مرکز دانلود خلاصه کتاب و جزوات دانشگاهی

مرکز دانلود تحقیق رايگان دانش آموزان و فروش آنلاين انواع مقالات، پروژه های دانشجويی،جزوات دانشگاهی، خلاصه کتاب، كارورزی و کارآموزی، طرح لایه باز کارت ویزیت، تراکت مشاغل و...(توجه: اگر شما نویسنده یا پدیدآورنده اثر هستید در صورت عدم رضایت از نمایش اثر خود به منظور حذف اثر از سایت به پشتیبانی پیام دهید)

نمونه سوالات کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات کارشناسی دانشگاه پیام نور (سوالات تخصصی)

نمونه سوالات دانشگاه پيام نور (سوالات عمومی)

کارآموزی و کارورزی

مقالات رشته حسابداری و اقتصاد

مقالات علوم اجتماعی و جامعه شناسی

مقالات روانشناسی و علوم تربیتی

مقالات فقهی و حقوق

مقالات تاریخ- جغرافی

مقالات دینی و مذهبی

مقالات علوم سیاسی

مقالات مدیریت و سازمان

مقالات پزشکی - مامایی- میکروبیولوژی

مقالات صنعت- معماری- کشاورزی-برق

مقالات ریاضی- فیزیک- شیمی

مقالات کامپیوتر و شبکه

مقالات ادبیات- هنر - گرافیک

اقدام پژوهی و گزارش تخصصی معلمان

پاورپوئینت و بروشورر آماده

طرح توجیهی کارآفرینی

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 937
  • بازدید دیروز : 1988
  • بازدید کل : 13116297

قاشق اندازه گیری پیمانه دو طرفه Spoon


قاشق اندازه گیری پیمانه دو طرفه Spoon

توضیحات

 

قاشق اندازه گیری پیمانه دو طرفه Spoon
 
مناسب اندازه گیری انواع ادویه، شکر، چای، قهوه و...

اندازه گیری با دو معیار گرم و ml

تنظیم اندازه پیمانه کشویی
 

قیمت : 89000 تومان


 
خانم های ایرانی به هنرمندی و کدبانویی معروف هستند و هر بانویی برای پخت و پز به وسایل کاملی نیاز دارند که یکی از این وسایل پیمانه های اندازه گیری هستند که لازمه آشپزی و پخت و پز می باشد مخصوصا برای پخت کیک و شیرینی برای اینکه کیک شما به پف مورد نظرتان برسد حتما لازم به این است که اندازه ها دقیق و با پیمانه ریخته شود جدا از مهارت داشتن و بلد بودن فوت و فن ها، برای موفقیت در آشپزی نیاز دارید که حتماً اندازه گیری را نیز بلد باشید.اولین قدم در دستور تهیه غذاهای خوشمزه و انواع کیک و شیرینی، آماده کردن و اندازه گیری مواد اولیه است. برای اندازه گیری مواد اولیه در آشپزی معمولا از پیمانه های اندازه گیری استفاده می شود و اندازه مواد مورد نیاز با پیمانه بیان می شود. برای درست کردن انواع غذاها ، اگر در اندازه گیری مواد اولیه دقت نشود، نتیجه دلخواه حاصل نمی شود. حجم قاشق های اندازه گیری با قاشق هایی که با آنها غذا میل می کنید تفاوت دارد .
برخی از مواد را نمی توان با پیمانه های اندازه گیری اندازه گرفت و باید برای اندازه گیری این مواد مثل نمک، بیکینگ پودر، جوش شیرین .... که در مقیاس کم مورد استفاده قرار می گیرند ، از قاشق های اندازه گیری استفاده نمود.
در این قسمت شما را با قاشق اندازه گیری پیمانه دو طرفه Spoon آشنا میکنیم این وسیله در آشپزی کاربرد زیادی دارد و برای اندازه‌گیری مواد اولیه از آن استفاده می‌شود. این پیمانه براساس یک واحد رسمی در پخت و پز شناخته شده و وسیله بسیار دقیقی در دستورالعمل غذاهاست. تمام سایز های مورد نیاز در یکجا فقط کافیه مخزن روی قاشق را با انگشت به صورت کشویی بالا و پایین ببرید تا به معیار مورد نظر برسید. از جنس پلاستیک درجه یک ساخته شده است ، شستشوی این پیمانه ها بسیار راحت می باشد و فضای خیلی کمی را اشغال می کند چون پیمانه اندازه یک قاشق است پس از این نظر خیالتان راحت است که فضای زیادی را اشغال نمی کند. از این محصول برای اندازه گیری مایعات و دارو ها نیاز می توانید استفاده کنید.
 
قیمت : 89000 تومان

 

مبلغ قابل پرداخت 0 تومان

  انتشار : ۳ تیر ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 76

دفتر فنی دانشجو

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هر سوال و راهنمایی نیاز داشتيد لطفا جهت ارتباط سریعتر ازطريق شماره تلفن و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما