموزان و فروش آنلاين انواع مقالات، پروژه های دانشجويی،جزوات دانشگاهی، خلاصه کتاب، كارورزی و کارآموزی، طرح لایه باز کارت ویزیت، تراکت مشاغل و...(توجه: اگر شما نویسنده یا پدیدآورنده اثر هستید در صورت عدم رضایت از نمایش اثر خود به منظور حذف اثر از سایت به پشتیبانی پیام دهید)

نمونه سوالات کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات کارشناسی دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات دانشگاه پيام نور (سوالات عمومی)

کارآموزی و کارورزی

مقالات رشته حسابداری و اقتصاد

مقالات علوم اجتماعی و جامعه شناسی

مقالات روانشناسی و علوم تربیتی

مقالات فقهی و حقوق

مقالات تاریخ- جغرافی

مقالات دینی و مذهبی

مقالات علوم سیاسی

مقالات مدیریت و سازمان

مقالات پزشکی - مامایی- میکروبیولوژی

مقالات صنعت- معماری- کشاورزی-برق

مقالات ریاضی- فیزیک- شیمی

مقالات کامپیوتر و شبکه

مقالات ادبیات- هنر - گرافیک

اقدام پژوهی و گزارش تخصصی معلمان

پاورپوئینت و بروشورر آماده

طرح توجیهی کارآفرینی

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2209
  • بازدید دیروز : 1901
  • بازدید کل : 13125510

ساحل درخشان جزیره Vaadhoo مالدیو


زمانی که موج ها با ساحل شنی برخورد می کنند، پوسته سلولی آنها به سیگنال های الکتریکی پاسخ داده و نورآبی ازخود تولید می کند. آنها همچنین می توانند شکل ردپای افرادی که بر ساحل قدم می زنند، بگیرند.

ساحل درخشان جزیره Vaadhoo مالدیو، یکی از شگفت انگیزترین پدیده های طبیعت است. این ساحل، یکی از مجموعه سواحلی است که در بسیاری از رسانه های دنیا به آن لقب قطعه ای از بهشت را داده اند. ویژگی خاص این ساحل در شب نمایان است؛ زمانی که آب این ساحل زیبا کاملا رویایی در تلالو نور مهتاب می درخشد.

در تصاویر می توانید این زیبایی بی وصف را مشاهده کنید. گویی میلیون ها ستاره کوچک در عمق دریا غرق شده اند، اما در واقع این پدیده بدیع، نتیجه وجود فیتوپلانکتون ها یا میکروب های دریایی شب تابی که انگار آب دریا آیینه ستاره ها روی زمین شده است.

این موجودات زنده کوچک هنگامی که درهم می تابند، از خود نور ساطع می کنند. زمانی که موج ها با ساحل شنی برخورد می کنند، پوسته سلولی آنها به سیگنال های الکتریکی پاسخ داده و نورآبی ازخود تولید می کند. آنها همچنین می توانند شکل ردپای افرادی که بر ساحل قدم می زنند، بگیرند.

 
 



تعدادی از این عکس های بی نظیر توسط عکاس هنرمند تایوانی با نام Will Ho ثبت شده است. این پدیده به تازگی توسط زیست شناسان دریایی بررسی شده است.

http://daneshjooqom.4kia.ir

  انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 228

دیدگاه های کاربران (0)

دفتر فنی دانشجو

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هر سوال و راهنمایی نیاز داشتيد لطفا جهت ارتباط سریعتر ازطريق شماره تلفن و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما