مرکز دانلود خلاصه کتاب و جزوات دانشگاهی

مرکز دانلود تحقیق رايگان دانش آموزان و فروش آنلاين انواع مقالات، پروژه های دانشجويی،جزوات دانشگاهی، خلاصه کتاب، كارورزی و کارآموزی، طرح لایه باز کارت ویزیت، تراکت مشاغل و...(توجه: اگر شما نویسنده یا پدیدآورنده اثر هستید در صورت عدم رضایت از نمایش اثر خود به منظور حذف اثر از سایت به پشتیبانی پیام دهید)

نمونه سوالات کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات کارشناسی دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات دانشگاه پيام نور (سوالات عمومی)

کارآموزی و کارورزی

مقالات رشته حسابداری و اقتصاد

مقالات علوم اجتماعی و جامعه شناسی

مقالات روانشناسی و علوم تربیتی

مقالات فقهی و حقوق

مقالات تاریخ- جغرافی

مقالات دینی و مذهبی

مقالات علوم سیاسی

مقالات مدیریت و سازمان

مقالات پزشکی - مامایی- میکروبیولوژی

مقالات صنعت- معماری- کشاورزی-برق

مقالات ریاضی- فیزیک- شیمی

مقالات کامپیوتر و شبکه

مقالات ادبیات- هنر - گرافیک

اقدام پژوهی و گزارش تخصصی معلمان

پاورپوئینت و بروشورر آماده

طرح توجیهی کارآفرینی

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 836
  • بازدید دیروز : 3966
  • بازدید کل : 13110918

پردیس کوهی با خاصیت درمان ایدز+عکس


پردیس نام کوهی باستانی در استان بوشهر و در نزدیکی شهر جم است و گفته می‌شود که قله‌ی این کوه نزدیک‌ترین نقطه‌ی زمین به خورشید است.

هیچ می‌دانستید که عجیب‌ترین کوه دنیا در ایران قرار دارد؟ آن هم کوهی با خاصیت درمانی! به نقل از الی گشت شهرت این کوه حالا جهانی شده است و نام و آوازه‌ی آن در دنیا پیچیده است، نام این کوه پردیس است و ویژگی بسیار قوی مغناطیسی اش دلیل معروفیتش. کوهی که به کوه ضد ایدز در ایران معروف است و گفته می‌شود که می‌تواند بیماری ایدز را درمان کند! در ادامه با الی گشت همراه شوید تا ببینیم چه اسراری برای این کوه وجود دارد.

کوهی با خاصیت درمان ایدز


پردیس نام کوهی باستانی در استان بوشهر و در نزدیکی شهر جم است و گفته می‌شود که قله‌ی این کوه نزدیک‌ترین نقطه‌ی زمین به خورشید است. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های کوه ضد ایدز در ایران خاصیت مغناطیسی بالای آن است به طوری که اگر با ماشین به این منطقه بروید و در فاصله‌ی ۵۰ تا ۱۰۰ متری کوه توقف کنید و ترمز دستی ماشین را بخوابانید می‌بینید که خود ماشین خود به خود به سمت کوه حرکت می‌کند! نکته‌ای که باید بدانید این است که تا حالا این خاصیت باعث به وجود دردسر‌های زیادی شده است چرا که راننده‌های زیادی با کوه تصادف کرده اند.

اما در این میان یکی از خواصی که این کوه دارد و بیش از اندازه باعث شهرت و بر سر زبان افتادن نام کوه پردیس شده است خاصیت ضد ایدز بودن آن است به طوری که به این کوه لقب کوه ضد ایدز در ایران را داده اند. در واقع گفته می‌شود که این کوه به خاطر نزدیکی‌ای که به خورشید دارد می‌تواند به درمان افرادی که ایدز دارند کمک کند چرا که امکان رشد ویروس‌های اچ آی وی که همان ویروس ایدز است در چنین شرایطی صفر است.

  انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 516

دفتر فنی دانشجو

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هر سوال و راهنمایی نیاز داشتيد لطفا جهت ارتباط سریعتر ازطريق شماره تلفن و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما